Haha, wat een zeiksnor!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
JoaaaNu heb ik eindelijk een sticker/stempel in mn paspoort!
![]()
De mevroi in kwestie was volgens mij aan het meelezen, want ze was sjacho xD
"Moet u deze papieren *reisplanning, stond op formulier* niet ook hebben?"
"Neuh als jij denkt dat het goed gaat geloof ik het wel".
"Ik heb nu een stempeltje! Toch leuk![]()
"
"Ja hangt er vanaf waar je heengaat he"
Eh ja dat snap ik, maar STEMPELTJE
Kroatië wel. Hoewel dat dus officieel buiten de EU valtquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja daarom! Ik vind dat leuk, maar in Europa krijg je ze niet meer!
Autist groei je echt niet overheen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik vind dus dat die diagnose tegenwoordig veel te snel wordt gegeven...
Druk een liter nepredbull in een 14-jarig joch die z'n aandacht de loop mag geven op school en ontneem de mogelijkheid tot z'n energie kwijtraken tijdens LO omdat alles nu gemengd moet en hij dus niet even 2uur lang z'n klasgenootjes mag lopen tackelen...
Laatst met m'n neefjes gepraat op de verjaardag van m'n oma, die komen niet meer thuis met een blauw oog of gekneusde ribben na het gymmen.nu is dat misschien overdreven maar een autist blijft z'n leven lang een autist en een ADHDer z'n leven lang een ADHDer. En je ziet toch vaak dat het bij gevallen die nu volwassen worden veel minder is of geen van de symptomen meer vertoont. Dat komt niet door 6jr ritalin te hebben geslikt
Je gebruikt de generatie van nu als smoes voor je eigen gedrag?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Normaal moeten dat soort dingen er bij iemand als kind al zijn ingehamerd.
Mannen worden op latere leeftijd pas bewust van het zichzelf moeten verbeteren.
Die grote verschuiving in het onderwijs is daar een typisch voorbeeld van.
Waarom denk je dat er nu een overschot aan meisjes op de havo en vwo is? Wordt niet meer gehamerd op de jongens... Dus die nemen veel vaker een omweg (als ze die al willen nemen) MBO -> HBO (-> UNI).
Nu ga ik ZEKER naar Kroatie op vakantiequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kroatië wel. Hoewel dat dus officieel buiten de EU valt.
Te laatquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:25 schreef the85mc het volgende:
Hahaha, wat een liefde en gezelligheid in t Slank topic
Noudan maar, voordat ik een spelfout maak of een foute koek eet..
Heel veel landen in Europa wel hoor! Kroatië, Bosnië en Servië onder andere. En je kunt altijd om een stempel vragen, zo heb ik er een van Oostenrijk gekregenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uiteraard, die zijn ook het meest nom!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:44 schreef So_Surreal het volgende:
Yeey naamtopic!
De rozekoeken waren als eerst op trouwenshaha
Sheeetquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel veel landen in Europa wel hoor! Kroatië, Bosnië en Servië onder andere. En je kunt altijd om een stempel vragen, zo heb ik er een van Oostenrijk gekregen![]()
Ik ruim m'n sokken wel opquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je gebruikt de generatie van nu als smoes voor je eigen gedrag?Best knap
Die mannen worden helemaal vrolijk als je er om vraagt!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard, die zijn ook het meest nom!![]()
[..]
SheeetNooit geweten
Die mannetjes (zijn meestal mannen geloof ik!) kijken ook altijd zo knorrig
Maar vragen staat vrij he!
*voornemen*
Kroatie en omgeving ben ik nooit geweest! Laatste jaren alleen Portugal, Spanje, Italië, Ierland, Engeland, en dan nog grotendeels op mn oude paspoort!
Op mn mugshot voor visa keek ik trouwens als een breedbekkikker
Zelfsturing heeft als voorwaarde structuur kunnen aanbrengen. Dat verwachten van veel kinderen op een jongere leeftijd, zonder de voorwaardelijke structuur eerder te hebben aangebracht, is op zijn zachtst gezegd niet realistisch. Daar ook nog eens de de opvoedende taak van leraren bijkomend, een leraar is er om les te geven... niet om de opvoedende taak van opvoeden van gemakzuchtige inconsequente ouders over te nemen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ruim m'n sokken wel opNou ja >70% van de tijd dan.
En ik benoem alleen de oorzaken van de aantoonbare verschuiving in het onderwijs.
Het was vaak al zo maar tegenwoordig is het hele systeem doordrenkt met progressieve geitewollensokkende zweefmensen waar steeds minder ruimte is voor een hardere toon.
Zelfsturing en de maximale didactische waarde van zelfreflectie gebruiken tot het ontplooien van mensen die in contact zijn met hun innerlijk
"Ja, 2 + 2 = 4! Maar hoe voel je jezelf daar nou bij? Hoe ben je tot die conclusie gekomen? Welke intrinsieke motivators hebben je tot dit antwoord geleid?"
Nope, maar zowel ik en mijn partner zijn overgestapt naar stap 8 in combinatie met stap 1. Verwachtingen bijstellen beiderzijds scheelt ook al een hele hoop.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:00 schreef loveli het volgende:
Muf, liggen jouw sokken altijd in de wasmand?
Wat maakt dat nou uit, het gaat toch de was in?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik mag mijn sokken juist niet meer in de wasmand gooien omdat de rest van de was daar dan naar gaat ruiken
Geen idee, ze zegt dat de was dan zelfs stinkt als het uit de machine komt, dat het muf ruikt of zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, het gaat toch de was in?
Hier ook. Mijn vriend zet het ook het vuilnis bij de weg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 8,6km hardlopen. Wát een heerlijk weer! Zo nog lekker 'n eindje fietsen
Ja doei.
Wat ik zegquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha nee heb dat nog nooit gebruikt
Mn duutser gooit z'n sokken op de stoel voor schone/gedragen kleding. Zoooo irritant! Ik gooi ze gewoon op de grond en de volgende dag in de was, maar dat gaat voor hem niet op...quote:
Graag, heb al goede vriendschap verloren aan die troep.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ik zeg
(al zie ik falen als junk niet echt als iets negatiefs hoorvooral aflblijven)
Ken het. Ik heb een vader en broer die voor mij uitgebreid geëxperimenteerd hebben. Mij niet gezienquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Graag, heb al goede vriendschap verloren aan die troep.
Ik neem aan dat dat over jullie huisje gaat?quote:
Ja, dat snap ik wel.quote:
Ik had tot 5 jaar geleden niet eens een fatsoenlijke kledingkast, ben van ver gekomen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mn duutser gooit z'n sokken op de stoel voor schone/gedragen kleding. Zoooo irritant! Ik gooi ze gewoon op de grond en de volgende dag in de was, maar dat gaat voor hem niet op...
Haha nee hoor. Geen behoefte aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooh... helpGa je gang en doe vooral alles wat je wilt
Ik hoop het eigenlijk niet...quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel.
Maar denk niet dat Mo het over haar huisje heeft. Althans, zo interpreteer ik het niet.
Ik dacht ook eerder aan een bad tripquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel.
Maar denk niet dat Mo het over haar huisje heeft. Althans, zo interpreteer ik het niet.
Je interpretatieknopje is kapotquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerder aan een bad trip
Als je t zelf weet en er wat mee doet scheelt het de helft.quote:
Neequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat over jullie huisje gaat?
Ja.quote:Het staat wel een beetje gek onder posts over coke en speed
Ik denk dat ieder mens wel eens uit een grapje anders reageert dan de ander wilt horen, al is het maar omdat iemand een grammaticale fout heeft gemaakt. Beetje humor in het leven moet kunnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:41 schreef Mufasa208 het volgende:
Euhm, je maakt misbruik van je kapotte knopjes... wat wil je daarmee zeggen? Willens en wetens gedraag je je dus anders
Roze koeken moet je of zelf maken of gewoon bij een goede bakker halen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef _aurum_ het volgende:
even een sidestep van alle foute koeken discussies, maar wat ik vooral heb met die dingen is dat ze in mijn hoofd lekkerder zijn dan in het echt.
Dan denk ik ooooh een roze koek die waren zo lekker!!11!![]()
![]()
En dan neem ik een hap en dan denk ik was dit het![]()
![]()
Mijn smaak is denk ik veranderd en dat is soms een beetje jammer
Misschien gewoon 1 goede auto doen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn auto staat bij de garage
Die van gisteren waar 'ie gisteren stond
Dit is een andere
Henk, sportmaster, hoevaak in de week ga je nu naar de sportschool?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Roze koeken moet je of zelf maken of gewoon bij een goede bakker halen.
Dan is het ineens ook weer lekker.
[..]
Misschien gewoon 1 goede auto doen?
Afijn, crossfit weer overleefd, 25 verdiepingen met de stairmaster (of hoe dat apparaat ook heet) en ruim een kwartier tegen de wind in gefietst.
Wheyshake in zwarte bessensmaak viel tegen, mn sportbril vliegt van mn neus af bij het doen van burpees, is heb Duits driehoekbrood van het stoepje en zit na 2 sneden al vol en stempels in je paspoort zijn tof.
Maandag borst, schouders tricepsquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Henk, sportmaster, hoevaak in de week ga je nu naar de sportschool?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef Nallie het volgende:
Ik vind het leuker om op andermans knopjes te drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dan heb je het over gebruik van...? Of misbruik van... ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder mens wel eens uit een grapje anders reageert dan de ander wilt horen, al is het maar omdat iemand een grammaticale fout heeft gemaakt. Beetje humor in het leven moet kunnen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:58 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dus dan heb je het over gebruik van...? Of misbruik van... ?
Het valt reuze mee hoor, hier zo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig Cots, ook al autistisch.
Doe eens een opsomming van al je afwijkingen en ziektes?
Gewoon dat we even een compleet beeld hebben?
Mijn bewondering is groot!quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maandag borst, schouders triceps
Woensdag crossfit
Donderdadg kickfit
Vrijdag rug, benen, biceps
En dan nog 2 keer in de week hardlopen.
Ja zou het niet zeggen als je mn kont ziet.
Heeft niks met niet deugen te maken. Iedereen heeft wel wat!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het valt reuze mee hoor, hier zo.
Ik ben gewoon een mentale rammelbak waar mensen graag stickers op plakken, waarvan ik de helft niet serieus neem. 't Komt er gewoon op neer dat ik niet helemaal deug
Wel als je naar Oekraïne en Moldavië gaat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nog nooit een sticker gekregen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mentale rammelbak waar mensen graag stickers op plakken, waarvan ik de helft niet serieus neem. 't Komt er gewoon op neer dat ik niet helemaal deug
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Roze koeken moet je of zelf maken of gewoon bij een goede bakker halen.
Dan is het ineens ook weer lekker.
[..]
Misschien gewoon 1 goede auto doen?
Afijn, crossfit weer overleefd, 25 verdiepingen met de stairmaster (of hoe dat apparaat ook heet) en ruim een kwartier tegen de wind in gefietst.
Wheyshake in zwarte bessensmaak viel tegen, mn sportbril vliegt van mn neus af bij het doen van burpees, is heb Duits driehoekbrood van het stoepje en zit na 2 sneden al vol en stempels in je paspoort zijn tof.
Mijn kont ook.quote:
quote:
Denk dat het belangrijker is dat je gelukkig bent met jezelf, je lichaam, je functioneren en relaties met anderen. En als stickers daaraan mee kunnen helpen om op de langere termijn gelukkiger te kunnen worden, prima.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij doet veul meer cardiovasculaire trainingen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn kont ook.
[..]
Overigens denk ik dat het regime van Aurum ongeveer hetzelfde is. Idem voor V1z en Mufasa als ze in training zijn.
Mentaal beeldquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook ee Oekrainsche stempelt.. Wij waren er welgeteld 12 uur ofzo
Oja Sos, gefeliciteerd.
Roze koeken met slagroom
Na mn krachttraining doe ik echt heel weinig cardio. Cardio is namelijk stom.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Jij doet veul meer cardiovasculaire trainingen.
Thnx.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef Perruche het volgende:
Mufasa ik vind je onschuldig en aardig overkomen! Nu Ben ik benieuwd naar je hoofd!
Zijn alle koekies al op?
Wouw... veel concurrentie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben al mn diploma's en cijferlijsten aan het opzoeken, inclusief die van de middelbare school. Die schijnen nodig te zijn voor een sollicitatie.
Je middelbare schooldiploma? :Squote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben al mn diploma's en cijferlijsten aan het opzoeken, inclusief die van de middelbare school. Die schijnen nodig te zijn voor een sollicitatie.
Och.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ruim m'n sokken wel opNou ja >70% van de tijd dan.
En ik benoem alleen de oorzaken van de aantoonbare verschuiving in het onderwijs.
Het was vaak al zo maar tegenwoordig is het hele systeem doordrenkt met progressieve geitewollensokkende zweefmensen waar steeds minder ruimte is voor een hardere toon.
Zelfsturing en de maximale didactische waarde van zelfreflectie gebruiken tot het ontplooien van mensen die in contact zijn met hun innerlijk
"Ja, 2 + 2 = 4! Maar hoe voel je jezelf daar nou bij? Hoe ben je tot die conclusie gekomen? Welke intrinsieke motivators hebben je tot dit antwoord geleid?"
Rest van het artikel: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ongensprobleem.dhtmlquote:Alarmerend? Dat valt mee, zegt Ans Merens, projectleider van de Emancipatiemonitor van het Sociaal en Cultureel Planbureau. "Het lijkt alsof de jongens het slechter zijn gaan doen, maar dat is niet zo. Jongens hebben de afgelopen jaren óók een hoger onderwijsniveau gekregen. Bij de meisjes is het alleen wat harder gegaan. Het was altijd normaal dat mannen beter presteren. Nu vrouwen hun achterstand inhalen wordt direct de noodklok over de jongens geluid."
Cijferlijst van de heao en uni heb ik voor mijn huidige werk destijds ook moeten meesturenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
JagärSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een beetje onder de indruk van die opmerking
![]()
![]()
Ik ben sowieso wel onder de indruk van allerhande opmerkingen vandaag!quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Cijferlijst van de heao en uni heb ik voor mijn huidige werk destijds ook moeten meesturenDesondanks ben ik aangenomen
[..]
JagärIk ben een beetje onder de indruk van die opmerking
![]()
Ah, jij was ook de koningin van de zesjes?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Cijferlijst van de heao en uni heb ik voor mijn huidige werk destijds ook moeten meesturenDesondanks ben ik aangenomen
quote:[..]
![]()
Nou, mijn cijferlijst laat in ieder geval niet zien wat ik kan/konquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, jij was ook de koningin van de zesjes?
Ondertussen zit ik dus 11 bijlages te uploaden op een site, alleen ben ik daardoor de verzendknop kwijtgeraakt en ga ik nu dus maar mijn uni cijferlijst in 3 delen in 1 word documentje aan het proppen waardoor ik er weer 1 pdf'je van kan maken.
Men, het is dat het een interessante vacature is, anders was ik al afgehaakt.
[..]
ik kon het niet laten!quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik baseerde me weer op oude bronnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Och.
[..]
Rest van het artikel: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ongensprobleem.dhtml
zie ook http://www.profnews.nl/10(...)olen-zijn-overdreven
Herkenbaar. Ik merk nu ook dat ik HBO vacatures veel leuker vind dan Uni vacatures. Veel praktischer allemaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, mijn cijferlijst laat in ieder geval niet zien wat ik kan/konAchteraf wel eens jammer. Toen was ik gewoon lui (of, zoals je het ook kunt noemen: ik werd niet genoeg uitgedaagd
![]()
).
Voor stages haalde ik overigens negens. Dat vond ik namelijk tof. Maar tentamens enzo? Meh.
Wat voor functie ga je op solliciteren dan?
Vind rauwe witlof viesquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:19 schreef V1z0R het volgende:
Mag ik ook DM HPKW? /aagvind warme witlof smerig...
Goedzo! PsyQ ben ik ook geweest, ik vond het heel fijn, de eetstoornistherapie daarquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben net terug van de huisarts. Het was een vervanger die mij nog niet kende, sympathieke vrouw. Ik heb een doorverwijzing naar PsyQ en een naar een diëtist. Verder wordt er gecontroleerd of mijn schildklier het wel goed doet, omdat ik toch wel een beetje veel ben afgevallen (en ze het stom van zichzelf zou vinden als zou vinden als dit eventueel over het hoofd gezien zou worden).
Vanmiddag bel ik voor een afspraak bij de diëtist en van PsyQ krijg ik een brief als het goed is. Pffft... daar gaat alle zekerheid in mijn leven
dan post je maar even een poosje geen lijstjes CotS. ik denk dat het voor jou veel belangrijker is dat je even een poosje heel goed luistert naar de begeleiding. Het gemierenneuk op de vierkante millimeter wat we hier doen is momenteel sowieso niet zo goed voor jou denk ik eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zullen het zien. In ieder geval word ik nu op een wachtlijst geplaatst en mij rust de schone taak om ondertussen aan te komenmet de hulp van een dietist (waarvan ik nu al vrees dat ik een dieet krijg die hier geen goedkeuring gaat krijgen)
Dankjewel Sigmequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Och.
[..]
Rest van het artikel: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ongensprobleem.dhtml
zie ook http://www.profnews.nl/10(...)olen-zijn-overdreven
wil horen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder mens wel eens uit een grapje anders reageert dan de ander wilt horen, al is het maar omdat iemand een grammaticale fout heeft gemaakt. Beetje humor in het leven moet kunnen
Wat kinderachtigquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb wel zin in rellen, die kids hebben me uitgeput vandaag. ik had bijna de klassieker uit de kast getrokken:
"ik ga zometeen gooien! ... met jou *wijst* tegen jou *wijst*"
Bestekrabbels.nlquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn hemel! Waar haal je ze vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MarMar, dat is fantastisch!!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:37 schreef MarMar het volgende:
Ik ben net gebeld of ik ook geinteresseerd ben in losse horecaklusjes, zoals bijvoorbeeld in het congrescentrum hier om de hoek.
JAZEKER![]()
![]()
Binnenkort ben ik gewoon weer een working momma.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:37 schreef MarMar het volgende:
Ik ben net gebeld of ik ook geinteresseerd ben in losse horecaklusjes, zoals bijvoorbeeld in het congrescentrum hier om de hoek.
JAZEKER![]()
![]()
Binnenkort ben ik gewoon weer een working momma.
Dank je welquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Goedzo! PsyQ ben ik ook geweest, ik vond het heel fijn, de eetstoornistherapie daaralleen zat ik in een obesitasgroep, en daar kom jij denk ik niet.
Het fijne is dat ze multidisciplinair werken: groepstherapie, psycho-educatie, lichaamsgeriche therapie (bij ons dans, maar er zijn meerdere vormen), beweging soms ook en een dietiste,
Ik kijk er heel positief op terug.
[..]
dan post je maar even een poosje geen lijstjes CotS. ik denk dat het voor jou veel belangrijker is dat je even een poosje heel goed luistert naar de begeleiding. Het gemierenneuk op de vierkante millimeter wat we hier doen is momenteel sowieso niet zo goed voor jou denk ik eerlijk gezegd.
wat ik me herinner van de dietiste daar is dat ze erg met me meedacht en ruimte maakte voor mijn eigen eetwensen. alleen onzin als vetvrij eten deed ze niet aan. ze willen vooral je afleren om bepaalde voedselgroepen uit te sluiten. en voor volkoren etc. zijn ze sowieso meestal. komt echt goed!
[..]
Nice en spannend!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
Yup! Volgende week woensdag of donderdag (of vrijdag
) de overdracht als dan ook de verkopende partij kan!
Wij hadden vroeger op school een alom gerespecteerde lerares Engels. Ze was ongeveer van Phaidra's lengte en ze had jouw gewicht. Als de brugklassers het te gek maakten dreigde ze òp zo'n opgeschoten knul te gaan zitten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb wel zin in rellen, die kids hebben me uitgeput vandaag. ik had bijna de klassieker uit de kast getrokken:
"ik ga zometeen gooien! ... met jou *wijst* tegen jou *wijst*"
Ja? Ja?? JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
mehehehe, ik heb een rugbyer uit 5H daarmee wel eens bedreigd (ik ben ongeveer even lang als phaidraquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger op school een alom gerespecteerde lerares Engels. Ze was ongeveer van Phaidra's lengte en ze had jouw gewicht. Als de brugklassers het te gek maakten dreigde ze òp zo'n opgeschoten knul te gaan zitten.
Jij kwam niet zo klein op mij over? Maar ik merk dat ik vaak de werkelijke lengte van een persoon niet goed inschat, dus het zal aan mij liggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mehehehe, ik heb een rugbyer uit 5H daarmee wel eens bedreigd (ik ben ongeveer even lang als phaidra)
hij lachte het eerst weg. keek toen eens goed. ik zei "ik win het van je". en toen moest ie lachen en stopte hij met vervelend doen.
ik ben 160 en een halve cmquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij kwam niet zo klein op mij over? Maar ik merk dat ik vaak de werkelijke lengte van een persoon niet goed inschat, dus het zal aan mij liggen.
Zelfs de schreeuwlelijken in het onderwijs worden zacht...quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mehehehe, ik heb een rugbyer uit 5H daarmee wel eens bedreigd (ik ben ongeveer even lang als phaidra)
hij lachte het eerst weg. keek toen eens goed. ik zei "ik win het van je". en toen moest ie lachen en stopte hij met vervelend doen.
quote:
quote:
Nee dat is pepquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef So_Surreal het volgende:
Leuke afkorting trouwens dat sos, dat is een ander woord voor speed haha
Vind het zo tof voor jullie!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Die bierbuik heb ik al. Daar ga ik wel wat aan doen als we verhuisd zijn
quote:
Ik neem straks op jullie: Us Heit dubbeldonker of kriek of allebei. Vier met jullie meequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
En anderen ook! Daar gaan we zo een Leffe Tripel op drinken.hebben we al zo vaak op het huis gedronken dat we er bijna alcoholisten van zouden worden. Hopelijk nu nog maar 2 keer op 't huis drinken hierna: sleutels in bezit en na de verhuizing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik heb het geerfd van mn Oma, ook blij mee!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:26 schreef MarMar het volgende:
Boerenbontmijn mams heeft er heel veel van over nog wat ze weg wil doen, dus binnenkort heb ik ook boerenbont haha.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb het geerfd van mn Oma, ook blij mee!
Verder was ik niet blij toen ik thuis kwam, maar toen kreeg ik een dikke knuffel van de duutser, had hij eten gekookt en de was gedaan, en toen was het weer goed
Niemand haptquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef Probability het volgende:
Ik heb vandaag roze koeken gebakken!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zal blij zijn als deze week voorbij is. Man en ik beide mega druk op het werk (denk in de categorie: 4 uur opstaan, meteen weg, 8 uur weer thuis), kinderen ziek, schoolkeuzestress en ander gedoe. Niet tof.
Ja. en dan gaan we allemaal leuke dingen doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef An24 het volgende:
[..]dat je het vol houdt. Nog twee dagen
Op je borst gaan zitten? Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef the85mc het volgende:
Weet niet wat ik heb de laatste tijd. Rug is bijna over maar nu heb ik pijn in, echt binnenin, linkerknie. Dus niet hardlopen. En moet nodig meer sporten, want vandaag 87 kg en 15% bf..![]()
Er is iig ruimte voor verbetering.. Wel raar, merk het vooral aan overhemden die strakker rond borst zitten. Dus daar is het blijkbaar gaan zitten.
Tijd voor strenger regime dus.
kipfilets denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Op je borst gaan zitten? Wat heb je gegeten?
datte.. thanksquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. en dan gaan we allemaal leuke dingen doenmuffins bakken
spelletjes
bruut uit eten
kinecten
bankhangen
Die is op internet te vinden Secret Eaters.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
tinkheld... Nog heel even volhouden!
hoe heette die uitzending waar jullie het over hadden, dat een vrouw 7000 kcal wegat zonder dat ze het wist? En kan ik dt ergens terugkijken?
Ben aan het kijken en krijg alweer hongerquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die is op internet te vinden Secret Eaters.
Moet ik even een link sturen. Heb ze gisteravond gekekenquote:
Naja... beetjequote:Al een beetje trots op jezelf ? (want dat mag!)
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet ik even een link sturen. Heb ze gisteravond gekeken
[..]
Naja... beetjemijn vrienden zijn heel erg blij en dat geeft wel inzicht.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef Skoap het volgende:
Mo ik las goed nieuws op facebook, gefeliciteerd
Sos gefeliciteerd!
En wat ik verder nog wilde zeggen ben ik al weer vergeten
Goddamn right, Bob! </Oatmealgelezenindetrein>quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef V1z0R het volgende:
It doesn't matter who we are, what matters is our plan!
Yes, the fire rises!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]MWAAAH. Slapies doen?
MoYay!
[..]
Goddamn right, Bob! </Oatmealgelezenindetrein>
Hoiquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:33 schreef Perruche het volgende:
Oh ik lees dat ze bij die toko goede dessertwijnen hebben. Ik ga proberen niets te eten zodat ik mijn volle 2000 kcals aan het diner kan besteden!
Ja best wel, vond het al niet erg karakteristiekquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Geen goed idee?
Mariadat zou wel gemeen zijn
Ben je al zenuwlappig voor vrijdag?
Ik ga je voor de zekerheid alvast een fijne reis wensen. Morgen hele dag op pad en laat thuis, dus doodquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja best wel, vond het al niet erg karakteristiek![]()
En ehh ja en nee!Ik ben niet erg zenuwachtig maar denk wel voortdurend dat ik van alles vergeet, mede omdat ik me nog nauwelijks kan voorstellen dat ik vrijdag al voor het eerst in tijden zo lang ga vliegen
![]()
Dat wil ik.quote:
Dank joequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga je voor de zekerheid alvast een fijne reis wensen. Morgen hele dag op pad en laat thuis, dus dood![]()
Get a roomquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dank joeVrijdag ga ik pas laat, dus eventueel zien we elkaar dan nog online
Het zou iets te maken kunnen hebben met het tijdstip.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 07:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het zou iets te maken kunnen hebben met het tijdstip.
Ik heb trouwens spierpijn in mijn billen.
Ik heb gisteren ook surprises in elkaar zitten knutselen, maar meestal duurt het 16 uur van het moment van inspanning tot spierpijn, dus ik denk niet dat het daar van is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 07:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kan me niet heugen dat ik dat van sporten heb gehad dus je doet iets goed
Same here!quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:39 schreef Novem het volgende:
Damn wat een wind, mn haar staat rechtop als een soort medusa
Ik ga vandaag veel eten en drinken en niet bewegen
[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 31-01-2013 09:12:48 ]
Cool! dan straks nog de bijpassende keukenmachine erbij:quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik verwachtte al zo'n reactie!Is 'n Kenwood
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]MWAAAH. Slapies doen?
MoYay!
[..]
Goddamn right, Bob! </Oatmealgelezenindetrein>
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Same here!
En wat een stomme start van de dag. Iemand van z'n fiets gereden (niet mijn schuld!) en ik begin echt een hekel te krijgen aan sommige collega's. Nou goed; het kan alleen maar beter worden!Zo vaak he, fietsers in Amsterdam zijn echt aso. Inclusief ik zelf gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Ja, ik juist niet! Bedoel, rij natuurlijk door rood enzo, maar altijd richting aangeven en anderen voorlaten enzo. En dan voel ik me extra genaaid omdat ik dan heel melodramatisch denk "waar doe ik het ook voor"quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zo vaak he, fietsers in Amsterdam zijn echt aso. Inclusief ik zelf gok ik
De fietsers?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zo vaak he, fietsers in Amsterdam zijn echt aso. Inclusief ik zelf gok ik
Au! Mn ogen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:12 schreef So_Surreal het volgende:
Pff wat een verjaardag, veel te laat geworden en er weer veel te vroeg uit en een krat gedronken met z'n 3'nen ook wat chocolaatjes met marzepijn gegeten.
Kreeg van iedereen snoep, net nu ik aan het lijnen ben dus heb het maar meegenomen naar mijn werk in de hoop dat mijn collega's het opeten haha
Ja, het is ook meer dat ik niet zo'n grote mond heb en pas een uur later bedenk wat ik had moeten zeggen. Nou, hopelijk moest die man er ook om lachenquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:18 schreef MarMar het volgende:
Ik had heel wat anders gezegd dan pannekoek, respect proesj!
Taxichauffeurs van TCA zijn echt top, de rest nogal dubieus iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De fietsers?
De zwervers, de taxichauffeurs, de drugsdealers, de fietsers... A'dam is gewoon aso
Dat moet dan wel jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef Nallie het volgende:
Iaso!
Maar mensen reageren ook vaak boos omdat ze schrikken. Werd pas uitgescholden door een gast die me aanreedt met zn auto omdat hij afsloeg zonder richting aan te geven en blijkbaar ook zonder te kijken
Aah omdat het gewoon gezellig was met de broers van mijn vriendin, hebben de WiiU nog aan geslingerd en Super Mario gespeeldquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Au! Mn ogen!
Nu ben ik natuurlijk ontzettend ouderwets en drink ik echt zelden alcohol, maar waarom zou je op een doordeweekse avond met zn drieen een krat bier leegdrinken?
Je bent vast niet de enige die naar zn werk toe moet vandaag?![]()
Op mijn verjaardagsfeestje is er pas overigens helemaal geen alcohol gedronken.
Aah heb gistermiddag nog wel gewoon gefitnesst en ga morgen weer, en zaterdag weer eens beginnen met hardlopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:17 schreef Perruche het volgende:
Mooi fornuis mo! Tweedehands gekocht?
SoS, heel verstandig![]()
Mijn planning:
O: speltvlokken met sojamelk, banaan, chiazaad & kaneel
T: 2 mandarijnen
L: salade met gekookt ei en groente en of een broodje of soep
T: peer
B: 2x20 minuten fietsen
D: 3 gangenmenu!
- gerookte zalm met salade
- een groot stuk vleesch of vis (maar ik gok dat ik voor vleesch ga)
- chocosouffle
en een x aantal glazen wijn
The Busy People schijnt heel goed te zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:31 schreef Probability het volgende:
Leuk m'n adhd programma wordt per direct opgeheven. Iemand nog goede tips in Amsterdam?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:17 schreef Perruche het volgende:
Mooi fornuis mo! Tweedehands gekocht?
Daar zat ik toevallig ook over te lezen, dus wilde dezelfde naam roepen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
The Busy People schijnt heel goed te zijn
Ingebouwde zut kan heel mooi zijn hoor, heb je ook gewoon nog keuze!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Mensen gingen hun hele keuken renoveren, met ingebouwde zut naar alle waarschijnlijkheid enzo.
Oh, het was ook geen negatieve post aangaande ingebouwde dingen, gewoon zut = dingenquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ingebouwde zut kan heel mooi zijn hoor, heb je ook gewoon nog keuze!
Heb je je navelpluis er al uitgehaald?quote:
Dat was ik dus aan het doen onder de douche vanochtend en toen viel het op dat 'ie zeer deed...quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je je navelpluis er al uitgehaald?
Gehurkt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook surprises in elkaar zitten knutselen, maar meestal duurt het 16 uur van het moment van inspanning tot spierpijn, dus ik denk niet dat het daar van is.
Of van die tepelplakkers erop doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef Novem het volgende:
Schuren van shirt SoS! Hebben hardlopers ook. Je kan als het echt veel pijn doet een strak stretchshirt dragen.
Met kwastjes?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Of van die tepelplakkers erop doen
Hahaha ik zie het al voor me op de loopband in een volle gymquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je geen shirt meer nodig
Nee, zittend op de bank met karton, plakband, een mes en crepe papier.quote:
Inquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:09 schreef loveli het volgende:
Vaiz, is je navel een innie of een outtie?
Oh, verkeerder interpratie van mijn kant! Dacht dat je het bedoelde alsin 'ingebouwde rommel'quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, het was ook geen negatieve post aangaande ingebouwde dingen, gewoon zut = dingendus daarom ging de losse cooker weg.
Als wij een nieuwe keuken hadden laten installeren waren we wrsch ook voor inbouw gegaan voor een hoop zaken
Dan moet je ook op tijd naar bed gaan!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:02 schreef So_Surreal het volgende:
Beetje stomme vraag misschien om te vragen in een topic met vooral vrouwen
Maar wanneer ik ga sporten (vooral met crosstraining) dan heb ik gigantische gevoelige tepels en doet het gewoon pijn.
Ook de dag d'r na nog en vooral als ik d'r na ga douchen
Is het iets raars, of komt het door het zweten en schuren van mijn shirt of zo?
Edit: vrouwen zullen hier geen last van hebben, omdat die (als het goed is) een BH dragen.
Heb het antwoord zelf al gevonden
Duur ook? Of 'reguliere' prijzen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
The Busy People schijnt heel goed te zijn
Lange dagen, vandaag valt mee (minpuntje dat zus om 8 uur belde). Moet alleen binnen een uur ontbijten/make-uppen/wat trek ik aan-en. En koffie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan moet je ook op tijd naar bed gaan!
http://thebusypeople.nl/kosten/drie-soorten-kosten/quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Duur ook? Of 'reguliere' prijzen?
Geen idee eigenlijk, volgens mij 'normaal'. Gewoon ff bellen/op de site kijken!quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Duur ook? Of 'reguliere' prijzen?
Plannen plannen plannen. En goed voor jezelf zorgen. En je leven niet laten regeren door anderen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Lange dagen, vandaag valt mee (minpuntje dat zus om 8 uur belde). Moet alleen binnen een uur ontbijten/make-uppen/wat trek ik aan-en. En koffie.
De versgemalen koffie die ik heb smaakt lang niet zo lekker als de vorige keer, maar het ruikt wel geweldig. Doe ik iets fout?
Bialetti? Misschien op een te hoog vuurtje? Ik zet het vuurtje niet al te hoog, anders gaat het ten koste van de smaak.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Lange dagen, vandaag valt mee (minpuntje dat zus om 8 uur belde). Moet alleen binnen een uur ontbijten/make-uppen/wat trek ik aan-en. En koffie.
De versgemalen koffie die ik heb smaakt lang niet zo lekker als de vorige keer, maar het ruikt wel geweldig. Doe ik iets fout?
Bialettiquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:36 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Bialetti? Misschien op een te hoog vuurtje? Ik zet het vuurtje niet al te hoog, anders gaat het ten koste van de smaak.
Cafe presse, waterkoker, paar minuten laten staan, en wakker worden. Misschien moet het langer van de kook zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:36 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Bialetti? Misschien op een te hoog vuurtje? Ik zet het vuurtje niet al te hoog, anders gaat het ten koste van de smaak.
Kan het proberen, is het wel dezelfde koffiesoort als eerst? Anders gewoon overstappen op Bialetti, die is idd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Cafe presse, waterkoker, paar minuten laten staan, en wakker worden. Misschien moet het langer van de kook zijn
Deze is wel betaald ipv die waar ik zat nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, volgens mij 'normaal'. Gewoon ff bellen/op de site kijken!
Verbrand ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Mag ik meedoenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:01 schreef Nallie het volgende:
Kwak, jij geeft op een middelbare school les toch? Hulde aan jou![]()
Ik moest net 12 koters (helft met adhd) plannen gaan aanleren. Wat een hel
Je mag best wel een keer een sessie hoorquote:
Nice, goed bezigquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef Probability het volgende:
Geen psycholoog en geen adhd coaching meer. Fijn!
Vertel!quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanochtend naar de diëtist geweest, het was een intrigerend gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |