Jaahaaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Anders ik wel
En blijf van de drank af![]()
dit jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef Taexon het volgende:
Geen idee hebben wanneer je eens vakantie hebtdat is een kut vooruitzicht
neverquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Coke inhaleren is wat je moet doen
Zo heet mijn hondjequote:
Was als geintje bedoelt hoorquote:
ja moet je doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was als geintje bedoelt hoor
Godsamme heb echt ineens zin om de kroeg/discotheek in te duiken..
Zodra ik niet meer in dit magazijn werk weer eens drankje doen
Feestmuziek
ja hequote:
Wat voor soort (ras) hond is het?quote:
moet je doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ok, ik ga mijn huid op een gezichtsmasker trakteren en handcrème
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een Parson Jack Russel, Parson betekent hoog op de poten. En hij is ruwharig. Dus eigenlijk lijkt hij niet echt op een Jack
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Slaap lekker promquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een Parson Jack Russel, Parson betekent hoog op de poten. En hij is ruwharig. Dus eigenlijk lijkt hij niet echt op een Jack
Ik ben gek op Jack's
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ja hij is de allerliefste van de wereldquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
Hier was ie jarigAhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Slaap lekker taxiquote:
Ik hou van hondenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij is de allerliefste van de wereld
Ik alleen van kleine.quote:
Ik vind grote honden ook wel lief maar niet om zelf te hebbenquote:
grote honden zijn engquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind grote honden ook wel lief maar niet om zelf te hebben
Een labrador of golden retriever is niet eng maar ik snap best dat mensen een Duitse herder of Doberman eng vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |