nog maar 11 uur en drie kwartier hoorquote:
te lang, moet morgen van half 11 tot half 5 naar school nja naar Anna Paulowna ofzo en dan van 5 tot 7 een of andere vergadering op werkquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nog maar 11 uur en drie kwartier hoor
flauw hoorquote:
Nu niet meerquote:
Ach je bent alle andere dagen ook doorgekomen, dus deze vast ook welquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
te lang, moet morgen van half 11 tot half 5 naar school nja naar Anna Paulowna ofzo en dan van 5 tot 7 een of andere vergadering op werk
Nee iddquote:
Hoe vond je Intouchables?quote:
leukquote:
Geenidee, zal er vast wel in voorkomen jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach je bent alle andere dagen ook doorgekomen, dus deze vast ook wel![]()
Kei gezelligGaat die vergadering over alcohol verkopen?
Goeie film hequote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil naar pitch en perfect of zoiets
Draaien er zoveel goeie films. Ga je naar Pitch Perfectquote:
Ja lijkt me een grappige filmquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Draaien er zoveel goeie films. Ga je naar Pitch Perfect__
ooh daar hebben ze bij ons een vergadering over met kassamensenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geenidee, zal er vast wel in voorkomen ja
hihaho ja zo noemde ik hem.quote:
Ik wil Life of Pi zien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja lijkt me een grappige film
omg ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil naar pitch en perfect of zoiets
Dit. Ben je al naar the hobbit geweest?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Draaien er zoveel goeie films. Ga je naar Pitch Perfect__
Heb hem gedownload. Maar vond hem tegenvallen in vergelijking met LOTRquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit. Ben je al naar the hobbit geweest?
Best wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
heeft het vanochtend heel hard geregend, want dat zeggen heel veel mensen bij mij op fb: klote regen blabla.
ja liever sneeuwquote:
Ja en wind enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
heeft het vanochtend heel hard geregend, want dat zeggen heel veel mensen bij mij op fb: klote regen blabla.
Geen last vanquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vond de regen wel meevallen, wind was vooral irritant
af en toe ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het viel reuze mee
En nu schijnt de zon
Pizza en cola voor lunch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even pizza slices in de oven doen groet
Lekker gezond welquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Creatief zijn in deze skeere tijden
Waarom lunch je nooit dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Achja, ik doe het niet wekelijks![]()
eigenlijk doe ik het nooit
Geen zin om 's ochtends nog eerder op te staan en moeilijk te gaan doen met brood enzo, ik eet meestal wel na school paar boterhammenquote:
zo luiquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen zin om 's ochtends nog eerder op te staan en moeilijk te gaan doen met brood enzo, ik eet meestal wel na school paar boterhammen
lunsjequote:
Is echt naar ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Al die valentijnmeuk in de winkels nu al
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ohja, even meisje regelen voor valentijn anders krijg ik weer van die kutopmerkingen over hoe eenzaam ik wel niet ben
Krijg je niks van Taex?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het maakt mij intens verdrietig
Hoeft van mij niet, ik haat die commerciële bende, als je van iemand houdt kan je dat op elke dag laten zien door iemand te verrassen ipv alleen met valentijn zo geforceerd te doenquote:
Ja klopt ook wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet, ik haat die commerciële bende, als je van iemand houdt kan je dat op elke dag laten zien door iemand te verrassen ipv alleen met valentijn zo geforceerd te doen
ik kreeg nooit wat dus nu ben ik verbitterd enzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel.Maar toch is het wel leuk altijd vind ik.
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kreeg nooit wat dus nu ben ik verbitterd enzo
ik heb het 19 jaar niet gevierd en was het dit jaar ook niet van planquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorHeb het 2-3 jaar lang wel leuk gevierd
Misschien heeft hij wel een verassing voor jequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb het 19 jaar niet gevierd en was het dit jaar ook niet van plan
Tax haat het ook, vind ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een verassing voor je
HAHAquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:33 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder dacht: IK MOET NU BEVALLEN, want ik wil geen kind op valentijnsdag. good job mom.
#Firstworldproblemsquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
Oh ik kan ook niet quoten en er zijn ook geen automatische updates.
Addblocker aan staan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
Oh ik kan ook niet quoten en er zijn ook geen automatische updates.
Als je elk jaar een shitload van die rozen krijgt op school vind je het vast een stuk leuker inderdaadquote:
precies, ik was niet leuk genoeg gvdquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je elk jaar een shitload van die rozen krijgt op school vind je het vast een stuk leuker inderdaad
Nee berichjes in de valentijnskrant.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je elk jaar een shitload van die rozen krijgt op school vind je het vast een stuk leuker inderdaad
Ik zie jou wel als iemand die daar een hoop van krijgt jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee berichjes in de valentijnskrant.
oke jippie ja jee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jou wel als iemand die daar een hoop van krijgt ja
oh hij doet het weerquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:40 schreef Hypocriet het volgende:
Vorig jaar heb ik met valentijn een vriend gefriendzoned. Best wel zielig eigenlijk.
ja ik baalde echt jong!quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
huilen huilen omdat je niks krijgt op valentijnsdag
oh geen idee eigenlijkquote:
ja nogal, moest bijna huilen.quote:
Hehequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:40 schreef Hypocriet het volgende:
Vorig jaar heb ik met valentijn een vriend gefriendzoned. Best wel zielig eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik elk jaar, huilie huiliequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik baalde echt jong!
mediocre hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh geen idee eigenlijkje klinkt populair ofzo
Wiens kloon ben jij nou?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gewoon je broertje/zusje hosselen tijdens valentijn
tjaaaaaaaquote:
ik ga niet luisterenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:44 schreef supersof het volgende:
hier is toch geen taal aan vast te knopen.
Als je in Griekenland woont welquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:44 schreef supersof het volgende:
huh wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
oh en Sof, schaam je trouwens dat je niet naar Rome wilt![]()
Rome
hihahoquote:
Moest ik ineens aan denkenquote:
hoezo luister jij van die live dingen? Dat is echt slechte kwaliteitquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:44 schreef supersof het volgende:
Ja, ik vind het soms wel leuk om mensen te dwarsbomen als ik ze vervelend vindquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moest ik ineens aan denkenJe zei toch dat je vriendin op citytrip naar Rome wilde en jij daar niet heen wilde
?
live versies luisterenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo luister jij van die live dingen? Dat is echt slechte kwaliteit
Omdat ik dat iig bij Destinys Child sowieso beter vind. Hoewel deze niet heel erg maar meeste wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo luister jij van die live dingen? Dat is echt slechte kwaliteit
Vind je je vriendin vervelend dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik vind het soms wel leuk om mensen te dwarsbomen als ik ze vervelend vind![]()
En dan kan ik net zo goed wel met mn ouders mee gaan op vakantie.
jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je je vriendin vervelend dan?
Die tweede is wel tof jaquote:
Waarom?quote:
ja mits goede opnamequote:
hahahaha nee turn around live zou niks zijn denk ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ik dat iig bij Destinys Child sowieso beter vind. Hoewel deze niet heel erg maar meeste wel.
Bij andere dingen luister ik meestal niet live (Zoals Turn Around klinkt live dnk ik echt niet)
Niet haten op Lauryn Hill & haar maatjesquote:
omdat ik duizenden voorstellen heb gedaan en zij telkens een kut smoes verzint dat ze niet kan. En omdat ze de hele zomervakantie met mij gedumpt heeft om met een andere vriendin van ons op surfkamp te gaan, terwijl zij niet kan surfen (denk ook niet dat ze het kan) en die andere vriendin gaat al twee keer surfen in de zomervakantie.quote:
ja true truequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat wel jaMaar verder is live gewoon toffer
nee die eerste vind ik niet zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet haten op Lauryn Hill & haar maatjes![]()
Ja en die tweede vind ik echt tof want Stevie Wonderen Beyonce in 1 video
wat n kuttekopquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik duizenden voorstellen heb gedaan en zij telkens een kut smoes verzint dat ze niet kan. En omdat ze de hele zomervakantie met mij gedumpt heeft om met een andere vriendin van ons op surfkamp te gaan, terwijl zij niet kan surfen (denk ook niet dat ze het kan) en die andere vriendin gaat al twee keer surfen in de zomervakantie.
lulligquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik duizenden voorstellen heb gedaan en zij telkens een kut smoes verzint dat ze niet kan. En omdat ze de hele zomervakantie met mij gedumpt heeft om met een andere vriendin van ons op surfkamp te gaan, terwijl zij niet kan surfen (denk ook niet dat ze het kan) en die andere vriendin gaat al twee keer surfen in de zomervakantie.
Ja dat is wel beetje raar inderdaad.. gelijk dumpen die handelquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan ben ik vriendloos en ga ik dit jaar weer niet op vakantiequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel beetje raar inderdaad.. gelijk dumpen die handel
Waarom Afrikaans?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja dus: http://translate.google.nl/#nl/af/ze%20kan%20de%20pot%20op
Waarom ga je niet alleen? Of zoek je iemand op om met je mee te reizen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan ben ik vriendloos en ga ik dit jaar weer niet op vakantie
Denk dat er sowieso niks van komt maarja.
Nee je moet in dat vakje waar je kunt typen op luidspreker klikkenquote:
Zie je mij al alleen gaan? Ik ben super snel bang voor dingenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga je niet alleen? Of zoek je iemand op om met je mee te reizen?
sowieso beloftes niet nakomenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Leraren die beloftes niet nakomen
Ja je bent voor alles bangquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Zie je mij al alleen gaan? Ik ben super snel bang voor dingen
Beetje saai zo langzaamquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Deze van haar wel?
Ook gecoverd door Beyonce
Ik denk niet dat ik levend terug kom, of in de staat zoals ik vertrok.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je bent voor alles bangMaar daarom moet je juist beetje risico nemen
inderdaad, hij zou maandag langskomen om mijn 1e pvb (praktijkexamen) af te spreken en hij is gewoon niet gekomenquote:
Schei uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik levend terug kom, of in de staat zoals ik vertrok.
ga langs hem dan!!!1! en vergeet je bij niet!quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, hij zou maandag langskomen om mijn 1e pvb (praktijkexamen) af te spreken en hij is gewoon niet gekomen
Hoezo niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik levend terug kom, of in de staat zoals ik vertrok.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uitTuurlijk kom je levend terug
ja ik ga hem er vrijdag op aansprekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ga langs hem dan!!!1! en vergeet je bij niet!
Naja. maakt ook niet uit verderquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee maar ik ga niet in mn eentje
bijlquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ga hem er vrijdag op aanspreken
Bij?
Sowieso zou ik niet mogen van mn ouders.quote:
Jemigquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Sowieso zou ik niet mogen van mn ouders.
Ze is 18 in de zomerquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je 17(toch?) bent is dat toch ook niet zo heel gek?
Watquote:
goedzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach soja hij krijgt er van langs vrijdag
Als je gewoon volwassen bentquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Watje nou. Ik vind het wel zo tbh
nou, ik beschrijf mezelf niet als volwassen hoorquote:
Dat is ook wel weer andere uiterstequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja oké.
Ik mocht alleen met vrienden op vakantie toen ik net 15 was
hihahoquote:
ik vind je vrij volwassen overkomen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, ik beschrijf mezelf niet als volwassen hoor
echt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind je vrij volwassen overkomen hoor
Ik toen ik 16.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja oké.
Ik mocht alleen met vrienden op vakantie toen ik net 15 was
Nja dat kan best imo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer andere uiterste
Nou vind ik wel best jong hoor.. In Nederland wel lijkt me toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nja dat kan best imo.
Maar mijn ouders zijn ook raarwel je kind met vrienden op vakantie laten gaan in het buitenland maar ze mag niet uit blikjes drinken.
Hongarije. Budapest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vind ik wel best jong hoor.. In Nederland wel lijkt me toch?
Apart.. en toen ging je ook al uit enzo?quote:
haha ja okeequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja anders zeg ik het niet
Nja soms, maar daar niet gedaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart.. en toen ging je ook al uit enzo?
Ja dan heb je wel erg makkelijke ouders inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nja soms, maar daar niet gedaan.
Verder totaal nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan heb je wel erg makkelijke ouders inderdaad.
chocoquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Verder totaal nietik mag niet uit blikjes drinken want dan kan je je lip snijden en doodbloeden.
Je mag zeker ook geen papier aanraken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Verder totaal nietik mag niet uit blikjes drinken want dan kan je je lip snijden en doodbloeden.
Ik twijfel al heel lang om alleen weg te gaan eigenlijk.quote:
omg, alsof je gelijk dood bloedtquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen napoleons eten want daar kun je in stikken. Dat wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je mag zeker ook geen papier aanraken?
want daar kun je ook van doodbloeden
doennnquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik twijfel al heel lang om alleen weg te gaan eigenlijk.
Ik stikte laatst bijna in een Napoleonquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen napoleons eten want daar kun je in stikken. Dat wel.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stikte laatst bijna in een Napoleon![]()
Maar ze zijn zo lekker
Bij mij is het anders.quote:
Gwehehehequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik eet geen napoleons meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar onderweg leer je toch wel mensen kennen en zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij is het anders.
Ik doe alles al alleenJarenlang, daarom weet ik niet of ik dit ook wel weer alleen wil doen
Ja zie, het is wel een bekend probleem.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet geen napoleons meerben er twee keer bijna in gestikt.
Ja dat zegt iedereenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar onderweg leer je toch wel mensen kennen en zodaarom juist doen bedoel ik
is leuk.
ja, idd, ze mogen best wat kleiner imoquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja zie, het is wel een bekend probleem.![]()
Waarom liggen die dingen nog in de winkelsuperveel mensen die daarin stikken denk ik
natuurlijk wel. Je bent een lieve jongen dit dat. Waarom niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereenMaar ik heb het idee dat ik dan juist diegene ben waarbij dat juist niet gebeurt
Google op 'napoleons stikken'quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, idd, ze mogen best wat kleiner imo
Denk dat ik niet zo makkelijk iemand zal aanspreken ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
natuurlijk wel. Je bent een lieve jongen dit dat. Waarom niet?
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik niet zo makkelijk iemand zal aanspreken ofzo
omgquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Google op 'napoleons stikken'allemaal KLB-topics
ja preciesquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
omg
maar ik bedoel met stikken echt geen lucht meer krijgen he. Dat iemand zo rond je middel moet drukken.
Moeilijk uit te leggen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
vrienden maken is juist leuk
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik maak die napoleons altijd open en snuif het binnenste gewoon op
Gaat jou dat wel gemakkelijk af dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar als je gewoon vaker random mensen aanspreekt dan gaat dat uiteindelijk veel beter
ONZ / [nachtbagger] Fatima is een geile naam stiekem Deze hahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:20 schreef Hypocriet het volgende:
Ik kom een topic van vorige zomer tegen waar ik het ook over stikken in napoleons had
jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ONZ / [nachtbagger] Fatima is een geile naam stiekem Deze haha
Best wel. Vroeger totaal niet, maar ik heb wel altijd gewoon veel vrienden gehad en zo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat jou dat wel gemakkelijk af dan?
Je moet gewoon dat HBO-opleidingen boek halen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
Denken jullie dat echte studiekeuzetesten bij zo'n bureau helpen?
maar bij die testen gaan ze ook kijken wat jij wel en niet kan, dus op welke vlakken je sterk bent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet gewoon dat HBO-opleidingen boek halen.
HBO-studie gids heet het. en dan die van 2012-2013. Staan alle opleidingen in bij elke Hogeschool. en dan gewoon afstrepen. welke opleidingen je het leukst lijkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
maar bij die testen gaan ze ook kijken wat jij wel en niet kan, dus op welke vlakken je sterk bent.
En welk boek?
Heb ik al in verschillende folders gedaan. Blijft niks overquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HBO-studie gids heet het. en dan die van 2012-2013. Staan alle opleidingen in bij elke Hogeschool. en dan gewoon afstrepen. welke opleidingen je het leukst lijken
Maak hem weer openquote:
ja foldersquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb ik al in verschillende folders gedaan. Blijft niks over
waar kun je dat boek halen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja foldersDaar staat zo weinig in.
quote:
bibliotheek heeft hem ook wel denk ik.quote:
goed zoquote:
mja dan moet ik weer opstaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]echt niet. en anders doe je wat meer aan
Mmm straks maar eens kijken. Als ik een boek mee krijg danquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
bibliotheek heeft hem ook wel denk ik.
welke opleidingen doe jequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wil je ook wel opleiden, lesgeld is 1634 voor een jaar en de slagingskans is heel hoog alleen of je aan de bak kan komen daarna is nog een vraag want ik ben geen erkende school
pak je stok en probeer een kledingstuk te pakken. als een hengel.quote:
Geen zusje/broertje/ouder met een bibliotheekpas zonder boete? Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmm straks maar eens kijken. Als ik een boek mee krijg danbest veel boete volgens mij.
maar mijn kleren liggen niet in deze kamerquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
pak je stok en probeer een kledingstuk te pakken. als een hengel.
ohjaa dat is wel handigquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen zusje/broertje/ouder met een bibliotheekpas zonder boete? Dat doe ik altijd![]()
pak dan je bestuurbare auto met camera erop die je aansluit op je laptop met een hengel eraan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar mijn kleren liggen niet in deze kamer
oh kei interessantquote:
zozoquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
En als je in de eerste 9 maanden veel vooruitgang maakt mag je ook in de keuken opruimen
je gf duuuhquote:
whut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |