En een andere Huisarts?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:57 schreef Fok-it het volgende:
Promi dat kan niet zonder doorverwijzing. En zelf uit eigen geld een ADD-onderzoek betalen gaat je duizenden euro`s kosten..
Heb donderdag nog 1 gesprek, als dat weer niks wordt ga ik naar een andere huisarts ja. Maar ik voorspel dat dat ook niks wordt, mijn dossier wordt namelijk gewoon weer meegestuurdquote:
damnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:57 schreef Fok-it het volgende:
Promi dat kan niet zonder doorverwijzing. En zelf uit eigen geld een ADD-onderzoek betalen gaat je duizenden euro`s kosten..
Heeft geen zinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
damnsamen met je ouders naar de dokter?
Omdat ik verdomme al vanaf mijn middelbare school alles verkloot door ook maar alles wat gelijk staat aan ADD. Ik heb het gewoon, no doubt. en als ik hier nu geen medicijnen voor krijg zal ik waarschijnlijk nooit meer kunnen studeren want elke opleiding loopt stuk op hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it, waarom is het dan zo belangrijk dat iemand officieel vast stelt dat je ADD hebt?
Eventuele ondersteuning bij school en/of ritalin voorschrijven. en dit is wel belangrijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it, waarom is het dan zo belangrijk dat iemand officieel vast stelt dat je ADD hebt?
waarom doen ze echt zo moeilijk over een testquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft geen zinAls je HA je geen doorverwijzing geeft het is het gewoon klaar.
Utrecht maar dan het slechte deelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik was vandaag trouwens in Da Hood
[ afbeelding ]
Omdat ik al psychologisch getest ben. Het slaat gewoon compleet nergens op dat ik geen ADD zou kunnen hebben alleen omdat ik die oogafwijking heb. wat is dat nou voor raar verband?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom doen ze echt zo moeilijk over een test
whaah stoerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik was vandaag trouwens in Da Hood
[ afbeelding ]
Dat is wel een raar verband ja want ADD heeft niks met je ogen an sich te makenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik al psychologisch getest ben. Het slaat gewoon compleet nergens op dat ik geen ADD zou kunnen hebben alleen omdat ik die oogafwijking heb. wat is dat nou voor raar verband?
Het is maar waar je graag woontquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het goeie deel man![]()
Keilanders rellen door totdat de haat stopt
Gezellig. Leuke buurt. Heerlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik woon er ook niet![]()
Zit er op school
doeiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Maarja, laat maar. Ik ben weg, veel plezier verder
Hi and byequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Zeker gezellig, niet alle moslims zijn slecht weetje, en ik begrijp dat je dat niet bedoelt maargoed.quote:
sterkte Fok-itquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
doeg!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Doei, succes verderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Ja zoals Utrecht ondiep.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zeker gezellig, niet alle moslims zijn slecht weetje, en ik begrijp dat je dat niet bedoelt maargoed.
zolang je gewoon aardig en normaal bent is er niks aan de hand. er zijn ergere buurten.
Het woord 'moslims' never escaped my lipsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zeker gezellig, niet alle moslims zijn slecht weetje, en ik begrijp dat je dat niet bedoelt maargoed.
zolang je gewoon aardig en normaal bent is er niks aan de hand. er zijn ergere buurten.
Nou okee, maar dat is wel ongeveer 40-50% van de hele wijk,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het woord 'moslims' never escaped my lips
Ga maar niet naar Amsterdamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het woord 'moslims' never escaped my lips
Nooit gemerkt dat daar ook buitenlanders woondenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nou okee, maar dat is wel ongeveer 40-50% van de hele wijk,
Ik ben gek op knuffel moslimsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga maar niet naar Amsterdam
doet me denken aan doraquote:
Ik hou van iedereenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die bondkraagjes willen knuffelen
Nog belang bij een voorraadje Ritalin? Wordt je lekker rustig vanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh ik ben trouwens gediagnosticeerd met ADD so you know
16quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Stuart G hoe oud ben je eigenlijk?
Ik dacht ouderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |