abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:14:01 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122248568
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:15:26 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122248598
STEMPELTJE

:7

Nu weer werken :+
pi_122248630
Ah ja, SoS: happy bday! *O*

Ik zou met liefde een van je roze koeken eten O+
pi_122248750
SoS, gefeliciteerd met je verjaardag! w/

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Joaaa *O* Nu heb ik eindelijk een sticker/stempel in mn paspoort! :7

De mevroi in kwestie was volgens mij aan het meelezen, want ze was sjacho xD

"Moet u deze papieren *reisplanning, stond op formulier* niet ook hebben?"
"Neuh als jij denkt dat het goed gaat geloof ik het wel".

"Ik heb nu een stempeltje! Toch leuk :D *O*"
"Ja hangt er vanaf waar je heengaat he"

Eh ja dat snap ik, maar STEMPELTJE :7
Haha, wat een zeiksnor! :D Stempeltjes zijn tof! Ik heb mijn oude paspoort bewaard (krijg je mee met gaten erin, als je dat wilt) omdat ik er zoveel toffe stempels in had staan. Thailand, Vietnam, Maleisië, Egypte, Kenia en Kroatië.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:22:25 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122248770
Heb ik ook idd met Peru / Bolivia en zulks. En Suriname / Aruba / Curaçao.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:23:17 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122248803
Ja daarom! Ik vind dat leuk, maar in Europa krijg je ze niet meer! :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:24:24 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122248830
quote:
17s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kroatië wel. Hoewel dat dus officieel buiten de EU valt :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122248841
Stempels O+

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik vind dus dat die diagnose tegenwoordig veel te snel wordt gegeven...

Druk een liter nepredbull in een 14-jarig joch die z'n aandacht de loop mag geven op school en ontneem de mogelijkheid tot z'n energie kwijtraken tijdens LO omdat alles nu gemengd moet en hij dus niet even 2uur lang z'n klasgenootjes mag lopen tackelen...
Laatst met m'n neefjes gepraat op de verjaardag van m'n oma, die komen niet meer thuis met een blauw oog of gekneusde ribben na het gymmen.

:') nu is dat misschien overdreven maar een autist blijft z'n leven lang een autist en een ADHDer z'n leven lang een ADHDer. En je ziet toch vaak dat het bij gevallen die nu volwassen worden veel minder is of geen van de symptomen meer vertoont. Dat komt niet door 6jr ritalin te hebben geslikt :P
Autist groei je echt niet overheen hoor :P
Van ADHD is t bekend dat de symptomen af kunnen nemen na de pubertijd. Maar ik ken ook wel mensen met ADHD die niet eens een normale baan kunnen hebben door die stoornis.
Je hoeft niet in een gesticht ofzo :P maar het blijft zeker invloed hebben op je leven.
Daarnaast worden diagnoses nou ook weer niet zo makkelijk gesteld. Komt wel een psychiater aan te pas, die er hopelijk gewoon voor gestudeerd heeft.

Vroeger, toen alles beter was, waren deze kinderen gewoon druk en deden ze misschien mavo en dan mbo. Maar met medicatie en begeleiding kunnen ze misschien wel veel verder komen nu.
Maar goed, die suiker helpt ook niet mee -> Ontopic :Y)
Be someone that makes you happy
pi_122248859
Hahaha, wat een liefde en gezelligheid in t Slank topic ;)
Nou :W dan maar, voordat ik een spelfout maak of een foute koek eet..
pi_122248899
Stempeltjes! O+

Ik heb er dit jaar ein-de-lijk twee verzameld en nu moet ik een nieuw paspoort :( Daarom ga ik met m'n nieuwe paspoort maar op wereld-reis.

Beterschap aan de buikgriepfamilie down south! Hoe is het met Martijn en Saar?
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:30:47 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122249033
Goed plan Anna! Ik heb nog tot 2016 om er meer te verzamelen :7

Mc, we hebben het nu weer over stempeltjes *O*
pi_122249079
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Normaal moeten dat soort dingen er bij iemand als kind al zijn ingehamerd. :P
Mannen worden op latere leeftijd pas bewust van het zichzelf moeten verbeteren.

Die grote verschuiving in het onderwijs is daar een typisch voorbeeld van.
Waarom denk je dat er nu een overschot aan meisjes op de havo en vwo is? Wordt niet meer gehamerd op de jongens... Dus die nemen veel vaker een omweg (als ze die al willen nemen) MBO -> HBO (-> UNI).
Je gebruikt de generatie van nu als smoes voor je eigen gedrag? :P Best knap :D
pi_122249328
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kroatië wel. Hoewel dat dus officieel buiten de EU valt :).
Nu ga ik ZEKER naar Kroatie op vakantie :P
  Vis een optie? woensdag 30 januari 2013 @ 11:42:59 #14
70532 loveli
N
pi_122249448
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:25 schreef the85mc het volgende:
Hahaha, wat een liefde en gezelligheid in t Slank topic ;)
Nou :W dan maar, voordat ik een spelfout maak of een foute koek eet..
Te laat :P
crap in = crap out
pi_122249499
Yeey naamtopic :D !

De rozekoeken waren als eerst op trouwens ;) haha
  Moderator woensdag 30 januari 2013 @ 11:46:26 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122249565
quote:
Heel veel landen in Europa wel hoor! Kroatië, Bosnië en Servië onder andere. En je kunt altijd om een stempel vragen, zo heb ik er een van Oostenrijk gekregen :D O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 30 januari 2013 @ 11:47:31 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122249594
Als je met de trein gaat krijg je nog veel meer stempels :P

Gefeliciteerd SoS!! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:48:58 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122249648
quote:
99s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:44 schreef So_Surreal het volgende:
Yeey naamtopic :D !

De rozekoeken waren als eerst op trouwens ;) haha
Uiteraard, die zijn ook het meest nom! :9

*O*

quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Heel veel landen in Europa wel hoor! Kroatië, Bosnië en Servië onder andere. En je kunt altijd om een stempel vragen, zo heb ik er een van Oostenrijk gekregen :D O+
Sheeet :o Nooit geweten :D Die mannetjes (zijn meestal mannen geloof ik!) kijken ook altijd zo knorrig :P Maar vragen staat vrij he! :D *voornemen*

Kroatie en omgeving ben ik nooit geweest! Laatste jaren alleen Portugal, Spanje, Italië, Ierland, Engeland, en dan nog grotendeels op mn oude paspoort!

Op mn mugshot voor visa keek ik trouwens als een breedbekkikker :')
pi_122249653
Misschien komen mannen/jongens minder goed uit de verf omdat ze duidelijke structuur/leiding nodig hebben. Hebben ze dat niet dan gaan ze aankloten. Misschien kun je het vergelijken met een groep honden/wolven. Zolang er een duidelijke leider is gaat t prima. Is dat er niet dan gaat er aan alle stoelpoten gezaagd worden.

Als ik voor mezelf spreek dan doe/deed ik alles op mijn eigen manier, niet conform de regeltjes. Dat hele studiehuis sloeg op mijn school nergens op. Er werd gezegd aan het eind van het jaar moet je zoveel boeken/verslagen gedaan hebben. Ondertussen zijn er niet-verplichte inlevermomenten. Dat resulteerde in een vrij drukke laatste week van het jaar :') Conclusie: docenten vonden t beroerd en ik heb niet optimaal geleerd.
pi_122249706
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:32 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je gebruikt de generatie van nu als smoes voor je eigen gedrag? :P Best knap :D
Ik ruim m'n sokken wel op :+ Nou ja >70% van de tijd dan.

En ik benoem alleen de oorzaken van de aantoonbare verschuiving in het onderwijs.
Het was vaak al zo maar tegenwoordig is het hele systeem doordrenkt met progressieve geitewollensokkende zweefmensen waar steeds minder ruimte is voor een hardere toon.
Zelfsturing en de maximale didactische waarde van zelfreflectie gebruiken tot het ontplooien van mensen die in contact zijn met hun innerlijk O+
"Ja, 2 + 2 = 4! Maar hoe voel je jezelf daar nou bij? Hoe ben je tot die conclusie gekomen? Welke intrinsieke motivators hebben je tot dit antwoord geleid?" :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 30 januari 2013 @ 11:51:28 #21
70532 loveli
N
pi_122249717
Zo, halverwege ontbijt. Koffie is bijna klaar :9
crap in = crap out
pi_122249739
Ik vraag me vandaag vooral af hoe het zover gekomen is dat ik blueprints van systemen aan het doorlezen ben /wog

Maar het is bijna tijd voor lunch!
pi_122249791
Oh, ik heb er ook nog één van Noord-Cyprus volgens mij! :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator woensdag 30 januari 2013 @ 11:58:09 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122249921
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Uiteraard, die zijn ook het meest nom! :9

*O*

[..]

Sheeet :o Nooit geweten :D Die mannetjes (zijn meestal mannen geloof ik!) kijken ook altijd zo knorrig :P Maar vragen staat vrij he! :D *voornemen*

Kroatie en omgeving ben ik nooit geweest! Laatste jaren alleen Portugal, Spanje, Italië, Ierland, Engeland, en dan nog grotendeels op mn oude paspoort!

Op mn mugshot voor visa keek ik trouwens als een breedbekkikker :')
Die mannen worden helemaal vrolijk als je er om vraagt! O+ heb het ook in Slovenië gevraagd aan een super chagrijn, die brak en gaf het breed glimlachend. Daarna wilde de hele coupe een stempel _O-

Wij gaan dit jaar naar Slovenië, Kroatië, Bosnië, Servië en Macedonië dus dat wordt weer een stempelfestijn *O* Mijn nieuwe paspoort is nog maagdelijk leeg dus dat werd ook wel tijd :P
pi_122249966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En ik benoem alleen de oorzaken van de aantoonbare verschuiving in het onderwijs.
Het was vaak al zo maar tegenwoordig is het hele systeem doordrenkt met progressieve geitewollensokkende zweefmensen waar steeds minder ruimte is voor een hardere toon.
Zelfsturing en de maximale didactische waarde van zelfreflectie gebruiken tot het ontplooien van mensen die in contact zijn met hun innerlijk O+
"Ja, 2 + 2 = 4! Maar hoe voel je jezelf daar nou bij? Hoe ben je tot die conclusie gekomen? Welke intrinsieke motivators hebben je tot dit antwoord geleid?" :')
Zelfsturing heeft als voorwaarde structuur kunnen aanbrengen. Dat verwachten van veel kinderen op een jongere leeftijd, zonder de voorwaardelijke structuur eerder te hebben aangebracht, is op zijn zachtst gezegd niet realistisch. Daar ook nog eens de de opvoedende taak van leraren bijkomend, een leraar is er om les te geven... niet om de opvoedende taak van opvoeden van gemakzuchtige inconsequente ouders over te nemen.

Dit is een tendens die ik terug zie komen, maar tot op welke hoogte hier precies sprake van is? Keine ahnung.
  Vis een optie? woensdag 30 januari 2013 @ 12:00:28 #26
70532 loveli
N
pi_122249991
Muf, liggen jouw sokken altijd in de wasmand?
crap in = crap out
pi_122250136
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:00 schreef loveli het volgende:
Muf, liggen jouw sokken altijd in de wasmand?
Nope, maar zowel ik en mijn partner zijn overgestapt naar stap 8 in combinatie met stap 1. Verwachtingen bijstellen beiderzijds scheelt ook al een hele hoop. :Y
  Moderator woensdag 30 januari 2013 @ 12:06:33 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122250155
Oh en stempels in de trein zijn helemaal tof want dan staat er ook een klein treintje op O+
  Moderator woensdag 30 januari 2013 @ 12:07:28 #29
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122250169
Vriendlief gooit de sokken altijd in de wasmand *O* Ik ben eerder de sloddervos hier thuis :@ :')
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:08:34 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122250197
Muf O+ Goeie afkorting :D
pi_122250252
Ik mag mijn sokken juist niet meer in de wasmand gooien omdat de rest van de was daar dan naar gaat ruiken :')
pi_122250309
Muffe sokken. _O- /lame
  Vis een optie? woensdag 30 januari 2013 @ 12:13:18 #33
70532 loveli
N
pi_122250331
Snel sokken en werkkleren ind e was, kijken of ik het raam dichter krijg en mensen paaien met cookies :W
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 januari 2013 @ 12:13:57 #34
70532 loveli
N
pi_122250348
Foto uploaden op FB, na 30 mins nog geen enkele like ;(
/attentionwhore
crap in = crap out
pi_122250379
Hoe kunnen we jouw tegenslag nou 'liken'? :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122250436
quote:
99s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik mag mijn sokken juist niet meer in de wasmand gooien omdat de rest van de was daar dan naar gaat ruiken :')
Wat maakt dat nou uit, het gaat toch de was in? :D
pi_122250456
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit, het gaat toch de was in? :D
Geen idee, ze zegt dat de was dan zelfs stinkt als het uit de machine komt, dat het muf ruikt of zo :')
Geen idee eigenlijk, wassen / drogen / strijken is gelukkig haar afdeling.
pi_122250475
Stereotypische taakverdelingen. :+
pi_122250524
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef Mufasa208 het volgende:
Stereotypische taakverdelingen. :+
Hier ook. Mijn vriend zet het ook het vuilnis bij de weg! :')
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:23:55 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122250623
'Muf ruikt'! Goeie timing :+
pi_122250634
Zonnestraaltje hier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 8,6km hardlopen. Wát een heerlijk weer! Zo nog lekker 'n eindje fietsen O+
Ja doei.
pi_122250954
Leuke afkorting trouwens dat sos, dat is een ander woord voor speed haha :')
pi_122251090
Sos = coke :?
pi_122251136
(OMG... de huisarts heeft de diëtist gebeld, of ik morgen direct langs wilde komen :S en nu lijstjes maken met wat ik eet, wat ik drink, hoe laat ik dat doe en hoe mijn stoelgang is en hoe laat en wanneer).

De ironie, ik ben al de hele ochtend aan het leren over eet- en drinkproblemen bij jonge kinderen :')
pi_122251220
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:41 schreef V1z0R het volgende:
Sos = coke :?
Uhm kut dat bedoel ik :')
pi_122251247
quote:
99s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:46 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Uhm kut dat bedoel ik :')
Tsss... een falende junk ;)
pi_122251352
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Tsss... een falende junk ;)
Haha nee heb dat nog nooit gebruikt :P
pi_122251411
quote:
99s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:02 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Haha nee heb dat nog nooit gebruikt :P
Wat ik zeg ;)

(al zie ik falen als junk niet echt als iets negatiefs hoor ;) vooral aflblijven)
pi_122251429
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muf O+ Goeie afkorting :D
Mn duutser gooit z'n sokken op de stoel voor schone/gedragen kleding. Zoooo irritant! Ik gooi ze gewoon op de grond en de volgende dag in de was, maar dat gaat voor hem niet op...
pi_122251548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat ik zeg ;)

(al zie ik falen als junk niet echt als iets negatiefs hoor ;) vooral aflblijven)
Graag, heb al goede vriendschap verloren aan die troep.
pi_122251620
quote:
99s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:11 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Graag, heb al goede vriendschap verloren aan die troep.
Ken het. Ik heb een vader en broer die voor mij uitgebreid geëxperimenteerd hebben. Mij niet gezien
pi_122251672
Yolo? :{
pi_122251682
*snif*
Ja doei.
pi_122251697
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:17 schreef the85mc het volgende:
Yolo? :{
Ooooooh... help :P Ga je gang en doe vooral alles wat je wilt :P
pi_122251710
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
*snif*
Ik neem aan dat dat over jullie huisje gaat?

Het staat wel een beetje gek onder posts over coke en speed :*
pi_122251723
Huh? :D
pi_122251768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Huh? :D
Omdat je dat snuift?
pi_122251780
quote:
99s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

Omdat je dat snuift?
Ja, dat snap ik wel.

Maar denk niet dat Mo het over haar huisje heeft. Althans, zo interpreteer ik het niet.
pi_122251796
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mn duutser gooit z'n sokken op de stoel voor schone/gedragen kleding. Zoooo irritant! Ik gooi ze gewoon op de grond en de volgende dag in de was, maar dat gaat voor hem niet op...
Ik had tot 5 jaar geleden niet eens een fatsoenlijke kledingkast, ben van ver gekomen. :+
pi_122251809
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ooooooh... help :P Ga je gang en doe vooral alles wat je wilt :P
Haha nee hoor. Geen behoefte aan.
pi_122251868
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel.

Maar denk niet dat Mo het over haar huisje heeft. Althans, zo interpreteer ik het niet.
Ik hoop het eigenlijk niet... :X stom gedoe mag wel over zijn nu!
pi_122251924
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel.

Ik dacht ook eerder aan een bad trip
pi_122251941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik dacht ook eerder aan een bad trip
Je interpretatieknopje is kapot ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_122251982
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je interpretatieknopje is kapot ;)
Dat is die al jaren ;)
pi_122252004
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is die al jaren ;)
Als je t zelf weet en er wat mee doet scheelt het de helft.
pi_122252076
Soms zijn kapotte knopjes hebben veels te leuk :+
pi_122252190
Ja... ik maak graag misbruik van mijn kapotte knopjes. Als het moet doen ze het wel redelijk hoor ;)
pi_122252358
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:18 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat over jullie huisje gaat?
Nee
quote:
Het staat wel een beetje gek onder posts over coke en speed :*
Ja.
Ja doei.
pi_122252409
Euhm, je maakt misbruik van je kapotte knopjes... wat wil je daarmee zeggen? Willens en wetens gedraag je je dus anders :?
pi_122252432
Ik maak ook wel eens misbruik van knopjes >:)
Ja doei.
pi_122252533
*gaap*
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_122252534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:41 schreef Mufasa208 het volgende:
Euhm, je maakt misbruik van je kapotte knopjes... wat wil je daarmee zeggen? Willens en wetens gedraag je je dus anders :?
Ik denk dat ieder mens wel eens uit een grapje anders reageert dan de ander wilt horen, al is het maar omdat iemand een grammaticale fout heeft gemaakt. Beetje humor in het leven moet kunnen :)
pi_122252662
Ik vind het leuker om op andermans knopjes te drukken :s)
pi_122252687
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef _aurum_ het volgende:
even een sidestep van alle foute koeken discussies, maar wat ik vooral heb met die dingen is dat ze in mijn hoofd lekkerder zijn dan in het echt.

Dan denk ik ooooh een roze koek die waren zo lekker!!11! :9 :9~

En dan neem ik een hap en dan denk ik was dit het :? -O-

Mijn smaak is denk ik veranderd en dat is soms een beetje jammer :+
Roze koeken moet je of zelf maken of gewoon bij een goede bakker halen. :)
Dan is het ineens ook weer lekker.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn auto staat bij de garage :')
Die van gisteren waar 'ie gisteren stond :')

Dit is een andere :')
Misschien gewoon 1 goede auto doen? :D

Afijn, crossfit weer overleefd, 25 verdiepingen met de stairmaster (of hoe dat apparaat ook heet) en ruim een kwartier tegen de wind in gefietst.
Wheyshake in zwarte bessensmaak viel tegen, mn sportbril vliegt van mn neus af bij het doen van burpees, is heb Duits driehoekbrood van het stoepje en zit na 2 sneden al vol en stempels in je paspoort zijn tof. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_122252819
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[..]

Afijn, crossfit weer overleefd, 25 verdiepingen met de stairmaster (of hoe dat apparaat ook heet) en ruim een kwartier tegen de wind in gefietst.
Wheyshake in zwarte bessensmaak viel tegen, mn sportbril vliegt van mn neus af bij het doen van burpees, is heb Duits driehoekbrood van het stoepje en zit na 2 sneden al vol en stempels in je paspoort zijn tof. B-)
Henk, sportmaster, hoevaak in de week ga je nu naar de sportschool?
pi_122252887
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:51 schreef anna82 het volgende:

[..]

Henk, sportmaster, hoevaak in de week ga je nu naar de sportschool?
Maandag borst, schouders triceps
Woensdag crossfit
Donderdadg kickfit
Vrijdag rug, benen, biceps
En dan nog 2 keer in de week hardlopen.

Ja zou het niet zeggen als je mn kont ziet. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122253021
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef Nallie het volgende:
Ik vind het leuker om op andermans knopjes te drukken :s)
(8>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122253032
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik denk dat ieder mens wel eens uit een grapje anders reageert dan de ander wilt horen, al is het maar omdat iemand een grammaticale fout heeft gemaakt. Beetje humor in het leven moet kunnen :)
Dus dan heb je het over gebruik van...? Of misbruik van... ? :+
pi_122253191
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:58 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Dus dan heb je het over gebruik van...? Of misbruik van... ? :+
:P Gezien is licht autistisch ben en daarom dingen wel eens expres letterlijk neem, misbruik :P
pi_122253278
Jemig Cots, ook al autistisch.
Doe eens een opsomming van al je afwijkingen en ziektes?
Gewoon dat we even een compleet beeld hebben?
Doe wat je niet durft.
pi_122253347
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig Cots, ook al autistisch.
Doe eens een opsomming van al je afwijkingen en ziektes?
Gewoon dat we even een compleet beeld hebben?
Het valt reuze mee hoor, hier zo.
Ik ben gewoon een mentale rammelbak waar mensen graag stickers op plakken, waarvan ik de helft niet serieus neem. 't Komt er gewoon op neer dat ik niet helemaal deug ;)
pi_122253458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maandag borst, schouders triceps
Woensdag crossfit
Donderdadg kickfit
Vrijdag rug, benen, biceps
En dan nog 2 keer in de week hardlopen.

Ja zou het niet zeggen als je mn kont ziet. B-)
Mijn bewondering is groot!
pi_122253488
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een mentale rammelbak waar mensen graag stickers op plakken, waarvan ik de helft niet serieus neem. 't Komt er gewoon op neer dat ik niet helemaal deug ;)
Heeft niks met niet deugen te maken. Iedereen heeft wel wat!
Je bent je er in elk geval bewust van. Dat scheelt al de helft :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:12:12 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122253494
Henk, je sportregime :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122253965
quote:
Wel als je naar Oekraïne en Moldavië gaat.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_122254078
quote:

[..]

Ik heb nog nooit een sticker gekregen.
Vind het zo wonderlijk dat je er kennelijk nogal trots op bent gezien alle topics die je opent.
Doe wat je niet durft.
pi_122254082
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[..]

_O-

Maar je hebt het wel gedaan! Ben benieuwd hoe je je bed uitkomt :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:29:39 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122254106
Heb ook ee Oekrainsche stempelt.. Wij waren er welgeteld 12 uur ofzo :')

Oja Sos, gefeliciteerd *O*.
Roze koeken met slagroom :9
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122254108
SOS, gefeliciteerd! *O*

Ik heb mijn eerste referentie binnen voor een aanmelding van de researchmaster, yay! *O* Nu nog een 2e referent scoren. B-)
pi_122254327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Mijn bewondering is groot!
Mijn kont ook. B-)
quote:
99s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk, je sportregime :o
:D
Overigens denk ik dat het regime van Aurum ongeveer hetzelfde is. Idem voor V1z en Mufasa als ze in training zijn.
Doe wat je niet durft.
pi_122254393
Heul niet zoveel cardio :+
pi_122254484
quote:

[..]

Denk dat het belangrijker is dat je gelukkig bent met jezelf, je lichaam, je functioneren en relaties met anderen. En als stickers daaraan mee kunnen helpen om op de langere termijn gelukkiger te kunnen worden, prima.
pi_122254519
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee

[..]

Ja.
:@ het is niet mijn scherpste dag vandaag :')
pi_122254606
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mijn kont ook. B-)

[..]

Overigens denk ik dat het regime van Aurum ongeveer hetzelfde is. Idem voor V1z en Mufasa als ze in training zijn.
Jij doet veul meer cardiovasculaire trainingen. :o
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:44:21 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122254609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook ee Oekrainsche stempelt.. Wij waren er welgeteld 12 uur ofzo :')

Oja Sos, gefeliciteerd *O*.
Roze koeken met slagroom :9
Mentaal beeld :o :9~ O+
pi_122254751
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Jij doet veul meer cardiovasculaire trainingen. :o
Na mn krachttraining doe ik echt heel weinig cardio. Cardio is namelijk stom. :P
En een kwartier fietsen is ook cardio. B-)
Maar als het zondag een beetje lekker weer is, dan wil ik wel weer gaan hardlopen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_122254820
Ik ga donderdag weer... maar dan wel aan het eind van de middag... anders ben ik echt niks meer waard. :X
pi_122254845
Ik ga vanavond weer, hopelijk krijg ik er een beetje energie van. Zit al de hele middag van " :O ".
pi_122254925
Mufasa ik vind je onschuldig en aardig overkomen! Nu Ben ik benieuwd naar je hoofd!

Zijn alle koekies al op?
pi_122254992
Ik heb net mijn lunch op. Ik had vet honger om 14:30!
pi_122255457
Heb je alle slankies opgegeten?
pi_122255909
Ik ben al mn diploma's en cijferlijsten aan het opzoeken, inclusief die van de middelbare school. Die schijnen nodig te zijn voor een sollicitatie. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122255945
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef Perruche het volgende:
Mufasa ik vind je onschuldig en aardig overkomen! Nu Ben ik benieuwd naar je hoofd!

Zijn alle koekies al op?
Thnx. O+

Op die ene foto ben ik alleen Mr. Conehead. :P
pi_122256686
quote:
3s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben al mn diploma's en cijferlijsten aan het opzoeken, inclusief die van de middelbare school. Die schijnen nodig te zijn voor een sollicitatie. :D
Wouw... veel concurrentie?
pi_122256826
quote:
Je middelbare schooldiploma? :S
pi_122257331
Ik ken alleen maar sollicitaties waarbij een cv en een foto nodig zijn, watvoor hips ga je op solliciteren HPKW? En succes natuurlijk!
pi_122257451
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Och.
quote:
Alarmerend? Dat valt mee, zegt Ans Merens, projectleider van de Emancipatiemonitor van het Sociaal en Cultureel Planbureau. "Het lijkt alsof de jongens het slechter zijn gaan doen, maar dat is niet zo. Jongens hebben de afgelopen jaren óók een hoger onderwijsniveau gekregen. Bij de meisjes is het alleen wat harder gegaan. Het was altijd normaal dat mannen beter presteren. Nu vrouwen hun achterstand inhalen wordt direct de noodklok over de jongens geluid."
Rest van het artikel: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ongensprobleem.dhtml

zie ook http://www.profnews.nl/10(...)olen-zijn-overdreven
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122257721
quote:
Cijferlijst van de heao en uni heb ik voor mijn huidige werk destijds ook moeten meesturen :D Desondanks ben ik aangenomen :+

quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

(8>
SPOILER
Jagär :o Ik ben een beetje onder de indruk van die opmerking :D :@
pi_122257794
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Cijferlijst van de heao en uni heb ik voor mijn huidige werk destijds ook moeten meesturen :D Desondanks ben ik aangenomen :+

[..]

Ik ben sowieso wel onder de indruk van allerhande opmerkingen vandaag! :D
pi_122257834
quote:

[..]

Ah, jij was ook de koningin van de zesjes? :D
Ondertussen zit ik dus 11 bijlages te uploaden op een site, alleen ben ik daardoor de verzendknop kwijtgeraakt en ga ik nu dus maar mijn uni cijferlijst in 3 delen in 1 word documentje aan het proppen waardoor ik er weer 1 pdf'je van kan maken.
Men, het is dat het een interessante vacature is, anders was ik al afgehaakt. :D
quote:
[..]

Doe wat je niet durft.
pi_122258069
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ah, jij was ook de koningin van de zesjes? :D
Ondertussen zit ik dus 11 bijlages te uploaden op een site, alleen ben ik daardoor de verzendknop kwijtgeraakt en ga ik nu dus maar mijn uni cijferlijst in 3 delen in 1 word documentje aan het proppen waardoor ik er weer 1 pdf'je van kan maken.
Men, het is dat het een interessante vacature is, anders was ik al afgehaakt. :D

[..]

Nou, mijn cijferlijst laat in ieder geval niet zien wat ik kan/kon :D Achteraf wel eens jammer. Toen was ik gewoon lui (of, zoals je het ook kunt noemen: ik werd niet genoeg uitgedaagd :P :+ ).

Voor stages haalde ik overigens negens. Dat vond ik namelijk tof. Maar tentamens enzo? Meh.

Wat voor functie ga je op solliciteren dan?
pi_122258120
Clientrapportage af.... *O*

Nu naar huis. :W
pi_122258250
quote:

[..]

[..]

ik kon het niet laten!
pi_122258516
Ik dacht dat Jagar bedoelde wanneer ze in de lift staat met haar handen vol en een medebewoner dan het knopje indrukt :+
quote:
Ik baseerde me weer op oude bronnen :{
Neemt m'n mening niet weg over de geitenwollensokkende zweefmens instelling. :D
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:17:55 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122258579
Mijn witlof ovenschotel is klaar en kan vanavond zo de oven in O+
(1 1/2 kg witlof, kort gekookt in beetje soja, thijm enzo), in ovenschotel doen, laten afkoelen dan een mengsel van 2 rauwe eieren/100 ml melk/scheut room/150 gr fijngesneden achterham en 200 gr geraspte kaas met kruiden eroverheen gieten.
Dan nog wat extra kaas en ham erover met wat panneermeel en dan de oven in.
Pasta met room erbij
pi_122258588
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, mijn cijferlijst laat in ieder geval niet zien wat ik kan/kon :D Achteraf wel eens jammer. Toen was ik gewoon lui (of, zoals je het ook kunt noemen: ik werd niet genoeg uitgedaagd :P :+ ).

Voor stages haalde ik overigens negens. Dat vond ik namelijk tof. Maar tentamens enzo? Meh.

Wat voor functie ga je op solliciteren dan?
Herkenbaar. Ik merk nu ook dat ik HBO vacatures veel leuker vind dan Uni vacatures. Veel praktischer allemaal.
Verder, zie DM. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122258641
Mag ik ook DM HPKW? /aag

:@ vind warme witlof smerig...
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:22:42 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122258749
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:19 schreef V1z0R het volgende:
Mag ik ook DM HPKW? /aag

:@ vind warme witlof smerig...
Vind rauwe witlof vies
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:22:52 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122258754
Cola-berenburg *O*
pi_122258898
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vind rauwe witlof vies
pi_122258925
Ik vind witlof lekker :D zowel koud als warm. En die hartjes die je eigenlijk weg moet gooien omdat ze te bitter zijn snoep ik altijd op :P
pi_122258934
Diversiteit in dit topic is weer om te smullen :9
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:38:53 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122259327
Eigenlijk vind ik alles wel lekker, behalve dan kokos en bleekselderij. Toch handig dat je alles lust.

Lijst:
O: slapen
T: beschuit banaan, rest banaan
S: 11.7 km hardlopen
T: hele ijsbergsla, 1 tomaat, kwart komkommer, paar augurken, zilverui, 1 ui, halve paprika met dressing op olie/ijzijn/suiker/kruiden, curry en gebakken witte kool/ui/paprika/champ/ei/kip
L; boterham kip, beschuit oude kaas, beschuit achterham, beker melk, 2 cappuccino
T; cola-berenburg, appel, sinaasappel, blokje witte crispchoco
D: witlofovenschotel en romige pasta
T: 250 ml kwark en 250 vla, zoute stokjes?
pi_122259468
*O* *G* *O*
Ja doei.
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:45:07 #125
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122259566
Is het nou echt rond??

*O* *O*
pi_122259597
:Y Yup! Volgende week woensdag of donderdag (of vrijdag :') ) de overdracht als dan ook de verkopende partij kan!
Ja doei.
pi_122259693
Oh yes! *O* fijn voor jullie!
pi_122259786
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben net terug van de huisarts. Het was een vervanger die mij nog niet kende, sympathieke vrouw. Ik heb een doorverwijzing naar PsyQ en een naar een diëtist. Verder wordt er gecontroleerd of mijn schildklier het wel goed doet, omdat ik toch wel een beetje veel ben afgevallen (en ze het stom van zichzelf zou vinden als zou vinden als dit eventueel over het hoofd gezien zou worden).

Vanmiddag bel ik voor een afspraak bij de diëtist en van PsyQ krijg ik een brief als het goed is. Pffft... daar gaat alle zekerheid in mijn leven
Goedzo! PsyQ ben ik ook geweest, ik vond het heel fijn, de eetstoornistherapie daar :Y alleen zat ik in een obesitasgroep, en daar kom jij denk ik niet.

Het fijne is dat ze multidisciplinair werken: groepstherapie, psycho-educatie, lichaamsgeriche therapie (bij ons dans, maar er zijn meerdere vormen), beweging soms ook en een dietiste,

Ik kijk er heel positief op terug.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

We zullen het zien. In ieder geval word ik nu op een wachtlijst geplaatst en mij rust de schone taak om ondertussen aan te komen :') met de hulp van een dietist (waarvan ik nu al vrees dat ik een dieet krijg die hier geen goedkeuring gaat krijgen)
dan post je maar even een poosje geen lijstjes CotS. ik denk dat het voor jou veel belangrijker is dat je even een poosje heel goed luistert naar de begeleiding. Het gemierenneuk op de vierkante millimeter wat we hier doen is momenteel sowieso niet zo goed voor jou denk ik eerlijk gezegd.

wat ik me herinner van de dietiste daar is dat ze erg met me meedacht en ruimte maakte voor mijn eigen eetwensen. alleen onzin als vetvrij eten deed ze niet aan. ze willen vooral je afleren om bepaalde voedselgroepen uit te sluiten. en voor volkoren etc. zijn ze sowieso meestal. komt echt goed!

quote:
Dankjewel Sigme O+ ik kreeg al bijna een rolberoerte van alle beste stuurlui en hun van dik hout zaagt men planken, etc. ;)
Kwak
pi_122259834
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

wil horen.

see what I did there :7 I fed the dragons!
Kwak
pi_122259861
#olieopvuur
Ja doei.
pi_122260004
ik heb wel zin in rellen, die kids hebben me uitgeput vandaag. ik had bijna de klassieker uit de kast getrokken:

"ik ga zometeen gooien! ... met jou *wijst* tegen jou *wijst*"
Kwak
pi_122260053
Leerlingen door een bushokje heentyfen 8-)
Ja doei.
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:57:05 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122260058
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb wel zin in rellen, die kids hebben me uitgeput vandaag. ik had bijna de klassieker uit de kast getrokken:

Wat kinderachtig
pi_122260101
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat kinderachtig
Ja doei.
pi_122260157
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat kinderachtig
Kwak
pi_122260552
ik voel een explosie aankomen... van... van...

ARGHGGHHRRRAAAAA

Kwak
pi_122260579
:N
Ja doei.
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:13:03 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122260684
*like*
pi_122260884
quote:
Kwak
pi_122260906
Mijn hemel! Waar haal je ze vandaan? :')
Ja doei.
pi_122260979
Is dat een plaatje van huisdieren hemel?
pi_122261012
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn hemel! Waar haal je ze vandaan? :')
Bestekrabbels.nl

SPOILER
pi_122261262
Straks eens kijken of we deze cooker voor een schappelijke prijs kunnen krijgen via de biedingen. :o
Ja doei.
pi_122261980
Ik ben net gebeld of ik ook geinteresseerd ben in losse horecaklusjes, zoals bijvoorbeeld in het congrescentrum hier om de hoek.
JAZEKER :D *O*
Binnenkort ben ik gewoon weer een working momma.
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:48:56 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122262732
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:37 schreef MarMar het volgende:
Ik ben net gebeld of ik ook geinteresseerd ben in losse horecaklusjes, zoals bijvoorbeeld in het congrescentrum hier om de hoek.
MarMar, dat is fantastisch!!! *O* *O*

* uniekhoorn wordt blij van alle goede berichten
pi_122262888
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:37 schreef MarMar het volgende:
^O^
Ja doei.
pi_122263262
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Goedzo! PsyQ ben ik ook geweest, ik vond het heel fijn, de eetstoornistherapie daar :Y alleen zat ik in een obesitasgroep, en daar kom jij denk ik niet.

Het fijne is dat ze multidisciplinair werken: groepstherapie, psycho-educatie, lichaamsgeriche therapie (bij ons dans, maar er zijn meerdere vormen), beweging soms ook en een dietiste,

Ik kijk er heel positief op terug.

[..]

dan post je maar even een poosje geen lijstjes CotS. ik denk dat het voor jou veel belangrijker is dat je even een poosje heel goed luistert naar de begeleiding. Het gemierenneuk op de vierkante millimeter wat we hier doen is momenteel sowieso niet zo goed voor jou denk ik eerlijk gezegd.

wat ik me herinner van de dietiste daar is dat ze erg met me meedacht en ruimte maakte voor mijn eigen eetwensen. alleen onzin als vetvrij eten deed ze niet aan. ze willen vooral je afleren om bepaalde voedselgroepen uit te sluiten. en voor volkoren etc. zijn ze sowieso meestal. komt echt goed!

[..]

Dank je wel :* Jouw reactie doet me echt heel erg goed :) En ik ben blij te horen dat je een positieve ervaring hebt met PsyQ, want ik ken het enkel van naam. En ik ben blij dat het bij jou geholpen heeft.
En inderdaad, ik denk voorlopig lijstjes te laten zitten, al wil ik wel meelezen, om gewoon even een breder beeld van voeding et cetera te krijgen.
Ik ben erg benieuwd naar wat de dietist gaat zeggen en wanneer PsyQ contact met me op gaat nemen.

Heel erg bedankt :*
pi_122263329
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
:Y Yup! Volgende week woensdag of donderdag (of vrijdag :') ) de overdracht als dan ook de verkopende partij kan!
Nice en spannend! *O*
pi_122263883
Mo! Wat fijn dat het eindelijk rond is. Gefeliciteerd!

En Mar natuurlijk ook feli. Je hebt hier lang op gewacht *O*

En CotS, ik vind dat jet het goed aanpakt. Veel succes!
pi_122264884
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:55 schreef kwakz0r het volgende:

Wij hadden vroeger op school een alom gerespecteerde lerares Engels. Ze was ongeveer van Phaidra's lengte en ze had jouw gewicht. Als de brugklassers het te gek maakten dreigde ze òp zo'n opgeschoten knul te gaan zitten.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122264943
quote:
Ja? Ja?? JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
pi_122265112
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Wij hadden vroeger op school een alom gerespecteerde lerares Engels. Ze was ongeveer van Phaidra's lengte en ze had jouw gewicht. Als de brugklassers het te gek maakten dreigde ze òp zo'n opgeschoten knul te gaan zitten.
mehehehe, ik heb een rugbyer uit 5H daarmee wel eens bedreigd (ik ben ongeveer even lang als phaidra :P )

hij lachte het eerst weg. keek toen eens goed. ik zei "ik win het van je". en toen moest ie lachen en stopte hij met vervelend doen.
Kwak
pi_122265173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mehehehe, ik heb een rugbyer uit 5H daarmee wel eens bedreigd (ik ben ongeveer even lang als phaidra :P )

hij lachte het eerst weg. keek toen eens goed. ik zei "ik win het van je". en toen moest ie lachen en stopte hij met vervelend doen.
Jij kwam niet zo klein op mij over? Maar ik merk dat ik vaak de werkelijke lengte van een persoon niet goed inschat, dus het zal aan mij liggen :).
pi_122265233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij kwam niet zo klein op mij over? Maar ik merk dat ik vaak de werkelijke lengte van een persoon niet goed inschat, dus het zal aan mij liggen :).
ik ben 160 en een halve cm :P
Kwak
pi_122265328
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Zelfs de schreeuwlelijken in het onderwijs worden zacht... :N
  Vis een optie? woensdag 30 januari 2013 @ 19:13:06 #156
70532 loveli
N
pi_122266392
*O*

Mo!!!
crap in = crap out
pi_122266573
Eindstand:
O: croissant, bacon, gekookt ei, 1 tomaat
T: bakje 0% vet yoghurt met muesli
L: courgettesoep, dikke volkorenbth met boter, gerasptewortelsalade
T: punt vruchtenvlaai, gedroogde abrikozen
D: tosti (2vk bth met kaas) en salade komkommer/tomaat/bleekselderij/pijnboompitten met olie)
T: bth met dik nutella :@

S: bodypump en over de dag heel veel trappen lopen :D

Volgens eetmeter (extra porties ingevoerd voor correctheid) 1850 kcals, lijtk me prima.
pi_122267004
lijst
• volle kwark met pompoenpitten en gojibessen en diepvriesbessen
• beesten
• middageten (vroeg) : groentestoofpot van koolraap, appel, sjalot | 2 gebakken eieren met worstje, ham en kaas | 2 krekkers met ham, 1 krekker met pindakaas
• paar uurtjes verven
• middageten (laat) : nog een bord van die groentestoofpot
• 33,5 kg schaap in kleine pakjes verpakken
• avondeten: gebakken zalm met wat slagroom | spinazieomelet van half pak diepvriesspinazie met 2 eieren
• toe: pruimen in rum met roomyoghurt en johannesbroodboomsiroop
pi_122267492
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja? Ja?? JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:13 schreef loveli het volgende:
*O*

Mo!!!
O+

En anderen ook! Daar gaan we zo een Leffe Tripel op drinken. :') hebben we al zo vaak op het huis gedronken dat we er bijna alcoholisten van zouden worden. Hopelijk nu nog maar 2 keer op 't huis drinken hierna: sleutels in bezit en na de verhuizing :P
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 30 januari 2013 @ 19:42:18 #160
70532 loveli
N
pi_122267735
Dat jullie maar flink dronken mogen woeden!
crap in = crap out
pi_122267737
quote:
99s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef So_Surreal het volgende:
Leuke afkorting trouwens dat sos, dat is een ander woord voor speed haha :')
Nee dat is pep :P
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 30 januari 2013 @ 19:44:43 #162
70532 loveli
N
pi_122267857
Oh nee, van bier word je dik.
crap in = crap out
pi_122267924
Die bierbuik heb ik al. Daar ga ik wel wat aan doen als we verhuisd zijn 8-)
Ja doei.
pi_122268004
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Die bierbuik heb ik al. Daar ga ik wel wat aan doen als we verhuisd zijn 8-)
Vind het zo tof voor jullie! *O*
pi_122268023
Van pep dun...
pi_122268036
Pep it is! :P
Ja doei.
pi_122268125
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Vind het zo tof voor jullie! *O*
O+ thanks! Is ook wel echt een goede opluchting. We wisten dat 't wel goed zou komen, érgens, maar toch... je weet 't niet. Gelukkig was de verkoper érg geduldig met ons; daar hebben we wel echt geluk mee gehad. Het is dan wel een kopersmarkt, maar hij had zelf geen 'chain', dus wilde er asap vanaf.

Nu ja, bier! En fajiiiiiiiiiiiiitas :P
Ja doei.
pi_122268540
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
Pep it is! :P
Nog goedkoop ook :')
pi_122268839
Gefeliciteerd, mo. Eindelijk!

(carb)Lijstje:
O: vlk boterham rosbief
T: banaan
L: 2 volkoren bolletjes filet americain
B: half uur wandelen
T: picolientje
D: ovenschotel spitskool, aardappel, gehakt, kaas. Appelmoes
T: gerookte zalm
pi_122268892
Wat lekker Mo :D *O*

Ik ben best wel blij O+. Mijn literatuurscriptie is af (en goed beoordeeld), ik ben gister heerlijk uit eten/bios geweest én ik heb er weer een paar kookboeken bij (waaronder Nigella Kitchen by Nigella Lawson. Reactie vriendje toen ik een ander boek pakte met een slanke kok; die is veel te dun om lekker te kunnen koken :+).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_122268924
Ik heb vandaag roze koeken gebakken :9!
pi_122269282
Gefeli mo! Nu zonder voorzichtigheid.

Hier een stom einde van een goede dag. Iets met andere mensen die precies weten wie ze wat moeten vragen om niet hard te hoeven werken en geen nee kunnen zeggen, door dat besef mn humeur op laten spelen en kortaf doen tegen mensen die het niet verdienen :{

/stom
  Vis een optie? woensdag 30 januari 2013 @ 20:19:36 #173
70532 loveli
N
pi_122269841
wat een dag.. en hij is nog lang niet voorbij. wel goed druk, niet megageatresst.
crap in = crap out
  woensdag 30 januari 2013 @ 20:24:44 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122270133
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

O+

En anderen ook! Daar gaan we zo een Leffe Tripel op drinken. :') hebben we al zo vaak op het huis gedronken dat we er bijna alcoholisten van zouden worden. Hopelijk nu nog maar 2 keer op 't huis drinken hierna: sleutels in bezit en na de verhuizing :P
Ik neem straks op jullie: Us Heit dubbeldonker of kriek of allebei. Vier met jullie mee *O*

Dit had ik vanmiddag helemaal voor mijzelf alleen. Eten O+
SPOILER
pi_122270201
Boerenbont O+ mijn mams heeft er heel veel van over nog wat ze weg wil doen, dus binnenkort heb ik ook boerenbont haha.
pi_122271253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:26 schreef MarMar het volgende:
Boerenbont O+ mijn mams heeft er heel veel van over nog wat ze weg wil doen, dus binnenkort heb ik ook boerenbont haha.
Ik heb het geerfd van mn Oma, ook blij mee!

Verder was ik niet blij toen ik thuis kwam, maar toen kreeg ik een dikke knuffel van de duutser, had hij eten gekookt en de was gedaan, en toen was het weer goed O+
pi_122271794
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb het geerfd van mn Oma, ook blij mee!

Verder was ik niet blij toen ik thuis kwam, maar toen kreeg ik een dikke knuffel van de duutser, had hij eten gekookt en de was gedaan, en toen was het weer goed O+
O+

Ik heb het precies andersom. Moe, koud en pijn aan poot. Geen yoga kunnen doen, gedoe met lening: ze willen elke keer andere stukken zien, onder het motto: "zeg dat dan gelijk :( " En Freud die heel ongeduldig was.

Meh ;(
  woensdag 30 januari 2013 @ 20:59:20 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122272144
Ik zal blij zijn als deze week voorbij is. Man en ik beide mega druk op het werk (denk in de categorie: 4 uur opstaan, meteen weg, 8 uur weer thuis), kinderen ziek, schoolkeuzestress en ander gedoe. Niet tof.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_122272457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef Probability het volgende:
Ik heb vandaag roze koeken gebakken :9!
Niemand hapt :')
pi_122272516
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Niemand hapt :')
Ik hap alleen in koeken die ik wel lekker vind :P
pi_122272687
Weet niet wat ik heb de laatste tijd. Rug is bijna over maar nu heb ik pijn in, echt binnenin, linkerknie. Dus niet hardlopen. En moet nodig meer sporten, want vandaag 87 kg en 15% bf.. :{
Er is iig ruimte voor verbetering.. Wel raar, merk het vooral aan overhemden die strakker rond borst zitten. Dus daar is het blijkbaar gaan zitten.
Tijd voor strenger regime dus.
pi_122272740
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zal blij zijn als deze week voorbij is. Man en ik beide mega druk op het werk (denk in de categorie: 4 uur opstaan, meteen weg, 8 uur weer thuis), kinderen ziek, schoolkeuzestress en ander gedoe. Niet tof.
_O_ dat je het vol houdt. Nog twee dagen :*
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:09:32 #183
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122272853
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef An24 het volgende:

[..]

_O_ dat je het vol houdt. Nog twee dagen :*
Ja. en dan gaan we allemaal leuke dingen doen *O* muffins bakken *O* spelletjes *O* bruut uit eten *O* kinecten *O* bankhangen *O*
  Vis een optie? woensdag 30 januari 2013 @ 21:17:15 #184
70532 loveli
N
pi_122273394
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef the85mc het volgende:
Weet niet wat ik heb de laatste tijd. Rug is bijna over maar nu heb ik pijn in, echt binnenin, linkerknie. Dus niet hardlopen. En moet nodig meer sporten, want vandaag 87 kg en 15% bf.. :{
Er is iig ruimte voor verbetering.. Wel raar, merk het vooral aan overhemden die strakker rond borst zitten. Dus daar is het blijkbaar gaan zitten.
Tijd voor strenger regime dus.
Op je borst gaan zitten? Wat heb je gegeten?
crap in = crap out
pi_122274018
Wat meer krachttraining dan eerst. Bijna geen cardio door slecht weer en minder op eten letten.
Ik was vorig jaar ook vrij veel borst/rugspieren kwijtgeraakt, was tijdje helemaal gestopt met KT toen. En ook weer iets meer taille helaas, al zitten broeken nog prima. Sommige overhemden zitten niet meer zo, iets te strak..
pi_122274047
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Op je borst gaan zitten? Wat heb je gegeten?
kipfilets denk ik. :P

Ik ben surprises ASN het bouwen, gaat bijzonder goed. :D
Ingrediënten zijn nog steeds karton, plakband en crepe papier. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:33:27 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122274358
tink *O* held... Nog heel even volhouden!

hoe heette die uitzending waar jullie het over hadden, dat een vrouw 7000 kcal wegat zonder dat ze het wist? En kan ik dt ergens terugkijken?
pi_122274415
secret eaters op tlc?
Kwak
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:38:14 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122274651
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef kwakz0r het volgende:
secret eaters op tlc?
datte.. thanks
pi_122274683
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. en dan gaan we allemaal leuke dingen doen *O* muffins bakken *O* spelletjes *O* bruut uit eten *O* kinecten *O* bankhangen *O*
*O*
pi_122274684
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
tink *O* held... Nog heel even volhouden!

hoe heette die uitzending waar jullie het over hadden, dat een vrouw 7000 kcal wegat zonder dat ze het wist? En kan ik dt ergens terugkijken?
Die is op internet te vinden Secret Eaters.
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:44:50 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122275062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Die is op internet te vinden Secret Eaters.
Ben aan het kijken en krijg alweer honger

Al een beetje trots op jezelf ? (want dat mag!)

[ Bericht 9% gewijzigd door uniekhoorn op 30-01-2013 21:52:20 ]
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:51:55 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122275495
Goed dat je naar de dokter bent gegaan Cots. Nu de rest van het traject ook doorlopen he?
pi_122275517
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ben aan het zoeken :')
Moet ik even een link sturen. Heb ze gisteravond gekeken :P

quote:
Al een beetje trots op jezelf ? (want dat mag!)
Naja... beetje :) mijn vrienden zijn heel erg blij en dat geeft wel inzicht.
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:52:46 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122275552
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Moet ik even een link sturen. Heb ze gisteravond gekeken :P

[..]

Naja... beetje :) mijn vrienden zijn heel erg blij en dat geeft wel inzicht.
:*
pi_122275846
pffff wat een dag.

4 uur vannacht uit bed. Vanaf 6 tot 8 zitten werken op het vliegveld.
Daarna van 9 tot half 11 in het vliegtuig zitten werken.
Daarna van 11:30 - 12:30 op het vliegveld zitten werken.

Toen was mijn baas eindelijk ook moe en viel hij zowaar in slaap in de tweede vlucht. Maar helaas viel ik maar niet in slaap.

Daarna van 15:00 tot 20:00 in meetings gezeten.
En dan net nog een presentatie afgemaakt.

Geloof dat ik het nu wel zat ben :') Het is hier in Odessa ook 1 uur later dan NL. Komt me nu eigenlijk wel goed uit, ben dood op. Dus zo lekker slapen.

Verder nog niet bijgelezen, zal zo eens een poging wagen.
Mijn eet lijst :')

O: yoghurt met vers fruit
T: een of andere penny wafel achtig koekje (vliegtuig)
L: broodje kipfilet (Denk ik) met augurk en een soort mayo achtig iets (vliegtuig)
T: wasa cracker met een soort van roomkaas ofzo (vliegtuig)
D: ceasar salad

Verder de hele dag achterlijk veel koffie gedronken, normaal drink ik max 3 bakken per dag, maar vandaag had ik echt koffie nodig om wakker te blijven.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122275862
It doesn't matter who we are, what matters is our plan!
pi_122275887
Hai!

Film geweest; The Master, snap m nu nog niet. Steengoeie cast en regisseur, maar echt niks :N
Wel verrassend lekker gegeten bij Wok to Walk... echt wel goed te doen!

Morgen echt uit eten en borrelen ook nog :9

Feli Mo!!
pi_122275904
Hebben jullie deze topicreeks nog meegekregen? Echt geniaal gewoon! :D _O_

ONZ / Input voor grap #10 Bert de grootste troll van 2013
pi_122275917
Mo ik las goed nieuws op facebook, gefeliciteerd

Sos gefeliciteerd!

En wat ik verder nog wilde zeggen ben ik al weer vergeten :')

[ Bericht 67% gewijzigd door Skoap op 30-01-2013 22:13:57 ]
  woensdag 30 januari 2013 @ 22:17:41 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122277038
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef Skoap het volgende:
Mo ik las goed nieuws op facebook, gefeliciteerd

Sos gefeliciteerd!

En wat ik verder nog wilde zeggen ben ik al weer vergeten :')
:* MWAAAH. Slapies doen?

Mo O+ Yay! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef V1z0R het volgende:
It doesn't matter who we are, what matters is our plan!
Goddamn right, Bob! </Oatmealgelezenindetrein>
pi_122277541
Gefeli Mo!

En slaap lekker Skoap, ik ben benieuwd heolang je je baan nog volhoudt. Je wordt zo geleefd :X

En sterkte Tink en An en iedereen die het nodig heeft :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122277653
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mo O+ Yay! *O*

[..]

Yes, the fire rises!
pi_122277746
*O* mo! fijn! :* echt leuk voor jullie.

Cots, ook super dat je dat traject gaat doen, hopelijk kom je er sterker uit enzovoorts etcetera. Niet terug gaan krabbelen he! Bam! Je kan het! En nog een keer bam, omdat het kan.

Ik ben wel blij vandaag, lekker geslapen, goede werkdag gehad, vast wat dingen gedaan die ik eigenlijk morgen zou doen... kwam thuis en vriendje had een bosje roosjes voor me meegenomen O+. Daarna lekker gepumpt en zo douchen / slapen. Whoei.

Morgen lekker uit eten :9.
pi_122278053
Oh ik lees dat ze bij die toko goede dessertwijnen hebben. Ik ga proberen niets te eten zodat ik mijn volle 2000 kcals aan het diner kan besteden!
  woensdag 30 januari 2013 @ 22:37:45 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122278364
Ik las heel even dat je je vriendje had gedumpt nadat ie roosjes had meegenomen :@ :') *moeie ogen*

Zo maar slapen :+
pi_122278405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:33 schreef Perruche het volgende:
Oh ik lees dat ze bij die toko goede dessertwijnen hebben. Ik ga proberen niets te eten zodat ik mijn volle 2000 kcals aan het diner kan besteden!
Hoi :W
pi_122278694
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoi :W
Geen goed idee? :P

Maria :D dat zou wel gemeen zijn :')
Ben je al zenuwlappig voor vrijdag?
pi_122279237
Hoi!

Gekocht!

Ja doei.
  woensdag 30 januari 2013 @ 22:52:30 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122279246
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Geen goed idee? :P

Maria :D dat zou wel gemeen zijn :')
Ben je al zenuwlappig voor vrijdag?
Ja best wel, vond het al niet erg karakteristiek :D

En ehh ja en nee! :D Ik ben niet erg zenuwachtig maar denk wel voortdurend dat ik van alles vergeet, mede omdat ik me nog nauwelijks kan voorstellen dat ik vrijdag al voor het eerst in tijden zo lang ga vliegen :') :D
pi_122279785
quote:
17s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!

Gekocht!

[ afbeelding ]
O+ :9~
pi_122279889
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja best wel, vond het al niet erg karakteristiek :D

En ehh ja en nee! :D Ik ben niet erg zenuwachtig maar denk wel voortdurend dat ik van alles vergeet, mede omdat ik me nog nauwelijks kan voorstellen dat ik vrijdag al voor het eerst in tijden zo lang ga vliegen :') :D
Ik ga je voor de zekerheid alvast een fijne reis wensen. Morgen hele dag op pad en laat thuis, dus dood :') :*
pi_122280577
Tof Mo!!

Perr!! Oeh desertwijn :9 Hele dag uithongeren is niet goed hoor! Zou gewoon gaan voor de volle 4000 kcals, dan weet je tenminste dat je goed zit! :P
pi_122280882
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef An24 het volgende:

[..]

O+ :9~
Ik verwachtte al zo'n reactie! :P Is 'n Kenwood O+
Ja doei.
  woensdag 30 januari 2013 @ 23:23:51 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122281007
quote:
Hoi!

Gekocht!

[ afbeelding ]
Dat wil ik.
En samen met mijn alles in ons waterbed liggen en naar Gran Canaria en vrijdag vrij en wokken
  woensdag 30 januari 2013 @ 23:32:45 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122281403
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ga je voor de zekerheid alvast een fijne reis wensen. Morgen hele dag op pad en laat thuis, dus dood :') :*
Dank joe O+ Vrijdag ga ik pas laat, dus eventueel zien we elkaar dan nog online :+
  donderdag 31 januari 2013 @ 00:12:12 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122282874
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dank joe O+ Vrijdag ga ik pas laat, dus eventueel zien we elkaar dan nog online :+
Get a room
pi_122284401
Mariaaa waar gaat de reis heen(: ?
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 02:10:10 #219
70532 loveli
N
pi_122285627
Waar ze een saree dragen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 03:03:12 #220
70532 loveli
N
pi_122286134
I killed the topic :')
crap in = crap out
pi_122286704
quote:
Hoi!

Gekocht!

[ afbeelding ]
nice!!
pi_122286735
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 03:03 schreef loveli het volgende:
I killed the topic :')
Het zou iets te maken kunnen hebben met het tijdstip. :D

Ik heb trouwens spierpijn in mijn billen. :o
Doe wat je niet durft.
pi_122286801
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 07:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het zou iets te maken kunnen hebben met het tijdstip. :D

Ik heb trouwens spierpijn in mijn billen. :o
_O- kan me niet heugen dat ik dat van sporten heb gehad dus je doet iets goed ;)
pi_122287160
Morning!

Ik probeer ook altijd wat minder te eten als ik 's avonds ga schranzen, maar t lukt nooit :')
En volgens mij eet je dan ook uiteindelijk meer.
Anyhow... eten :9
pi_122287237
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 07:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- kan me niet heugen dat ik dat van sporten heb gehad dus je doet iets goed ;)
Ik heb gisteren ook surprises in elkaar zitten knutselen, maar meestal duurt het 16 uur van het moment van inspanning tot spierpijn, dus ik denk niet dat het daar van is. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122287326
Damn wat een wind, mn haar staat rechtop als een soort medusa :')

Ik ga vandaag veel eten en drinken en niet bewegen *O*
pi_122287475
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:39 schreef Novem het volgende:
Damn wat een wind, mn haar staat rechtop als een soort medusa :')

Ik ga vandaag veel eten en drinken en niet bewegen *O*
Same here!

En wat een stomme start van de dag. Iemand van z'n fiets gereden (niet mijn schuld!) en ik begin echt een hekel te krijgen aan sommige collega's. Nou goed; het kan alleen maar beter worden!

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 31-01-2013 09:12:48 ]
pi_122287568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik verwachtte al zo'n reactie! :P Is 'n Kenwood O+
Cool! dan straks nog de bijpassende keukenmachine erbij:
pi_122287569
Pannekoek met droge worst :9
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mo O+ Yay! *O*

[..]

pi_122287589
mm, pannekoek! Lang niet gehad!

Ik had ook een slecht begin van de dag, ruzie om niets met de duutser op weg naar werk...
pi_122287771
Mogge.
Ik heb eindelijk weer lekker geslapen :)
Nu even een bakje koffie en dan naar de sportschool, m'n tas staat al klaar.

Lijstje:

O: havermout
S: krachttraining, loopband, fietsen
T: cappuccino, kwark met banaan en kokos
L: omelet met ham en kaas, salade met feta en olijfjes
T: cappuccino, peer
D: stamppot andijvie met spekjes
T: yoghurt met warme appel, kaneel en een paar rozijntjes
pi_122287872
Pff wat een verjaardag, veel te laat geworden en er weer veel te vroeg uit en een krat gedronken met z'n 3'n :N en ook wat chocolaatjes met marzepijn gegeten.
Kreeg van iedereen snoep, net nu ik aan het lijnen ben dus heb het maar meegenomen naar mijn werk in de hoop dat mijn collega's het opeten haha :D
pi_122287908
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Same here!

En wat een stomme start van de dag. Iemand van z'n fiets gereden (niet mijn schuld!) en ik begin echt een hekel te krijgen aan sommige collega's. Nou goed; het kan alleen maar beter worden!

SPOILER
Zo vaak he, fietsers in Amsterdam zijn echt aso. Inclusief ik zelf gok ik :7
pi_122287967
Mooi fornuis mo! Tweedehands gekocht?

SoS, heel verstandig :P

Mijn planning:
O: speltvlokken met sojamelk, banaan, chiazaad & kaneel
T: 2 mandarijnen
L: salade met gekookt ei en groente en of een broodje of soep
T: peer
B: 2x20 minuten fietsen
D: 3 gangenmenu!
- gerookte zalm met salade
- een groot stuk vleesch of vis (maar ik gok dat ik voor vleesch ga :9)
- chocosouffle
en een x aantal glazen wijn *O*
pi_122287982
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja, ik juist niet! Bedoel, rij natuurlijk door rood enzo, maar altijd richting aangeven en anderen voorlaten enzo. En dan voel ik me extra genaaid omdat ik dan heel melodramatisch denk "waar doe ik het ook voor" :').
pi_122287990
Ik had heel wat anders gezegd dan pannekoek, respect proesj! :)
pi_122288025
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

De fietsers? :')

De zwervers, de taxichauffeurs, de drugsdealers, de fietsers... A'dam is gewoon aso :P
pi_122288050
I O+ aso!

Maar mensen reageren ook vaak boos omdat ze schrikken. Werd pas uitgescholden door een gast die me aanreedt met zn auto omdat hij afsloeg zonder richting aan te geven en blijkbaar ook zonder te kijken :')
pi_122288059
quote:
99s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:12 schreef So_Surreal het volgende:
Pff wat een verjaardag, veel te laat geworden en er weer veel te vroeg uit en een krat gedronken met z'n 3'n :N en ook wat chocolaatjes met marzepijn gegeten.
Kreeg van iedereen snoep, net nu ik aan het lijnen ben dus heb het maar meegenomen naar mijn werk in de hoop dat mijn collega's het opeten haha :D
Au! Mn ogen!

Nu ben ik natuurlijk ontzettend ouderwets en drink ik echt zelden alcohol, maar waarom zou je op een doordeweekse avond met zn drieen een krat bier leegdrinken?
Je bent vast niet de enige die naar zn werk toe moet vandaag? :?

Op mijn verjaardagsfeestje is er pas overigens helemaal geen alcohol gedronken. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122288070
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:18 schreef MarMar het volgende:
Ik had heel wat anders gezegd dan pannekoek, respect proesj! :)
Ja, het is ook meer dat ik niet zo'n grote mond heb en pas een uur later bedenk wat ik had moeten zeggen. Nou, hopelijk moest die man er ook om lachen :D
pi_122288101
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De fietsers? :')

De zwervers, de taxichauffeurs, de drugsdealers, de fietsers... A'dam is gewoon aso :P
Taxichauffeurs van TCA zijn echt top, de rest nogal dubieus idd :D Drugsdealers heb ik eigenlijk geen last van, en zwervers? Juist superaardig! Iedere keer als ik in een metro in Brussel kom prijs ik me gelukkig hoe welopgevoed "onze" zwervers zijn :P
pi_122288125
Ja, de Parijsse zwervers waren helemaal aso vergeleken met A'damse maar toch. Denk dat jij gewoon niveau van aso gewend bent dat het niet meer opvalt :P
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef Nallie het volgende:
I O+ aso!

Maar mensen reageren ook vaak boos omdat ze schrikken. Werd pas uitgescholden door een gast die me aanreedt met zn auto omdat hij afsloeg zonder richting aan te geven en blijkbaar ook zonder te kijken :')
Dat moet dan wel ja :D

:o
pi_122288168
quote:
11s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Au! Mn ogen!

Nu ben ik natuurlijk ontzettend ouderwets en drink ik echt zelden alcohol, maar waarom zou je op een doordeweekse avond met zn drieen een krat bier leegdrinken?
Je bent vast niet de enige die naar zn werk toe moet vandaag? :?

Op mijn verjaardagsfeestje is er pas overigens helemaal geen alcohol gedronken. :D
Aah omdat het gewoon gezellig was met de broers van mijn vriendin, hebben de WiiU nog aan geslingerd en Super Mario gespeeld :D en ik was de enige die moest werken ja :N
pi_122288194
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:17 schreef Perruche het volgende:

SoS, heel verstandig :P

Mijn planning:
O: speltvlokken met sojamelk, banaan, chiazaad & kaneel
T: 2 mandarijnen
L: salade met gekookt ei en groente en of een broodje of soep
T: peer
B: 2x20 minuten fietsen
D: 3 gangenmenu!
- gerookte zalm met salade
- een groot stuk vleesch of vis (maar ik gok dat ik voor vleesch ga :9)
- chocosouffle
en een x aantal glazen wijn *O*
Aah heb gistermiddag nog wel gewoon gefitnesst en ga morgen weer, en zaterdag weer eens beginnen met hardlopen :)

En vooral dat avondeten ziet er erg lekker uit :D !
pi_122288211
Leuk m'n adhd programma wordt per direct opgeheven. Iemand nog goede tips in Amsterdam?
pi_122288239
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:31 schreef Probability het volgende:
Leuk m'n adhd programma wordt per direct opgeheven. Iemand nog goede tips in Amsterdam?
The Busy People schijnt heel goed te zijn
pi_122288276
Het voelt gewoon echt aan als een vrijdag vandaag :N
pi_122288286
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:17 schreef Perruche het volgende:

:Y Mensen gingen hun hele keuken renoveren, met ingebouwde zut naar alle waarschijnlijkheid enzo.
Ja doei.
pi_122288437
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

Daar zat ik toevallig ook over te lezen, dus wilde dezelfde naam roepen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_122288496
M'n navel doet weer eens zeer }:|
pi_122288522
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:Y Mensen gingen hun hele keuken renoveren, met ingebouwde zut naar alle waarschijnlijkheid enzo.
Ingebouwde zut kan heel mooi zijn hoor, heb je ook gewoon nog keuze! ;)
pi_122288555
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ingebouwde zut kan heel mooi zijn hoor, heb je ook gewoon nog keuze! ;)
Oh, het was ook geen negatieve post aangaande ingebouwde dingen, gewoon zut = dingen :) dus daarom ging de losse cooker weg.

Als wij een nieuwe keuken hadden laten installeren waren we wrsch ook voor inbouw gegaan voor een hoop zaken :Y
Ja doei.
pi_122288560
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Heb je je navelpluis er al uitgehaald? (8>
Doe wat je niet durft.
pi_122288569
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Que? Ben je zwanger? :P
pi_122288621
quote:
11s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Heb je je navelpluis er al uitgehaald? (8>
Dat was ik dus aan het doen onder de douche vanochtend en toen viel het op dat 'ie zeer deed...

En ben naar mijn weten niet zwanger nee :{
pi_122288916
Beetje stomme vraag misschien om te vragen in een topic met vooral vrouwen :')
Maar wanneer ik ga sporten (vooral met crosstraining) dan heb ik gigantische gevoelige tepels en doet het gewoon pijn.
Ook de dag d'r na nog en vooral als ik d'r na ga douchen :N
Is het iets raars, of komt het door het zweten en schuren van mijn shirt of zo :') ?

Edit: vrouwen zullen hier geen last van hebben, omdat die (als het goed is) een BH dragen.
Heb het antwoord zelf al gevonden :)
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 10:03:50 #257
70532 loveli
N
pi_122288940
quote:
6s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb gisteren ook surprises in elkaar zitten knutselen, maar meestal duurt het 16 uur van het moment van inspanning tot spierpijn, dus ik denk niet dat het daar van is. B-)
Gehurkt?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 10:04:58 #258
70532 loveli
N
pi_122288966
SoS, ook vrouwen hebben tepels, zo raar is de vraag niet ;)
crap in = crap out
pi_122288978
Schuren van shirt SoS! Hebben hardlopers ook. Je kan als het echt veel pijn doet een strak stretchshirt dragen.

Of pleisters op je tepels :P
pi_122288989
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef Novem het volgende:
Schuren van shirt SoS! Hebben hardlopers ook. Je kan als het echt veel pijn doet een strak stretchshirt dragen.
Of van die tepelplakkers erop doen :9
pi_122288994
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Of van die tepelplakkers erop doen :9
Met kwastjes? :9~
pi_122289023
Hehehe :')

Ik ga geen vaseline smeren, dat laat plekken achter die niet meer weg gaan uit mijn veel te dure Ajax shirtjes haha :D
Ik ga even kijken naar iets van een speciaal shirt wat zacht aan de binnenkant is.

Anders heb ik nog mijn Nike combat shirt, dat zit strak en zou als het goed is niet moeten schuren:

Ik heb nu alleen nog een klein buikje, dus voel me er nog niet helemaal prettig in :@
pi_122289026
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:06 schreef Novem het volgende:

[..]

Met kwastjes? :9~
Ja maar dan heb je geen shirt meer nodig :{w
pi_122289039
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je geen shirt meer nodig :{w
Hahaha ik zie het al voor me op de loopband in een volle gym :D
pi_122289046
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 10:09:04 #266
70532 loveli
N
pi_122289052
Vaiz, is je navel een innie of een outtie?
crap in = crap out
pi_122289053
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Gehurkt?
Nee, zittend op de bank met karton, plakband, een mes en crepe papier. B-)
Ik denk dat de walking lunges de oorzaak zijn. En de stairmaster. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122289058
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:09 schreef loveli het volgende:
Vaiz, is je navel een innie of een outtie?
In
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 10:10:32 #269
70532 loveli
N
pi_122289086
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

In
Dan is het geen tepelachtig probleem.
crap in = crap out
pi_122289122
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, het was ook geen negatieve post aangaande ingebouwde dingen, gewoon zut = dingen :) dus daarom ging de losse cooker weg.

Als wij een nieuwe keuken hadden laten installeren waren we wrsch ook voor inbouw gegaan voor een hoop zaken :Y
Oh, verkeerder interpratie van mijn kant! Dacht dat je het bedoelde alsin 'ingebouwde rommel' :D .
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 10:13:55 #271
70532 loveli
N
pi_122289164
Fuk, ik ben moe :')
crap in = crap out
pi_122289255
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:13 schreef loveli het volgende:
Fuk, ik ben moe :')
Dan moet je ook op tijd naar bed gaan!
Doe wat je niet durft.
pi_122289312
quote:
99s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:02 schreef So_Surreal het volgende:
Beetje stomme vraag misschien om te vragen in een topic met vooral vrouwen :')
Maar wanneer ik ga sporten (vooral met crosstraining) dan heb ik gigantische gevoelige tepels en doet het gewoon pijn.
Ook de dag d'r na nog en vooral als ik d'r na ga douchen :N
Is het iets raars, of komt het door het zweten en schuren van mijn shirt of zo :') ?

Edit: vrouwen zullen hier geen last van hebben, omdat die (als het goed is) een BH dragen.
Heb het antwoord zelf al gevonden :)
pi_122289343
Kevin O+
pi_122289437
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

Duur ook? Of 'reguliere' prijzen?
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 10:26:45 #276
70532 loveli
N
pi_122289456
quote:
11s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dan moet je ook op tijd naar bed gaan!
Lange dagen, vandaag valt mee (minpuntje dat zus om 8 uur belde). Moet alleen binnen een uur ontbijten/make-uppen/wat trek ik aan-en. En koffie.

De versgemalen koffie die ik heb smaakt lang niet zo lekker als de vorige keer, maar het ruikt wel geweldig. Doe ik iets fout?
crap in = crap out
pi_122289466
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:26 schreef Probability het volgende:

[..]

http://thebusypeople.nl/kosten/drie-soorten-kosten/
pi_122289468
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:26 schreef Probability het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, volgens mij 'normaal'. Gewoon ff bellen/op de site kijken!
pi_122289668
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Lange dagen, vandaag valt mee (minpuntje dat zus om 8 uur belde). Moet alleen binnen een uur ontbijten/make-uppen/wat trek ik aan-en. En koffie.

De versgemalen koffie die ik heb smaakt lang niet zo lekker als de vorige keer, maar het ruikt wel geweldig. Doe ik iets fout?
Plannen plannen plannen. En goed voor jezelf zorgen. En je leven niet laten regeren door anderen. :)
En geen idee wat je koffie probleem is. :o
Doe wat je niet durft.
pi_122289694
quote:

[..]

Bialetti? Misschien op een te hoog vuurtje? Ik zet het vuurtje niet al te hoog, anders gaat het ten koste van de smaak.
pi_122289863
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:36 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Bialetti? Misschien op een te hoog vuurtje? Ik zet het vuurtje niet al te hoog, anders gaat het ten koste van de smaak.
Bialetti O+
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 10:44:52 #282
70532 loveli
N
pi_122289920
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:36 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Cafe presse, waterkoker, paar minuten laten staan, en wakker worden. Misschien moet het langer van de kook zijn :?
crap in = crap out
pi_122290075
Gefeliciteerd Mo & Wolve!
pi_122290283
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Cafe presse, waterkoker, paar minuten laten staan, en wakker worden. Misschien moet het langer van de kook zijn :?
Kan het proberen, is het wel dezelfde koffiesoort als eerst? Anders gewoon overstappen op Bialetti, die is idd. O+
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 11:06:58 #285
70532 loveli
N
pi_122290591
Vermoedelijk andere batch dan vorige keer, iets langer gebrand (zegt mijn lekenoordeel).
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 11:07:52 #286
70532 loveli
N
pi_122290625
*kwark weglepelt en op klok kijkt*
crap in = crap out
pi_122292436
*Boterham opeet en op horloge kijkt*

Ik was vanochtend ineens 84,5 kg. Groot verschil met gister, weet ook niet waar het aan ligt. Maar ik ga wel meer cardioen de komende tijd.
pi_122292666
Vocht? Woog vanochtend ook 92,4kg, maar dat is ook veel gebonden water door de koolhydraten van gisteren.
pi_122293835
Kwak, jij geeft op een middelbare school les toch? Hulde aan jou _O_
Ik moest net 12 koters (helft met adhd) plannen gaan aanleren. Wat een hel :')
pi_122293972
zo, net lekker rondje sportschool gedaan!

Lijstje voor vandaag:

O: 3 zuurdezemboterhammen, half met hagelslag, half met jam
T: sneetje brood met kaas, paar plakken komkommer
S: rondje sportschool
L: aardappels uit de oven met tijm, haloumni, broccoli, wortelsalade en een gekookt ei
T: plakje bananenbrood
T: bloedsinaasappel
B: uur wandelen
D: ? staat zuurkoolstamppot op het menu, maar dat zijn wel veel carbs denk ik. Andere suggestie?
T: klein blokje choco
pi_122293982
Li, wat was er niet lekker aan de koffie? Te slap? of juist te sterk? De fijnheid van maling geeft ook veel verschil. Wil je sterker/bitterder dan moet je fijner malen. Wil je minder diepe smaak dan kun je minder fijn malen en iets meer dr in gooien.
Beetje experimenteren, dan ontdek je vanzelf wat je lekker vindt.
pi_122294129
Geen psycholoog en geen adhd coaching meer. Fijn!
pi_122294153
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:27 schreef Nallie het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, volgens mij 'normaal'. Gewoon ff bellen/op de site kijken!
Deze is wel betaald ipv die waar ik zat niet
pi_122294192
quote:

[..]

Verbrand ?
pi_122294201
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:01 schreef Nallie het volgende:
Kwak, jij geeft op een middelbare school les toch? Hulde aan jou _O_
Ik moest net 12 koters (helft met adhd) plannen gaan aanleren. Wat een hel :')
Mag ik meedoen :D?
pi_122295185
Vanochtend naar de diëtist geweest, het was een intrigerend gesprek
pi_122295189
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Mag ik meedoen :D?
Je mag best wel een keer een sessie hoor ;) kopje koffie erbij, prima :P
pi_122295195
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef Probability het volgende:
Geen psycholoog en geen adhd coaching meer. Fijn!
Nice, goed bezig
pi_122295209
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanochtend naar de diëtist geweest, het was een intrigerend gesprek
Vertel!
pi_122295255
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Vertel!