SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Het is zo makkelijk he?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:18 schreef muhahaha het volgende:
Ik zit mobiel en dan haat ik lapo's helemaal.
![]()
Ik moet eigenlijk naar bedje toe...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De TT intrigeert me!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Komt welquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Er zijn meer mensen die niet direct gelukkig worden van (zoveel) spiegels hoor; ongeveer de halve wereldbevolkingquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij hebt dat?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ook een slaapkamer vol spiegels maar sinds mijn lieftallige vrouwtje 32 kilo is aangekomen heb ik de spiegels afgeplakt. Het was gewoon te veel van het goede. Haar vlees kwam op me af alsof zij me verpletteren wilde. Bah!Ben mijn oude inlognaam voor Fok vergeten, dus dan maar een nieuwe aangemaakt.![]()
Net als met foto'squote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die niet direct gelukkig worden van (zoveel) spiegels hoor; ongeveer de halve wereldbevolking
Soms wel soms niet... ik ben gewoon kritisch![]()
Truste @ all !!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is geen 'vrouwtje' meer hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef DickBos het volgende:
Ik heb ook een slaapkamer vol spiegels maar sinds mijn lieftallige vrouwtje 32 kilo is aangekomen heb ik de spiegels afgeplakt. Het was gewoon te veel van het goede. Haar vlees kwam op me af alsof zij me verpletteren wilde. Bah!.
![]()
Ik moet stoppen met bier drinken!!_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Staat je vrouw op lijst van bedreigde diersoorten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef DickBos het volgende:
Ik heb ook een slaapkamer vol spiegels maar sinds mijn lieftallige vrouwtje 32 kilo is aangekomen heb ik de spiegels afgeplakt. Het was gewoon te veel van het goede. Haar vlees kwam op me af alsof zij me verpletteren wilde. Bah!![]()
Waaromquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet stoppen met bier drinken!!_!
?
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Staat je vrouw op lijst van bedreigde diersoorten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |