Hallo Noud.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar boven te lezen.
Hooi leuk je te ontmoeten ik ben Noud!
quote:
Ziek onorgineel jaquote:
Een kont plas contestquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:03 schreef Faux. het volgende:
Wat zou achtstegroepers nou aantrekken op een open dag? Faux. wordt geacht dat even leuk te organiseren namelijk.
Ik heb koppijn en ben moe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Die ;$ smiley
Ja hoor, niet zo heel veel bijzonders te melden. jij?
quote:
INTERVIEW PIZZA BAAS NIETquote:
Ga ik ookquote:
hahahahaha hij had echt zoiets van wtf gastquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij vind me vast raar op whatsapp .. omdat bedfoto's
Goed bezig hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beetje zeker zijn over jezelf
ohquote:
Is toch een hele normale vraag of zijn bedfoto's ook altijd mislukkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha hij had echt zoiets van wtf gast
Ik ook, lurker allesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zat hier eigenlijk al mijn hele leven, zo voelt het tenminste
Veel mensen hebben een hun wereld pas open zien gaan op FOK!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zat hier eigenlijk al mijn hele leven, zo voelt het tenminste
Heel normaal jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is toch een hele normale vraag of zijn bedfoto's ook altijd mislukken![]()
Verzin iets creatiefs wat ze aan spreekt, simpele leuke wiskunde, practicums etcquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Faux. het volgende:
Snoep, strippers, taart, kontplascontest en zitzakken. Dit gaat 'm worden jongens
Je slaapt normaal niet lekker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga ik ook![]()
Hoop dat ik dit keer wel goed slaap
nee heb 4 uur geslapen vannachtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je slaapt normaal niet lekker?
haat op zweetteefquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef msacras het volgende:
Zeg, waarom is UDOWU eigenlijk opgeheven?
jij ook he xdxdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen hebben een hun wereld pas open zien gaan op FOK!
Tax wtfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Taexon het volgende:
Appel DM even bedfoto's van jou en je ginger :$$$
Het is uit, ze denkt dat ik verslaafd ben aan wiet en alles.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Taexon het volgende:
Bedfoto-fetisjistquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Taexon het volgende:
vertel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gisteravond was er toch opeens een lurker
Ik heb het licht gezien ja.quote:
quote:
Gerotzooi in een andere SC na een meet was de druppel die de emmer deed overlopen, voor de rest was er veel gezeik enzo,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef msacras het volgende:
Zeg, waarom is UDOWU eigenlijk opgeheven?
Miley Cyrus is niet echt mijn ding, ben meer van wat minder tienermeisjes bandsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bans zijn not cool.
Wat vind jij van Miley?
lekkere browniequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het licht gezien ja.
En een brownie XD XD
Wat?quote:
Dat is kut, heb je al geprobeerd gewoon te gaan lezen in bed voor je gaat slapen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee heb 4 uur geslapen vannacht
quote:
Nou weet nog niet hoe hij smaakt. als ik te lang wacht vast al beetje oudbakkenquote:
Dat heb ik nog helemaal teruggelezen toen. Wat een drama was dat zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gerotzooi in een andere SC na een meet was de druppel die de emmer deed overlopen, voor de rest was er veel gezeik enzo,
dat zei fok-it en prom ook al. Nee heb dat niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is kut, heb je al geprobeerd gewoon te gaan lezen in bed voor je gaat slapen?
quote:
sabbel eropquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou weet nog niet hoe hij smaakt. als ik te lang wacht vast al beetje oudbakken
Hij zou spontaan klaarkomenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef supersof het volgende:
Zou Stu trots op ons zijn dat het nu zo snel gaat
Ja dat dacht ik dat er opeens iemand was die een post postte, maar kennelijk al de hele tijd mee lasquote:
Foto's lukken als ze niet in bed gemaakt worden, just sayin'quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat?
We moeten toch weten of hun bedfoto's wel lukkendan kunnen we vragen hoe hun foto's lukken enzo... je weet
gesmolten browniequote:
zweetteef is er al best lang hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef msacras het volgende:
[..]
omg... zweetteef zie ik wel eens in R&P, beetje vaag.
Zeker in combinatie met zeepfun
Was het maar zo, dit is de eerste serieuze sinds mijn vorigequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
jij moet echt stoppen met die meisjes. het lijkt wel een lopende band bij jou
Dat geloof ik allang niet meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je maar wel weet dat het normale foto's waren!
Niks fetish
P_z had toen laatste deel tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat heb ik nog helemaal teruggelezen toen. Wat een drama was dat zeg.
Ga doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dat zei fok-it en prom ook al. Nee heb dat niet geprobeerd.
kaolo lekkerquote:
Heb je een samenvatting?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat heb ik nog helemaal teruggelezen toen. Wat een drama was dat zeg.
over browniesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wil ik weten waar dit gesprek over gaat?
echt die flashback naar dat momentquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Foto's lukken als ze niet in bed gemaakt worden, just sayin'
En straks tv marathonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Was het maar zo, dit is de eerste serieuze sinds mijn vorige![]()
Maar 't was wel leuk
Hoi trouwens
eng..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij zou spontaan klaarkomen
[..]
Ja dat dacht ik dat er opeens iemand was die een post postte, maar kennelijk al de hele tijd mee las
Plastic_zak was een gigantische baas adoratiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
P_z had toen laatste deel toch
zei ik dat ze nieuw was dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
zweetteef is er al best lang hoor
Koala's zijn liefquote:
Naar haar huisquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
En straks tv marathon
maar wat gingen jullie doen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Plastic_zak was een gigantische baas adoratie![]()
![]()
hahahaha ja blijf er om lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
echt die flashback naar dat momentmoet er gewoon alweer om lachen droog gesprek
want je wilde niet reageren op die vraag de vorige keerquote:
Wat voor meisjes??!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Was het maar zo, dit is de eerste serieuze sinds mijn vorige![]()
Maar 't was wel leuk
Hoi trouwens
HUILIE HUILIEquote:
oh nee, maar ik dacht dat je nog niet wist dat ze terug was.quote:
P_Zquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
![]()
okquote:
Winterslaapje maar?quote:
Haha nee, ik bedoel meer dat ik haar nog wel eens in R&P zie, raar mensen is dat tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee, maar ik dacht dat je nog niet wist dat ze terug was.
quote:
Nee, stijlvolle keurige meisjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voor meisjes??!
Van die bb dushis?
Er was een meet, toen kwam er iemand en die deed niet leuk en zo want die luisterde de hele tijd muziek en had geen interesse in wie dan ook. Toen zijn ze naar een park gegaan en hebben daar een kampvuur opgestoken. Die lastige persoon werd dronken en begon mensen te beledigen en geloof ik zelfs te slaan, en toen hebben de andere mensen van de meet haar achtergelaten in dat park omdat ze geen hulp accepteerde terwijl ze hartstikke dronken was. Zoiets.quote:
Hoezo?quote:
welke vraag?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
want je wilde niet reageren op die vraag de vorige keer
geloof je niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, stijlvolle keurige meisjes.![]()
Met iPhone het liefst.
ooh zo hahahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nee, ik bedoel meer dat ik haar nog wel eens in R&P zie, raar mensen is dat toch
Laat maarquote:
Jammer dat hij gestopt is jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, klopt, maar dat was toch een R&P meet? En welke user was het ook alweer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Er was een meet, toen kwam er iemand en die deed niet leuk en zo want die luisterde de hele tijd muziek en had geen interesse in wie dan ook. Toen zijn ze naar een park gegaan en hebben daar een kampvuur opgestoken. Die lastige persoon werd dronken en begon mensen te beledigen en geloof ik zelfs te slaan, en toen hebben de andere mensen van de meet haar achtergelaten in dat park omdat ze geen hulp accepteerde terwijl ze hartstikke dronken was. Zoiets.
grote onzinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
![]()
Klinkt leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Er was een meet, toen kwam er iemand en die deed niet leuk en zo want die luisterde de hele tijd muziek en had geen interesse in wie dan ook. Toen zijn ze naar een park gegaan en hebben daar een kampvuur opgestoken. Die lastige persoon werd dronken en begon mensen te beledigen en geloof ik zelfs te slaan, en toen hebben de andere mensen van de meet haar achtergelaten in dat park omdat ze geen hulp accepteerde terwijl ze hartstikke dronken was. Zoiets.
Geen ideequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, klopt, maar dat was toch een R&P meet? En welke user was het ook alweer?
Leerzequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef JRRY het volgende:
Maar ik ging naar huis weer om te leren, dus
kom allenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat maarweet het zelf al niet meer
Je kan problemen hiermee krijgenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, klopt, maar dat was toch een R&P meet? En welke user was het ook alweer?
Weet ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]nee maar geen seksfoto's als je dat bedoelde
Oh help, problemen? Wat dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je kan problemen hiermee krijgenso you know. heel fel allemaal enzo
awhhhhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:17 schreef msacras het volgende:
Ik kom niet TC'en maar ga aan school werken, maar veel plezier.
Huh?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je kan problemen hiermee krijgenso you know. heel fel allemaal enzo
haahahah die wilde ik ook postenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:17 schreef AppelCake het volgende:
pingen met de boys de hele dag door, dat is de reden dat ik jou niet hoor.
Maar het is al heel lang geledenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De rooie bazen hebben liever niet dat dit wordt besproken enzo
kbyequote:
omdat het hier al zo snel gaat en ik zo tv ga kijkenquote:
Oh. Naja, dan zullen wij maar aan dat verzoek gehoorzamenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De rooie bazen hebben liever niet dat dit wordt besproken enzo
Ey van mij mag je, ik heb je alleen wel gewaarschuwdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar het is al heel lang geleden
je bent wel kloon?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gerotzooi in een andere SC na een meet was de druppel die de emmer deed overlopen, voor de rest was er veel gezeik enzo,
wagga je kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat het hier al zo snel gaat en ik zo tv ga kijken
vier handen op een buik enzquote:
ligt je steen lekker ja?quote:
jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
en Hey I'm Gay en de week van filestront
dmquote:
ooh okidokiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik moet leren en kijk alles vannacht terug
connection failed en ik ga het niet meer proberen ookquote:
quote:
quote:
boefjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik het niet was?
Ze weet nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh okidoki
Wat zei je moeder dat je niet naar school was gegaan?
ohquote:
nee, die hoeft zich er toch ook niet mee te bemoeienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze weet niet![]()
Mijn stiefmoeder weet het wel maar die geeft geen neuk.
OFquote:
quote:
ik zie dr vaker dan mijn moeder aangezien ik de meeste tijd bij mijn pa bent omdat mijn pa een mooier huis heeft, en mijn moeder een kutvriendquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, die hoeft zich er toch ook niet mee te bemoeienof wel?
oh hahahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zie dr vaker dan mijn moeder aangezien ik de meeste tijd bij mijn pa bent omdat mijn pa een mooier huis heeft, en mijn moeder een kutvriend
OFquote:
nee niet doen hoe meer hipsters hoe minder hipster ik mij voelquote:
Ja nu weet ik het eerlijk gezegd al wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Geil. :$
[..]
[..]
Geheimpje xd xd
[..]
Do normaal men
ohja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als hij er is gaat het alleen over vechten of blowen
so wut?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het eerlijk gezegd al wel.
Hij snuift sinds kort ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als hij er is gaat het alleen over vechten of blowen
hahahahahaquote:
Ik wil wel met je daten? :$quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hou wel van zelfverzekerde vrouwen, wanneer daten?![]()
![]()
![]()
vrijdag zouden we stappen tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hou wel van zelfverzekerde vrouwen, wanneer daten?![]()
![]()
![]()
Nee hoezoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Taex doe jij aan Mixed material arts?
Omgquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrijdag zouden we stappen toch![]()
JA ECHT HEULEMAAL NIEquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
IK SLA JE IN ELKAAR JONGUUH
wauwquote:
ja ik kijk ook.quote:
wauw ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik kijk ook.
maar ik ben een vrouw dus ik multitask
quote:
doe normaal, wij hebben Batavia Stad en we hebben een vliegveld. en een station en een Subway en een bibliotheekquote:
verlaat ons maar weer jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
klopt maar red me nu ook wel aardig
ffkes weg
Natuurlijk wijffiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ben je bereid om mij te dragen als ik te lam ben?
jij weetquote:
Nah, ik vind het niet echt heel bijzonder tbhquote:
Amsterdam heeft dat x 10quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
doe normaal, wij hebben Batavia Stad en we hebben een vliegveld. en een station en een Subway en een bibliotheek
maar geen BIOSCOOP![]()
Ja moet soms ook eten na het avondeten enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verlaat ons maar weer ja
ja duh, wonen meer mensenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik beloof niet dat ik me niet ga misdragen
Oké, zo lang je het maar veilig doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik beloof niet dat ik me niet ga misdragen
sowiesoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, zo lang je het maar veilig doen
ja daaromquote:
huhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja sorry mijn twitter doet het niet zo goed
wtfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef supersof het volgende:
lol die jongen is teleurgesteld dat ze geen zoon krijgen![]()
dokter: Ik denk dat jullie een meisje krijgen
jongen: ok
meisje: okee
Whehehetwitter:YourAnonNews twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 20:36:40You see anything? Naw me neither.
reageer retweet
ja kei droogquote:
wat kijk je?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef supersof het volgende:
lol die jongen is teleurgesteld dat ze geen zoon krijgen![]()
dokter: Ik denk dat jullie een meisje krijgen
jongen: ok
meisje: okee
Vier handen op een buik NED3quote:
was echt niet normaalquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
2 afleveringen om die koningin![]()
dat is toch belachelijk of kunnen de soapjunkies niet zonder hun aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |