SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
1) terrashangen doe je op stadhuisplein!quote:
2) mensen kijken doe je in de koopgoot!!
3) NEE
1) wie zegt dat ik het over pup had?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En eerst vond je het nog erg dat 'ie bij je in kwam wonen
2) wie zegt dat ik het over samenwonen had?
3) dan nog steeds lag ik afgelopen nachten alleen in bed
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
0183
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kutstad dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) terrashangen doe je op stadhuisplein!
3) NEE![]()
Samenwonen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3) NEE
[..]
1) wie zegt dat ik het over pup had?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Sorry hoor. Wist niet da'j kwaad werdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3) NEE
[..]
1) wie zegt dat ik het over pup had?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat deed ik ook... maar dat vond de weegschaal niet tof.quote:
Dus nu al weer een hele tijd op 4Jeweetz!quote:NIEUW: Foto's!![]()
Ik fitness 5 dagen in de weekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat deed ik ook... maar dat vond de weegschaal niet tof.
Dus nu al weer een hele tijd op 4![]()
![]()
Ik zit stilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik fitness 5 dagen in de weekNIEUW: Foto's!![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik fitness 5 dagen in de week![]()
Ben niet kwaad! Ben geilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry hoor. Wist niet da'j kwaad werd
[b]AirwiN schreef [/b]
5 keer per week vind ik wel wat veelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Na ongeluk aan begonnen, verslaafd geraakt.![]()
![]()
Vicieuze cirkelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
om elke dag 8 broodjes te kunnen verteren.![]()
![]()
Naja elke spiergroep pak ik 2 keer per week en 1 dag cardio, meestal squash en daarna nog even hardlopen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
5 keer per week vind ik wel wat veel![]()
Pff..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Naja elke spiergroep pak ik 2 keer per week en 1 dag cardio, meestal squash en daarna nog even hardlopen.![]()
![]()
kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Er zijn ergere verslavingen. En wil er nu dus me werk van maken
Weet er al onwijs veel van.
![]()
![]()
Goed bezig ML.
De tekenaar heeft zeker nog nooit seks gehad. Wat een vol condoom.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
De tekenaar heeft zeker nog nooit seks gehad. Wat een vol condoom.![]()
![]()
Boeiend. Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
De tekenaar heeft zeker nog nooit seks gehad. Wat een vol condoom.
Ik voelde me al onzeker ineens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
De tekenaar heeft zeker nog nooit seks gehad. Wat een vol condoom.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me al onzeker ineens.!
Niet nodig
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, in dat geval, kom eens hier
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me al onzeker ineens.
Alsof een liter sperma zo leuk zou zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me al onzeker ineens.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof een liter sperma zo leuk zou zijn![]()
![]()
Idd. Maar veel is vaak wel geil.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dit is té.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan wil ik niet slikken hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof een liter sperma zo leuk zou zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Grote condooms gebruik jijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Een condoom kan ongeveer 4 liter hebbenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik moet mn boek uitlezen en nog geiler wordenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Best wel jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Maar veel is vaak wel geil.![]()
Dit is té.![]()
![]()
quote:Dank jullie.quote:Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Maar veel is vaak wel geil.![]()
Dit is té.![]()
Maar er lijkt me wel een limiet aan zitten.
Wel eens een filmpje gezien van een man met enorm opgezwollen ballen die verschrikkelijk veel spoot.
Maar hij had zijn ballen geinjecteerd met een zoutoplossing.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er kan meer dan 11 liter in voordat ie knalt las ikquote:
quote:![]()
2 kinderen is op t moment ff genoeg hoorNIEUW: Foto's!![]()
Ik vind 1 wel genoegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er kan meer dan 11 liter in voordat ie knalt las ik
[..]![]()
2 kinderen is op t moment ff genoeg hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dan ziet hij er niet uit zoals in die sketchquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een condoom kan ongeveer 4 liter hebben![]()
![]()
Oh, zonder condoom wordt de vrouw zwanger?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er kan meer dan 11 liter in voordat ie knalt las ik
[..]![]()
2 kinderen is op t moment ff genoeg hoor![]()
![]()
Nog steeds hetzelfde gezeikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
J!![]()
![]()
Hoe is het? Ik heb je gemist!![]()
Hoe ist met jou?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Sowieso ziet een condoom er niet uit zoals in die sketchquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan ziet hij er niet uit zoals in die sketch
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij slikt niet?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zonder pil of spiraal of ander voorbehoedsmiddel is de kans wel aanwezig jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, zonder condoom wordt de vrouw zwanger?
NIEUW: Foto's!![]()
Ik mis jouquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde gezeik
Hoe ist met jou?
Truequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso ziet een condoom er niet uit zoals in die sketch![]()
![]()
Dus een ander voorbehoedsmiddel gebruikenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zonder pil of spiraal of ander voorbehoedsmiddel is de kans wel aanwezig ja![]()
![]()
Slikken
En condoomsVrij soavrij, nietwaar?
Ennee, je hebt van die hele lekkere met ribbels en nopjes![]()
Nou, nee...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus een ander voorbehoedsmiddel gebruikenNIEUW: Foto's!![]()
Mja, soa hoef ik niet bang voor te zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slikken
Ennee, je hebt van die hele lekkere met ribbels en nopjes![]()
![]()
![]()
Nomnomnomquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slikken
Ennee, je hebt van die hele lekkere met ribbels en nopjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoop jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, soa hoef ik niet bang voor te zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Is gewoon zoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je een vaste partner hebt en zeker weet dat hij/zij geen soa heeft, dan niet nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, soa hoef ik niet bang voor te zijnWhat you forget, you are gonna repeat.
En zeker weet dat hij niet vreemd gaatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je een vaste partner hebt en zeker weet dat hij/zij geen soa heeft, dan niet nee.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat ook, inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zeker weet dat hij niet vreemd gaat
Daar ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zeker weet dat hij niet vreemd gaat![]()
![]()
Ik ook nietquote:![]()
Ik stop meestal voor het orgasme
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je een vaste partner hebt en zeker weet dat hij/zij geen soa heeft, dan niet nee.Eenzijdige beschuldigingen, mevrouw!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zeker weet dat hij niet vreemd gaat![]()
Ik neem aan dat zij wel van haarzelf zeker weet dat ze niet vreemd gaat!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Eenzijdige beschuldigingen, mevrouw!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe alleen flirten!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij wel van haarzelf zeker weet dat ze niet vreemd gaat!![]()
Waarom.is dat nu weer dom... Iets tegen je zin.in doen is domquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In de mond laten komen en dan niet slikken. Die dat doen zijn pas echt dom![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom.is dat nu weer dom... Iets tegen je zin.in doen is dom![]()
![]()
Wanneer kom je nou naar Twente toe?quote:
Nee, maar als ie in je mond komt kun je beter slikkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom.is dat nu weer dom... Iets tegen je zin.in doen is dom![]()
![]()
Weet ik niet, popjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou naar Twente toe?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Slet! Ophangen aan de hoogste boom, moeten ze je!![]()
![]()
Waarom? Als je daarna moet kokhalsen en kotsen? Je kan het ook in een doekje oid spugen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar als ie in je mond komt kun je beter slikken![]()
Maar zodra ik eenmaal kom (huhu), dan is het weer helemaal goedquote:
Dat uitspugen is toch zo'n gekloot of niet danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? Als je daarna moet kokhalsen en kotsen? Je kan het ook in een doekje oid spugen?![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar zodra ik eenmaal kom (huhu), dan is het weer helemaal goedDan ga ik je toch pakken jonge
Alle frustratie, lust en gedoe op me botvieren?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaDan ga ik je toch pakken jonge
Slikken is snellerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? Als je daarna moet kokhalsen en kotsen? Je kan het ook in een doekje oid spugen?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zie het probleem niet zo. De hele tijd misselijk er van zijn geeft ook niet de voorkeurquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat uitspugen is toch zo'n gekloot of niet dan![]()
Dat komt door de smaak, lijkt me? Die heb je dan toch al in je mond, kan je toch beter slikken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. De hele tijd misselijk er van zijn geeft ook niet de voorkeur“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En hoe!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alle frustratie, lust en gedoe op me botvieren?What you forget, you are gonna repeat.
Word je er misselijk van?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. De hele tijd misselijk er van zijn geeft ook niet de voorkeur![]()
![]()
Ik snap het niet!
Als zij niet wil slikken dan is dat toch haar keuze?
Het lijkt alsof jij/jullie haar over willen halen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan lees je niet goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap het niet!
Het lijkt alsof jij/jullie haar over willen halen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nijmegen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap het niet!
Het lijkt alsof jij/jullie haar over willen halen
Maar een vriendin van me slikt niet vanwege de smaak, maar hij mag wel in haar mond komen..
Dan proef je het juist nog meer, dus dat slaat nergens op![]()
![]()
jeweetmaarnooit tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij wel van haarzelf zeker weet dat ze niet vreemd gaat!
btw : Whow blauwe plek!dus![]()
Sommige mensen ...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie.
[..]
Inderdaad.![]()
Maar er lijkt me wel een limiet aan zitten.
Wel eens een filmpje gezien van een man met enorm opgezwollen ballen die verschrikkelijk veel spoot.
Maar hij had zijn ballen geinjecteerd met een zoutoplossing.
Niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ja blabla ik ben een saaie
Geen zin in.![]()
![]()
Wat een redenatie, iddquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar een vriendin van me slikt niet vanwege de smaak, maar hij mag wel in haar mond komen..
Dan proef je het juist nog meer, dus dat slaat nergens op![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geen eens slikhoeren hier?
Wat een tegenvaller
Ja, dat is wat er gezegd wordt. Stel je even aan, zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ja blabla ik ben een saaie
Geen zin in.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
pupquote:
Jawelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een tegenvaller
Sfeer
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Ik slik wel. Maar ik ben sowieso een vieze.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een tegenvaller
Dat klopt wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik slik wel. Maar ik ben sowieso een vieze.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
gelukkig maar. Ik voelde me al zo alleenquote:
Chaggie. Met jou?quote:
Hoeft dus nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gelukkig maar. Ik voelde me al zo alleen
Wel gedoucht dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik slik wel. Maar ik ben sowieso een vieze.
yeahquote:
Heeft D z'n mond voorbij gepraat?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik doe er soms mn best voor zelfsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:49 schreef Samzz het volgende:
Als 't toch al in de mond zit, slikken.
alsof jij altijd zo redelijk bentquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wat er gezegd wordt. Stel je even aan, zeg.![]()
![]()
dikke vingers, ik bedoel dusquote:
Met kerst en pasen wel. Vaker is niet nodig.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Joof, wat is deze?quote:
Zeg ik dat? Niemand zegt dat je saai bent of impliceert het op wat voor manier dan ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alsof jij altijd zo redelijk bent“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |