quote:
Misschien moet ik het maar eens gaan kijken danquote:
echt niet.quote:
Nee tochquote:
Pauk planquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik het maar eens gaan kijken dan
je hebt er toch al eenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Taexon het volgende:
Ik moet van mezelf een onderschrift verzinnen
ik ookquote:
Omdat kotsfetisj.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom laat je me stikken in m'n eigen braaksel?
Die zijn wel leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ook
Die reclame van confused.com
Ja ik krijg engelse reclamesquote:
Hoequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik krijg engelse reclames
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Taexon het volgende:
Ik moet van mezelf een onderschrift verzinnen
ja want het zijn stomme lullenquote:
dis gerl is on fiyaaaahquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
bel de brandweer deze boi is on fire
Ja we hebben zo'n schotel dingquote:
Tofquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja we hebben zo'n schotel dingIndische tv kanalen enzo van Engeland
HALLO U SPREEKT MET BRANDWEER XD111!!111quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
bel de brandweer deze boi is on fire
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
HALLO U SPREEKT MET BRANDWEER XD111!!11111!!!1111!111
Hahaquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zit hier verdomme met een glimlach ook nog![]()
kutgaygay
kutgaygay
kutgaygay
gaygay....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
Is het normaal als je een sinaasappelschil over je tepel geen beweegt omdat het zo lekker koud is...
Dafuq did i just readquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
Is het normaal als je een sinaasappelschil over je tepel geen beweegt omdat het zo lekker koud is...
welke?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef JRRY het volgende:
damn mun zus luistert naar dezelfde nummer als ik nu maar dan tyfus hard en ik normaal.
voor jou welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
koudquote:
Leg eens uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
met je broertje communiceren via google translate__
je broertje daarmee uitscheldenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
met je broertje communiceren via google translate__
Nou, je typt hier http://translate.google.nl/#nl/af/dikke%20hommo een tekst en dan druk je op dat luidsprekertjequote:
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
quote:
ja toggquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je broertje daarmee uitschelden
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
http://translate.google.n(...)t%20wordt%20irritant
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
http://translate.google.n(...)t%20wordt%20irritant
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En daarna zo'n lekker geurtje aan je tepel
ik moest echt lachenquote:
wollah ik had een emogif face opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Taexon het volgende:
Weer eens ingelogd op hyves voor de gein
Goede tijden, Apres-ski in een ROC tshirtIk heb geen HyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Goede tijden, Apres-ski in een ROC tshirtlol taxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Geen hyves hebbenquote:
Goede tijden, Apres-ski in een ROC tshirtschattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Goede tijden, Apres-ski in een ROC tshirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb altijd FB gehad. Nu zit opeens half NL ook op FBquote:
ja en de halve wereld ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb altijd FB gehad. Nu zit opeens half NL ook op FB
Goede tijden, Apres-ski in een ROC tshirtwat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Ja, maar veel mensen in NL zaten alleen op Hyves.quote:
Ik ga slapen gr grquote:
quote:
me tooquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb altijd FB gehad. Nu zit opeens half NL ook op FB
quote:
Hoi hoiquote:
quote:
quote:
Ook echt geen gel in me haar en ROC tshirt aan omdat iemand had gezegd van dat durf je toch nietquote:
Ja, lekker doorgepost vandaagquote:
22:38 is wel vroeg toch?quote:
bby mag ik je fbquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lekker doorgepost vandaag
Hoe is het met jou
Ja wel oke.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ja opzich wel, met jou?
Ligt eraan hoe vroeg je moet opstaan. En als je slecht slaapt steeds is het misschien een keer de moeite van het proberen waardquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Pomp haar vol met je liefdesnecter
7:20quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vroeg je moet opstaan. En als je slecht slaapt steeds is het misschien een keer de moeite van het proberen waard
Dat is een mooie tijd. Ik om 6.30amquote:
En toen nam je haar even snelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ze moest even vertellen dat ze een vriendje heeft
That's way too earlyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een mooie tijd. Ik om 6.30am
Slecht, sowieso winnequote:
lolwutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah, teleurgesteld?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd meid![]()
Zo gaat dat. Ik moet om 7.30am de deur uitquote:
Nee why should I ik ben bezig met mijn nieuwe toekomstige vriendin ik ga niet nueken met mijn beste vriendinquote:
Doe je een uur over om jezelf klaar te maken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Ik moet om 7.30am de deur uit
Ja, alles rustig aan, ontbijten. Ik heb er een hekel aan om me te moeten haastenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe je een uur over om jezelf klaar te maken?
ik dacht dat je buurmeisje je vriendin wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee why should I ik ben bezig met mijn nieuwe toekomstige vriendin ik ga niet nueken met mijn beste vriendin
nee wel mn beste vriendinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat je buurmeisje je vriendin was
Winne is wel tof, hij is iig geen vmbo rapper a la polska en shitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Slecht, sowieso winnesnap die liefde niet voor hem. Alleen een select elitair clubje rappers mogen in mijn oren galmen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ze is niet mijn type, VMBO is ze. Maar toch is ze niet heel ordinair. Wel dom.
Ik doe er half uur - 3 kwartier overquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alles rustig aan, ontbijten. Ik heb er een hekel aan om me te moeten haasten
Dat wel, daar staat ie wel boven, maar vind z'n style niks.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Winne is wel tof, hij is iig geen vmbo rapper a la polska en shit
Ik sta al zeker een kwartier onder de douche. Misschien wel 20 minutenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik doe er half uur - 3 kwartier overook alles heel langzaam
Nee natuurlijk niet. Veel vmbo-meisjes zijn aardig. Maar sommige zijn zo lomp en brittig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
1 het is vmbo
2 zegt niveau niks over de persoon zelf.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sta al zeker een kwartier onder de douche. Misschien wel 20 minuten
Ja truequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Veel vmbo-meisjes zijn aardig. Maar sommige zijn zo lomp en brittig.
dig je typhoon?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat wel, daar staat ie wel boven, maar vind z'n style niks.
Eens, het schoolniveau waar ik nu op zit haalt mijn eigen niveau sterk naar benedenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
1 het is vmbo
2 zegt niveau niks over de persoon zelf.
Dan denk ik altijd na over de dag. Goed moment wel om rustig de dag door te nemen met mezelfquote:
Sweet dreams en hopelijk slaap je goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar ik ga echt slapen, trusten iedereen
k bbyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar ik ga echt slapen, trusten iedereen
"vandaag ga ik ehhh fokken"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd na over de dag. Goed moment wel om rustig de dag door te nemen met mezelf
dankje! jij ook zo!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams en hopelijk slaap je goed![]()
Fok!t, zoals P!nkquote:
jij haterquote:
Je zou zijn bumaye shit eens moeten luisterenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, hoewel sommige featurings wel dope zijn
Thanksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"vandaag ga ik ehhh fokken"
[..]
dankje! jij ook zo!
Geluisterd, matig manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je zou zijn bumaye shit eens moeten luisteren
omg, jij huilen ofcquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd meid![]()
Ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eens, het schoolniveau waar ik nu op zit haalt mijn eigen niveau sterk naar beneden
Nee want ik ga al een nieuwe vriendin krijgen en zij is mijn beste vriendin dus ik wil haar niet eens als mijn relatie.quote:
Dan neem je vakantie.quote:
Dat kan niet zomaarquote:
hier 12quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
Het was hier vandaag trouwens 13 graden![]()
![]()
oh okee mooiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee want ik ga al een nieuwe vriendin krijgen en zij is mijn beste vriendin dus ik wil haar niet eens als mijn relatie.
Nou, dat is ook wel weer een beetje overdrijvenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
Vandaag was het zo lekker weer. Heerlijk in tshirt lopen enz![]()
nou, in huis loop ik vaak alleen in tshirt. warmbloedig enzquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat is ook wel weer een beetje overdrijven
samson en gertquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
de wereld is mooi zo mooi zo mooi zo biba boederij beestig mooi
Ja, dat laatste had je wel verteld inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, in huis loop ik vaak alleen in tshirt. warmbloedig enz
In strakke blouse en chino en riem en een vestje om mij heen gebonden loop ik door de Lelystadse straten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
Vandaag was het zo lekker weer. Heerlijk in tshirt lopen enz![]()
Is een blouse niet voor vrouwenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
In strakke blouse en chino en riem en een vestje om mij heen gebonden loop ik door de Lelystadse straten.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, in huis loop ik vaak alleen in tshirt. warmbloedig enz
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
w
[..]
eet ik veel moet ik het dan overhemd noemen?
zonder jas? mm kan nog best welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
In strakke blouse en chino en riem en een vestje om mij heen gebonden loop ik door de Lelystadse straten.
wut?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vertel me, ben je klaar om te dansen?
hehquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet toch de wereld draait door toch?
Ja, het is toch gewoon 20 graden in huisquote:
Ah dat is echt vreselijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, het is toch gewoon 20 graden in huis
nee voeten zijn altijd ijsklompen, daarom sokken aan in bed
Allee manneke toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Samson en Gert zijn de grootste Belgische bazen ooit gekend
ieuwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, het is toch gewoon 20 graden in huis
nee voeten zijn altijd ijsklompen, daarom sokken aan in bed
Nodigquote:
Dizzee rascal is wel tof hoor, heeft een handjevol goeie nummersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
Hoor ik dit soort troep vandaag op BBCR1
lekker warm. Anders voel ik ijs tegen mn benenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat is echt vreselijkKrijg ik heth elemaal kriebelig van
ja beetje wel eigenlijkquote:
Ik vind het nietsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dizzee rascal is wel tof hoor, heeft een handjevol goeie nummers
koud manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef Taexon het volgende:
Sokken in bed... dan voel ik me zo aangekleed
Geef mij maar me boxer is meer dan zat
Heeft hier 1 hit gehad, maar ik heb wat vrienden die into hiphop en house zijn dus ik hoor hem wel vaker langskomenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het niets![]()
Wist niet dat hij ook in NL op de radio was
mijn voeten na een tijd wel, dan doe ik ze uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb het altijd warm onder de dekens eigenlijk.
Aha, I seequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heeft hier 1 hit gehad, maar ik heb wat vrienden die into hiphop en house zijn dus ik hoor hem wel vaker langskomen
apen, die hebben geen pak.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
Ik had vandaag mn apenpakkie weer aan__
wel in de ahquote:
ik krijg zweetvoeten van sokken in bed.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn voeten na een tijd wel, dan doe ik ze uit
valsspelerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt nu wel.. heb stiekem nu ook tshirt en sportbroek aan
quote:
3,49quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
hebben jullie apen? hoeveel ¤ per kilo
ja goed zo gaygay, perfect plaatje zo.quote:
en een hemdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
Gewoon met den onderbroek aan slapen gaan
Zou je goed staanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja goed zo gaygay, perfect plaatje zo.
Welterustenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga naar bed toe
Slaap lekker iedereen
Later manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga naar bed toe
Slaap lekker iedereen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga naar bed toe
Slaap lekker iedereen
jawelquote:
Dm je nummerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb jij nou trouwens whatsapp?
domboquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
Happy hardcore voor ik ga slapen is niet slim..druk druk druk
Succesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
Doei ik ga me volledig storten op het leren.![]()
Succesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
Hardstikke verdiend, snap niet dat zo iemand thuis hoort op een kantoor (en dan spreek ik over de man die aan het gooien was)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
o m g
http://www.extreemgrappig.com/gag/156?ref=fb-share
Leerze en tot over een paar minuten als je het wel weer genoeg vind.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Met de kat in bed![]()
Alleen slapen
Hij houdt van leerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Leerze en tot over een paar minuten als je het wel weer genoeg vind.
Doe ik ook altijd in de lesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Hardstikke verdiend, snap niet dat zo iemand thuis hoort op een kantoor (en dan spreek ik over de man die aan het gooien was)
Ja die is gewoon kinderachtig. Maar had niet verwacht dat die man over die tafel heen zou kruipenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Hardstikke verdiend, snap niet dat zo iemand thuis hoort op een kantoor (en dan spreek ik over de man die aan het gooien was)
quote:
quote:
dankquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Leerze en tot over een paar minuten als je het wel weer genoeg vind.
quote:
Ja omdat ik hier geen kat hebquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zomaar knip je de kat weg
Hij stampt mijn haar
Hij is niet meer boos
Maandag gaat ie weer boos zijn, net op die kutdag moet ik slapen zonder hemquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja omdat ik hier geen kat heb
Gelukkig maar
Bono maakt zware maandag nog zwaarderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maandag gaat ie weer boos zijn, net op die kutdag moet ik slapen zonder hem
ja inderdaad, ik ga er nu om huilen in een hoekjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bono maakt zware maandag nog zwaarder
Nee denk het niet, misschien dit weekendquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
Voor de bazen, wie joint mij deze nacht?
nee man, morgen weer stagequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
Voor de bazen, wie joint mij deze nacht?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik ga er nu om huilen in een hoekje
Teleurstelling, maar jij moet de broden warm houden?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee denk het niet, misschien dit weekend
Nee morgen vrijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Teleurstelling, maar jij moet de broden warm houden?
Ik wil ook vrijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee morgen vrijMaar moet slaap inhalen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee man, morgen weer stage
ik ben elke woensdag en zondag vrijquote:
Het hoekje is mijn steun en toeverlaat in moeilijke tijden als de flessen drank me aanstaren en smeken om opgedronken te worden en ik er weiger aan toe te gevenquote:
Ja, en dat verdien je ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben elke woensdag en zondag vrij
Goedzo lekker niet doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het hoekje is mijn steun en toeverlaat in moeilijke tijden als de flessen drank me aanstaren en smeken om opgedronken te worden en ik er weiger aan toe te geven
Coke inhaleren is wat je moet doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee morgen vrijMaar moet slaap inhalen
Ja die staat hier dus eenzaam met z'n mattiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goedzo lekker niet doen
Ik zocht net heel slim die fles dropshot hier
Arme flessenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja die staat hier dus eenzaam met z'n mattie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |