PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fakequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef poker4lifee het volgende:
net deze goal
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/150095136
neequote:
Jezus, wat een tyfuswedstrijd was dat zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef wieisboos het volgende:
3-0 gewonnen van Syntaxxerror, beetje geflatteerd wel
Weer een ban. Timmy Turner ook al. Niet toevallig dat jullie allebei aan tamperen deden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef pascal08 het volgende:
Waarom doet die webapp het nog steeds niet bij mij?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weer een ban. Timmy Turner ook al. Niet toevallig dat jullie allebei aan tamperen deden.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 02:00:40Sorry for the inconvenience. We are currently investigating some issues with the prutapp. #FUT reageer retweet
Er wordt vanavond helemaal niks gedaan. Eerst mijn webapp fixen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef Kamikazie het volgende:
YOLO boys, wordt er vanavond nog geclubbed?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch klaag ik niet om dit pack:
[ afbeelding ] + nog de Swansea home kit. Ik heb nu al winst na 2 packs.
Oke oke, ik zal eraan beginnen !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er wordt vanavond helemaal niks gedaan. Eerst mijn webapp fixen.
Graag. Ik kan nu niet leren, omdat die webapp het niet doet. Straks haal ik m'n tentamen niet daardoor. Het is toch schandalig!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke oke, ik zal eraan beginnen !
Het zou verboden moeten worden !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Graag. Ik kan nu niet leren, omdat die webapp het niet doet. Straks haal ik m'n tentamen niet daardoor. Het is toch schandalig!
Lol, ik wilde dat eerst typen als laatste zin!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden !
Ik zat gisteren toevallig te kijken bij de stats. Ik heb gewoon het hoogste winpercentage van iedereen met meer dan 30 potjes en een hoger passingspercentage dan Thor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat zie ik nou, van de mensen die meer dan 50 potjes hebben gespeeld bij de xbox club heb ik de hoogste win-ratio... Wie had dat nou verwacht...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Djeetje het volgende:
yes vanavond dubbele aflevering van gtst![]()
![]()
OMFG!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Djeetje het volgende:
![]()
Ik wil straks wel, half 9?, maar heb tantoe manne zieke harde hoofdpijn dus niet zo hard schreeuwen aub. Zal dan ook niet heel lang blijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef Kamikazie het volgende:
YOLO boys, wordt er vanavond nog geclubbed?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Djeetje het volgende:
![]()
Joh ik geef alleen maar LB+Y. Vorig jaar was ik misschien de slechtste passerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren toevallig te kijken bij de stats. Ik heb gewoon het hoogste winpercentage van iedereen met meer dan 30 potjes en een hoger passingspercentage dan Thor.
Wij ui soorten hebben geen verschil tussen het vrouwtje of mannetje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
OMFG!YES! JOEPIE! JEEEEEJ!
[ afbeelding ]
Djeetje, ouwe nicht, kom is uit de kast.
Doe ik ook veel hoor, maar dat winstpercentage zegt genoeg. Zonder mij en Tobi winnen jullie niet (veel).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Joh ik geef alleen maar LB+Y. Vorig jaar was ik misschien de slechtste passer
OKE DOE DAN EENS WAT VAKER MIJ DAN WINNEN WE OOK EENSquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe ik ook veel hoor, maar dat winstpercentage zegt genoeg. Zonder mij en Tobi winnen jullie niet (veel).
Ik zet net m'n Xbox aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
OKE DOE DAN EENS WAT VAKER MIJ DAN WINNEN WE OOK EENS
Jij stond een paar dagen geleden de hele tijd als CDM toch, dat is lekker makkelijk je pass % omhoog krijgen. Daarnaast zorgen wij voorin dat we winnen. 30 potjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren toevallig te kijken bij de stats. Ik heb gewoon het hoogste winpercentage van iedereen met meer dan 30 potjes en een hoger passingspercentage dan Thor.
De hele tijd...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij stond een paar dagen geleden de hele tijd als CDM toch, dat is lekker makkelijk je pass % omhoog krijgen. Daarnaast zorgen wij voorin dat we winnen. 30 potjes
Ik was echt een baas gister (laatste 2 potjes). Toen waren jullie al weg denk ik. Afstandsschot + nog 2 Robben actiesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij stond een paar dagen geleden de hele tijd als CDM toch, dat is lekker makkelijk je pass % omhoog krijgen. Daarnaast zorgen wij voorin dat we winnen. 30 potjes
Ja hoor, nu zit je te overdrijven. Meneer 11% shot on target.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De hele tijd...... dat waren 3 potjes. De rest heb ik bijna allemaal al ST of RCAM gespeeld.
Oogkleppen op en gaan ja togquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik was echt een baas gister (laatste 2 potjes). Toen waren jullie al weg denk ik. Afstandsschot + nog 2 Robben acties
Toen was ik er nog bij, die zaten er wel lekker in inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik was echt een baas gister (laatste 2 potjes). Toen waren jullie al weg denk ik. Afstandsschot + nog 2 Robben acties
ik deed net eventjes een Falcaotje (zaalvoetballer).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oké meneer 21% tackle success.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja hoor, nu zit je te overdrijven. Meneer 11% shot on target.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Rik, kom er maar in!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef eQuaL het volgende:
Mn autobuyer komt er nog wel in
Maar das juist extra verdacht zeker![]()
waarom heb jij die nou weer wel ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef eQuaL het volgende:
Koop een Xbox, veel gezelliger. En we kunnen wel iemand gebruiken die ook passt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef poker4lifee het volgende:
93% passingen dan maar 51% balbezit hebben =[
Daar doen we het voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hehe![]()
Vanavond gewoon weer gezellig kankeren op elkaar?
Er zijn nog 1.1 miljoen auctionsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef eQuaL het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
ONZ / Input voor grap #3 Waar Bert bezoek krijgt!
Ze zijn inmiddels op bezoek bij Bert.
Bazen topic is dat. Elke dag even bijlezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
ONZ / Input voor grap #3 Waar Bert bezoek krijgt!
Ze zijn inmiddels op bezoek bij Bert.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Koop een Xbox, veel gezelliger. En we kunnen wel iemand gebruiken die ook passt.
Blijf dan maar weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Met clubs ga ik wel vaak in de robben mode als ik rond de 16 kom en eenmaal aan een actie begin
quote:
Via een proxy kan je er wel in?, ik heb precies hetzelfde probleem als jou. Probleem zit in de IP range, maar dat wordt wel opgelost door EA en je providerquote:
Ik sta al op rechts, schiet gewoon alles met linker er in ook al ben ik rechtspoot. Zo rol ik. Jij mag wel op links ouwe. Crookk is toch fucking noob.quote:
Door Mertens IF heb ik meer dan 500k verdientquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mertens IF is wel aardig, maar is zo slap dat 'ie af en toe gewoon door z'n benen zakt.
hoe?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Door Mertens IF heb ik meer dan 500k verdient
Wat maakt het nou uit of hij aardig is? Het gaat om wat hij laat zien op het veld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mertens IF is wel aardig, maar is zo slap dat 'ie af en toe gewoon door z'n benen zakt.
quote:
nice, probeer nu iets met vermeer. Maar je hebt echt een miljoen nodig voor een pricefixquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had ze allemaal opgekocht hihihihi![]()
![]()
ik zie het maar 1 miljoen is niks ik werk vanaf 3 miljoen sorry.quote:
lolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga ook zo'n actie doen als bij Bert, maar dan bij EA met een kogelbrief.
Richardson? C'mon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben nu ook wel weer uitgekeken op 4-3-2-1
dit misschien een werkend team?
[ afbeelding ]
Ik vind hem beter dan Gibbs en doordat het 4-1-2-1-2 is, kan ik niks duurders betalenquote:
neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Door de alpaco van je, moet ik om elke post van je lachen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
IF Gibbsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind hem beter dan Gibbs en doordat het 4-1-2-1-2 is, kan ik niks duurders betalen
dat zei LompeHork ook al...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Door de alpaco van je, moet ik om elke post van je lachen.![]()
en wat zou je veranderen?quote:
meest veelzeggende reactie ooitquote:
Thanks man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
meest veelzeggende reactie ooit
dikke pluim voor je
[ afbeelding ]
Toefjes had volgens mij een manier, moet je even zijn oude posts checken...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
En de webapp doet het nog steeds niet bij mij
Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Computer aan en uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Router resetten kan ik nog wel ff proberen, rest al gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Computer aan en uit.
Internetkabel erin en eruit
router resetten
geschiedenis verwijderen
Werkte niet bij mij helaasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toefjes had volgens mij een manier, moet je even zijn oude posts checken...
We moeten een front vormen. Mijne doet het ook al een dag niet. Met z'n 2en staan we sterk!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Laadt ie bij jou ook helemaal niets? Te dom gewoonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
We moeten een front vormen. Mijne doet het ook al een dag niet. Met z'n 2en staan we sterk!
Mischien up binnenkort dus zou even wachtenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef DuTank het volgende:
Dom dom dom, een SIF Hamsik in 4-1-2-1-2 voor 143k laten lopen
He-le-maal niets. Geen foutmelding, niks. Gewoon triest. Ik overweeg serieus aangifte te doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laadt ie bij jou ook helemaal niets? Te dom gewoon
Ik voel me belachelijk gemaakt wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
He-le-maal niets. Geen foutmelding, niks. Gewoon triest. Ik overweeg serieus aangifte te doen.
Nja, was meer met oog op winstquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Mischien up binnenkort dus zou even wachten
Als er een UP zou uit komen is die even goed als zijn SIFquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, was meer met oog op winst
Maar worden SIF's dan ook geUP't?
Dat denk ik niet, ik denk eerder zijn IFquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Als er een UP zou uit komen is die even goed als zijn SIF
we zien wel danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Goede uitlegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even over de rare/non-rare discussie:
Q4: How do you choose whether a player card is a rare or non-rare?
Marcel Kuhn: Players are made rare because they’re unique or exceptional in specific attributes in comparison to their peers. They could be the Tallest CB in the Belgian League, the only Russian player in the MLS, or have exceptional passing compared to players with similar Overalls.
Het volledige interview: http://www.futhead.com/blog/eaqasession/
Vorig jaar niet hoor. Werden ze gewoon even goed als SIF bv van Persie en nog wel meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik denk eerder zijn IF
Op basis waarvan denk je dat? Is.vorig jaar niet gebeurd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
quote:
:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Vorig jaar niet hoor. Werden ze gewoon even goed als SIF bv van Persie en nog wel meer.
Er is dus een formule voor. Die moeten we achterhalen, Pascalquote:Q6: Could you please let us know how morale boosts and higher chemistry affect in-game ratings of players? Which in-game attributes do they affect?
Marcel Kuhn: Every in-game attribute is affected by chemistry and morale by a formula. The higher the chemistry and morale the better the player’s attribute boosts in the game will be.
Wel toch met RVP?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat? Is.vorig jaar niet gebeurd.
Marcel Kuhn: On Christmas Day 2012, there were 1,427,528 completed trades in the Auction House. Another nice-to-know: the most traded player in FUT13 so far is David Luiz, who has been traded over 520,642 times.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even over de rare/non-rare discussie:
Q4: How do you choose whether a player card is a rare or non-rare?
Marcel Kuhn: Players are made rare because they’re unique or exceptional in specific attributes in comparison to their peers. They could be the Tallest CB in the Belgian League, the only Russian player in the MLS, or have exceptional passing compared to players with similar Overalls.
Het volledige interview: http://www.futhead.com/blog/eaqasession/
XBOX KUTquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn problemen met de inhoud denk ik.
Je berekent 2 dingen die niets met elkaar te maken hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcel Kuhn: On Christmas Day 2012, there were 1,427,528 completed trades in the Auction House. Another nice-to-know: the most traded player in FUT13 so far is David Luiz, who has been traded over 520,642 times.
520642 / 14727528 * 100 = 36%. Yeah right.
ja maar hoe los ik het opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn problemen met de inhoud denk ik.
Dat was op 1 dag en dat van David Luiz is het totaal tot nu toequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcel Kuhn: On Christmas Day 2012, there were 1,427,528 completed trades in the Auction House. Another nice-to-know: the most traded player in FUT13 so far is David Luiz, who has been traded over 520,642 times.
Ik pak even m'n rekenmachine, brb.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er is dus een formule voor. Die moeten we achterhalen, Pascal
1 dag - all timequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Idd jij rekent alleen de auctions van die dag terwijl ze die Luis over heel het fut seiizoen rekenen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je berekent 2 dingen die niets met elkaar te maken hebben
Toppiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik pak even m'n rekenmachine, brb.
Haal je ventje even van de captain positie af dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik pak even m'n rekenmachine, brb.
Laat maar...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je berekent 2 dingen die niets met elkaar te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |