SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
1) terrashangen doe je op stadhuisplein!quote:
2) mensen kijken doe je in de koopgoot!!
3) NEE
1) wie zegt dat ik het over pup had?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En eerst vond je het nog erg dat 'ie bij je in kwam wonen
2) wie zegt dat ik het over samenwonen had?
3) dan nog steeds lag ik afgelopen nachten alleen in bed
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
0183
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kutstad dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) terrashangen doe je op stadhuisplein!
3) NEE![]()
Samenwonen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3) NEE
[..]
1) wie zegt dat ik het over pup had?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Sorry hoor. Wist niet da'j kwaad werdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3) NEE
[..]
1) wie zegt dat ik het over pup had?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat deed ik ook... maar dat vond de weegschaal niet tof.quote:
Dus nu al weer een hele tijd op 4Jeweetz!quote:NIEUW: Foto's!![]()
Ik fitness 5 dagen in de weekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat deed ik ook... maar dat vond de weegschaal niet tof.
Dus nu al weer een hele tijd op 4![]()
![]()
Ik zit stilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik fitness 5 dagen in de weekNIEUW: Foto's!![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik fitness 5 dagen in de week![]()
Ben niet kwaad! Ben geilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry hoor. Wist niet da'j kwaad werd
[b]AirwiN schreef [/b]
5 keer per week vind ik wel wat veelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Na ongeluk aan begonnen, verslaafd geraakt.![]()
![]()
Vicieuze cirkelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
om elke dag 8 broodjes te kunnen verteren.![]()
![]()
Naja elke spiergroep pak ik 2 keer per week en 1 dag cardio, meestal squash en daarna nog even hardlopen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
5 keer per week vind ik wel wat veel![]()
Pff..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Naja elke spiergroep pak ik 2 keer per week en 1 dag cardio, meestal squash en daarna nog even hardlopen.![]()
![]()
kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Er zijn ergere verslavingen. En wil er nu dus me werk van maken
Weet er al onwijs veel van.
![]()
![]()
Goed bezig ML.
De tekenaar heeft zeker nog nooit seks gehad. Wat een vol condoom.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
De tekenaar heeft zeker nog nooit seks gehad. Wat een vol condoom.![]()
![]()
Boeiend. Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
De tekenaar heeft zeker nog nooit seks gehad. Wat een vol condoom.
Ik voelde me al onzeker ineens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
De tekenaar heeft zeker nog nooit seks gehad. Wat een vol condoom.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me al onzeker ineens.!
Niet nodig
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, in dat geval, kom eens hier
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me al onzeker ineens.
Alsof een liter sperma zo leuk zou zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me al onzeker ineens.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof een liter sperma zo leuk zou zijn![]()
![]()
Idd. Maar veel is vaak wel geil.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dit is té.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan wil ik niet slikken hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof een liter sperma zo leuk zou zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Grote condooms gebruik jijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Een condoom kan ongeveer 4 liter hebbenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik moet mn boek uitlezen en nog geiler wordenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Best wel jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Maar veel is vaak wel geil.![]()
Dit is té.![]()
![]()
quote:Dank jullie.quote:Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Maar veel is vaak wel geil.![]()
Dit is té.![]()
Maar er lijkt me wel een limiet aan zitten.
Wel eens een filmpje gezien van een man met enorm opgezwollen ballen die verschrikkelijk veel spoot.
Maar hij had zijn ballen geinjecteerd met een zoutoplossing.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er kan meer dan 11 liter in voordat ie knalt las ikquote:
quote:![]()
2 kinderen is op t moment ff genoeg hoorNIEUW: Foto's!![]()
Ik vind 1 wel genoegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er kan meer dan 11 liter in voordat ie knalt las ik
[..]![]()
2 kinderen is op t moment ff genoeg hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dan ziet hij er niet uit zoals in die sketchquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een condoom kan ongeveer 4 liter hebben![]()
![]()
Oh, zonder condoom wordt de vrouw zwanger?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er kan meer dan 11 liter in voordat ie knalt las ik
[..]![]()
2 kinderen is op t moment ff genoeg hoor![]()
![]()
Nog steeds hetzelfde gezeikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
J!![]()
![]()
Hoe is het? Ik heb je gemist!![]()
Hoe ist met jou?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Sowieso ziet een condoom er niet uit zoals in die sketchquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan ziet hij er niet uit zoals in die sketch
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij slikt niet?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zonder pil of spiraal of ander voorbehoedsmiddel is de kans wel aanwezig jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, zonder condoom wordt de vrouw zwanger?
NIEUW: Foto's!![]()
Ik mis jouquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde gezeik
Hoe ist met jou?
Truequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso ziet een condoom er niet uit zoals in die sketch![]()
![]()
Dus een ander voorbehoedsmiddel gebruikenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zonder pil of spiraal of ander voorbehoedsmiddel is de kans wel aanwezig ja![]()
![]()
Slikken
En condoomsVrij soavrij, nietwaar?
Ennee, je hebt van die hele lekkere met ribbels en nopjes![]()
Nou, nee...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus een ander voorbehoedsmiddel gebruikenNIEUW: Foto's!![]()
Mja, soa hoef ik niet bang voor te zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slikken
Ennee, je hebt van die hele lekkere met ribbels en nopjes![]()
![]()
![]()
Nomnomnomquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slikken
Ennee, je hebt van die hele lekkere met ribbels en nopjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoop jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, soa hoef ik niet bang voor te zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Is gewoon zoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je een vaste partner hebt en zeker weet dat hij/zij geen soa heeft, dan niet nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, soa hoef ik niet bang voor te zijnWhat you forget, you are gonna repeat.
En zeker weet dat hij niet vreemd gaatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je een vaste partner hebt en zeker weet dat hij/zij geen soa heeft, dan niet nee.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat ook, inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zeker weet dat hij niet vreemd gaat
Daar ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zeker weet dat hij niet vreemd gaat![]()
![]()
Ik ook nietquote:![]()
Ik stop meestal voor het orgasme
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je een vaste partner hebt en zeker weet dat hij/zij geen soa heeft, dan niet nee.Eenzijdige beschuldigingen, mevrouw!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zeker weet dat hij niet vreemd gaat![]()
Ik neem aan dat zij wel van haarzelf zeker weet dat ze niet vreemd gaat!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Eenzijdige beschuldigingen, mevrouw!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe alleen flirten!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij wel van haarzelf zeker weet dat ze niet vreemd gaat!![]()
Waarom.is dat nu weer dom... Iets tegen je zin.in doen is domquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In de mond laten komen en dan niet slikken. Die dat doen zijn pas echt dom![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom.is dat nu weer dom... Iets tegen je zin.in doen is dom![]()
![]()
Wanneer kom je nou naar Twente toe?quote:
Nee, maar als ie in je mond komt kun je beter slikkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom.is dat nu weer dom... Iets tegen je zin.in doen is dom![]()
![]()
Weet ik niet, popjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou naar Twente toe?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Slet! Ophangen aan de hoogste boom, moeten ze je!![]()
![]()
Waarom? Als je daarna moet kokhalsen en kotsen? Je kan het ook in een doekje oid spugen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar als ie in je mond komt kun je beter slikken![]()
Maar zodra ik eenmaal kom (huhu), dan is het weer helemaal goedquote:
Dat uitspugen is toch zo'n gekloot of niet danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? Als je daarna moet kokhalsen en kotsen? Je kan het ook in een doekje oid spugen?![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar zodra ik eenmaal kom (huhu), dan is het weer helemaal goedDan ga ik je toch pakken jonge
Alle frustratie, lust en gedoe op me botvieren?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaDan ga ik je toch pakken jonge
Slikken is snellerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? Als je daarna moet kokhalsen en kotsen? Je kan het ook in een doekje oid spugen?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zie het probleem niet zo. De hele tijd misselijk er van zijn geeft ook niet de voorkeurquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat uitspugen is toch zo'n gekloot of niet dan![]()
Dat komt door de smaak, lijkt me? Die heb je dan toch al in je mond, kan je toch beter slikken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. De hele tijd misselijk er van zijn geeft ook niet de voorkeur“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En hoe!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alle frustratie, lust en gedoe op me botvieren?What you forget, you are gonna repeat.
Word je er misselijk van?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. De hele tijd misselijk er van zijn geeft ook niet de voorkeur![]()
![]()
Ik snap het niet!
Als zij niet wil slikken dan is dat toch haar keuze?
Het lijkt alsof jij/jullie haar over willen halen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan lees je niet goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap het niet!
Het lijkt alsof jij/jullie haar over willen halen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nijmegen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap het niet!
Het lijkt alsof jij/jullie haar over willen halen
Maar een vriendin van me slikt niet vanwege de smaak, maar hij mag wel in haar mond komen..
Dan proef je het juist nog meer, dus dat slaat nergens op![]()
![]()
jeweetmaarnooit tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij wel van haarzelf zeker weet dat ze niet vreemd gaat!
btw : Whow blauwe plek!dus![]()
Sommige mensen ...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie.
[..]
Inderdaad.![]()
Maar er lijkt me wel een limiet aan zitten.
Wel eens een filmpje gezien van een man met enorm opgezwollen ballen die verschrikkelijk veel spoot.
Maar hij had zijn ballen geinjecteerd met een zoutoplossing.
Niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ja blabla ik ben een saaie
Geen zin in.![]()
![]()
Wat een redenatie, iddquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar een vriendin van me slikt niet vanwege de smaak, maar hij mag wel in haar mond komen..
Dan proef je het juist nog meer, dus dat slaat nergens op![]()
.
Geen eens slikhoeren hier?
Wat een tegenvaller
Ja, dat is wat er gezegd wordt. Stel je even aan, zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ja blabla ik ben een saaie
Geen zin in.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
pupquote:
Jawelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een tegenvaller
Sfeer
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Ik slik wel. Maar ik ben sowieso een vieze.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een tegenvaller
Dat klopt wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik slik wel. Maar ik ben sowieso een vieze.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
gelukkig maar. Ik voelde me al zo alleenquote:
Chaggie. Met jou?quote:
Hoeft dus nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gelukkig maar. Ik voelde me al zo alleen
Wel gedoucht dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik slik wel. Maar ik ben sowieso een vieze.
yeahquote:
Heeft D z'n mond voorbij gepraat?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik doe er soms mn best voor zelfsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:49 schreef Samzz het volgende:
Als 't toch al in de mond zit, slikken.
alsof jij altijd zo redelijk bentquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wat er gezegd wordt. Stel je even aan, zeg.![]()
![]()
dikke vingers, ik bedoel dusquote:
Met kerst en pasen wel. Vaker is niet nodig.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Joof, wat is deze?quote:
Zeg ik dat? Niemand zegt dat je saai bent of impliceert het op wat voor manier dan ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alsof jij altijd zo redelijk bent“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
dat je met je kop in een glascontainer mag vallenquote:
Nee, maar ik ken je inmiddels wel een beetjequote:
mooi.. Mooi..quote:
Daar is H. vast blij meequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe er soms mn best voor zelfs.
Geile blondie da'j d'r bintquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geile ginger dat je er bent
ook nog met pasen? Wat een luxequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Met kerst en pasen wel. Vaker is niet nodig.
En, bevalt het?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken je inmiddels wel een beetje
daar hoef ik mn best niet bij te doenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geile blondie da'j d'r bint
Alleen met Kerst op zondag, hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook nog met pasen? Wat een luxe.
Bwehehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar hoef ik mn best niet bij te doen.
nee, ik mag elke kerstavond douchen.. Maar dan wel met alleen koud water en een citroen.quote:
Misschien met het 1 jarig jubileum straks. Moet ik daar ook weer rekening mee houden. Wat een gedoe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook nog met pasen? Wat een luxe
Ja kom.. Als iets al 4 jaar geen seks heeft gehad is alles geweldig toch?quote:
Soms.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
oef.. Dat is wel erg vaak hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien met het 1 jarig jubileum straks. Moet ik daar ook weer rekening mee houden. Wat een gedoe.
quote:
Goedemiddag...
Zow ff 2 minuten pauze!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, ja dan is het wel heel ernstig iddquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja kom.. Als iets al 4 jaar geen seks heeft gehad is alles geweldig toch?.
Ik weet niet of ik daar tijd en zin voor heb.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oef.. Dat is wel erg vaak hoor
;iquote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik voelde me al verraden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk niet, alleen op zondag wat stilletjes:D
dus ik ben sowieso geweldigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja dan is het wel heel ernstig idd.
![]()
Behalve als ik erin bijt schijnt.. Hij heeft me al gewaarschuwd dat ik dat niet mag proberen.. Maar juist dan trekt het he..
Ik wil jou wel een keer meeten. ;iquote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En de kracht.. Vooral de kracht...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar tijd en zin voor heb.
Ik vind wel dat je dat eens moet doen, ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus ik ben sowieso geweldig![]()
Behalve als ik erin bijt schijnt.. Hij heeft me al gewaarschuwd dat ik dat niet mag proberen.. Maar juist dan trekt het he..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een ex vond zachtjes bijten wel geil.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus ik ben sowieso geweldig![]()
Behalve als ik erin bijt schijnt.. Hij heeft me al gewaarschuwd dat ik dat niet mag proberen.. Maar juist dan trekt het he..
ik denk dat het dan einde ik is... Bij de vorige had ik het heus wel geprobeerd als ie me op dat idee had gebracht, die had lang zoveel kracht niet..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je dat eens moet doen, ja.
Ik ben bang dat ik teveel van mezelf vraag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En de kracht.. Vooral de kracht...
als ik het over bijten heb, heb ik het over tot bloedens toe.. Zoals het hoortquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Een ex vond zachtjes bijten wel geil.
![]()
weer terug... en dit keer was er weer een hoop gezeik op t werk tijdens de wandeling
![]()
Nog maar 4 weken
ik zeg gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik teveel van mezelf vraag.
Ik wil die onzin nooit meer horen. Je blijft van mijn stad en uit mijn stadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk niet, alleen op zondag wat stilletjes![]()
Dat kan ik je niet beloven. En dat ga ik dus ook niet doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil die onzin nooit meer horen. Je blijft van mijn stad en uit mijn stad
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Daar was zijn lul te mooi voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik het over bijten heb, heb ik het over tot bloedens toe.. Zoals het hoort
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil die onzin nooit meer horen. Je blijft van mijn stad en uit mijn stadbazin.
je rijdt er maar omheen of blijft bij Lent hangen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet beloven. En dat ga ik dus ook niet doen
geen enkele lul is daar te mooi voorquote:
Hoezo gezeik?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:58 schreef Cryothic het volgende:
weer terug... en dit keer was er weer een hoop gezeik op t werk tijdens de wandeling
![]()
Nog maar 4 weken
Aftellen![]()
Dat was wel de mooiste en grootste die ik ooit heb gezien. Maar ja, uiterlijk is niet alles.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen enkele lul is daar te mooi voorA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Neuhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je rijdt er maar omheen of blijft bij Lent hangen.
beek of leuth is ook prima.quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Alleen maar goeds in Nijmegen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
de grootste was toch wel die van M. Maar ja, grootte is niet belangrijk, als het maar kieteltquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was wel de mooiste en grootste die ik ooit heb gezien. Maar ja, uiterlijk is niet alles.
Baas en de projectmanager afzeikenquote:
Wegens slecht werk, en een komende rechtzaak met een (bijna)ex werknemerNIEUW: Foto's!![]()
uhm, je hebt het hier ook over mij he?quote:
Haha, lekker wegwandelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Baas en de projectmanager afzeiken
Wegens slecht werk, en een komende rechtzaak met een (bijna)ex werknemerDus die werknemer word aangeklaagd maar werkt daar nog?
![]()
Die ik noemde was zelfs te groot voor mij. De huidige is veel fijner.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de grootste was toch wel die van M. Maar ja, grootte is niet belangrijk, als het maar kietelt![]()
Ze zit in de ziektewet (al 3 maanden voordat ze haar ontslagen hebben), dus dat gaat niet zomaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, lekker wegwandelenDus die werknemer word aangeklaagd maar werkt daar nog?
Dus zolang de rechter (komende vrijdag) nog geen uitspraak heeft gedaan, is ze nog officieel in dienst.Daar zie ik ook nog t meest tegenopquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:09 schreef MeneerLogica het volgende:
Net afscheid genomen van me favo collegatoch wel raar..
" Afscheid nemen bestaat niet... Lalalalala "quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:09 schreef MeneerLogica het volgende:
Net afscheid genomen van me favo collegatoch wel raar..
Jij waardeert 024.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm, je hebt het hier ook over mij he?
pijn kan best fijn zijn..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Die ik noemde was zelfs te groot voor mij. De huidige is veel fijner.![]()
En toch heb ik liever een kleine die steigert, dan een grote die weigert.
ik waardeerde 024 al toen het nog 080 was.quote:
Mijn stadje
Pijn is wel lekker, maar die pijn was dat niet. Een doorschieter kwam ook eens voor, dat voelde alsof ik doodging.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pijn kan best fijn zijn..
En toch heb ik liever een kleine die steigert, dan een grote die weigert.
Nee, doodgaan is pas als je schaamlip gescheurd is en je moet plassen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Pijn is wel lekker, maar die pijn was dat niet. Een doorschieter kwam ook eens voor, dat voelde alsof ik doodging.
Zeg eh... gaat het hier nou over tot bloedens toe in pikken bijten?
Toen was ik net niet, net wel geboren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik waardeerde 024 al toen het nog 080 was.
Mijn stadje
Holy shit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, doodgaan is pas als je schaamlip gescheurd is en je moet plassen.
Ik ben lief voor piemels.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg eh... gaat het hier nou over tot bloedens toe in pikken bijten?
Gelukkig maar voor Dquote:
Ja, eens kijken of het lukken wil mijn Japanse koekblik te verruilen voor een iets groter Japans koekblik..
Ik wel.. Ik heb het nog zien verdwijnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen was ik net niet, net wel geboren.
Succesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, eens kijken of het lukken wil mijn Japanse koekblik te verruilen voor een iets groter Japans koekblik... En we willen wel pics zien
![]()
![]()
Ja. En dan niet de buitenste..quote:
Over hoe groot hebben we het? Ik heb een Mitsubishi Lancerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, eens kijken of het lukken wil mijn Japanse koekblik te verruilen voor een iets groter Japans koekblik..
Heul niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes. En we willen wel pics zien
Voor die van hem wil je alleen maar lief zijn.quote:
Piemelsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat wel vaak over piemels op FOK!.
Opvallend wel.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. En dan niet de buitenste..
Ik wil van een Swift naar een 4 deurs Civic.Sedanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Over hoe groot hebben we het? Ik heb een Mitsubishi LancerDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Geweldige ervaring.. Al zeg ik het zelfquote:
Dat vind jij toch zo erg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat wel vaak over piemels op FOK!.
Opvallend wel.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zat net ff voor mezelf op de Lancer te zoeken en zag alleen maar dikke sportbakkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil van een Swift naar een 4 deurs Civic.SedanIk heb dus deze:
Maar dan bordeauxrood
Ik pas.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geweldige ervaring.. Al zeg ik het zelf![]()
Ah ik zat ook al in m'n hoofd met de Evoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat net ff voor mezelf op de Lancer te zoeken en zag alleen maar dikke sportbakkenIk heb dus deze:
[ afbeelding ]
Maar dan bordeauxroodMaar jij hebt de burgerlijke versie
Dat is wel een mooie. Verder zijn het kutbakken, van wat ik ervaren heb.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat net ff voor mezelf op de Lancer te zoeken en zag alleen maar dikke sportbakkenIk heb dus deze:
[ afbeelding ]
Maar dan bordeauxrood
Tsja, ik ben en blijf een bibliothecaris hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ik zat ook al in m'n hoofd met de EvoMaar jij hebt de burgerlijke versie
![]()
Burgerlijkheid ten top.
ik de volgende keer ook. Littekenweefsel blijft zeer doen..quote:
Dat is klote.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik de volgende keer ook. Littekenweefsel blijft zeer doen..
Haha jawel, deze mensen wonen ver en zie ik nooit meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
" Afscheid nemen bestaat niet... Lalalalala "![]()
Nijmegen <3Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W![]()
Ik wil weer eens wakker worden met een lekker wijf naast me in bed... laatste keer was anderhalf jaar geleden
ja nja, de seks ervoor was het het wel waardquote:
Daar heb je alleen maar jezelf aan te danken dat dat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil weer eens wakker worden met een lekker wijf naast me in bed... laatste keer was anderhalf jaar geleden![]()
ik heb elke dag een lekker wijf in mn nest. En soms slaapt er iemand naast mequote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil weer eens wakker worden met een lekker wijf naast me in bed... laatste keer was anderhalf jaar geleden
Dit heb ik:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tsja, ik ben en blijf een bibliothecaris he![]()
Burgerlijkheid ten top.
En dit wil ik:
Trio'squote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb elke dag een lekker wijf in mn nest. En soms slaapt er iemand naast me![]()
![]()
Nee, dat heb ik aan ziekte te danken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Daar heb je alleen maar jezelf aan te danken dat dat niet gebeurt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wat heb je dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik aan ziekte te danken.![]()
Neurologische coeliakie (zoek maar op).quote:
Ik kan nu geen drukte, lawaai, gedoe aan. Zelfs geen bezoek van bijv. vrienden. Kan de deur niet uit wegens evenwichtsproblemen en eerder genoemde dingen.
Seks is dus helemaal niet aan de orde, want daar heb ik ook nog eens geen energie voor... mijn rechterarm wordt gespierder en gespierder
Nee, ik hou niet van delen. Piemel is van mij. Punt.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is een beetje als basisschool. Duwde ik ook het meisje die ik leuk vond![]()
![]()
Glutenallergie?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neurologische coeliakie (zoek maar op).![]()
Yup. Lees ook nog even m'n extra tekstquote:
Buurmeisje gaat me iig kapotneuken zodra ik weer in Twente woon en weer gezond benMooi vooruitzicht
Ja. Maar ik ben er van tussen dames en heren. Tot ooit.
Maar voor mij kan je wel een uitzondering maken. Dan maar een paar dagen in coma daarnaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neurologische coeliakie (zoek maar op).
Ik kan nu geen drukte, lawaai, gedoe aan. Zelfs geen bezoek van bijv. vrienden. Kan de deur niet uit wegens evenwichtsproblemen en eerder genoemde dingen.
Seks is dus helemaal niet aan de orde, want daar heb ik ook nog eens geen energie voor... mijn rechterarm wordt gespierder en gespierder
Dure namen tegenwoordig. Maar de vriend van mijn moeder heeft ook glutenallergie. Die eet gewoon glutenvrij en er is niks aan de hand. Dat geld bij jou niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup. Lees ook nog even m'n extra tekst![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Maar ik ben er van tussen dames en heren. Tot ooit.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Buurmeisje gaat me iig kapotneuken zodra ik weer in Twente woon en weer gezond benMooi vooruitzicht
Moet je haar niet te lang laten wachten natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
![]()
ah gelukkig, dan kan ik weer veilig naar binnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Maar ik ben er van tussen dames en heren. Tot ooit.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zal het dan vast aan de darmen hebben? Da's iig de standaardvariant van coeliakie. Bij mij zit het letterlijk tussen de oren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dure namen tegenwoordig. Maar de vriend van mijn moeder heeft ook glutenallergie. Die eet gewoon glutenvrij en er is niks aan de hand. Dat geld bij jou niet?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
En hoe kom je ervan af?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zal het dan vast aan de darmen hebben? Da's iig de standaardvariant van coeliakie. Bij mij zit het letterlijk tussen de oren.![]()
Ofterwijl, stel je verdomme eens niet zo aan!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zal het dan vast aan de darmen hebben? Da's iig de standaardvariant van coeliakie. Bij mij zit het letterlijk tussen de oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
Die kan ondertussen toch wat anders doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Moet je haar niet te lang laten wachten natuurlijk
Ik vermaak me tussendoor welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kan ondertussen toch wat anders doen?
Neurologisch, dat is wel apart. Wat doet het dan met je?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zal het dan vast aan de darmen hebben? Da's iig de standaardvariant van coeliakie. Bij mij zit het letterlijk tussen de oren.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Glutenvrij eten, doe ik nu alweer zo'n 10 maanden, maar ik wacht nog steeds op resultaat. Dat schijnt bij de neurovariant stukken langer te duren dan bij de darmvariant, soms wel anderhalf jaarquote:
Wie weet wat voor lover TGND gaat tegenkomen. Misschien is ze dan wel van de marktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kan ondertussen toch wat anders doen?![]()
![]()
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vermaak me tussendoor wel
Heb je er wel vertrouwen in dan? Als het allemaal tussen de oren zit moet je er wel vertrouwen in hebben lijkt me.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Glutenvrij eten, doe ik nu alweer zo'n 10 maanden, maar ik wacht nog steeds op resultaat. Dat schijnt bij de neurovariant stukken langer te duren dan bij de darmvariant, soms wel anderhalf jaar![]()
Mijn hartje is bestemd voor Drizztquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wie weet wat voor lover TGND gaat tegenkomen. Misschien is ze dan wel van de markt
Kaneel niet meer? Of heb je een groot hartquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hartje is bestemd voor Drizzt![]()
![]()
Double daten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hartje is bestemd voor Drizzt
Gaan we weerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Neurologisch, dat is wel apart. Wat doet het dan met je?
- evenwichtsstoornis, ik zwalk soms rond alsof ik ladderzat ben
- geluidsfilter is beschadigd, dus ik hoor alles HEEL HARD en alles tegelijk. Een gesprek vlakbij en een gesprek een paar meter verderop kan ik niet uit mekaar houden.
- heel weinig energie
- slecht slapen
- daarom heel erg duf
- als ik gluten binnenkrijg heb ik symptomen van nystagmus (onwillekeurige oogbewegingen)[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hartje is bestemd voor Drizzt
Dealquote:
Wat nou als je minder drinkt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaan we weer
- geluidsfilter is beschadigd, dus ik hoor alles HEEL HARD en alles tegelijk. Een gesprek vlakbij en een gesprek een paar meter verderop kan ik niet uit mekaar houden.
- heel weinig energie
- slecht slapen
- daarom heel erg duf
- als ik gluten binnenkrijg heb ik symptomen van nystagmus (onwillekeurige oogbewegingen)![]()
![]()
Haha, grappig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat nou als je minder drinkt?
Ik drink nauwelijks, alleen in het weekend.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Oke, nog nooit van zoiets extreems gehoord door gluten, vervelend. Hoe is dit bevestigd dat je dit hebt dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haha, grappig.
Ik drink nauwelijks, alleen in het weekend.![]()
Ik had het net wel gelezen, maar dit is nog wat duidelijker. Ik was benieuwd naar de neurologische en eventueel psychologische effecten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaan we weer
- heel weinig energie
- slecht slapen
- daarom heel erg duf
- als ik gluten binnenkrijg heb ik symptomen van nystagmus (onwillekeurige oogbewegingen)
Lijkt me episch.quote:![]()
Gaan J en D alleen maar lopen 'heerschen'. Dus kunnen wij doen wat we willenquote:
Na flink wat onderzoeken te hebben gehad, elke keer kwam er een "sorry meneer, we hebben niks gevonden" (quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oke, nog nooit van zoiets extreems gehoord door gluten, vervelend. Hoe is dit bevestigd dat je dit hebt dan?) uit, totdat ik bij een internist kwam die aan coeliakie dacht. Maagdarmonderzoek gehad, darmen zagen er keurig uit, maar een bloedonderzoek wees aan dat de waarde van mijn antistoffen tegen gluten enorm hoog was. Toen zijn we er na zo;'n 15 onderzoeken achtergekomen.
Ik had liever wat anders gehad
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan J en D alleen maar lopen 'heerschen'. Dus kunnen wij doen wat we willen![]()
We gaan jullie heerschenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan J en D alleen maar lopen 'heerschen'. Dus kunnen wij doen wat we willen
Maar is het niet psychologisch deels? Dat als hun zeggen dat een bijwerking van de ziekte zwalken kan zijn dat jij gaat zwalken (onbewust)?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na flink wat onderzoeken te hebben gehad, elke keer kwam er een "sorry meneer, we hebben niks gevonden" () uit, totdat ik bij een internist kwam die aan coeliakie dacht. Maagdarmonderzoek gehad, darmen zagen er keurig uit, maar een bloedonderzoek wees aan dat de waarde van mijn antistoffen tegen gluten enorm hoog was. Toen zijn we er na zo;'n 15 onderzoeken achtergekomen.
Ik had liever wat anders gehad![]()
Nee, want ik zwalkte al voordat ik de diagnose hadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maar is het niet psychologisch deels? Dat als hun zeggen dat een bijwerking van de ziekte zwalken kan zijn dat jij gaat zwalken (onbewust)?
Ben voor onderzoek naar een kliniek voor evenwichtszooi in Dronten en Harderwijk geweest, daar kwam wel uit dát ik evenwichtsklachten had, maar ze konden maar niet vinden wáárom. Gruwelijk ergerlijk was dat
quote:Nee. Wedden dat jij en D te druk zijn met elkaar? Wedden?!quote:What you forget, you are gonna repeat.
Nah, dat win je.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Nee. Wedden dat jij en D te druk zijn met elkaar? Wedden?![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: