SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dan gaan jullie toch neuken
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Omdat het kan!!quote:
Wel thuis jij
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Is het zo erg gesteld dan met die Swift?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah
De man snapte waar mijn obsessie vandaan kwam, plus de auto hoeft alleen nog maar een beurt en hij kan zo mee, tis een 2e hands en geen nieuwe.. Ook al proef gereden in soortgelijk model, wat ik bij de Swift nooit gedaan heb.. Ik ga zo blij zijn als al die piepjes en kraakjes weg zijnWelke?quote:![]()
![]()
Flikker toch op doos!!quote:
Ik deed emo.giffen naar Rival.
Denk je nou echt dat hij MIJ zou verwarren met jou
[b]AirwiN schreef [/b]
gevoelige snaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker toch op doos!!
Denk je nou echt dat hij MIJ zou verwarren met jou![]()
![]()
Sorry hoor huppelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker toch op doos!!
Denk je nou echt dat hij MIJ zou verwarren met jou
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik probeer al een paar weken een seizoen van Homeland te kijken hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld dan met die Swift?
[..]
Welke?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ojaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer al een paar weken een seizoen van Homeland te kijken heVeel plezier
.
![]()
You wish!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb jij niks gemerkt dan toen naar Arnhem?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld dan met die Swift?
[..]
Welke?
Vraag het Huppel anders
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan doe ik het morgen rond 5 uurquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
hou daar eens mee op... elke keer ben ik blij en zie ik dat ik nog 5 a 10 minuten moet
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |