Doel je op die trieste reacties van die pubetjes afgelopen maandag op Twitter, Facebook etc.?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:32 schreef GSMboy het volgende:
... of de hebben liever Beatrix als Koningin
Hij heeft volkomen gelijkquote:‘Boze GTST-fans zijn afgestompte fabeltjesverslaafden’
Geplaatst op Wed 30 Jan 2013 om 13:33
Tv-recensent Marcel Peereboom Voller heeft geen goed woord over voor de fans van Goede Tijden Slechte Tijden die op Twitter een scheldkanonnade loslieten op koningin Beatrix. Dat blijkt uit zijn column in De Telegraaf. De fans waren boos omdat GTST maandag niet doorging vanwege het abdicatie-nieuws. Zij vonden dat ze ‘recht’ hadden op de serie. “Nu heeft iedereen tegenwoordig wel recht op iets en wordt dat op de meest verongelijkte wijze opgeëist, maar dit is gestoord“, stelt hij.
De GTST-kijkers scholden Beatrix uit voor ‘kut’, ‘dat ouwe mens’ en ‘bitch’. “Hadden deze afgestompte fabeltjesverslaafden in plaats van te schelden naar de talloze overzichten van leven en werk van ‘tante Bea’ gekeken, dan hadden zij hun portie alsnog gehad. Meer goede én slechte tijden dan in welk sprookjesfeuilleton dan ook.”
Op Twitter ontstond al snel een tegenbeweging tegen de GTST-hooligans. Zij verzamelden de meest belachelijke reacties op een aparte internetsite.
Ik tel hoe vaak Rikki ''HOU OP!!!'' zegt. Kom je ook een eind meequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef Devil010 het volgende:
Tel voor de grap eens hoe vaak Nina "ga weg" zegt.
In plaats van zelf eens weg te gaan
100% eens met die vent, het is ronduit belachelijk als een soap zoveel voor je betekent dat je dusdanig reageert. Ik bedoel wij -laat ik voor mezelf spreken- ik kom wellicht in dit topic ook over als vol van GTST. Maar let dan ook even op de TT, dit is een GTST topicreeks, hier kan dat en hier mag dat. Voor de rest lijkt het me vooral gezond dat GTST in je dagelijkse leven niet zo een prominente plaats inneemt.quote:
Inderdaad. Je moet haast wel het IQ van een Blackberry hebben om dit soort reacties te plaatsen en niet te begrijpen dat een troonswisseling belangrijker nieuws is dan de puberproblemen van fictieve personages.quote:
dat absoluut!quote:
Die trieste reacties kwamen dan ook van pubers met een Blackberryquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:55 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet haast wel het IQ van een Blackberry hebben om dit soort reacties te plaatsen en niet te begrijpen dat een troonswisseling belangrijker nieuws is dan de puberproblemen van fictieve personages.
Dat ook, ja. Al sinds zaterdagquote:De aflevering stond overigens gewoon op Youtube![]()
Daarom juistquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die trieste reacties kwamen dan ook van pubers met een Blackberry
Ik vond al die reacties ook belachelijk en ik vond het zelf ook niet zo erg dat GTST een keer niet kwam.quote:
nou ja, dat dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond al die reacties ook belachelijk en ik vond het zelf ook niet zo erg dat GTST een keer niet kwam.
Ik stoor me er alleen aan dat meteen een hele programmering moet worden omgegooid om vervolgens allemaal mensen in beeld te laten komen waarvan meer dan driekwart niets te melden heeft.
Bij RTL Boulevard:quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond al die reacties ook belachelijk en ik vond het zelf ook niet zo erg dat GTST een keer niet kwam.
Ik stoor me er alleen aan dat meteen een hele programmering moet worden omgegooid om vervolgens allemaal mensen in beeld te laten komen waarvan meer dan driekwart niets te melden heeft.
Al die BN'ers die er weer wat van moeten vinden inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:41 schreef Frey het volgende:
[..]
?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:24 schreef PeterKelder het volgende:
De nieuwe leader is niet geheel netjes afgewerkt:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Rosa zat ook seizoenenlang in de serie, maar heeft nooit in de leader gestaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:03 schreef LetsGame het volgende:
Zeg. Mira en Stef zitten zowel heel seizoen 8 in de serie, maar leader? Nee
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk bij de bovenste foto naar de rechterkant
en dan Wilquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rosa zat ook seizoenenlang in de serie, maar heeft nooit in de leader gestaan
De mooiste fout die je gevonden hebt, vind ik nog wel die vent die in seizoen 1 kalmpjes in Laura's woonkamer aan de tafel zit alsof hij daar gewoon 100% hoorde en bijna de krant aan het lezen was alsof hij in zijn eigen woonkamer zat.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De mooiste fout die je gevonden hebt, vind ik nog wel die vent die in seizoen 1 kalmpjes in Laura's woonkamer aan de tafel zit alsof hij daar gewoon 100% hoorde en bijna de krant aan het lezen was alsof hij in zijn eigen woonkamer zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |