quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:43 schreef Paul het volgende:
Beste verjaardagscadeau wat ik me kan wensenthx mattie
Oh, die! Gefeliciteerd Paultjequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Die jongen die je altijd moet corrigeren in zijn spelling
Ik ben geboren in het jaar van de ontvoering van Heinekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh, die! Gefeliciteerd Paultje
Hoe oud ben je geworden?
De Heineken ontvoering (2011) - IMDbquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben geboren in het jaar van de ontvoering van Heineken
Die handtekening op het biljetquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gefeliciteerd Paul![]()
Hier is ¤ 20,-![]()
Gefeliciteert man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:43 schreef Paul het volgende:
Beste verjaardagscadeau wat ik me kan wensenthx mattie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'er in hart en nieren
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:14 schreef Oerbeer het volgende:
Hier ook van mij wat geld voor je. Kun je weer een paar vette BicMacs halen, vetklep.
[ afbeelding ]
NIET GEBRUIKEN DEZE IS NEPquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef HaJee het volgende:
Gefeliciteerd Paul.
Hier heb je een kleine bijdrage voor een leuk feestje...
[ afbeelding ]
Noob, toen de euro net uit was hadden ze deze briefjes.quote:
Je reactie op de weblog stond al op -15, heb je uit medelijden even een plusje gegeven dus nu -14!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:04 schreef Paul het volgende:
Wie heeft dit gedaan?![]()
Echt lief!
Paul is jarig!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef HaJee het volgende:
Gefeliciteerd Paul.
Hier heb je een kleine bijdrage voor een leuk feestje...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:40 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Je reactie op de weblog stond al op -15, heb je uit medelijden even een plusje gegeven dus nu -14!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Paul!
Bedankt!quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:10 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Gefeliciteert man.Misselijkmakend dit, een beetje iemand's verjaardagtopic overnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ja echt he jammer is datquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misselijkmakend dit, een beetje iemand's verjaardagtopic overnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |