Dat zijn jouw woorden, de Rechter denkt/dacht daar schijnbaar anders over. Ik zit hier Wilders niet te verdedigen hoor, maar jij bent dus het type waar ik het net over had, vrije meningsuiting prima, zolang het past in jouw straatje en zo niet bek houden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dus jij bent een protagonist van haatzaaierij en discriminatie?
Dat gezeik op moslims momenteel is niet anders dan gezeik op christenen vroeger.quote:Op woensdag 30 januari 2013 05:57 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Danken voor dat hij openlijk haat zaait, opzet tot agressiviteit jegens moslims en openlijke discriminatie? Danken dat ons rechtssysteem zo incompetent is dat hij er ook nog eens mee weg komt?
Vrijheid van meningsuiting heeft grenzen, namelijk daar waar het de vrijheid van anderen aantast. Ik maak in het dagelijks leven steeds meer discriminatie van moslims mee, en ik heb het er helemaal mee gehad. Dat achterlijke zooitje PVV-sympathisanten zijn in het bezit van één en dezelfde mentaliteit als die van de nazi-jagers in de oorlog, gewetenloze honden, de ware extremisten.
En als je vindt dat Wilders zijn mening moet kunnen uiten ben je volgens meneer kennelijk automatisch een PVV-aanhanger. Nee wacht, je bent Adolf Hitler in eigen persoon.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, de Rechter denkt/dacht daar schijnbaar anders over. Ik zit hier Wilders niet te verdedigen hoor, maar jij bent dus het type waar ik het net over had, vrije meningsuiting prima, zolang het past in jouw straatje en zo niet bek houden.
Ik denk dat het een bestseller was geworden?!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef Hexagon het volgende:
Wilders mag blij zijn
Als het boek er was gekomen had ie het waarschijnlijk aan de straatstenen niet kwijtgeraakt
En dus gaan we de vrijheid verdedigen door de uitgeverij te dwingen om het boek uit te brengen?quote:
Net zo'n doorslaand succes als in de VSquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat het een bestseller was geworden?!
Overigens vraag ik me af of Wilders wel de echte redenen verteld waarom de uitgever het niet wil uitbrengen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:39 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dus gaan we de vrijheid verdedigen door de uitgeverij te dwingen om het boek uit te brengen?
Ik wilde alleen maar zeggen, dat jouw glazen bol, zo goed is als de mijne.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Net zo'n doorslaand succes als in de VS
http://nieuwsuur.nl/onder(...)-verkocht-in-vs.html
Beter had Duitsland dit totaal geflopte boek gewoon toegestaan. Dan was er minder aandacht voor geweest dan nu.
Maar dan had de uitgever verlies geleden. Dat is zielig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Net zo'n doorslaand succes als in de VS
http://nieuwsuur.nl/onder(...)-verkocht-in-vs.html
Beter had Duitsland dit totaal geflopte boek gewoon toegestaan. Dan was er minder aandacht voor geweest dan nu.
Dat is een probleem voor de uitgever, niet zozeer voor GWquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef Hexagon het volgende:
Wilders mag blij zijn
Als het boek er was gekomen had ie het waarschijnlijk aan de straatstenen niet kwijtgeraakt
Nee, het punt is dat jij dat bent, jij vind dat vrijheid van meningsuiting een slechte zaak is. Jij verwijt mij dat ik pro Wilders ben omdat ik vind dat ook hij recht op vrijheid van meningsuiting heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dus jij bent een protagonist van haatzaaierij en discriminatie?
Welke terroristen precies?quote:
Precies, en de uitgever wil nu dus niet meewerken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is een probleem voor de uitgever, niet zozeer voor GW
Denk niet dat hij dat zal doen, hij kent de verkoopcijfers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Precies, en de uitgever wil nu dus niet meewerken.
Maar Wilders kan z'n boek altijd nog in eigen beheer gaan uitgeven.
nuja, in dit geval heeft de uitgever de melding dat hij het boek niet uitgeeft, vergezeld van een bewering/claim dat dat zou zijn wegens vermeende wetten of een 'boekverbod' in duitsland.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is een probleem voor de uitgever, niet zozeer voor GW
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |