En een andere Huisarts?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:57 schreef Fok-it het volgende:
Promi dat kan niet zonder doorverwijzing. En zelf uit eigen geld een ADD-onderzoek betalen gaat je duizenden euro`s kosten..
Heb donderdag nog 1 gesprek, als dat weer niks wordt ga ik naar een andere huisarts ja. Maar ik voorspel dat dat ook niks wordt, mijn dossier wordt namelijk gewoon weer meegestuurdquote:
damnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:57 schreef Fok-it het volgende:
Promi dat kan niet zonder doorverwijzing. En zelf uit eigen geld een ADD-onderzoek betalen gaat je duizenden euro`s kosten..
Heeft geen zinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
damnsamen met je ouders naar de dokter?
Omdat ik verdomme al vanaf mijn middelbare school alles verkloot door ook maar alles wat gelijk staat aan ADD. Ik heb het gewoon, no doubt. en als ik hier nu geen medicijnen voor krijg zal ik waarschijnlijk nooit meer kunnen studeren want elke opleiding loopt stuk op hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it, waarom is het dan zo belangrijk dat iemand officieel vast stelt dat je ADD hebt?
Eventuele ondersteuning bij school en/of ritalin voorschrijven. en dit is wel belangrijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it, waarom is het dan zo belangrijk dat iemand officieel vast stelt dat je ADD hebt?
waarom doen ze echt zo moeilijk over een testquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft geen zinAls je HA je geen doorverwijzing geeft het is het gewoon klaar.
Utrecht maar dan het slechte deelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik was vandaag trouwens in Da Hood
[ afbeelding ]
Omdat ik al psychologisch getest ben. Het slaat gewoon compleet nergens op dat ik geen ADD zou kunnen hebben alleen omdat ik die oogafwijking heb. wat is dat nou voor raar verband?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom doen ze echt zo moeilijk over een test
whaah stoerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik was vandaag trouwens in Da Hood
[ afbeelding ]
Dat is wel een raar verband ja want ADD heeft niks met je ogen an sich te makenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik al psychologisch getest ben. Het slaat gewoon compleet nergens op dat ik geen ADD zou kunnen hebben alleen omdat ik die oogafwijking heb. wat is dat nou voor raar verband?
Het is maar waar je graag woontquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het goeie deel man![]()
Keilanders rellen door totdat de haat stopt
Gezellig. Leuke buurt. Heerlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik woon er ook niet![]()
Zit er op school
doeiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Maarja, laat maar. Ik ben weg, veel plezier verder
Hi and byequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Zeker gezellig, niet alle moslims zijn slecht weetje, en ik begrijp dat je dat niet bedoelt maargoed.quote:
sterkte Fok-itquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
doeg!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Doei, succes verderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Ja zoals Utrecht ondiep.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zeker gezellig, niet alle moslims zijn slecht weetje, en ik begrijp dat je dat niet bedoelt maargoed.
zolang je gewoon aardig en normaal bent is er niks aan de hand. er zijn ergere buurten.
Het woord 'moslims' never escaped my lipsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zeker gezellig, niet alle moslims zijn slecht weetje, en ik begrijp dat je dat niet bedoelt maargoed.
zolang je gewoon aardig en normaal bent is er niks aan de hand. er zijn ergere buurten.
Nou okee, maar dat is wel ongeveer 40-50% van de hele wijk,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het woord 'moslims' never escaped my lips
Ga maar niet naar Amsterdamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het woord 'moslims' never escaped my lips
Nooit gemerkt dat daar ook buitenlanders woondenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nou okee, maar dat is wel ongeveer 40-50% van de hele wijk,
Ik ben gek op knuffel moslimsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga maar niet naar Amsterdam
doet me denken aan doraquote:
Ik hou van iedereenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die bondkraagjes willen knuffelen
Nog belang bij een voorraadje Ritalin? Wordt je lekker rustig vanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh ik ben trouwens gediagnosticeerd met ADD so you know
16quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Stuart G hoe oud ben je eigenlijk?
Ik dacht ouderquote:
Je maakt me oudquote:
18+16quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je maakt me oud
Ik ben 26 in het lichaam van een 18 jarige god
oh srry dacht dat je 27 wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je maakt me oud
Ik ben 26 in het lichaam van een 18 jarige god
Ze zijn gek. Ik ben 26 en geen 27quote:
oh okequote:
Hmm hoeveel euro voor een pilletje dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Nog belang bij een voorraadje Ritalin? Wordt je lekker rustig van
Ik wil er een die kan praten en de S vervangt voor een zquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze komen volgend jaar in Nickelson variant.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh srry dacht dat je 27 was
No way, ik ben geen opaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja je lichaam, dat van een 18+16 jarige god.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil er een die kan praten en de S vervangt voor een z
zzzstoer
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]en natuurlijk de oo als o en aa als a en alle e'en als u uitspreekt.
Krijg je zelf geen Ritalin dan, aangezien je de diagnose hebt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maarja prima wijk verder,
[..]
Hmm hoeveel euro voor een pilletje dan?
om het gesprekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moet eerst een reactie quoten, anders weten we niet waar je om moet lachen
Nee, ik heb het niet nodig. mijn gedrag veranderd er niet positief opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Krijg je zelf geen Ritalin dan, aangezien je de diagnose hebt?Bij interesse stuur maar een DM
![]()
A.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet nodig. mijn gedrag veranderd er niet positief op
Ja vond ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh die van eergister, leuk gesprek ja.
Wat zzzeur jij viezzze zzztink bitzjsjzjzzjjzjsjzquote:
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKENquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zzzeur jij viezzze zzztink bitzjsjzjzzjjzjsjz
Dat zit ik nu te luisterenquote:
Slechtste nummer ooitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN
smta enzoquote:
ja heeeequote:
oh is dat een nummerquote:
Goed geheugen, ALLUSZquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JE WEET HET NOG![]()
Ik was het eigenlijk alweer vergeten
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh is dat een nummer
Ik dacht gewoon een zin bedacht door een of ander gaar iemand
Serieus?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh is dat een nummer
Ik dacht gewoon een zin bedacht door een of ander gaar iemand
HHHYYYPPPOOO!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:29 schreef Hypocriet het volgende:
Ik werd best blij van de TT. Liev.
Hoihoi
AAAAAALOEZ.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik spreek dat in mijn hoofd uit als AA-LUZ
halloquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:29 schreef Hypocriet het volgende:
Hoihoi
swaggerboiiquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik wist niet dat het een nummer wasja mijn steen lag heerlijk
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb nog een account op habbo swaggerboiii-xxx_!
Vriend van me heeft ook zo'n (ik geloof Obey) muts met zo'n bolletje op het eindquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef utopie het volgende:
[..]
Obey is kk baas. Maar dan wel een beanie
Hiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:29 schreef Hypocriet het volgende:
Hoihoi
swag swagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n beetje grote grijze
hahahahahaha wobbaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb nog een account op habbo swaggerboiii-xxx_!
Nagenoeg nooit. Whyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Stuart kom je welleens in wembley?
Als je mooie auto wil zien kun je beter in Knightsbridge rondlopen of South Kensingtonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
In die wijk rijden al die pappi's in dikke bmw's en shit
Nah, hem half jaartje gooi gewerkt, 911's om de haverklapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je mooie auto wil zien kun je beter in Knightsbridge rondlopen of South Kensington
Rot eind weg van de bewoonde wereld manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb daar welleens in een hotel gezeten![]()
picsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lol we zijn over mutsen aan het praten en ik had een nieuwe gekocht, komt die net aan!
Daar zie je Bentley's, Ferrari, Aston Martin, X5, X6, Q7 en ik heb er ook wel een Veyron gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nah, hem half jaartje gooi gewerkt, 911's om de haverklap
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rot eind weg van de bewoonde wereld man
quote:
De mooiste auto die ik daar heb gezien was een Ford Shelbyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zie je Bentley's, Ferrari, Aston Martin, X5, X6, Q7 en ik heb er ook wel een Veyron gezien
Tot later opaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond kinders![]()
Doei Stuartquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
jij bent zo stoerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Toen ik in het gooi was welleens ruzie gehad met zo'n gozertje van een jaar of 14-15,
"Ja je wilt niet dat ik mijn vader erbij haal hij heeft dit en dat en blablbalbla" Ik zo van doe maar joh,
Mij maak je niet bang met je geld. meteen stil toen
swag swagquote:
doei oudjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kan geen fototoestel vinden
Wat een avonturen weerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Toen ik in het gooi was welleens ruzie gehad met zo'n gozertje van een jaar of 14-15,
"Ja je wilt niet dat ik mijn vader erbij haal hij heeft dit en dat en blablbalbla" Ik zo van doe maar joh,
Mij maak je niet bang met je geld. meteen stil toen
omg wat grappug XDXDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik was vandaag op school en poedel noemde mij biggetje, toen deed ik knor knor
daarom dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom lach je hem uit hij was serieus
ik lach hem heul niet uit xdxdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom lach je hem uit hij was serieus
je moet niet lachen om mensen met een handicapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik lach hem heul niet uit xdxd
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je moet niet lachen om mensen met een handicap
xdxdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je moet niet lachen om mensen met een handicap
dafuqquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik was vandaag op school en poedel noemde mij biggetje, toen deed ik knor knor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwartanonimiteitbalkje alles
Mijn muts
Je maintiendrai
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
wat ben jij schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwartanonimiteitbalkje alles
Mijn muts
Tax wil tetten :)!
Kjoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwartanonimiteitbalkje alles
Mijn mutsok.
cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwartanonimiteitbalkje alles
Mijn muts
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
te luiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Feedback: Je moet je snor scheren
wick wick wackquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
all i want for my birthday is a big booty ho
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Back off i'm FOK!Married to him xdxd
ik draag hem wel ;$quote:
als ketting ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dan zie ik je niet meer
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daarom lag er zoveel wit spul buiten
scherp, +1quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:
jammer dat je een paar dagen te laat bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jammer dat jij geen kaas hebt gegeten van de verleden tijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jammer dat je een paar dagen te laat bent.
Ik leef in het nu enzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jammer dat jij geen kaas hebt gegeten van de verleden tijd.
Soms heb je iets nodig wat in het verleden is gebeurd om dingen in het heden op te helderenquote:
somsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Soms heb je iets nodig wat in het verleden is gebeurd om dingen in het heden op te helderen
Ik vond het er net het juiste moment voor om eens stil te staan bij de grillen van het levenquote:
awesomequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
In april ga ik voor het eerst naar zo'n deathcore feest
diepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vond het er net het juiste moment voor om eens stil te staan bij de grillen van het leven
cheesyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vond het er net het juiste moment voor om eens stil te staan bij de grillen van het leven
dat is als je heel snel wat gaat spelen op je gitaar, dat x 20 en dan door de microfoon schreeuwenquote:
quote:
werd je niet rustig van mdma?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Luister eens naar Emmure - mdma op YouTube.
Je bent een goede vriendquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Een vrien van mij wilde mij graag meenemen dus ik dacht waarom niet
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je bent een goede vriend
Jeffrey zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Een vrien van mij wilde mij graag meenemen dus ik dacht waarom niet
Gewoon veel bier drinken dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je bent een goede vriend
haha dat is altijd leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon veel bier drinken dan komt het wel goed
Ja hij laat wel eens wat horenquote:
Vraag het zequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom komt maiden zo weinig in nederland![]()
Ik wil naar maiden want die zijn zo goed live
Wrijf het er even in johquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Duurt langer voor ze hier komen
Ik heb genoeg te doen in het weekend.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:15 schreef ChesterPerry het volgende:
onder het motto kom je ook nog is uit huis
lekkahhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zo nu restjes Chinees van zondag warm maken.
Voor je laptop eten
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een eng plaatje
Maar ze zijn van plastic.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze lijkt haast gemaakt van porselein
Vergelijk het maar met een Nicki Minaj.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat ze echt zijn
oh zo, sorry ben er niet helemaal bij geloof ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met een Nicki Minaj.
Kijk de link danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zo, sorry ben er niet helemaal bij geloof ik
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef JRRY het volgende:
http://www.wtf.nl/spotlig(...)-een-bitchfight.html
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |