ook mensen die bij van Lanschot zitten zeggen veel over "de rijkdom"quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef Rafierafie het volgende:
Zo! Lekker door de regen gerend en nog op tijd voor rijles
Hoe weet je dat je in een prijzige wijk loopt? 1 op de 4 huizen ontvangt vandaag audi magazine.
Zo heb ik een adres, elke dag brieven van Van Lanschot bankiers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ook mensen die bij van Lanschot zitten zeggen veel over "de rijkdom"
Verder is het stil hier,2 berichten na mijn laatste bericht van gisteravond.
alle bankrekeningen van mezelf zijn digitaal,er gaat niets meer met post,quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo heb ik een adres, elke dag brieven van Van Lanschot bankiers.
Snap soms niet dat dat allemaal online gaat. Elke dag zeker 6 brieven van die bank voor dat adres.
Oh AUUUUW! Dat zal flink pijnlijk zijn geweest, je weer zo stoten op een gekneusde plek!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:38 schreef gridjuh het volgende:
Jeeeej en het slot voor mini depot is ook gearriveerd
Ik had al blauwe plek om mn knie door gisteren, die voordeksel die op mn knie viel....
Doe ik het vandaag weer.....nou heb staan janken van de pijn
Nog steeds.....heeft ook echt nu wel een apart kleurtje :Squote:Op donderdag 31 januari 2013 19:27 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Oh AUUUUW! Dat zal flink pijnlijk zijn geweest, je weer zo stoten op een gekneusde plek!
Ik moest denken aan een bepaald spreekwoordquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:38 schreef gridjuh het volgende:
Jeeeej en het slot voor mini depot is ook gearriveerd
Ik had al blauwe plek om mn knie door gisteren, die voordeksel die op mn knie viel....
Doe ik het vandaag weer.....nou heb staan janken van de pijn
Neeeej ben geen ezel....:Pquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:00 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een bepaald spreekwoord
Die week was ik toevallig vrij.....maar niemand had hem bovenop de deksel schoongemaakt......quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef posje het volgende:
Auw #$^&%#!! (= niet fijn) stom ding! Moest je met die sneeuw ook nog eerst het depot uitgraven, of viel dat mee?
Heeft dat "depot" ook een toilet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Neeeej ben geen ezel....:P
Dat depot is vreselijk.....hij klemt nu al(hij staat er nog niet zo lang)
Maar de ene keer klapt tie wel gelijk omhoog en de andere keer klapt tie terug.....
Enne er zat meer dan 24 uur tussenAch ik wilde gewoon te snel zijn
Nee.....het is van ijzerquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:19 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Heeft dat "depot" ook een toilet?
Ik had trouwens vandaag een een envelop vanuit Nederland naar een Nederlands adres met een stempel erop 'missent to Thailand'. Hoe kan dat nou weer?
Hoe kan een Nederlandse brief met onvoldoende frankering voor het buitenland per ongeluk naar Thailand worden gestuurd
Haha! Ik wist inderdaad van je vorige posts dat het niets meer dan een metalen bak is. Ik vind het alleen zo grappig hoe sommige mensen in het land zitten te zaniken over een toilet in of nabij de depots terwijl anderen het moeten doen met een zogenaamd depot als de jouwe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee.....het is van ijzerer passen als je de tassen goed naast elkaar zet, 8 tassen in....+ 1 laag erop is 16 tassen.....
Maar ik heb mijn fietstassen er vandaag gewoon ingezet....is net zo makkelijk
En in het dorp ben ik ingeburgerdkan overal aanbellen om naar de wc te kunnen
tsja, het hangt er vanaf hoeveel wijken er op die depots afgeleverd worden. Sommige depots hebben maar één of twee wijken en die moeten het met een kist doen. Anderen in de grotere plaatsen hebben soms tientallen wijken en die moeten aan strengere eisen voldoen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Haha! Ik wist inderdaad van je vorige posts dat het niets meer dan een metalen bak is. Ik vind het alleen zo grappig hoe sommige mensen in het land zitten te zaniken over een toilet in of nabij de depots terwijl anderen het moeten doen met een zogenaamd depot als de jouwe.
omdat ze al een tijdje niks verzonnen hadden om je te pesten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef Rafierafie het volgende:
Ik had trouwens ook nog een pakje vandaag erbij dat met geen mogelijkheid door welke brievenbus dan ook zou passen. Bij nadere inspectie bleek dan ook dat het helemaal geen brievenbus pakje was, maar één die gewoon met de pakketdienst mee had gemoeten. De verzendkosten waren 6,75 euro en er stond zelfs een 3S code op.
Waarom zouden ze dat in godesnaam bij de post gooien?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
omdat ze al een tijdje niks verzonnen hadden om je te pesten?
die pakkettenzooi is sowieso erg toegenomen(besparing)zoals bij jou het geval wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef Rafierafie het volgende:
Ik had trouwens ook nog een pakje vandaag erbij dat met geen mogelijkheid door welke brievenbus dan ook zou passen. Bij nadere inspectie bleek dan ook dat het helemaal geen brievenbus pakje was, maar één die gewoon met de pakketdienst mee had gemoeten. De verzendkosten waren 6,75 euro en er stond zelfs een 3S code op.
Waarom zouden ze dat in godesnaam bij de post gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |