PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fakequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef poker4lifee het volgende:
net deze goal
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/150095136
neequote:
Jezus, wat een tyfuswedstrijd was dat zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef wieisboos het volgende:
3-0 gewonnen van Syntaxxerror, beetje geflatteerd wel
Weer een ban. Timmy Turner ook al. Niet toevallig dat jullie allebei aan tamperen deden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef pascal08 het volgende:
Waarom doet die webapp het nog steeds niet bij mij?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weer een ban. Timmy Turner ook al. Niet toevallig dat jullie allebei aan tamperen deden.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 02:00:40Sorry for the inconvenience. We are currently investigating some issues with the prutapp. #FUT reageer retweet
Er wordt vanavond helemaal niks gedaan. Eerst mijn webapp fixen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef Kamikazie het volgende:
YOLO boys, wordt er vanavond nog geclubbed?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch klaag ik niet om dit pack:
[ afbeelding ] + nog de Swansea home kit. Ik heb nu al winst na 2 packs.
Oke oke, ik zal eraan beginnen !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er wordt vanavond helemaal niks gedaan. Eerst mijn webapp fixen.
Graag. Ik kan nu niet leren, omdat die webapp het niet doet. Straks haal ik m'n tentamen niet daardoor. Het is toch schandalig!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke oke, ik zal eraan beginnen !
Het zou verboden moeten worden !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Graag. Ik kan nu niet leren, omdat die webapp het niet doet. Straks haal ik m'n tentamen niet daardoor. Het is toch schandalig!
Lol, ik wilde dat eerst typen als laatste zin!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden !
Ik zat gisteren toevallig te kijken bij de stats. Ik heb gewoon het hoogste winpercentage van iedereen met meer dan 30 potjes en een hoger passingspercentage dan Thor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat zie ik nou, van de mensen die meer dan 50 potjes hebben gespeeld bij de xbox club heb ik de hoogste win-ratio... Wie had dat nou verwacht...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Djeetje het volgende:
yes vanavond dubbele aflevering van gtst![]()
![]()
OMFG!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Djeetje het volgende:
![]()
Ik wil straks wel, half 9?, maar heb tantoe manne zieke harde hoofdpijn dus niet zo hard schreeuwen aub. Zal dan ook niet heel lang blijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef Kamikazie het volgende:
YOLO boys, wordt er vanavond nog geclubbed?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Djeetje het volgende:
![]()
Joh ik geef alleen maar LB+Y. Vorig jaar was ik misschien de slechtste passerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren toevallig te kijken bij de stats. Ik heb gewoon het hoogste winpercentage van iedereen met meer dan 30 potjes en een hoger passingspercentage dan Thor.
Wij ui soorten hebben geen verschil tussen het vrouwtje of mannetje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
OMFG!YES! JOEPIE! JEEEEEJ!
[ afbeelding ]
Djeetje, ouwe nicht, kom is uit de kast.
Doe ik ook veel hoor, maar dat winstpercentage zegt genoeg. Zonder mij en Tobi winnen jullie niet (veel).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Joh ik geef alleen maar LB+Y. Vorig jaar was ik misschien de slechtste passer
OKE DOE DAN EENS WAT VAKER MIJ DAN WINNEN WE OOK EENSquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe ik ook veel hoor, maar dat winstpercentage zegt genoeg. Zonder mij en Tobi winnen jullie niet (veel).
Ik zet net m'n Xbox aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
OKE DOE DAN EENS WAT VAKER MIJ DAN WINNEN WE OOK EENS
Jij stond een paar dagen geleden de hele tijd als CDM toch, dat is lekker makkelijk je pass % omhoog krijgen. Daarnaast zorgen wij voorin dat we winnen. 30 potjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren toevallig te kijken bij de stats. Ik heb gewoon het hoogste winpercentage van iedereen met meer dan 30 potjes en een hoger passingspercentage dan Thor.
De hele tijd...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij stond een paar dagen geleden de hele tijd als CDM toch, dat is lekker makkelijk je pass % omhoog krijgen. Daarnaast zorgen wij voorin dat we winnen. 30 potjes
Ik was echt een baas gister (laatste 2 potjes). Toen waren jullie al weg denk ik. Afstandsschot + nog 2 Robben actiesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij stond een paar dagen geleden de hele tijd als CDM toch, dat is lekker makkelijk je pass % omhoog krijgen. Daarnaast zorgen wij voorin dat we winnen. 30 potjes
Ja hoor, nu zit je te overdrijven. Meneer 11% shot on target.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De hele tijd...... dat waren 3 potjes. De rest heb ik bijna allemaal al ST of RCAM gespeeld.
Oogkleppen op en gaan ja togquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik was echt een baas gister (laatste 2 potjes). Toen waren jullie al weg denk ik. Afstandsschot + nog 2 Robben acties
Toen was ik er nog bij, die zaten er wel lekker in inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik was echt een baas gister (laatste 2 potjes). Toen waren jullie al weg denk ik. Afstandsschot + nog 2 Robben acties
ik deed net eventjes een Falcaotje (zaalvoetballer).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |