abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 februari 2013 @ 14:17:17 #151
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_122463261
Naja, anders heb je gewoon veel geluk gehad, maar 25K voor die hele mount! :D
pi_122463325
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Naja, anders heb je gewoon veel geluk gehad, maar 25K voor die hele mount! :D
dat is wel erg veel geluk :P
Bij ons op de realm gaat die voor minimaal 3x zoveel... Damn
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_122463682
Ja op Silvermoon worden ze aangeboden voor 33-34k. En ik dacht ik ga gewoon bluffen en bied 25k. En tot mijn eigen verbazing was t antwoord ok. Ik blij! Vet gave mount
pi_122463715
Ja is waarschijnlijk duped. Maarja als de GM er niks van zegt :P .
pi_122464150
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ja is waarschijnlijk duped. Maarja als de GM er niks van zegt :P .
heb ik ook een keer gehad. En dag later was de mount pleite.. ik ticket gemaakt maar kreeg geen mount en ook me gold niet terug.
Ben dus beetje huivering geworden voor dit soort cheap dealtjes
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:03:47 #156
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_122467088
Weer drie pets op lvl 10! Op de één of andere manier, voelt het levelen van pets van 8-10 zo vreselijk lang aan. }:|
pi_122467123
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Weer drie pets op lvl 10! Op de één of andere manier, voelt het levelen van pets van 8-10 zo vreselijk lang aan. }:|
Al die pet battles voelen lang aan :P . Vind het zelf te saai om er mee verder te gaan.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:08:33 #158
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_122467301
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Al die pet battles voelen lang aan :P . Vind het zelf te saai om er mee verder te gaan.
Ik doe het op vervelings momenten. En op de één of andere manier gaat 1 tot 7 altijd wel vlug. Van 7 naar 10 voelt zooooooooooooooooo veel langer aan! :')

Ergste is, achievement : 75 naar lvl 10, 75 naar lvl 25.......Tot over 2 jaar ofsow! :W
pi_122467809
Ik kom ook echt bij geen guild aan de bak als een tank :P Als iemand bij zijn guild toevallig een tank tekort komt voor een bepaalde raid houd ik mij aanbevolen.
  † In Memoriam † maandag 4 februari 2013 @ 16:27:33 #160
34726 Fratz
Max
pi_122468107
6e char op lvl 90 :@
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:29:26 #161
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_122468204
Nasty! In een pet battle komt mijn mechanische pet niet terug tot leven! }:| Pet battle bugs! :r
  maandag 4 februari 2013 @ 16:34:02 #162
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_122468400
Haha, en de volgende pet battle! :') Die persoon had whelpling en teracgoza. Van die vette one shotters. Maar mijn Pandaren Fire Spirit kan zichzelf met 101 healen + de helft van de schade van de vorige aanval. Tegenstander deed zijn super aanval en ik heal mezelf gewoon weer terug. Tegenstander moet recoveren. Ja, doei doei! :D Hij forfeitte! *O*
  maandag 4 februari 2013 @ 18:08:12 #163
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_122472042
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:20 schreef Xetran het volgende:
Ik kom ook echt bij geen guild aan de bak als een tank :P Als iemand bij zijn guild toevallig een tank tekort komt voor een bepaalde raid houd ik mij aanbevolen.
Doe je toch wat fout. Ben gisteren geswitcht naar een guild waar ze me als tank wilden hebben. Heb natuurlijk wel zoveel mogelijk epic gear verzameld als mogelijk is zonder raiden, dus alle reputations op revered/exalted, en veel LFRs gedaan. Mis nog een epic helm, shoulders en wapen, maar alles behalve het wapen kan ik via VPs kopen. Kwestie van een beetje doorzetten dus.
pi_122472505
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Doe je toch wat fout. Ben gisteren geswitcht naar een guild waar ze me als tank wilden hebben. Heb natuurlijk wel zoveel mogelijk epic gear verzameld als mogelijk is zonder raiden, dus alle reputations op revered/exalted, en veel LFRs gedaan. Mis nog een epic helm, shoulders en wapen, maar alles behalve het wapen kan ik via VPs kopen. Kwestie van een beetje doorzetten dus.
Beetje krom voor raids die schijtmakkelijk zijn. Ik heb bovendien zat epic gear, kijk zelf anders maar voor een idee: klik
  maandag 4 februari 2013 @ 19:12:19 #165
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_122474738
Nu heb ik geen verstand van Prot Warriors in MoP, maar zowel askmrrobot als de WoW Armory geven aan dat je nog wat zou moeten reforgen. Misschien vind jij het krom en vind je die raids schijtmakkelijk, maar als ik niet beter zou weten, zou ik je ook weigeren. Je enchants/reforges zijn niet geoptimaliseerd en je reps zijn nog niet op revered/exalted. Dat wekt de indruk dat je een nogal casual speler bent en dus niet iemand die een raiding guild zoekt.

Ter vergelijking mijn toon: http://eu.battle.net/wow/en/character/saurfang/Merethyu/simple
Mijn helm gaat binnenkort vervangen worden door Yi's Least Favorite Helmet, alleen nog even de laatste VPs bij elkaar sprokkelen.
  maandag 4 februari 2013 @ 19:18:41 #166
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_122475082
En LFR is niet echt te vergelijken met echte raids. Die zijn een stuk pittiger om te tanken.
pi_122475907
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef Bienelientjee het volgende:
En LFR is niet echt te vergelijken met echte raids. Die zijn een stuk pittiger om te tanken.
En heroic raids zijn weer niet te vergelijken met de normal raids. Er zit tussen alle 3 (er zijn er zelfs meer) niveau's behoorlijk wat verschil.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 februari 2013 @ 19:53:25 #168
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_122477521
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En heroic raids zijn weer niet te vergelijken met de normal raids. Er zit tussen alle 3 (er zijn er zelfs meer) niveau's behoorlijk wat verschil.
Inderdaad. Blizzard heeft ook al vaker gezegd dat LFR niet bedoeld is om mensen te trainen voor 10-man/25-man raids, maar om mensen aan gear te helpen en om mensen de kans te geven om content te zien die ze normaal niet zien.
pi_122479060
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:12 schreef Chevalric het volgende:
Nu heb ik geen verstand van Prot Warriors in MoP, maar zowel askmrrobot als de WoW Armory geven aan dat je nog wat zou moeten reforgen. Misschien vind jij het krom en vind je die raids schijtmakkelijk, maar als ik niet beter zou weten, zou ik je ook weigeren. Je enchants/reforges zijn niet geoptimaliseerd en je reps zijn nog niet op revered/exalted. Dat wekt de indruk dat je een nogal casual speler bent en dus niet iemand die een raiding guild zoekt.

Ter vergelijking mijn toon: http://eu.battle.net/wow/en/character/saurfang/Merethyu/simple
Mijn helm gaat binnenkort vervangen worden door Yi's Least Favorite Helmet, alleen nog even de laatste VPs bij elkaar sprokkelen.
Ik heb een apply bij een raid guild gedaan op mijn DK die toen nog 89 was. Paar MSV runs en je hebt zo goede gear dat je rep niet eens nodig hebt.

Maarja ik had el mijn oude druid main en priest in de apply genoemd die alle MoP reps exalted hebben en 485-490 ilvl. Dat hielp wel een beetje mee misschien.
pi_122481107
Zeauw, gelijk doorstomen naar level 90 nummer 6. Pally alweer op 86 50% :)

En grats ook Fratz!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 4 februari 2013 @ 21:51:42 #171
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_122486101
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik doe het op vervelings momenten. En op de één of andere manier gaat 1 tot 7 altijd wel vlug. Van 7 naar 10 voelt zooooooooooooooooo veel langer aan! :')

Ergste is, achievement : 75 naar lvl 10, 75 naar lvl 25.......Tot over 2 jaar ofsow! :W
Je moet ook gewoon een paar 9's of 24's vangen, 1 level ophogen en weer releasen. En dat dus blijven herhalen. Gewoon in een tactisch gebied gaan zitten, kan je zo door blijven gaan!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  maandag 4 februari 2013 @ 21:55:31 #172
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_122486424
heres the deal wij hebben sha en empress en will of emperors niet down op heroic, en ik als mount collector wil wel die mount hebben, dus ik ben een guild gejoined die dat wel heeft.

het gaat om
[Guild Glory of the Pandaria Raider]
voor deze mount
http://www.wowhead.com/item=85666

alleen wist ik niet dat je exalted met de guild moet zijn en als je er een leaved als je exalted bent dat je dan weer naar revered gaat.

gaat best hard, alle dailies (Exclusief tillers) en ik zit al weer op 11687 / 21000
dus morgen heb ik de mount en kan ik mijn guild weer joinen *O* *O*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 5 februari 2013 @ 01:08:51 #173
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_122494878
Wha, vandaag wel geluk gehad met m'n mage. Ik miste nog een head, en twee goede trinkets. Ik wist dat ik 2/3 in Scholomance kon vinden..ik dus speciaal in de queue voor Scholo. Kom ik in zo'n speciale guildrun terecht. Die gasten gingen me toch snel. Elke boss was gewoon neer in 20 seconds ( no kidding ), en binnen 7 minuten precies waren we klaar met Scholo. En beide items die ik wou uit Scholo dropten ook nog eens, en ik won ze. Lucky evening!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_122494989
Haha ik had laatst precies hetzelfde in Scholo :D . Guildrun allemaal gasten met 500+ ilvl en the Fearless title enzo. Healer was een balance druid die 200k dps deed op bazen :') .
  dinsdag 5 februari 2013 @ 01:30:06 #175
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_122495096
Haha ja herkenbaar. De ''healer'' was in shadow form, en stond gewoon 2e op de DPS meter. Ik sta met mn mage normaal op de 2e plek bij de DPS ( soms 1e ), en hier stond ik 5e met slechts 8% dps. Wat voelde ik me overbodig en een noob zeg, haha. Ik heb misschien 1 heal ontvangen, de rest van de group zag ik nooit geheald worden. Gewoon een dikke rush. Heerlijk!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_122495183
Hahah echt fijn inderdaad. Nouja, misschien voelde het overbodig, maar je hebt wel je items. En geen andere spelers die het nodig hadden in de groep :P .
pi_122495302
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:12 schreef Chevalric het volgende:
Nu heb ik geen verstand van Prot Warriors in MoP, maar zowel askmrrobot als de WoW Armory geven aan dat je nog wat zou moeten reforgen. Misschien vind jij het krom en vind je die raids schijtmakkelijk, maar als ik niet beter zou weten, zou ik je ook weigeren. Je enchants/reforges zijn niet geoptimaliseerd en je reps zijn nog niet op revered/exalted. Dat wekt de indruk dat je een nogal casual speler bent en dus niet iemand die een raiding guild zoekt.

Ter vergelijking mijn toon: http://eu.battle.net/wow/en/character/saurfang/Merethyu/simple
Mijn helm gaat binnenkort vervangen worden door Yi's Least Favorite Helmet, alleen nog even de laatste VPs bij elkaar sprokkelen.
Als je hit en expertise capped bent dan hoef je niet echt te reforgen, ik neem in ieder geval aan dat elitistjerks wel gelijk heeft. Maar jij wil dus impliceren dat ik elke dag zeker 3 uur moet besteden om die rep te halen voor miniscule upgrades terwijl je in die raids in een weekje precies dezelfde gear haalt? Als ze in MoP nou een fatsoenlijk systeem zoals in bijvoorbeeld LK hadden geïmplement had ik het zeker gedaan, maar verder dan langzaam dailies doen voor één faction lukt mij niet. Bovendien is bij de tijd dat ik Exalted ben de nieuwe expansion al uit.

Normaal zijn de early raids juist vóór het gearen als je de heroics uit bent, maar tegenwoordig heeft iedereen (mede dankzij de LFR en de bullshit van het ilvl) een hele andere mentaliteit gekregen. :')

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef Bienelientjee het volgende:
En LFR is niet echt te vergelijken met echte raids. Die zijn een stuk pittiger om te tanken.
Ja, maar ik zoek niet per definitie een high-end guild die in de hardmodes zitten. Uberhaupt een guild zal al fijn zijn. En ik haalde vroeger realm firsts in Hardmodes.

MSV word hier dagelijks gepugged en ze inviten al mensen van mijn item level (welliswaar met achieve). I rest my case.
pi_122495431
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Haha ja herkenbaar. De ''healer'' was in shadow form, en stond gewoon 2e op de DPS meter. Ik sta met mn mage normaal op de 2e plek bij de DPS ( soms 1e ), en hier stond ik 5e met slechts 8% dps. Wat voelde ik me overbodig en een noob zeg, haha. Ik heb misschien 1 heal ontvangen, de rest van de group zag ik nooit geheald worden. Gewoon een dikke rush. Heerlijk!
Terug naar WOTLK tijd met TOTC of ICC gear dus.
dungeons zergen in 5 mins :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_122495435
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 02:34 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Terug naar WOTLK tijd met TOTC of ICC gear dus.
dungeons zergen in 5 mins :')
Binnen 5 dungeons zat je onderhand ook al weer in een ICC pug :P
pi_122495443
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 02:35 schreef Xetran het volgende:

[..]

Binnen 5 dungeons zat je onderhand ook al weer in een ICC pug :P
Jammerlijk is dat ;(

Vond cata dungeons een heerlijke moeilijkheids graad hebben met 4.0.3, en de zandalari dungeons met 4.1 voordat er iets generfed werd.

gewoon kunnen whipen, en CC's moeten gebruiken om te overleven.

en je was zo 45 min of langer bezig :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_122495451
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 02:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Jammerlijk is dat ;(

Vond cata dungeons een heerlijke moeilijkheids graad hebben met 4.0.3, en de zandalari dungeons met 4.1 voordat er iets generfed werd.

gewoon kunnen whipen, en CC's moeten gebruiken om te overleven.

en je was zo 45 min of langer bezig :D
Gewoon terug naar TBC, prima verbinding van early kara met heroics en raids die als het ware een ladder naar boven vormen itt. elke update steeds makkelijker gear te kunnen krijgen. en niet te vergeten leuke questzones :9

Blizzard doet nu alleen maar zijn best om mensen hooked aan het spel te houden door content langzaam te releasen en superlangzame gear/rep grinds toe te voegen ;x
pi_122497278
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 02:40 schreef Xetran het volgende:

[..]

Gewoon terug naar TBC, prima verbinding van early kara met heroics en raids die als het ware een ladder naar boven vormen itt. elke update steeds makkelijker gear te kunnen krijgen. en niet te vergeten leuke questzones :9

Blizzard doet nu alleen maar zijn best om mensen hooked aan het spel te houden door content langzaam te releasen en superlangzame gear/rep grinds toe te voegen ;x
Nee idd, de reps van TBC waren idd een stuk sneller om te farmen. Vooral Ogri'la, maghar en netherwing.
Langzame content ben ik met je eens, maar qua rep grinds totaaaal niet.
In mijn ogen moeten ze ook wat sneller dingen releasen, hoeft niet allemaal nieuw te zijn maar iets ouds up-to-date brengen is ook een idee.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2013 @ 09:28:47 #183
159966 lifeblind
pi_122497705
Jeuj, gisteren Imperial Vezier Zor'Lok (1e boss Heart of Fear) down gekregen op normal met de guild ^O^ Het was of verder gaan met Elegon, of dit, naja, dit lukte :P We hebben nu ook min of meer 3 vaste dps uit een andere guild die meegaan met ons, in hun eigen guild hebben ze te weinig mensen om te raiden en wij missen gewoon een aantal dps omdat iedereen bij ons doet tanken of healen :P

Alleen meldde gisteren onze raidleader dat maandag z'n wow subscription verloopt en hij 'm niet renewed :-/
pi_122499400
Netjes Life, Wij stonden voor dezelfde keuze 2 weken geleden. Progress op Elegon of progress op Imperial Vezier Zor'Lok.
Hebben toen ook voor HoF gekozen, eerste week kregen we hem niet down, weekje later wel :D
Nu zijn we slowly aant progressen op de 2e boss. Healing tijdens die vortexes is crap en als je gehit wordt erdoor ben je de zak :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:39:42 #185
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_122499532
We hebben ondertussen MSV gecleared zonder veel problemen, alleen missen we 3 teammembers en is onze server dood. Ik gok dat we anders wel halverwege HoF waren geweest nu. Lezucht. Maar goed vrijdag gaan we transferren.

We twijfelen nu weer. Argent Dawn of Draenor. :D

Laatste fight in MSV is wel tof om te tanken trouwens. :D Vooral als je niets mist.
  † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2013 @ 10:58:08 #186
159966 lifeblind
pi_122500034
Die laatste fight is op LFR al tof als tank ja, ben benieuwd op normal. Is 't ook zo dat je meer damage doet met je oppertunistic strike? Op LFR is dat 0,5M damage wat je doet.

2e boss is inderdaad wel lastig ja, we hebben er nog een half uurtje gisteren aan gespendeerd, puur om de fight even te bekijken, maar we hebben m niet verder dan zo'n 70% gekregen
pi_122500459
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:58 schreef lifeblind het volgende:
Die laatste fight is op LFR al tof als tank ja, ben benieuwd op normal. Is 't ook zo dat je meer damage doet met je oppertunistic strike? Op LFR is dat 0,5M damage wat je doet.

2e boss is inderdaad wel lastig ja, we hebben er nog een half uurtje gisteren aan gespendeerd, puur om de fight even te bekijken, maar we hebben m niet verder dan zo'n 70% gekregen
opzich is 2e fight niet zo heel spannend. Range moet beetje "achter" de boss blijven zodat de whirlwinds weg gaan van de richting waarin je de boss langzaam pullt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2013 @ 11:16:17 #188
159966 lifeblind
pi_122500628
Ah thx, ik zal 't in de groep gooien ^^ We hebben ook maar 3 tries gedaan ofzo, dus verder was 't nog niet zo heel erg spannend.
pi_122501036
spannendste was toen we uitkwamen bij de Whirlwind phase.
iedereen moet die onzin avoiden en healers moeten blijven healen. We hebben ook maar een halve avond tries gedaan op de boss.
P1 is niet zo heel spannend, kwestie van stacked op die Unseen Strike en wegwezen bij de whirlwinds.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2013 @ 11:43:16 #190
159966 lifeblind
pi_122501540
Ach ja, volgende week gaan we weer verder. Waarschijnlijk wordt 't wel gewoon een reset, we weten dat we met deze groep in ieder geval Zor'lok down kunnen krijgen, we hadden zelfs nog meer dan een minuut op de enrage timer over (wat voor ons uniek is :D). Bij onze (vanaf volgende week dus ex-) raidleader kwam 't niet echt over dat alleen maar blijven hangen op een boss niet zo goed is om je hele groep te gearen }:| Jammer dat je een boss al een paar keer gedaan hebt en dat je m beu bent en dat je er geen loot van krijgt, als andere mensen in de raidgroep die loot wel hard nodig hebben zul je die boss toch moeten doen om je groep als geheel te gearen. Gelukkig snapt ie dat nu wel nadat ik 't er met 'm over gehad heb.
pi_122502066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:08 schreef Olment het volgende:

[..]

Nee idd, de reps van TBC waren idd een stuk sneller om te farmen. Vooral Ogri'la, maghar en netherwing.
Langzame content ben ik met je eens, maar qua rep grinds totaaaal niet.
In mijn ogen moeten ze ook wat sneller dingen releasen, hoeft niet allemaal nieuw te zijn maar iets ouds up-to-date brengen is ook een idee.
Orgi'la en netherwing is alleen maar voor exclusieve mounts hè :P daar mag best iets tegenover staan.
pi_122502601
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef Xetran het volgende:

[..]

Orgi'la en netherwing is alleen maar voor exclusieve mounts hè :P daar mag best iets tegenover staan.
Denk dat je de Maghar bedoelt. Ogri'la reward niks interessants. Is ook de enigste outland faction die ik nog niet exalted heb.. Te veel werk voor te weinig resultaat.

En huidig staan er epics tegenover rep grinden. Ook zo goed als elke panda faction reward een mount op exalted.
Lijkt me redelijk goed gedaan met de dailies. Op honored al een nice item, revered een beter item en op exalted de "fun" items.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:16:27 #193
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_122504622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:58 schreef lifeblind het volgende:
Die laatste fight is op LFR al tof als tank ja, ben benieuwd op normal. Is 't ook zo dat je meer damage doet met je oppertunistic strike? Op LFR is dat 0,5M damage wat je doet.

2e boss is inderdaad wel lastig ja, we hebben er nog een half uurtje gisteren aan gespendeerd, puur om de fight even te bekijken, maar we hebben m niet verder dan zo'n 70% gekregen
Yep. En als je niet goed dodged, krijg je rake klappen. Als je het goed doet eindig je hoog in de dps lijst. :D
  † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2013 @ 13:21:11 #194
159966 lifeblind
pi_122504799
Over het algemeen lukt 't op LFR altijd al prima, de enige waar ik moeite mee heb is als ie in 't midden is aangezien ik de tik heb om na iedere strike naar het midden te lopen, wat 50% van de tijd resulteerd in geraakt worden (en een hoop gevloek van mijn kant :'))
pi_122504973
Haha, de enige die ik irritant vind is die soort van stomp, die rondom de boss komt.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:26:11 #196
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_122504992
Zulke dikke aids dat je in het begin niet kan vliegen in Pandaria. Erger mij er echt mateloos aan. :')
No maar 1,7 level, dan eindelijk mijn skill kopen. _O_
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:28:20 #197
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_122505069


en ben nu officieel guildloos GM doet nu moeilijk en ik moet opnieuw een applicatie maken....
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_122505198
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
Haha, de enige die ik irritant vind is die soort van stomp, die rondom de boss komt.
Ik vind persoonlijk de aoe stun die de trash doet irritanter.
Je ziet de tank dood gaan maar kan gewoon niks eraan doen :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_122505233
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:31 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk de aoe stun die de trash doet irritanter.
Je ziet de tank dood gaan maar kan gewoon niks eraan doen :P
Welke, die grote adds? Die "tank" ik altijd langs de rand van die machine op m'n frost DK.

Nouja altijd, pas 2x MSV gedaan op normal :') .
pi_122505333
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:32 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Welke, die grote adds? Die "tank" ik altijd langs de rand van die machine op m'n frost DK.

Nouja altijd, pas 2x MSV gedaan op normal :') .
Geen idee of het die grote zijn.. volgens mij wel :P
Heb die shit alleen nog maar in RF gedaan,, zitten pas op Elegon met de guild :')
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')