SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
1) terrashangen doe je op stadhuisplein!quote:
2) mensen kijken doe je in de koopgoot!!
3) NEE
1) wie zegt dat ik het over pup had?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En eerst vond je het nog erg dat 'ie bij je in kwam wonen
2) wie zegt dat ik het over samenwonen had?
3) dan nog steeds lag ik afgelopen nachten alleen in bed
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
0183
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kutstad dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) terrashangen doe je op stadhuisplein!
3) NEE![]()
Samenwonen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3) NEE
[..]
1) wie zegt dat ik het over pup had?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Sorry hoor. Wist niet da'j kwaad werdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3) NEE
[..]
1) wie zegt dat ik het over pup had?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat deed ik ook... maar dat vond de weegschaal niet tof.quote:
Dus nu al weer een hele tijd op 4Jeweetz!quote:NIEUW: Foto's!![]()
Ik fitness 5 dagen in de weekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat deed ik ook... maar dat vond de weegschaal niet tof.
Dus nu al weer een hele tijd op 4![]()
![]()
Ik zit stilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik fitness 5 dagen in de weekNIEUW: Foto's!![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik fitness 5 dagen in de week![]()
Ben niet kwaad! Ben geilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry hoor. Wist niet da'j kwaad werd
[b]AirwiN schreef [/b]
5 keer per week vind ik wel wat veelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Na ongeluk aan begonnen, verslaafd geraakt.![]()
![]()
Vicieuze cirkelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
om elke dag 8 broodjes te kunnen verteren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |