al die mensen zeiken op fb omdat ze geen gtst kunnen kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
2 afleveringen om die koningin![]()
dat is toch belachelijk of kunnen de soapjunkies niet zonder hun aflevering
TU TU TU TU TUquote:
is wat?quote:
Leer dan niet #YOLOquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Skyrim is beter
Dit leren en pc tegelijk werkt niet echt
Assasins creed een serie games, dit zijn ezio en sophiaquote:
Omdat favoriete game en geen zin om een half naakt model er in te zetten oidquote:
goedzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ik zet die shit wel in mn rekenmachine
dacht ik al.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Assasins creed een serie games, dit zijn ezio en sophia
[..]
Omdat favoriete game en geen zin om een half naakt model er in te zetten oid
Jep wacht ik fix je linkje in DMquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht ik al.
heet die vrouw sophia?
quote:
wow ik ben stoerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep wacht ik fix je linkje in DM
Marioquote:
echt welquote:
ja tochquote:
Ho. Hohohoho. Wát zei je daar?quote:
Haloquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die zijn wel tof maar die halo dingen enzo
Halo en al die bende moet je maar net van houden, ieder zijn dingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die zijn wel tof maar die halo dingen enzo
Oh ik kan mijn PS3 hele maanden laten verstoffen en dan oppeens een ingeving hebben om skyrim te spelen ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Halo en al die bende moet je maar net van houden, ieder zijn ding
Vind gamen ook nog steeds leuk maar gewoon of geen tijd of geen zin
Xbox al 10 dagen niet gebruikt
op nintendo. Hoe vaak heb je al uitgespeeld?quote:
whaaahquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes spelen wel skyrim trouwens.
ik vind zulke games gewoon stomquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Halo en al die bende moet je maar net van houden, ieder zijn ding
Vind gamen ook nog steeds leuk maar gewoon of geen tijd of geen zin
Xbox al 10 dagen niet gebruikt
Ja, hij is stoere vader togquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Halo
CoD
Mainstream shooters
Skyrim![]()
AC
OH WAT NOEM JIJ SMG 2 EN SML 3D DANquote:
coole gozers dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes spelen wel skyrim trouwens.
zeker welquote:
Welke deel van de serie?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
op nintendo. Hoe vaak heb je al uitgespeeld?
JA. JAJAJAJAJAJAAJAAJAJAJAJAAAAquote:
mario bros?quote:
Wat een bazenspellen waren dat zeg. Net als Kingdom Hearts 3Dquote:
De originele? Nooitquote:
Echt niet?! Ik al paar keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
De originele? NooitIk kwam nooit verder dan het tweede leven van de achtste wereld
Die mysterieuze eilandenquote:
2006-heden - RCT2quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:55 schreef Taexon het volgende:
Mijn game verslavings verleden op een rijtje
2002-2004 Rollercoaster tycoon 2
2004-2005 Battlefield 2 (Online ps 2)
2005-Begin 2012 Maplestory
En in de tussentijd nog heel veel COD en andere games
Wel leuk geld aan over gehouden
Mirrorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt niet?! Ik al paar keer uitgespeeld
En Mario Kart ookMirror
ik ben pokemon kwijt voor de gameboyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef Taexon het volgende:
Owja en pokemon crystal op mijn pokemon gameboy color was ook helemaal baas
rct2/?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Bij RT2 ging ik altijd failliet!
Hou er wel rekening mee dat ik echt verslaafd bedoel he... niet naar vrienden gaan etc vanwege kut spellen etc etc etc etcquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
2006-heden - RCT2
2007-2009 - de Sims 2
2006-2009 - Habbo
2004-2010 - alles van Mario
2005 ofzo - zelda
dussss
Als je pokemon wilt spelen moet je me pokemon crystal maar stelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben pokemon kwijt voor de gameboy
ohnee eigenlijk mocht ik maar een haf uurtje per dag en de rest ging ik naar straatvriendjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat ik echt verslaafd bedoel he... niet naar vrienden gaan etc vanwege kut spellen etc etc etc etc
Als ik geen school had sliep ik denk.. 5 uur op een dag maximaal en dan ging ik gewoon weer verder met gamen.
Had ook wel meer redenen waarom ik geen zin meer had om sociaal te doen maarja
Speel overigens nu nog steeds sommige van die games maar ben gewoon niet meer verslaafd sinds een jaar en ben er heel blij mee
ik haalde die doelen nooit maar liet die mensen altijd verdrinkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef Faux. het volgende:
Bij RCT2 als dan iedereen gaat klappen omdat je je doel gehaald hebt en alle ballonnen dan wegvliegen
Gewoon eigen scenario maeknquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja die, ging uit van RollercoasterTycoon
okayyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je pokemon wilt spelen moet je me pokemon crystal maar stelen
ik alleen de bezoekers die zeikten over mijn prachtige achtbanenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik haalde die doelen nooit maar liet die mensen altijd verdrinken
ja of die baan waar de brug open gaat. Dat je die rotonde verkeerd neemtquote:
ik mocht eerst ook maar heel kort maar omdat ik buiten altijd dingen in de fik ging zetten enzo en op flats klimmen vond me moeder het niet erg dat ik game verslaafd wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohnee eigenlijk mocht ik maar een haf uurtje per dag en de rest ging ik naar straatvriendjes
hahaha ik had meer lol in die mensen verdrinken dan die parken bouwenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik alleen de bezoekers die zeikten over mijn prachtige achtbanenwhehehe, zal ze leren.
of achtbanen verprutsen zodat de karretjes tegen elkaar aan kwamen en dat je van die mega explosies kreegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik had meer lol in die mensen verdrinken dan die parken bouwen
hahahaahaha ja zo herkenbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
of achtbanen verprutsen zodat de karretjes tegen elkaar aan kwamen en dat je van die mega explosies kreeg
Ik ging altijd juist hele grote achtbannen maken met een hele grote capacitiet want op de een of andere manier waren eigengemaakte achtbanen altijd heel populair (900 mensen die er naartoe lopen)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
of achtbanen verprutsen zodat de karretjes tegen elkaar aan kwamen en dat je van die mega explosies kreeg
zo maakte ik alle baby's dood die ik niet wildequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
vuurwerk afsteken in huis bij the sims
Kan dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
hahahaha bij mij gingen ze van ellende zichzelf in de fik stekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
Ja moest je een stukje muur weghalen, en net voordat hij de lucht in ging dichtmakenquote:
of ze werden al eerder opgehaald door kinderbeschermingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
zo maakte ik alle baby's dood die ik niet wilde
HAHAHAHAHAHAHA jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
of ze werden al eerder opgehaald door kinderbescherming
en je werd opgehaald door het leger als je niet werkte of zoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
of ze werden al eerder opgehaald door kinderbescherming
Bij mij werd er opeens een opgehaald. Terwijl het vet goed ging. En die moeder was bijna bejaard maar ze had kinderwens dus ik was vet boosquote:
know that feel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef JRRY het volgende:
ik heb geen tijd meer voor gamen want het is of leren of fok! of sociaal leven. gamen is geen plek meer voor. doei rct2![]()
dom spel eigenlijk hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
en je werd opgehaald door het leger als je niet werkte of zo
magere hein
maar o zo veel uren aan besteedquote:
dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
en je werd opgehaald door het leger als je niet werkte of zo
magere hein
hahahaha dat was wel raar aan dat spel, zelfs als het goed ging werden die kinderen opgehaaldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij mij werd er opeens een opgehaald. Terwijl het vet goed ging. En die moeder was bijna bejaard maar ze had kinderwens dus ik was vet boos
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
maar o zo veel uren aan besteedrosebud voor de bazen trouwens
Sims vormen naar mooie meiden waar je mannelijke sim dan seks mee ging hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik maakte in sims ooit eens een meisje dat ik leuk vond *creep enzo
ja ik had die ook. Maar probeer nu telkens zonder te doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha dat was wel raar aan dat spel, zelfs als het goed ging werden die kinderen opgehaaldhad ook een cheatcode voor veel money
JAAAquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Sims vormen naar mooie meiden waar je mannelijke sim dan seks mee ging hebben
Rosebud en klapausius en dan :!:!:!:! erachter voor meer geld ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha dat was wel raar aan dat spel, zelfs als het goed ging werden die kinderen opgehaaldhad ook een cheatcode voor veel money
Poëziequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Faux. het volgende:
oké nu moet ik trouwens in een diepe gevoelige bui want ik moet een gedicht schrijven waarmee ik de gedichtenwedstrijd bij ons op school ga winnen
als je twee keer ! achter elkaar deed kreeg je nog meer geldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rosebud en klapausius en dan :!:!:!:! erachter voor meer geld ofzo
Heb teveel sims gespeeld
Rozen zijn rood violen zijn blauw als ik deze wedstrijd niet win vermoord ik jouquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Faux. het volgende:
oké nu moet ik trouwens in een diepe gevoelige bui want ik moet een gedicht schrijven waarmee ik de gedichtenwedstrijd bij ons op school ga winnen
ik ben inspiratieloos, help mequote:
rosebud jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rosebud en klapausius en dan :!:!:!:! erachter voor meer geld ofzo
Heb teveel sims gespeeld
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Rozen zijn rood violen zijn blauw als ik deze wedstrijd niet win vermoord ik jou
Taxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:10 schreef Taexon het volgende:
Weet nog wel met maplestory dat ik mezelf baas vond omdat ik geen leven had en 2e van de server stond toen er een nieuwe class uit kwam
Toen na een 2 weken 20 uur per dag spelen toch maar besloten minder te spelen omdat mijn gezondheid verneukt werd
Energydrank verslaving enzo___
quote:
WOW heb ik nooit leuk gevonden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
De tijd dat ik WoW heb gespeeld was ook wel erg![]()
Op een gegeven moment achter gekomen dat de moeder van een klasgenootje van mijn 7 jaar jongere zusje het ook speelde en toen met haar ook lopen spelen![]()
Royal sadness alles
WoW heb ik 2 weken gespeeld toen gestopt omdat ik verslaafd was aan 2D spellenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
De tijd dat ik WoW heb gespeeld was ook wel erg![]()
Op een gegeven moment achter gekomen dat de moeder van een klasgenootje van mijn 7 jaar jongere zusje het ook speelde en toen met haar ook lopen spelen![]()
Royal sadness alles
Ik vind fantasy's wel wat hebben, daarom trok WoW mij zo aan. Voor de rest is het een kutmmoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WOW heb ik nooit leuk gevonden.
Ga je ook TESO spelen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik vind fantasy's wel wat hebben, daarom trok WoW mij zo aan. Voor de rest is het een kutmmo
Mensen doen er altijd grappig over maar ken een paar mensen die nu nog steeds gewoon echt problemen door het gamen hebben.. het is wel degelijk een serieus probleemquote:
wtfquote:
ik doe er niet grappig over, sowieso zijn verslavingen in welke vorm dan ook vrij zieligquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mensen doen er altijd grappig over maar ken een paar mensen die nu nog steeds gewoon echt problemen door het gamen hebben.. het is wel degelijk een serieus probleem![]()
En mensen die verslaafd zijn aan roken, drugs, alcohol en al die bende vind ik persoonlijk 100x zieliger.
Sommige verslavingen heb je geen controle overquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe er niet grappig over, sowieso zijn verslavingen in welke vorm dan ook vrij zielig
Klopt kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe er niet grappig over, sowieso zijn verslavingen in welke vorm dan ook vrij zielig
Waarom zet je dat op YouTubequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Taexon het volgende:
Dit is wat ik na 10 dagen 20 uur per dag had bereikt... vind wel dat ik nu een lollie verdien
Nu ik alles zo nakijk eigenlijk echt heel sneu dat ik daar zo blij mee was
*geeft lolly*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Taexon het volgende:
Dit is wat ik na 10 dagen 20 uur per dag had bereikt... vind wel dat ik nu een lollie verdien
Band?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Taexon het volgende:
huhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:17 schreef JRRY het volgende:
Wat is de NLse betekenis van
Het hoofd bieden aan?
![]()
wel hoor, gewoon je broek aanhouden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Sommige verslavingen heb je geen controle over
Aha.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan werd mijn E-penis langer...
Dat niet snappen
Geestigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel hoor, gewoon je broek aanhouden.
het is weerstand biedenquote:
Als je verslaafd bent kom je dr toch wel aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel hoor, gewoon je broek aanhouden.
ja truequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je verslaafd bent kom je dr toch wel aan.
STUquote:
jij ook maar sinds kortquote:
quote:Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ja, not bad thanks. Hoe is het met jou?quote:
Mijn vader heeft hem opgehaaldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
He, hoe is het nou met die muis afgelopen?
whaa zo hee dat is leuk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
O M G
OUTASIGHT ALS ACHTERGRONDMUZIEK OP TV
1400?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef Taexon het volgende:
3 Februari ben ik officieel een jaar niet meer verslaafd
want toen heb ik me laatste video geupload waar ik 1400 euro aan spullen aan heb op me poppetje wat ik na het maken van die video allemaal verkocht heb
*kijkt naar auto*
Was het dubbel en dik waard
jij bent gewoon baasquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef Taexon het volgende:
3 Februari ben ik officieel een jaar niet meer verslaafd
want toen heb ik me laatste video geupload waar ik 1400 euro aan spullen aan heb op me poppetje wat ik na het maken van die video allemaal verkocht heb
*kijkt naar auto*
Was het dubbel en dik waard
vrijdag tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wanneer weer vechten dan
Want je weet... het houd niet op niet vanzelf
OMG NU NOG EEN KEERquote:
wij zijn bazenquote:
quote:
Ik ook niet, te veel kleren erin.quote:
Ik hou van jequote:
NeeNee ik sla jou in elkaar gvdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Pas maar opik sla je in elkaar je weet
geen inloopkast hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook niet, te veel kleren erin.
Oh bij mij een printer en boeken enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook niet, te veel kleren erin.
Weet ik niet?quote:
You go girlquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
NeeNee ik sla jou in elkaar gvd
Hamerhaaiiiiiiiiiiiquote:
hey Stu!quote:
hai haaiquote:
Nou, als dat eens kon. Maar mijn kast komt wel tot het plafon. En is best wel groot. eigenlijkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat ik 10 seconden moet wachten met posten
Watquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
Hamerhaai, die UI van je doet me denken aan dat spel, dat je van die visjes moest vissen
Oh opnieuw:quote:
welke 3 sec regel?quote:
ik zoek plaatjequote:
ohquote:
Dat is niet meer met eeen aboquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat ik 10 seconden moet wachten met posten
Browniequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh opnieuw:
Hey Stuart![]()
![]()
lekker gewerkt?
Dat zien we vrijdag wel weer !!!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
NeeNee ik sla jou in elkaar gvd
Omdat ik jinx riepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik dacht dat we de spelfase nu wel gehad hadden
Ik was er best goed inquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ooh dat![]()
wat een stom spel was
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ontvangen betalingen op paypal... de rest ging via rekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |