een paar dode boeren minimaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat verwachten jullie trouwens morgen?
Om het patroon voort te zetten, een 1-1 eindstand met een zege na penaltiesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Heb er zelf niet zo'n goed gevoel over, maar toch... 0-2?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Nee echt niet he, mn hart moet nog bijkomen van vorige keer. als t nog een keer gebeurd dan lig ik echt dood op de vloerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Om het patroon voort te zetten, een 1-1 eindstand met een zege na penalties
je kan alleen met zn combi.. dan haak ik afquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand naar toe?
Uitvak voor een keertje, losse kaarten regelen lukte niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Dan kan je naar geen enkele uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan alleen met zn combi.. dan haak ik af
Nee 1 op 1 verkoop en kon maar twee clubcards regelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Ook niet via MP?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uitvak voor een keertje, losse kaarten regelen lukte niet.
Misschien, maar vertrouw die shit niet echt, zeker gezien we meerdere kaarten nodig hadden. Lekker treinreisje morgen dan maar.quote:
Mja t kutte is dat ik qua werk verkeerd uitkom met zn combi (oftewel ik haal t niet qua tijd)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je naar geen enkele uitwedstrijd.
Via marktplaats ofzo kan je gewoon kaarten halen.
Dat kan gewoon ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe t zit als je naar een clubkaart verplichte wedstrijd gaat en je wilt iemand meenemen.
zeg feyenoord - psv , kan ik dan iemand meenemen (als t 1:2 regeling is?) die geen clubkaart heeft?
Een collega van me wil graag een keer naar de kuip, maar t aanvragen vind ie teveel moeite
ah nicequote:
gast heeft zn knie alleen nog maar verder verneukt met dat ' snelle ' herstel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |