SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Moet ik hier nu echt heel mijn gevoelens gaan neerzetten ofwatI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nope.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef zeefje het volgende:
Moet ik hier nu echt heel mijn gevoelens gaan neerzetten ofwat![]()
Van mij hoeft het niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef zeefje het volgende:
Moet ik hier nu echt heel mijn gevoelens gaan neerzetten ofwat
Liever niet eigenlijk.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij vroeg er wel naar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet.
Liever niet eigenlijk.
Net Was geen grootspraak hoor. Maar met ervaring met mannen dan vrouwen.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Aldoooooquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Flapsje
mooie feyenoordsjaal zag ik![]()
Jaaaa![]()
Toffe actie van Feyenoord
Je bent mijn lichtpuntje in een donkere tunnelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik niet het zonnetje in jouw leven?![]()
![]()
Wil je niet het zonnetje in mijn leven zijn?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik niet het zonnetje in jouw leven?![]()
![]()
Ik heb nooit gezegd dat jij al je gevoelens neer moet zetten. Ik vroeg alleen of je al veel vrouwelijke partners hebt gehad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij vroeg er wel naar.
Net Was geen grootspraak hoor. Maar met ervaring met mannen dan vrouwen.Het antwoord had ik al gekregen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aldooooo![]()
Jaaaa![]()
Toffe actie van Feyenoord
[..]
Je bent mijn lichtpuntje in een donkere tunnel
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
De bisexualiteit is in dit topic wel onevenredig hoog vertegenwoordigd, moet ik zeggen. Geldt dit ook voor de 'mannen' hier?
groetjes,
Krea.![]()
Ik ben een minderheid als heteroseksuele vrouw?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Kreator het volgende:
De bisexualiteit is in dit topic wel onevenredig hoog vertegenwoordigd, moet ik zeggen. Geldt dit ook voor de 'mannen' hier?
groetjes,
Krea.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je hebt interesse Krea?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Kreator het volgende:
groetjes,
Krea.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Kennelijk. Of het is allemaal grootspraak en als het puntje bij het puntje komt, haken ze allemaal af. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een minderheid als heteroseksuele vrouw?![]()
Je bent hard onderweg naar mij, begrijp ik?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent mijn lichtpuntje in een donkere tunnelJij hebt al een ander zonnetje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je niet het zonnetje in mijn leven zijn?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Who knows.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk. Of het is allemaal grootspraak en als het puntje bij het puntje komt, haken ze allemaal af. Dat kan natuurlijk ook.
Dan wil je zo'n echte nicht met een handtas?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, als ik een homo wil, dan wil ik niet zo'n halfbakken.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Hard onderweg in gedachte, ik lig nu lui op de bankquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent hard onderweg naar mij, begrijp ik?
[..]
Jij hebt al een ander zonnetje.![]()
![]()
Nee, doe mij maar gewoon een heerlijke beer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan wil je zo'n echte nicht met een handtas?.
![]()
luilak!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hard onderweg in gedachte, ik lig nu lui op de bank
ik ga over 5 minuten hardlopen
Same hereThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat dacht ze van mij ook (wie ze is zal ik in het midden houden) maar ik werd echt misselijk van de drank die ik kreegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk. Of het is allemaal grootspraak en als het puntje bij het puntje komt, haken ze allemaal af. Dat kan natuurlijk ook.. Maar ik heb laten zien dat ik het wel meende
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Wat ben je toch ook een meetslet he?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil nog meer zonnetjes om me heen.
Eten was trouwens lekker gisteren bij LoLa.
Dat is voorlopig voldoende.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hard onderweg in gedachte, ik lig nu lui op de bankEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Met al dat haar? Gadver!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar gewoon een heerlijke beer..
Ik ben er weg van.
Niks mis met een kut volkotsen, Taly. Overkomt de beste.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dacht ze van mij ook (wie ze is zal ik in het midden houden) maar ik werd echt misselijk van de drank die ik kreeg. Maar ik heb laten zien dat ik het wel meende
![]()
ik moet taart etenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
luilak!
ik ga over 5 minuten hardlopenMooiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een meetslet he?
[..]
Dat is voorlopig voldoende.![]()
![]()
Ze kwam er wel van klaar Krea!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niks mis met een kut volkotsen, Taly. Overkomt de beste.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Was je nu alweer bij lola?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verschrikkelijk én binnen zitten én taart eten. Hard knock life
verwende aap
Kloptquote:
Ik ben al twee kilo kwijtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat moet je niet.
Afvallen jij.Dat komt er echt niet bij van een keer taart eten.
![]()
![]()
Ik moest toch echt hard aan de bak hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen al van de gedachte.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik ben al twee kilo kwijtDat komt er echt niet bij van een keer taart eten.
![]()
ik ga ervantussenFijne dag nog allen
Hardloop zequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik ga ervantussenFijne dag nog allen
![]()
![]()
![]()
In dat geval, ga zo door.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben al twee kilo kwijtDat komt er echt niet bij van een keer taart eten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gisteren bij een ICT-bedrijf geweest, liep niet echt zoals ik hoopte. Voor de rest nog wachtend op een webdesignbedrijf en wat antwoorden op sollicitatiebrieven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, het houdt je van de straat. Niet dat je op straat zou lopen als volleerd zolderautist, maar toch.
Nog leuke sollicitaties open staan?![]()
Jij komt ook weer aan de beurt!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat ben je toch ook een meetslet he?![]()
![]()
Ah, dat is er niet ver vandaan neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ja, ik moest op kantoor in Alkmaar zijn.
![]()
![]()
Bijna 40 minuten rijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is er niet ver vandaan nee.
![]()
Zat het vorige topic nog ff te lezen, ik spreek Twents en Zeeuws, al doe ik m'n best om ABN te spreken als ik op m'n werk ben (infomedewerker in de bieb).
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik weet nu ook waar ik verkeerd gingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Relatief gezien niet ver. Leuk ommetje
.
Oja en ik mocht de kamers van de jongens zien.
![]()
Toch wel verkeerd gereden ja?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet nu ook waar ik verkeerd ging.
Oja en ik mocht de kamers van de jongens zien.
Slaap lekkerquote:![]()
![]()
Nee, dit keer had ik de navi meteen aangezetquote:.
Ik weet hoe ik zaterdag ben gereden, was een klein stukkie om.
![]()
Spontane acties ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Zo ging dat vroeger bij ons ook zo vaak![]()
![]()
Oh, je bedoelt op de terugweg?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dit keer had ik de navi meteen aangezet.
Ik weet hoe ik zaterdag ben gereden, was een klein stukkie om.
![]()
![]()
Ja, vind ik ook leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spontane acties ook![]()
Zo ging dat vroeger bij ons ook zo vaak.
Ik bedacht me dat het wel handig is om FOK!kers te kennen, ik wip overal binnen.
Ja, dat jaquote:. Overigens reed ik op de navi op de zelfde snelwegen naar huis als zaterdag dus wat joof nou bedoelde snap ik nog steeds niet.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook leuk.
Ik bedacht me dat het wel handig is om FOK!kers te kennen, ik wip overal binnen.
[..]
Ja, dat ja. Overigens reed ik op de navi op de zelfde snelwegen naar huis als zaterdag dus wat joof nou bedoelde snap ik nog steeds niet.
je bent welkom hoor. Zo eet je tenminste gezond
/mamamodus![]()
![]()
Ah oke, ik denk alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook leuk.
[..]
Ja, dat ja. Overigens reed ik op de navi op de zelfde snelwegen naar huis als zaterdag dus wat joof nou bedoelde snap ik nog steeds niet.
. Maar ja, terugweg reden we inderdaad verkeerd
.
Nee, ik snapte dat ook al niet.
![]()
Whehehehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je bent welkom hoor. Zo eet je tenminste gezond
/mamamodus![]()
![]()
Ik eet sowieso wel gezond thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je bent welkom hoor. Zo eet je tenminste gezond
/mamamodus. Vanavond bij mijn zusje, morgen boodschappen. Nog wel even nadenken wat ik ga maken
.
Ja, was een klein stukje om. Ik zag gisteren waar dat dus was. Er stond echt helemaal niets op die t-splitsingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, ik denk al. Maar ja, terugweg reden we inderdaad verkeerd
.
Nee, ik snapte dat ook al niet.
.
![]()
Maar had je gisteren wel gezond gegeten dan? Laat thuis enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik eet sowieso wel gezond thuis. Vanavond bij mijn zusje, morgen boodschappen. Nog wel even nadenken wat ik ga maken
.
[..]
Ja, was een klein stukje om. Ik zag gisteren waar dat dus was. Er stond echt helemaal niets op die t-splitsing.
![]()
![]()
Ja, daar waren we toen ook al uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, was een klein stukje om. Ik zag gisteren waar dat dus was. Er stond echt helemaal niets op die t-splitsing.
.
![]()
Alleen Joof wilde dat niet gelovenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar waren we toen ook al uit.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nopequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen Joof wilde dat niet geloven![]()
![]()
Ik denk dat hij in de war was met naar Rotterdam rijden vanuit Hoorn.quote:
Dan is zijn route wel sneller!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zou kunnen, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de war was met naar Rotterdam rijden vanuit Hoorn.
Dan is zijn route wel sneller!.
![]()
Ja, bij jouwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar had je gisteren wel gezond gegeten dan? Laat thuis enzo.
Hehe ja, hij bedoelde de snelwegroute. Wij hadden toch echt de snelste, ik reed gisteren precies dezelfde namelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar waren we toen ook al uit.
.
![]()
Maar als je niet bij mij zou gaan eten dan ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, bij jouw.
[..]
Hehe ja, hij bedoelde de snelwegroute. Wij hadden toch echt de snelste, ik reed gisteren precies dezelfde namelijk.
![]()
![]()
Ja, dat idee had ik dus ook. Veel anders kun je ook niet rijden volgens mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, bij jouw.
[..]
Hehe ja, hij bedoelde de snelwegroute. Wij hadden toch echt de snelste, ik reed gisteren precies dezelfde namelijk.
.
![]()
Kennen jullie dat?
Dat gevoel dat je iemand gewoon even keihard wil martelen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel hoor, maak je om mij niet te drukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je niet bij mij zou gaan eten dan ook?. Alleen geen spinazi denk ik, dat maak ik zelf eigenlijk nooit
.
Je kunt omrijden over Rotterdamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik dus ook. Veel anders kun je ook niet rijden volgens mij.
. Hell naw!
Nee, ik martel al op dagelijkse basisquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kennen jullie dat?
Dat gevoel dat je iemand gewoon even keihard wil martelen?.
![]()
Dat zou dom zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel hoor, maak je om mij niet te druk. Alleen geen spinazi denk ik, dat maak ik zelf eigenlijk nooit
.
[..]
Je kunt omrijden over Rotterdam. Hell naw!
![]()
![]()
hiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kennen jullie dat?
Dat gevoel dat je iemand gewoon even keihard wil martelen?![]()
![]()
Kom maarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kennen jullie dat?
Dat gevoel dat je iemand gewoon even keihard wil martelen?![]()
![]()
Je kent het of je biedt jezelf aan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik mogelijkheid had om naar N-H te gaan dan was ik al onderweg geweestquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat jij wilt ik ben multifunctioneel vandaag!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kent het of je biedt jezelf aan?![]()
![]()
Om mij te martelen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik mogelijkheid had om naar N-H te gaan dan was ik al onderweg geweest![]()
Hoi hoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Wat jij wilt ik ben multifunctioneel vandaag!
Nee, om op de Dam te gaan zittenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De damquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee, om op de Dam te gaan zitten![]()
![]()
Ook bestquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
met dit weer? kan je beter een kroeg/shop ingaan![]()
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
met dit weer? kan je beter een kroeg/shop ingaan![]()
Als ik in Amsterdam ben MOET ik even op de Dam zitten!![]()
Liedje heeft niets met de rest van de post te maken![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Wanneer begin je?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon heel Amsterdam!quote:![]()
Ben er al te lang niet meer geweest en ik besefte me net dat ik daar altijd heen ging om tot rust te komen.
Denk dat ik daarom van die heerlijk onverklaarbare jankbuien heb
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben nog steeds verbaasd dat ik toen mn theorie in 1 keer haaldequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh. Moet je theorie ook weer opnieuw halen natuurlijk?
[b]AirwiN schreef [/b]
Thanksquote:Jupquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh. Moet je theorie ook weer opnieuw halen natuurlijk?Maar daar verwacht ik geen problemen mee
.
![]()
Dat was toch echt te makkelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd dat ik toen mn theorie in 1 keer haalde![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
Vinniiee; ga je dan deze kopen?
[ afbeelding ]![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Één keer boekje doorlezen en je hebt 0 fouten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JupMaar daar verwacht ik geen problemen mee
.
![]()
Whehehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
Vinniiee; ga je dan deze kopen?
[ afbeelding ]
Nee, ik weet nog niet wat ik als eerste autootje wil. Ik denk een Polo o.i.d.![]()
Want dat had jij zeker ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Één keer boekje doorlezen en je hebt 0 fouten..
![]()
Ga ik ook doen. En gezien ik motor rijd weet ik de verkeerssituaties toch wel in te schatten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Één keer boekje doorlezen en je hebt 0 fouten.![]()
Wij ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd dat ik toen mn theorie in 1 keer haalde![]()
![]()
Klopt maar niet als je dag voor je examen een nasty kaakontsteking ontwikkeld waarbij ik letterlijk de haren uit mn hoofd aan het trekken was van de pijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat was toch echt te makkelijk
Hele nacht niet geslapen, stijf van de medicatie dat examen gemaakt en dan toch halen![]()
Mn ex en ik deden tegelijk examen en hij was gezakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan heel goed rijdenquote:![]()
Zal jij alleen nooit ontdekken
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
motor en brommer haalde ik in 1 keer....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. En gezien ik motor rijd weet ik de verkeerssituaties toch wel in te schatten.
dus zonder te leren ging ik voor autotheorie....
daar naar buiten lopen met 1 fout teveel is echt kut kan ik je dus uit ervaring vertellen![]()
![]()
Ik ga naar de kapper dit weekend.
Heb geen idee wat ik wil doen met mn haar
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan goed achteruit parkeren. Beter dan de meeste vrouwen.
Vooruit daarentegen begin ik gewoon niet aan![]()
Daar kan je je lelijk in vergissen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. En gezien ik motor rijd weet ik de verkeerssituaties toch wel in te schatten.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Heb ik ook allebei in 1x gehaaldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
motor en brommer haalde ik in 1 keer....
daar naar buiten lopen met 1 fout teveel is echt kut kan ik je dus uit ervaring vertellen. Allebei net op het randje
Dus ik ga sowieso die theorie even doorlezen
.
![]()
Overmoedige Rivalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
motor en brommer haalde ik in 1 keer....
daar naar buiten lopen met 1 fout teveel is echt kut kan ik je dus uit ervaring vertellen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehe herkenbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan goed achteruit parkeren. Beter dan de meeste vrouwen.
Vooruit daarentegen begin ik gewoon niet aan
[b]AirwiN schreef [/b]
3cmquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga naar de kapper dit weekend.
Heb geen idee wat ik wil doen met mn haar
En ik kom je halen. Gaan we samen naar A'dam... (een keertje)![]()
![]()
Ja, i know. Verkeerssituaties lukt mij wel. Meer afmetingen en weet ik veel wat voor shit je nog meer krijgt moet ik doornemen. Ik zei dan ook dat ik de theorie wel door ga lezenquote:.
![]()
Omdat de theorie over de verkeerssituatie in een motorboekje en op de motor echt totaal anders is als met de auto.quote:
Ik denk dat ik vrijdag ff naar Amsterdam gaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3cm
En ik kom je halen. Gaan we samen naar A'dam... (een keertje)![]()
Misschien zelfs wel 4
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat vind ik kromquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat de theorie over de verkeerssituatie in een motorboekje en op de motor echt totaal anders is als met de auto.. Motor en auto zijn namelijk gelijkwaardig.
![]()
Mwah, met de motor word er veel meer gehamerd op je positie op de weg... dat krijg je met je auto theorie nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik krom. Motor en auto zijn namelijk gelijkwaardig.
.
![]()
Ja, dat is ook zo. Maar goed, omdat ik van motor naar auto ga, denk ik dat dat niet zo moeilijk is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwah, met de motor word er veel meer gehamerd op je positie op de weg... dat krijg je met je auto theorie niet.
![]()
kan ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdag ff naar Amsterdam ga![]()
Misschien zelfs wel 4
Wilde me niet opdringen![]()
Is ook. En toch is het compleet andersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik krom. Motor en auto zijn namelijk gelijkwaardig.
Vooral de raad van 2 mensen die beiden zowel motor als autorijbewijs hebben niet aannemenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar goed, omdat ik van motor naar auto ga, denk ik dat dat niet zo moeilijk is.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Is ook. En toch is het compleet andersIk zeg nergens dat ik het niet aanneemquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral de raad van 2 mensen die beiden zowel motor als autorijbewijs hebben niet aannemen. Ik zei beide keren dat ik de theorie WEL door ga nemen.
![]()
Ik ervoer het niet als opdringen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan ook
Wilde me niet opdringen![]()
Ik merkte net gewoon dat ik HEEEEEEEEEEEL veel behoefte heb aan Amsterdam en dat ik vast niet tot volgende week kan wachten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga er dan niet zo tegeninquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
[..]
Ik zeg nergens dat ik het niet aanneem. Ik zei beide keren dat ik de theorie WEL door ga nemen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Your man use to fuck you down, but now he's slacked up
She's running all over town, I think he's gonna need back up
I'll be your relief pitcher, dick up in your mitt
There's no cork off in my bat, so it's somewhat illegal hit
Boom over the fence, rinse off my balls when I'm finished
Yes, she's probably a good sport, but he's got you playing tennis
Running after balls, dodging all your calls
You're horny wanna grind him, but you just can't find him
So here's what you do, call 832567
You remember the rest, just ask for Devin
Yes, I'll come quick, but not too soon
Leaving nutty rubbers, all over the room
Don't forget to bring the pill, the dress I like and high heels
Some extra panties if you will, we can chill
I'll never wanna come between you and him, understand
But if you ever need a back up plan, I'm your man
[b]AirwiN schreef [/b]
MAAR BIJ HEM IS HET NIET ZO!!!!!!!!11111quote:![]()
Whateverquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening wanneer ik dat wil.
Gaan wij toch gewoon hard lachen en TOLD YA SO!! roepen als ie zaktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
MAAR BIJ HEM IS HET NIET ZO!!!!!!!!11111![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Je doet maar. Ik heb namelijk nergens gezegd dat ik niet ga leren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whatever
[..]
Gaan wij toch gewoon hard lachen en TOLD YA SO!! roepen als ie zakt![]()
Ik denk wel dat het gemakkelijker voor je zal zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar goed, omdat ik van motor naar auto ga, denk ik dat dat niet zo moeilijk is..
Netjes van jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eerste keer 1 fout, tweede keer 0.!
![]()
Door stomme knie kon/wilde ik een half jaar niet rijden, toen vakantie. En toen was de theorie verlopen voor het examenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het gemakkelijker voor je zal zijn.
[..]
Netjes van je!
![]()
![]()
Ah ja, bij zowel auto als motor theorie beide keren 7 fouten en daarna 4quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Door stomme knie kon/wilde ik een half jaar niet rijden, toen vakantie. En daarna was de theorie verlopen.
![]()
Ik zag het boekje gewoon als studeren. Dus: één keer lezen en dan alles wetenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, bij zowel auto als motor theorie beide keren 7 fouten en daarna 4.
![]()
![]()
Bij mijn autotheorie boekje niet aangeraakt, 2e keer doorgenomenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zag het boekje gewoon als studeren. Dus: één keer lezen en dan alles weten.
Bij mijn motortheorie boekje doorgenomen en 400 proefexamens gemaakt en toen 2x opgegaan zonder bij te leren tussen de 2 in.![]()
400 proefexamens?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mijn autotheorie boekje niet aangeraakt, 2e keer doorgenomen.
Bij mijn motortheorie boekje doorgenomen en 400 proefexamens gemaakt en toen 2x opgegaan zonder bij te leren tussen de 2 in.![]()
![]()
![]()
Is de DM kapot?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mn DM's zie ik in beeld komen en verdwijnen voordat ik kan reagerenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb jij een motor?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, ik ging daar serieus vrij rap doorheen. 6 geslaagd van de 8
.
![]()
![]()
Het is een gavequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn DM's zie ik in beeld komen en verdwijnen voordat ik kan reageren![]()
![]()
Die van jou staat er nogquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn DM's zie ik in beeld komen en verdwijnen voordat ik kan reageren![]()
![]()
quote:Ik denk dat ik al weet wat er aan de hand wasquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Topickill?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
OMGquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je een motor hebt wil ik je wel![]()
![]()
Blijkbaarquote:.
Materialistisch van jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je een motor hebt wil ik je wel.
![]()
Mijn zoon zei: mam, we eten patat vanavond, ik ga het nu halen!!quote:
En weg was ie![]()
Hij heeft echt geen vertrouwen in mijn kookkunsten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil niet de motor he, ik wil jou. Die motor is stoerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blijkbaar.
[..]
Materialistisch van je.
![]()
![]()
Dat snap ik, je wil me pas zodra ik een motor hebquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil niet de motor he, ik wil jou. Die motor is stoer.
Ik ben ook zonder motor leuk hoor.
![]()
Ik moet zo weg... Kinderen halen brengen ... J. Moet het eten opzetten....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon zei: mam, we eten patat vanavond, ik ga het nu halen!!
En weg was ie![]()
Hij heeft echt geen vertrouwen in mijn kookkunsten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En weg was ie![]()
Hij heeft echt geen vertrouwen in mijn kookkunsten
Ik hou het simpel, petattepuree met gehaktbal en uhm.. groente geen idee nog
edit: aardappelpuree, kut![]()
![]()
Stiekem wil ik je NUquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat snap ik, je wil me pas zodra ik een motor heb.
Ik ben ook zonder motor leuk hoor.
![]()
![]()
Ik dacht dat 'ie laatst zei dat ie niet zoveel zin meer had in GASquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En weg was ie![]()
Hij heeft echt geen vertrouwen in mijn kookkunsten.
![]()
Hij is van gedachten veranderd blijkbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie laatst zei dat ie niet zoveel zin meer had in GAS.
[b]AirwiN schreef [/b]
Een lege maag doet wonderenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is van gedachten veranderd blijkbaar>
![]()
Eten wat je had gekookt was blijkbaar dusdanig smerig...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is van gedachten veranderd blijkbaar![]()
![]()
Ooh, ooh, ooh, I'm really feeling youquote:
If you can keep a secret, then I'll keep a secret too
And this is what we'll do, I'll be your number two
I can let you feel on me, if you just let me feel on you
Ooh, ooh, ooh, I know you got a man
Your undercover lover, I can be your back up plan
And we can just pretend we're, nothing more than friends
The sex will never end, that way everybody wins![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is van gedachten veranderd blijkbaar.
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ooh, ooh, ooh, I'm really feeling you
If you can keep a secret, then I'll keep a secret too
And this is what we'll do, I'll be your number two
I can let you feel on me, if you just let me feel on you
Ooh, ooh, ooh, I know you got a man
Your undercover lover, I can be your back up plan
And we can just pretend we're, nothing more than friends
The sex will never end, that way everybody wins![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had nog niet gekooktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eten wat je had gekookt was blijkbaar dusdanig smerig...
Mijn zoon eet de hele dag doorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
oHaiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Als je een motor hebt wil ik je wel![]()
![]()
Nooit dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
en je mag best mijn nummer 2 zijn hoor.....
.... ik geef een belletje zodra ik nummer 1 heb![]()
Er staat een pi!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel hoor, alleen niet zo vroeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je kookt bijna nooit of wat?
Maar ik was ff vergeten dat hij straks moet breakenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik zei gewoon gedagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarmee zeg ik niet dat ik iedereen wil die een motor heeft![]()
![]()
Ah, ja dan is een vette hap natuurlijk ook wel slim om te etenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen niet zo vroeg.
Maar ik was ff vergeten dat hij straks moet breaken![]()
![]()
![]()
Op zekers!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ooit blijft er heus wel eentje hangenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee muts!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah, ja dan is een vette hap natuurlijk ook wel slim om te eten![]()
Anders had ik het niet gehaald voor hij weg moest!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar wel een caabquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Snap ik, maar je hebt niks in huis wat binnen een paar minuten klaar is?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee muts!!
Anders had ik het niet gehaald voor hij weg moest!![]()
![]()
Is alles bij jou een ellenlange discussie?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Snap ik, maar je hebt niks in huis wat binnen een paar minuten klaar is?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is alles bij jou een ellenlange discussie?![]()
![]()
Lijkt mij wel eng om zo snel op een tweewieler te gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik mis het nauwelijks... Ja soms als er eentje voorbij komt vliegen in de zomer![]()
![]()
Belangrijk huphupquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nog helemaal niet gekeken... zal zo eens doenI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Coen of Sandra.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik weet niet hoe anderen erover denken maar persoonlijk vond ik het minder eng dan met de auto hard rijden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel eng om zo snel op een tweewieler te gaan![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe anderen erover denken maar persoonlijk vond ik het minder eng dan met de auto hard rijden.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah verkeerde topicquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Geen idee.quote:
Ging op de teller 265 en alles voelde nog prima... stabiel. ik baalde dat ie niet harder ging.....
In de wagens die ik rij krijg ik het warm zodra we 220+ gaan.... je voelt van alles, ding is niet stabiel....
Ik weet wel dat dat soort snelheden in bv een degelijke porsche veel minder eng aanvoelen..... maar toch..![]()
En ik al het gas loslaten bij 130quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
Geen idee.
Ging op de teller 265 en alles voelde nog prima... stabiel. ik baalde dat ie niet harder ging.....
In de wagens die ik rij krijg ik het warm zodra we 220+ gaan.... je voelt van alles, ding is niet stabiel....
Ik weet wel dat dat soort snelheden in bv een degelijke porsche veel minder eng aanvoelen..... maar toch..![]()
![]()
Was dat in Rimini op de Duc?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik weet wel dat dat soort snelheden in bv een degelijke porsche veel minder eng aanvoelen..... maar toch..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ook, want anders krijg je boetesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En ik al het gas loslaten bij 130
130 is toch het nieuwe 90?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En ik al het gas loslaten bij 130If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daaromquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook, want anders krijg je boetes![]()
![]()
130 is tegenwoordig cruise snelheidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En ik al het gas loslaten bij 130![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En ik al het gas loslaten bij 130, dat is toch nog niet hard
.
Duidelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
nee nooit
dat was een huurmotor.... die was niet degelijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik rij op de snelweg eigenlijk standaard 30 te hard, meer ook niet meestal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hoef niet sneller te gaan.The only easy day, was yesterday. (USMC)
zoiets nooit doen met iets wat je huurt ofzo... alleen met voertuigen waar je vertrouwen in hebtquote:![]()
![]()
Ik zie er het nut niet van in en het verhoogt alleen maar de kans op boetesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik rij op de snelweg eigenlijk standaard 30 te hard, meer ook niet meestal.![]()
![]()
dat hanteer ik meestal ook.... iig geen OvJ gezeikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik rij op de snelweg eigenlijk standaard 30 te hard, meer ook niet meestal.![]()
![]()
Ja weet ik veel dat jij die drang kan weerstaan op een ducquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets nooit doen met iets wat je huurt ofzo... alleen met voertuigen waar je vertrouwen in hebt
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom max 30 te hard, dan is het "gewoon" een boete en geen officier van justitiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet van in en het verhoogt alleen maar de kans op boetes.
Mn laatste auto rammelde uit elkaar bij 160quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik rij op de snelweg eigenlijk standaard 30 te hard, meer ook niet meestal.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat nog steeds veel en zonde geld isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom max 30 te hard, dan is het "gewoon" een boete en geen officier van justitie.
![]()
![]()
leuke dingen zijn niet altijd nuttigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet van in en het verhoogt alleen maar de kans op boetes![]()
![]()
Hard rijden is niet leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
leuke dingen zijn niet altijd nuttig![]()
![]()
Echt welquote:![]()
Hihi
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wel, maar ik zal dan ook nooit klagen als ik een boete krijg, ik neem het risico immers zelf (al zal ik wel een beetje mopperenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat nog steeds veel en zonde geld is).
Als je die duc voelde dan wist je het welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat jij die drang kan weerstaan op een duc![]()
![]()
Daar zijn de meningen over verdeelt.quote:
Maar ik knal liever met 80 over een dijk waar je 60 mag, dan over de snelweg met 200![]()
![]()
Trillen als een gekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als je die duc voelde dan wist je het wel. Koppeling moet je zowat aan gaan hangen
![]()
![]()
op de snelweg ga je ook voor de op en afrittenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt.
Maar ik knal liever met 80 over een dijk waar je 60 mag, dan over de snelweg met 200![]()
![]()
Ik hou me overal netjes aan de verkeersregelsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt.
![]()
Kut is dat hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik baal dan ook altijd als ik het circuit weer op ga![]()
![]()
![]()
Hij zag er wel geil uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als je die duc voelde dan wist je het wel![]()
Ik voelde me al niet veilig op de scooters daar
[b]AirwiN schreef [/b]
een duc is een geweldig apparaat!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trillen als een gek. Koppeling moet je zowat aan gaan hangen
maar niet de huurmotor waar we het nu over hebben.... achterwiel had geen lagers meer ofzo... dat bewoog als ik gas erop of los deed![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik dacht ook nog.. verdomme filmpje ga eens laden_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik niet, alleen aan het eind van de straat hier want daar zit het politiebureauquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hou me overal netjes aan de verkeersregels
[b]AirwiN schreef [/b]
En klaverbladenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
op de snelweg ga je ook voor de op en afritten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hou me overal netjes aan de verkeersregels![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet, alleen aan het eind van de straat hier want daar zit het politiebureau![]()
![]()
Fijn is datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
een duc is een geweldig apparaat!
maar niet de huurmotor waar we het nu over hebben.... achterwiel had geen lagers meer ofzo... dat bewoog als ik gas erop of los deed.
Ik heb bij een Ducati-dealer stage gelopen. Awesome was dat.
![]()
Als ze daar zijn zitten ze aan de koffiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet, alleen aan het eind van de straat hier want daar zit het politiebureau.
dat zou ik ook geweldig vindenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fijn is dat.
Ik heb bij een Ducati-dealer stage gelopen. Awesome was dat.
![]()
![]()
Als je een verkeersregel overtreedt wil niet zeggen dat je ook gelijk gepakt wordtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vind dat zooo zonde van het geld he.
![]()
Ja, nee dus!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze daar zijn zitten ze aan de koffie.
9 van de 10 keer komt er daar een wagen of 2 achter me rijden. Echt niet leuk meer.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, nee dus!!
9 van de 10 keer komt er daar een wagen of 2 achter me rijden. Echt niet leuk meer.ze herkennen je
.
Nee, maar ik neem het risico niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een verkeersregel overtreedt wil niet zeggen dat je ook gelijk gepakt wordt.
![]()
![]()
Vast nietquote:![]()
Er rijdt gewoon eng veel politie rond in Gorinchem. Is niet leuk meer
[b]AirwiN schreef [/b]
Als alles goed gaat morgen dan eind van de week een andere auto
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem het risico niet.Yeahquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als alles goed gaat morgen dan eind van de week een andere auto![]()
![]()
Hetzelfdequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga stoppen met computeren![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
.
Houdoequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga stoppen met computeren![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
![]()
verstandigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem het risico niet.
maar ik heb ook al tijden geen boete gehad voor hardrijden*klopt af*
en doeg![]()
![]()
doe je snelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als alles goed gaat morgen dan eind van de week een andere auto![]()
![]()
Mijn eerste en laatste boete was ¤240,-quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
verstandig
en doeg![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
verstandig
en doeg
[b]AirwiN schreef [/b]
Vanavond weer lekker alleen thuis![]()
Wat zal ik eens gaan doen?!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Serie kijken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen?!![]()
Vin opbellen en neuken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen?!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jahquote:
De man snapte waar mijn obsessie vandaan kwam, plus de auto hoeft alleen nog maar een beurt en hij kan zo mee, tis een 2e hands en geen nieuwe.. Ook al proef gereden in soortgelijk model, wat ik bij de Swift nooit gedaan heb.. Ik ga zo blij zijn als al die piepjes en kraakjes weg zijn
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat zal het wel worden jaquote:
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |