Dat dus, maar als ze dat doen verkrijgt dit topic wel een heul ultieme statusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie alleen de nieuwswaarde niet echt.Zouden ze dit echt uitzenden?
Opening van een nieuwe supermarkt in limburg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:49 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
wat kan L1 nog meer uitzenden dan?
Ik had het dan ook over Bert.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
[..]
Hij is enkel nog noob in zijn post count. Verder weet hij wel hoe het werkt hier
Oh, dat was me even niet duidelijkquote:
xoxo, doe je best.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen alles nog maar eens doorlezen zodat ik goed voorbereid Bert ga interviewen, want dit mag ik natuurlijk niet verpesten.
Legendarisch.
~ x X x ~ GN
Linkje? Want tellenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Post 44 in het eerste topic is bij dezen ontkracht.
Rust goed uit, dit is het kroon op je werk natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen alles nog maar eens doorlezen zodat ik goed voorbereid Bert ga interviewen, want dit mag ik natuurlijk niet verpesten.
Legendarisch.
~ x X x ~ GN
Trusten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Legendarisch.
~ x X x ~ GN
Ook jij een goede nachtrust gewenst!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Legendarisch.
~ x X x ~ GN
Ach, het NK ijsvissen haalde ook het nieuws, dus waarom dit dan niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie alleen de nieuwswaarde niet echt.Zouden ze dit echt uitzenden?
Gelukkig was ik netjes, alsof ik toen wist dat ik deze held ging interviewen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Post 44 in het eerste topic is bij dezen ontkracht.
Staat gewoon rechtsbovenin, gekke vent.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gelukkig was ik netjes, alsof ik toen wist dat ik deze held ging interviewen.
[..]
Staat gewoon rechtsbovenin, gekke vent.
Dat komt wel, anders even iemand van de frontpage PMen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |