Jaahaaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Anders ik wel
En blijf van de drank af![]()
dit jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef Taexon het volgende:
Geen idee hebben wanneer je eens vakantie hebtdat is een kut vooruitzicht
neverquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Coke inhaleren is wat je moet doen
Zo heet mijn hondjequote:
Was als geintje bedoelt hoorquote:
ja moet je doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was als geintje bedoelt hoor
Godsamme heb echt ineens zin om de kroeg/discotheek in te duiken..
Zodra ik niet meer in dit magazijn werk weer eens drankje doen
Feestmuziek
ja hequote:
Wat voor soort (ras) hond is het?quote:
moet je doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ok, ik ga mijn huid op een gezichtsmasker trakteren en handcrème
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een Parson Jack Russel, Parson betekent hoog op de poten. En hij is ruwharig. Dus eigenlijk lijkt hij niet echt op een Jack
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Slaap lekker promquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een Parson Jack Russel, Parson betekent hoog op de poten. En hij is ruwharig. Dus eigenlijk lijkt hij niet echt op een Jack
Ik ben gek op Jack's
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ja hij is de allerliefste van de wereldquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
Hier was ie jarigAhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Slaap lekker taxiquote:
Ik hou van hondenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij is de allerliefste van de wereld
Ik alleen van kleine.quote:
Ik vind grote honden ook wel lief maar niet om zelf te hebbenquote:
grote honden zijn engquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind grote honden ook wel lief maar niet om zelf te hebben
Een labrador of golden retriever is niet eng maar ik snap best dat mensen een Duitse herder of Doberman eng vindenquote:
Licht er maar net aan hoe zo'n beest reageerd, als het gewoon kwispelt heb ik er geen moeite mee maar als het tegen mij opgaat springen etc kan je behoorlijk neveus rakenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een labrador of golden retriever is niet eng maar ik snap best dat mensen een Duitse herder of Doberman eng vinden
Rock manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:34 schreef Rockiejj het volgende:
Ik neem een drankje, morgen geen stage!
Geen ideequote:
Ja, dat snap ik wel. Het zijn best forse beesten inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Licht er maar net aan hoe zo'n beest reageerd, als het gewoon kwispelt heb ik er geen moeite mee maar als het tegen mij opgaat springen etc kan je behoorlijk neveus raken
Rock, de verloren zoon van de scquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:34 schreef Rockiejj het volgende:
Ik neem een drankje, morgen geen stage!
Misschien slaap je daardoor juist wel redelijk snelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:36 schreef Taexon het volgende:
Soms vraag ik me af wanneer iets toeval is...
Ik kom een foto tegen op me laptop perongeluk van mijn stiefvader in zijn kist..
Tegelijke tijd begint een nummer waar ik het nooit droog hou te spelen die ook op zijn crematie draaide.
En nog geen minuut later krijg ik een email van een vacature die me heel erg leuk lijkt binnen dat ze me zo snel mogelijk op gesprek willen hebben.
Ben alleen bang dat slapen vanwege alle gedachten en emoties nu heel even niks word
Mhaw meestal juist niet gebeurt vaker dat ik net dat nummer voorbij hoor komen vlak voor ik ga slapen en dan heb ik teveel gedachten in mijn kop...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien slaap je daardoor juist wel redelijk snel
Dat vind ik ook wel recent ja, sorry manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw meestal juist niet gebeurt vaker dat ik net dat nummer voorbij hoor komen vlak voor ik ga slapen en dan heb ik teveel gedachten in mijn kop...
Is allemaal ook nog vrij recent (April).. naja ik noem het recent.
Toeval bestaat niet Takk.. Helemaal niet op zo'n manier..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:36 schreef Taexon het volgende:
Ik kom een foto tegen op me laptop perongeluk van mijn stiefvader in zijn kist..
Tegelijke tijd begint een nummer waar ik het nooit droog hou te spelen die ook op zijn crematie draaide.
En nog geen minuut later krijg ik een email van een vacature die me heel erg leuk lijkt binnen dat ze me zo snel mogelijk op gesprek willen hebben.
Ben alleen bang dat slapen vanwege alle gedachten en emoties nu heel even niks word
wooow super toevalligquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:36 schreef Taexon het volgende:
Bah klote dingen zijn kut en gebeuren..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel recent ja, sorry man
dat je er zo weinig bentquote:
heee dienquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet Takk.. Helemaal niet op zo'n manier..
mwah bepaalde dingen zijn gewoon niet te verwoorden hoe vaag ze zijn..quote:
Zeker kut. Kan eigenlijk niets zinvols of behulpzaams bedenken om te zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah klote dingen zijn kut en gebeuren..
Heb soms nog steeds dat als er iets gebeurt is ofzo dat ik hem wil smsen en die bende.. toch bijna 12 jaar mijn vader geweest voor mijn gevoel.
Bah ik kan beter maar stoppen want maak mezelf alleen maar emotioneler
Ja, dat komt omdat ik een nieuw spelletje heb hihaho.quote:
bo2quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat ik een nieuw spelletje heb hihaho.
Klopt weet precies hoe het is als iemand met zoiets aan komt zetten :pquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker kut. Kan eigenlijk niets zinvols of behulpzaams bedenken om te zeggen
Hug voor jou though!
Soms komt het echte besef pas later en het verwerken van je verdriet nog veel later. Het is niet aan een ander om jou te beoordelen hoe jij met zo'n situatie omgaatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt weet precies hoe het is als iemand met zoiets aan komt zetten :p
Dankje
Moet ineens weer aan een familie lid denken die boos op me was/is omdat ik volgens haar het niet erg vond dat die overleden was omdat ik gelijk voor de familie hier koffie ging zetten etc en eigenlijk heel nuchter alles hier regelde..
Mensen die niet snappen dat je emoties soms ook uit kan schakelen om helder te denken
Binnenkort nog steeds een keer verhaal halen hoe ze het in der kop heeft gehaald om dat toen tegen me te zeggen.
Klopt.. het vreemde was dat het bij mij echt een minuut nadat ik het slechte nieuws had gehoord alles al precies door drong (zat in de aula op school toen ik gebeld werd).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms komt het echte besef pas later en het verwerken van je verdriet nog veel later. Het is niet aan een ander om jou te beoordelen hoe jij met zo'n situatie omgaat
Fucking hellquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt.. het vreemde was dat het bij mij echt een minuut nadat ik het slechte nieuws had gehoord alles al precies door drong (zat in de aula op school toen ik gebeld werd).
Zal ook nooit vergeten hoe de vrouw tegenover me in de trein me de hele reis heel verdrietig aankeek toen ik daar me zus belde om te vertellen wat er gebeurt was.. dat was ook apart familie en vrienden bellen om het te vertellen, lieten ze aan mij over waar ik toch heel blij om ben dat ik dat heb mogen doen, puur omdat ik niet had gewild dat iemand anders van het gezin dat had moeten doen.
bah ga weer te diep
Ook weer me ei kwijt hoe stom het ook klinktquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ook weer me ei kwijt hoe stom het ook klinkt
Nu wel tijd geworden om te slapen
Bedankt voor het lezen enzo in ieder geval..
Trusten
wow tax, heftig. Lijkt me echt moeilijk om dan dat door te gaan bellen...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Trusten
zielig voor die manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
Topicreeks: Input voor grap
check dit
wie?quote:
Pleasure mate!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Trusten
hoe dan?quote:
oke wacht ik ga verder lezen. lees alleen het laatste deelquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hij is nu ook fokker geworden door die grap
Helemaal goed :quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
2 dikke voldoendes al terug van de SE's, en dat voor mijn slechtste vakken
Ik ga gelukkig slapen, doei
okquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oke wacht ik ga verder lezen. lees alleen het laatste deel
Huh ik snap het niet, had die bert het nou door fzo?quote:
Jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh ik snap het niet, had die bert het nou door fzo?
hahaahahquote:
ik ga iet al die topics lezenquote:
Lezen is goed voor je hersensquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga iet al die topics lezenvet veel werk!
wat was je aan het doen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Zo daar ben ik weerIk kan `echt'' geen twee dingen tegelijk doen
duurt langquote:
Aan het praten met iemand, en daar wilde ik mijn concentratie bij hebben, en ik kan dan gewoon niet de SC volgen op de een of andere manierquote:
niet zo moeilijk tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan het praten met iemand, en daar wilde ik mijn concentratie bij hebben, en ik kan dan gewoon niet de SC volgen op de een of andere manier
quote:
Jawelquote:
hee choco!quote:
Fok-itquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Zo daar ben ik weerIk kan `echt'' geen twee dingen tegelijk doen
Haha geniaal welquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:21 schreef Rockiejj het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht wat er gebeurt als je achterstevoren zou leven? Lijkt me veel leuker. Om te beginnen sta je op uit de dood, een spectaculair begin... als je uit de kist stapt wordt je verwelkomt door je familie en beste vrienden, die hoef je dus niet meer uit te zoeken... en ze hebben allemaal een bloemetje meegenomen. Dan mag je een jaar of 20 lekker doen waar je zin in hebt, kaart...en, tuinieren, af en toe een uitstapje aan halve prijs, iedere dag een paar borrels en elke maand kassakassa...pensioen. Op een dag staat er ineens een vent voor je deur met een gouden horloge. Die biedt je meteen een goed betaalde job. Naarmate de jaren voorbijgaan, krijg je ook steeds meer zin om te werken, je voelt je ook steeds beter, je kan zoveel roken als je wil, want je longen worden steeds schoner. Je kan drinken wat je wil, de katers worden steeds kleiner. Je raakt je buik kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen. In het begin heb je maar 1 keer seks per jaar, maar op 't laatst 10 keer per week. Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al, dus je doet geen flikker. En de laatste jaren van je leven kan je lekker in de zandbak spelen, zeuren en ambetant zijn, en je kan snoepen wat je maar wil want al je tanden ben je toch weer kwijt. Dan nog een paar maanden aan een vrouwenborst sabbelen, nog 9 maanden in de warme moederschoot, en daarna verdwijn je in één alle verzwelgend, gelukzalig orgasme! Ik teken ervoor!!!
Stuquote:
Heet jij Fok-it?quote:
Ja, maar geen chocoprincequote:Op woensdag 30 januari 2013 00:23 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
oh nee wacht je hebt gelijk, helemaal niet gezien man. wil je nu een koekje?
ja hoor met jou dan?quote:
Ja, not too bad thanks. Hoe is het met jou?quote:
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha geniaal wel![]()
Moet gelijk aan Benjamin Button denken
hahhaah waar heb je dat dan vandaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:21 schreef Rockiejj het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht wat er gebeurt als je achterstevoren zou leven? Lijkt me veel leuker. Om te beginnen sta je op uit de dood, een spectaculair begin... als je uit de kist stapt wordt je verwelkomt door je familie en beste vrienden, die hoef je dus niet meer uit te zoeken... en ze hebben allemaal een bloemetje meegenomen. Dan mag je een jaar of 20 lekker doen waar je zin in hebt, kaart...en, tuinieren, af en toe een uitstapje aan halve prijs, iedere dag een paar borrels en elke maand kassakassa...pensioen. Op een dag staat er ineens een vent voor je deur met een gouden horloge. Die biedt je meteen een goed betaalde job. Naarmate de jaren voorbijgaan, krijg je ook steeds meer zin om te werken, je voelt je ook steeds beter, je kan zoveel roken als je wil, want je longen worden steeds schoner. Je kan drinken wat je wil, de katers worden steeds kleiner. Je raakt je buik kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen. In het begin heb je maar 1 keer seks per jaar, maar op 't laatst 10 keer per week. Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al, dus je doet geen flikker. En de laatste jaren van je leven kan je lekker in de zandbak spelen, zeuren en ambetant zijn, en je kan snoepen wat je maar wil want al je tanden ben je toch weer kwijt. Dan nog een paar maanden aan een vrouwenborst sabbelen, nog 9 maanden in de warme moederschoot, en daarna verdwijn je in één alle verzwelgend, gelukzalig orgasme! Ik teken ervoor!!!
Same same. mijn hoofd vol met gedachten. Maargoed. Alles komt uiteindelijk wel een keer goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, not too bad thanks. Hoe is het met jou?
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same same. mijn hoofd vol met gedachten. Maargoed. Alles komt uiteindelijk wel een keer goed
goed zoquote:
Hoofd vol met gedachten, tijd tikt langzaam door, slapeloze nachten...quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same same. mijn hoofd vol met gedachten. Maargoed. Alles komt uiteindelijk wel een keer goed
Weltertusten man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
Ik ga vandaag maar eens iets vroeger slapen dan de afgelopen dagen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:27 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor hé? Ik dacht al, als supersof het maar goed zo vindt.
Mwah, die gedachten opbrengen zijn vaak lastiger dan je denktquote:
In alle eerlijkheid weet ik niet echt waar je het over hebtquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, die gedachten opbrengen zijn vaak lastiger dan je denkt
Oh gewoon. ik zit maar wat te lullenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid weet ik niet echt waar je het over hebt
Ik kan wel heel 'gezellig' met je mee praten maar daar heb je ook niets aan
Dat sowieso. Positief denken maakt je in ieder geval gelukkigerquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gewoon. ik zit maar wat te lullenDat ik meer vertrouwen moet hebben in positievere afloop van dingen dan dat ik nu heb
Klopt klopt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat sowieso. Positief denken maakt je in ieder geval gelukkiger
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Super![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
![]()
Super![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
![]()
Super![]()
Nee ik ga ook zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:34 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Supersof blijf jij nog wel wakker?
had je maar eerder moeten komen hierquote:
Sofje tochquote:
ja toch welquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
Je laat mij toch niet helemaal alleen met hem
je kan hem zoeken bij de barquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:36 schreef Chocoprince het volgende:
Want niemand weet waar kraan nu is.
Niet? Wat een eer dan. dankjequote:Op woensdag 30 januari 2013 00:36 schreef Chocoprince het volgende:
Niet iedereen heeft dat voorrecht.
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:37 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Jatoch, ik kan niet eens trollen nu man.
steffen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:38 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Hele avond lopen steffen, niet nuchter genoeg om te trollen :/
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:39 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het meest geniale drankspel aller tijden : D
Serieus niet? Of ben ik gewoon aan het happen?quote:
Ik weet het. Lange tijd geleden dat ik dronken was thoughquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:47 schreef Chocoprince het volgende:
Pff, jullie missen echt wat. De meest geniale avonden worden voorafgegaan door een drankspel.
Wat doe je met je leven?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet het. Lange tijd geleden dat ik dronken was though
Niet elke week drinken in ieder gevalquote:
Studeer je of werk je?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet elke week drinken in ieder geval
Niks meer sinds verleden week. Ben met HBO gestopt.quote:
Balen, niveau te hoog of gewoon saai?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks meer sinds verleden week. Ben met HBO gestopt.
Nah, enorme concentratieproblemen. Daar moet ik eerst wat aan doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:51 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Balen, niveau te hoog of gewoon saai?
maar ik drink nooit alcoholquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:47 schreef Chocoprince het volgende:
Pff, jullie missen echt wat. De meest geniale avonden worden voorafgegaan door een drankspel.
Ik lust het nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:55 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Hoezo niet? niet dat je je hoeft te verantwoorden ofzo.
Kan gebeuren natuurlijk. gewoon beginnen met de studie als je er klaar voor bent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
wat aan doen Niveau was opzich goed te doen, maar studiepunten niet gehaald omdat ik me
Ja ik ben bezig om een add-onderzoek te regelen bij huisarts, maar wil nog niet echt lukken. lang verhaal verderquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:56 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Kan gebeuren natuurlijk. gewoon beginnen met de studie als je er klaar voor bent.
Heb je in je dagelijks leven ook klachten dan? En had je daar op de middelbare school geen last van?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben bezig om een add-onderzoek te regelen bij huisarts, maar wil nog niet echt lukken. lang verhaal verder
Slaap lekkerquote:
Ja dagelijks last van. met alles. ik krijg zo enorm veel prikkels binnen die ik niet goed weet te ordenen en ermee om te gaan dat het voor mij al onmogelijk is om normaal een boek te lezenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:58 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Heb je in je dagelijks leven ook klachten dan? En had je daar op de middelbare school geen last van?
Weltrustenquote:
Klinkt wel als ADD, kzou eens ritalin proberen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Ja dagelijks last van. met alles. ik krijg zo enorm veel prikkels binnen die ik niet goed weet te ordenen en ermee om te gaan dat het voor mij al onmogelijk is om normaal een boek te lezen![]()
Ja vanaf de middelbare school al. Studies lopen ook constant vast sindsdien.
Ik ga geen ritalin proberen zonder psychiater. Dan heeft het geen enkele zin. VOor elke leeftijds/lengte/gewicht is al een andere soort dosering en pil. Ritalin hoeft niet perse te werken maar een ander medicijn wel of andersom. En je moet het ook steeds opbouwen. om maar te zwijgen over alle bijwerkingenquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:01 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Weltrusten
[..]
Klinkt wel als ADD, kzou eens ritalin proberen.
Nee maar wel de moeite waard om het eens een keer met je huisarts over te hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga geen ritalin proberen zonder psychiater. Dan heeft het geen enkele zin. VOor elke leeftijds/lengte/gewicht is al een andere soort dosering en pil. Ritalin hoeft niet perse te werken maar een ander medicijn wel of andersom. En je moet het ook steeds opbouwen. om maar te zwijgen over alle bijwerkingen
Mijn huisarts weigert al een doorverwijzing, laat staan dat ze pillen voor schrijftquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:06 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Nee maar wel de moeite waard om het eens een keer met je huisarts over te hebben.
Ik ga ook maar eens slapen nu, die kater neem ik maar voor lief :/
Nog maar 23 minuten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Goeiemorgen![]()
Tot over anderhalf uur
SE nakijkenquote:
ohja dat is kutquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
SE nakijken
Over immuunsysteem, hart enzo
quote:
Dat is het laagste wat je kon halen bij dit SEquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach ik ken mensen die presteren het om met toetsen 2,2 te halen enzo
dat is nog best wel moeilijk om te doen, meestal is het zo dat als je maar wat opschrijft je wel rond de 3 krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach ik ken mensen die presteren het om met toetsen 2,2 te halen enzo
Maar een 5,2 is niet naar je tevredenheid?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is het laagste wat je kon halen bij dit SE
Nopequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar een 5,2 is niet naar je tevredenheid?
Ach, beetje regen is zo'n ramp toch niet?quote:
Niets kan het weer kut maken nu het 12 graden isquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, beetje regen is zo'n ramp toch niet?![]()
Ja maar gaygay is van suikerquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, beetje regen is zo'n ramp toch niet?![]()
Zou me niet verbazenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus hij zit ook op FOK! ?
Hij moet alles op zijn manier hebben anders flipt ie.quote:
Precies, het is niet koud en het begint al een beetje op lente te lijkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niets kan het weer kut maken nu het 12 graden is
Ik moet toegeven dat ik ook geen fan van regen ben hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar gaygay is van suiker
Standaard leraar dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij moet alles op zijn manier hebben anders flipt ie.
Vanochtend zag ik knopjes aan de bomenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, het is niet koud en het begint al een beetje op lente te lijken
Ik vulde met Bio maar wat in en had een 6quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dat is nog best wel moeilijk om te doen, meestal is het zo dat als je maar wat opschrijft je wel rond de 3 krijgt.
Goed manquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vanochtend zag ik knopjes aan de bomen
Pleasurequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dankje jouw goedkeuring betekent zoveel voor mij.
Nou, hij flipt al als het bord 2 seconden niet doetquote:
Ach het is best warm dus ik vind het niet heel erg, en het is beter dan sneeuwquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook geen fan van regen ben hoor![]()
Mee eens maar als je naar je werk of school moet is het niet fijn als je een kwartier door de regen moet lopen of fietsen. Vooral fietsen nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ach het is best warm dus ik vind het niet heel erg, en het is beter dan sneeuw
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, hij flipt al als het bord 2 seconden niet doet
ach dat droogt vanzelf welquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens maar als je naar je werk of school moet is het niet fijn als je een kwartier door de regen moet lopen of fietsen. Vooral fietsen niet
Zie het als een uitdagingquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:47 schreef supersof het volgende:
hallo allen![]()
![]()
ik wilde zoveel doen vandaag en nu minder tijd.
hahaha ja maar vind iets vroeger opstaan toch fijner.quote:
oh srryquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef Fok-it het volgende:
Jullie moeten je allemaal aangesproken voelen![]()
Naja niet allemaal-allemaal dan
Volgende keer dan maar een wekker zettenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja maar vind iets vroeger opstaan toch fijner.
Ik bedoel over heel Jong gezienquote:
oh ik niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef Fok-it het volgende:
wat een liefdequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef Fok-it het volgende:
Mijn autisme gaat teveel opspelen als er elke dag 20 nieuwe bijkomenquote:
had ik ook gedaan maar niet wakker geworden. ach heb nu lekker bijgeslapenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgende keer dan maar een wekker zetten
niet meer ziek zijn, gitaarles, bijles.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:57 schreef Fok-it het volgende:
Wat staat er op de planning voor vandaag?
snap ik schatjequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn autisme gaat teveel opspelen als er elke dag 20 nieuwe bijkomen
Ah, ben je ziek?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
niet meer ziek zijn, gitaarles, bijles.
huisarts bellen, tandarts bellen, zorgverzekering uitzoeken, studiekeuzetest uitzoeken, kamer opruimen, laptop opruimen. DRUK.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:57 schreef Fok-it het volgende:
stage, douchen, eten, oppassen, slapenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:57 schreef Fok-it het volgende:
Oeh goed bezigquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
huisarts bellen, tandarts bellen, zorgverzekering uitzoeken, studiekeuzetest uitzoeken, kamer opruimen, laptop opruimen. DRUK.
ik welquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nja. Combinatie van echt ziek en geen zin in school![]()
ik weet niet welke meer.
Ja hequote:
hup gaan met die banaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heMoet ik het alleen nog wel allemaal gaan doen ook
Komt wel goed schatjequote:
Gewoon over half uurtje laptop weg en startenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heMoet ik het alleen nog wel allemaal gaan doen ook
Hoe kan jij trouwens zoveel FOK!-ken op je stage?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stage, douchen, eten, oppassen, slapen
Ja eerst nog douchen en eten enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hup gaan met die banaan
Geen reet te doen hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[..]
Gewoon over half uurtje laptop weg en starten
[..]
Hoe kan jij trouwens zoveel FOK!-ken op je stage?
Jaa even wakker wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[..]
Gewoon over half uurtje laptop weg en starten
[..]
Hoe kan jij trouwens zoveel FOK!-ken op je stage?
Geen ruk te doen tijd om nog een ruk te doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geen reet te doen hebben
ik doe geen rukquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen ruk te doen tijd om nog een ruk te doen
Het is al middag hoowrquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:11 schreef Fok-it het volgende:
Moet het hier gelijk weer over gaan zo vroeg
ach so, ja dat weet ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het was eigenlijk de lyrics van een hele slechte rap
Ja ik moet maar eens mijn bed uit ':')quote:
handen boven de dekens nu!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik moet maar eens mijn bed uit ':')
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
handen boven de dekens nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |