Vanavond? Sinds wanneer mogen jullie bij Viking na zonsondergang trainen. Toen ik nog op het Merwedekanaal roeide waren er nooit mensen van Viking op het water te vinden als het donker wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef flying-dutchman het volgende:
Was vanavond niet echt warm in de boot nee
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-21363100quote:Announcing the findings at a news conference in Canberra, Mr Clare said that "multiple athletes from a number of clubs in major Australian sporting codes are suspected of currently using or having previously used peptides, potentially constituting anti-doping rule violations".
Is dat de bedrijfsacht "Kantoorhalen" of hebben ze ondertussen ook nog een andere? Maar leuk dat jullie de H&H gaan starten, wij gaan voor de Head trainen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:59 schreef flying-dutchman het volgende:
Dat klopt. Op dinsdag avond roei ik met mijn werkgever bij Orca.
Met het team van mijn werkgever gaan we de heineken en de head starten
Nee, geen probleem. Het zal vast wel gebeuren, maar niet op de schaal waarin we het nu in andere sporten zien gebeuren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:19 schreef BEFEM het volgende:
Ook in Australie gaat het los, worden alleen geen namen of sporten genoemd.
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-21363100
Wat denken jullie? Is doping een probleem in het roeien?
Oja, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:19 schreef BEFEM het volgende:
Het hele jaar door op je gewicht zitten (wat je dus moet met een onverwacht weegmoment) lijkt me het aller kutste wat er is. Verder mag je toch gewoon lichter zijn dan 70 als je dat wilt? Je mag alleen niet meer compenseren, als de plannen doorgaan.
Goed punt, ik ga het doorgeven aan het bestuur.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:50 schreef Keroppi het volgende:
Asopos is ook lekker kneuzig bezig zeg. Ik wilde via hun site informatie over de Zijlhead, krijg je deze pagina: http://www.asopos.nl/node/1262 Met -jaja- informatie uit 2011!
Even verder Googlen levert wel wat informatie op, maar vanaf wanneer de rugnummers op te halen zijn en etc is niet terug te vinden... Ik heb deze wedstrijd nooit gestart maar ik hoop dat de organisatie op de wedstrijddag beter is.
Maar het hele jaar op gewicht zijn is hartstikke zwaar joh Zeker als je bijvoorbeeld als de (voormalige) LM4- een periode in het zware veld start in Nederland, zouden zij daarvoor dan ook op gewicht moeten zijn omdat ze later in het jaar een wereldbeker starten?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, daar heb je gelijk in.
Maar het hele jaar op een bepaald gewicht zijn betekent dat er geen mannen van >80 kg meer gaan proberen om licht te roeien, en dat is wat ze er mee willen bereiken.
Heb ondertussen ook al een mail van de wedstrijdcommissaris terug en een Fokker had me ook al gePM'd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:55 schreef Grapjurk het volgende:
[..]
EDIT: De eerste reactie van een random bestuurslid was: "Hebben we daar een site voor dan?"
Inmiddels is het aangepast. Bedankt voor de feedback!
Het idee is juist dat het niet zwaar is, omdat de 'te zware lichten' dan niet meer licht zullen starten..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:36 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Maar het hele jaar op gewicht zijn is hartstikke zwaar joh Zeker als je bijvoorbeeld als de (voormalige) LM4- een periode in het zware veld start in Nederland, zouden zij daarvoor dan ook op gewicht moeten zijn omdat ze later in het jaar een wereldbeker starten?
Weet je toevallig ook de reden om te kiezen voor een omgekeerde startvolgorde? Leuk om het wat spannender te maken door de snellere nummers achteraan te zetten, maar aangezien er wel een heel nauw bruggat aan het begin van het parcours zat niet zo handig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:55 schreef Grapjurk het volgende:
[..]
Goed punt, ik ga het doorgeven aan het bestuur.
EDIT: De eerste reactie van een random bestuurslid was: "Hebben we daar een site voor dan?"
Inmiddels is het aangepast. Bedankt voor de feedback!
Ja tuurlijk is het allemaal niet enorm serieus maar zo'n brugsituatie kan wel frustrerend zijn. En wat je zegt, mooi leermoment voor stuurtjes. Onze stuur had ook nog nooit een wedstrijd gestuurd, het was bijv mooier geweest als ze voor de brug een opzetje erin had gegooidquote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef Grapjurk het volgende:
De zijlhead is (in mijn ogen) een veredelde sparsessie met wedstrijdelement. Dus ik vind het alleen maar beter dat er dan zo competitief mogelijk gevaren wordt. Daar gaat iedereen harder van varen. En je kunt zo mooi oefenen met de achtervolgingsraces in het langebaanseizoen, ook handig voor onervaren stuurtjes voor ze volgende week voor het eggie moeten.
Die 2- had ook het andere bruggat kunnen pakken. Net als mijn LB4+ die vervolgens ook op jullie ging wachten, we hebben daar ook nog best een tijd stil gelegen. Maar ik ben niet ontevreden, we zijn alsnog flink uitgelopen op onze veldgenoten. Ik heb dus wel zin in de WW!
Waar zat jij in de boot?
Het zag er nog wat fragiel uit bij jullie, inderdaad te verklaren als jullie niet vaak getraind hebben in deze boot/opstelling. Gewoon een kwestie van veel kilometers maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:27 schreef Keroppi het volgende:
Oh is de Gyas-Hunze ook dit weekend. Ik heb net wat filmpjes gekeken die van de kant gemaakt werden. En het was bij vlagen schandalig ongelijk. Nummers 1 t/m 3 zitten gewoon een aantal halen lang voor mij in het water... Gelukkig zaten er ook hele goede stukken tussen
Maar ik schrok wel een beetje van die ongelijkheid hoor... Dacht dat we dat niveau wel voorbij waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |