Sick, sick, sick. Sowieso dat je over een paar weken nog beester bent. Test E of P?quote:Op maandag 8 april 2013 23:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder, kijk uit eh, heb net die test spuit in mn glute gezet (nee ok, heeft JB gedaan want ik durf dat niet zelf)
E, P staat voor pussy.quote:Op maandag 8 april 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sick, sick, sick. Sowieso dat je over een paar weken nog beester bent. Test E of P?
Varretje, word je lekker droog vanquote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
E is ook fijner ja. Test only of heb je nog goede kickers?
'Autist zoekt zolderkamer.'quote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Ik zoek ook een zelfstandige woning. Op die manier kan ik lekker verder autisten zonder gestoord te worden.
[..]
inb4 man van 80 zoekt een jonge beer om bij hem in huis te wonen.
Je denkt ik bn bangquote:
sowieso himmal loesss daarquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eh aightt sowieso wij hadden nog die suicide tequila gezet in kos
appeltjequote:
deze manquote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zagen jb en ik jou laatst in de hukkenmuller?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:51 schreef Sala-adin het volgende:
EEH CB ROLLT MET DIE GLAZEN IN DUH MILKYWAY KWAS KK PANJA NOOO
quote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren nog aan hem door een of andere post hier op FOK!. Ik mis die man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nah ik zocht laatst iets en kwam hem toevallig tegen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
KULAAAR die zwerft hier nog steeds?
Het gaat hier rete traag damn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |