Ah ik voel me een reet, ik heb alleen zijn laatste commentaar gelezen en dacht dat hij genegeerd werd(geen idee waarom ik dat dacht, moet beter lezen volgend keer), want hij kan best wel goed tekenen. En natuurlijk ben je een vrouw.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij, zijn. Ik ben nog steeds een vrouw, hoor
.
En er is vrij weinig mis met de anatomie in mijn werken. Ik ben vooralsnog geen printer, dus 100% correct zal het nooit worden en dat hoeft voor mij ook niet.
Ik snap je commentaar sowieso niet, Samael ontvangt (terecht) veel complimenten op zijn werk, alleen in dit topic al.
Deze bedoel je:quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:11 schreef nektazje het volgende:
[..]
Ah ik voel me een reet, ik heb alleen zijn laatste commentaar gelezen en dacht dat hij genegeerd werd(geen idee waarom ik dat dacht, moet beter lezen volgend keer), want hij kan best wel goed tekenen. En natuurlijk ben je een vrouw.
Maar kun je een referentie laten zien voor dat gezicht die je hebt getekend?
Neus had iets spitser moeten lopen, dat had het écht goed geweest.quote:Op maandag 1 september 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
[ afbeelding ]
Bellatrix Lestrange (even een nieuwe foto gemaakt... Deze klopt beter dan de vorige).
Ik kan de exacte foto die ik gebruikt heb niet meer vinden (was een filmposter...), maar dit is een uitsnede: [ afbeelding ]
Jouw artquote:
Het is geen wedstrijdquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef nektazje het volgende:
[..]
Als dit je beter laat voelen: ik vind jou op dit moment wat beter dan samz.
Die zou ik in de schaduw nog wat bij kunnen werken, maar ik kan de zin niet vindenquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neus had iets spitser moeten lopen, dat had het écht goed geweest.
Ik zou het gewoon zo laten. Het is immers niet je laatste tekening.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zou ik in de schaduw nog wat bij kunnen werken, maar ik kan de zin niet vinden.
Als de dip waarin ik nu zit doorzet, ben ik bang van welquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:39 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zo laten. Het is immers niet je laatste tekening.
Tja jouw tekeningen zijn niet in een paar uurtjes te maken. Je zit meteen voor langere tijd vast aan zo'n project.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de dip waarin ik nu zit doorzet, ben ik bang van wel.
Ik heb ook geen zin in werkjes waar ik maximaal 1,5 uur aan zit. Ik heb helemaal nergens zin inquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:46 schreef Samael het volgende:
[..]
Tja jouw tekeningen zijn niet in een paar uurtjes te maken. Je zit meteen voor langere tijd vast aan zo'n project.
Waarom dan niet simpel weg een pauze inlasten? Dat heb ik ook een paar maanden gedaan. Niet dat ik nu bruis van de inspiratie hoor. Maar geforceerd creatief zijn werkt bij mij in ieder geval zeer averechts.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in werkjes waar ik maximaal 1,5 uur aan zit. Ik heb helemaal nergens zin in.
Ik teken al maanden niet meer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:26 schreef Samael het volgende:
[..]
Waarom dan niet simpel weg een pauze inlasten? Dat heb ik ook een paar maanden gedaan. Niet dat ik nu bruis van de inspiratie hoor. Maar geforceerd creatief zijn werkt bij mij in ieder geval zeer averechts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 04:52:17 ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 04:49 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Chaoot in progress. Deadline over een paar uur en pas vanavond begonnen.
Waar ben je mee bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
Plak er nog wat maanden aan vast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het 2d tekenen behoorlijk verleerd sinds ik de 3d kant op ben gegaan. Wie weet ooit weer eens oppakken
People assume too much.
Waarom moet ik aan Another World denken?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:19 schreef Samael het volgende:
Eindelijk weer een bijdrage
[ afbeelding ]
5-6 uur
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:52 schreef Samael het volgende:
Nog een aantal niet-afgemaakte-projectjesOh, echt super gaaf! Teken je met een tekentablet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |