SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die rooie? Da's een poesquote:
En haar poes....quote:
Dat dacht ik eigenlijk al, jij bent veel kattiger, Bluezz is veel poezeligerquote:
Maar ook geen om er zonder handschoenen...quote:
Yup. Dierenarts was over de zeik toen we haar lieten steriliseren, en we moesten eerst met haar fokken. Maar daar had ik echt geen zin in. Ik hou geen huisdieren om mee te fokken, en al helemaal niet omdat de dierenarts dat wil.quote:
Wil je training??quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil altijd kattig zijn, hekserig doen, maor ik kennut nie
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Pah, jij kan bet fel zijn, hoe ist op je werk? Veel emoties zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Dan ga je toneel spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik had er ook een. Dierenarts had een goede dag toen ik met haar langskwam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yup. Dierenarts was over de zeik toen we haar lieten steriliseren, en we moesten eerst met haar fokken. Maar daar had ik echt geen zin in. Ik hou geen huisdieren om mee te fokken, en al helemaal niet omdat de dierenarts dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |