Ik heb de muziek lekker vol openquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:19 schreef trui het volgende:
oh dat is een raar gevoel he Ophelia. sterkte met 't doorkomen van de tijd! kun je niet even iets echt leuks voor jezelf gaan doen?
Top dat het werktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:22 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Om een voedingskussen achter haar rug te doen en dan richting haar benen zodat ze niet wakker schrikt omdat er niets achter haar is. Als ze bij me sliep hield ik haar altijd vast. Ik heb een klein voedingskussen in de vorm van een croissant, dat werkt wel goed.
Dan zeg je niets. Of wat een lief kindquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zeggen jullie eigenlijk tegen een ouder waarbij je op babybezoek bent en je het kind lelijk van vind? Liegen jullie of zeggen jullie letterlijk dat het een graflelijk beest is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze doet het hartstikke goed, slaapt overdag heerlijk in de box of doek maar de avond is wakker tijd en s'nachts gaat het op en af lekker met soms doorslapen en soms 2 x per nacht wakker.
maar ik geloof dat ik niet mag klagen als ik het soms zo lees hier.
donderdag gaan we naar het c.b. ben benieuwd hoeveel ze nu gegroeid is want borstvoeding maakt me soms een beetje onzeker.
hopelijk kan ik het een beetje bijhouden, ik lees in ieder geval wel alles![]()
Ik zeg altijd wat een lief kind idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zeg je niets. Of wat een lief kind
Ik denk dat dat een verkeerde aanname is. En dat lijkt te suggeren dat mensen het niet doen omdat ze het niet over hebben voor hun kind. Het kan namelijk ook gewoon niet werken. Ik ben altijd heel makkelijk geweest, er mocht overal geslapen worden, overdag op ons, op het voedingskussen, in de box, en 's nachts altijd in de co-sleeper. Ging altijd uitstekend, tot hij een maand of twee was. Dan lag hij 's avonds van 9 tot 12 te huilen op papa's borstquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:14 schreef Kersjes het volgende:
Maar voor anderen is dit horror, die gaan in de weer met inbakeren, slaaptrainingen, laten huilen...
Mijn Zoë is nu 21 maanden en slaapt ook bij ons in bed. We hebben het geprobeerd om in haar eigen bedje te doen maar dan slaapt ze niet of is om het uur wakker en dan slaap je zelf nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:14 schreef Kersjes het volgende:
Mijn persoonlijke ervaring met haar delen, ze vond het overduidelijk niet fijn om S. te laten huilen. En dat hoeft ook helemaal niet, dat is mijn ervaring althans![]()
Wij zouden ook slaap-issues met Seth hebben gehad. Al vanaf dag 1 wil hij namelijk niet alleen slapen. Dus is zijn bedje slechts een paar uur in gebruik geweest en tukt hij overdag in de doek, in de wagen, op schoot of op het voedingskussen op de bank.
's Avonds is hij ook altijd bij ons beneden en we nemen hem mee als we zelf rond 'n uur of 12 naar bed gaan. Hij slaapt dan bij ons in bed.
Werkt prima voor ons allemaal![]()
Dit is de keuze die we hebben gemaakt en waar we ons fijn bij voelen.
Ieder voor zich, toch?
Ik ben wars voor afkeurende blikken en mijn cb is best heel tof, dus ja, ik doe inderdaad wat goed voelt voor ons allebeiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef Kersjes het volgende:
Clubsoda, helemaal met je eens.
Maar dan kies je er toch voor om je op dat moment te laten leiden door de behoeftes van je kind?
Je kan je namelijk ook laten leiden door wat de mevrouw van het CB zegt. Of de buurvrouw met 'r afkeurende blik, of wie dan ook.
Ja dat vraag ik me ook af. Ik zou er graag een co-sleeper naast hebben maar dat past niet in onze kamer. De eerste 7 maanden komt er een wiegje op onze kamer, dat hebben we ook met Zoë gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:28 schreef Kersjes het volgende:
Gezellig Tally![]()
Hoe gaan jullie dat straks doen met de baby erbij?
Wij hebben hier ook nog regelmatig peuter erbij in de loop van de nacht.
Dan ligt Seth tegen de muur, ik ernaast, dan peuter en manlief die z'n best moet doen niet uit bed te rollen
En als ze nog niet draaien kan je d'r ook nog in de wasbak leggenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:40 schreef Clubsoda het volgende:
Omentielvo, zorg je alleen voor je dochter? Ik mis dat soort dingen altijd een beetjeJe kunt haar bijvoorbeeld ook meenemen als je gaat douchen, in de kinderwagenbak bijvoorbeeld en wat later in een wipstoeltje. Alles doen als ze slaapt is soms ook best heel vermoeiend merk ik, soms wil je ook heel even tijd voor jezelf.
Hebben wij ook gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Ik zou er graag een co-sleeper naast hebben maar dat past niet in onze kamer. De eerste 7 maanden komt er een wiegje op onze kamer, dat hebben we ook met Zoë gedaan.
Maar daarna... Hopelijk wil de baby wel in d'r eigen bed. En anders.... Koop ik een groter bed
hier gaat ze ook mee naar de wcquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik neem haar altijd mee in de wipper als ik ga douchen. Of legde haar op het aankleedkussen in de badkamer. Maar ik nam haar ook mee in de draagzak op de plee
Uhmm.... ja behalve als je dus s nachts graag structureel iets wilt veranderenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:11 schreef Twinkle20 het volgende:
En 's nachts zou ik niet gaan lopen keutelen met 'de perfecte slaapplek' als dat betekent dat jouw mini het op een krijsen zet. In ieders belang kan je dan in mijn ogen maar het snelste gehoor geven aan datgene wat wel werkt. Uitproberen kan overdag als de batterij weer opgeladen is
Dat is niet 'net zoals' hoor... Bij dat verhaal krijg ik net zo goed eenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:26 schreef Kersjes het volgende:
Dat mag Fee-Nix.
Net zoals ik laatst 'n- gevoel kreeg toen iemand vertelde tijdens het koken altijd de afzuigkap op standje maximaal te hebben staan, ook als het niet echt nodig was.
Kooktijd was namelijk huiltijd voor haar baby. En als ze baby boven in d'r bedje hoorde krijsen dan voelde ze zich toch wel een beetje rot. Maar met de afzuigkap aan hoorde ze niks. Problem solved![]()
Ze was zelf erg tevreden met deze oplossing en sliep er geen seconde minder om.
Klopt, is heel jammer. Iedereen moet immers inderdaad doen waar hij zich goed bij voelt. Maar mijn punt is dat er gesuggereerd wordt dat ik me goed bij mijn methode voel omdat ik het "horror" zou vinden om mijn kind dichtbij me te hebben. Ik vind dat niet vriendelijk klinken en bovendien is het niet waar, ik vind mijn kind verzorgen niet horrorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:47 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan![]()
Clubsoda, prima toch? Jij bent verantwoordelijk voor je kind, en niemand anders.
Jij bent de opvoeder en jij bepaalt. En dus ook of en in welke mate je je laat leiden. En door wie.
Helaas hoor je toch regelmatig voorbij komen dat iemand het liever zus of zo had gedaan, bij nader inzien. En dat is jammer.
Je bied hem toch structuur en daarmee veiligheid? Je laat hem toch niet eindeloos liggen huilen zodat hij het maar moet uitzoeken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klopt, is heel jammer. Iedereen moet immers inderdaad doen waar hij zich goed bij voelt. Maar mijn punt is dat er gesuggereerd wordt dat ik me goed bij mijn methode voel omdat ik het "horror" zou vinden om mijn kind dichtbij me te hebben. Ik vind dat niet vriendelijk klinken en bovendien is het niet waar, ik vind mijn kind verzorgen niet horrorIk voel me goed bij wat ik doe omdat ik zie dat het werkt. Niets meer en niets minder. Wat anderen daar van vinden zal me jeuken, maar ik krijg een
-gevoel dat blijkbaar de indruk bestaat dat ik te lui/gemakzuchtig/hardvochtig om het anders aan te pakken. Ik zal vast enorm interpreteren hier hoor, maar het komt gewoon niet lekker over.
Ze slaaptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik sleep hem even hierheen
[..]
Top dat het werkten waar koop je zoiets? Ik zou een kleintje goed kunnen gebruiken.
Als je kind huilt (hoe oud ook) lijken de secondes opeens minuten. En de minuten lijken urenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:51 schreef Estrys het volgende:
Over laten huilen gesproken. Sta ik daar in de stromende regen met een paraplu in de ene hand en aan mijn andere arm een maxi cosi inclusief heel hard huilend kind. Want honger! En dan pogen die maxi cosi droog te houden onder de paraplu. Argh, dat waren een lange tien minuten... Of niet eens tien.
Nee, precies, dankje. Maar blijkbaar vallen mijn ideeën over wat goed is voor mijn kind onder "al die tips van laat maar huilen" en dat vind het gewoon jammer. De nuance verdwijnt zo snel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:51 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Je bied hem toch structuur en daarmee veiligheid? Je laat hem toch niet eindeloos liggen huilen zodat hij het maar moet uitzoeken?
Misschien zeg ik ook wel weer iets wat verkeerd valt, maar huilen is ook goed voor een mens. Ook voor een baby. Mijn beide zussen hebben pedagogiek gestudeerd en mijn zus zei me: ze moet wel het gevoel krijgen dat ze ook mag huilenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, precies. Maar blijkbaar vallen mijn ideeën over wat goed is voor mijn kind onder "al die tips van laat maar huilen" en dat vind het gewoon jammer. De nuance verdwijnt zo snel.
En die maxi cosi wordt ook met de minuut zwaarder en onhandigerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je kind huilt (hoe oud ook) lijken de secondes opeens minuten. En de minuten lijken uren
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:02 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë, wat een wijsheid. Ben het echt helemaal met je eens
. En met je zus dus ook
.
Die luxe heb ik niet. Want om half negen begint de school en on half drie is hij uit. Dus dan moet ik er staan. En honger of geen honger, dan moet ze toch echt even wachten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:00 schreef Twinkle20 het volgende:
O ja dat huilen lijkt altijd veel langer te duren dan daadwerkelijk zo is. Als ik al de deur uit ga.. is het een half uur nadat D der eten heeft gehad. Scheelt mij een hoop gestress. Deed dat in het begin weleens anders maar men, kon mezelf dan wel vooor mijn kop slaan dat ik het zo aanpakte.
Dat is het lot van een 'nakomer'.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:09 schreef Kersjes het volgende:
Estrys, hier wordt ook regelmatig een babyslaap verstoord om dezelfde reden. School, logopedie, gedoe....
En mijn baby is een uitslaper. Elke morgen wordt hij bruut gewekt. Behalve in het weekend, dan slaapt hij meestal tot 'n uur of 10.
Met vele onderbrekingen, dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:10 schreef covie het volgende:
Ik leer haar nu al dat huilen best mag maar niet omdat een speeltje is gevallen oid.
Maar ik denk dat haar karakter dat ook nodig heeft.
Ik kijk altijd even wat er is, en besluit dan wat ik doe.
Een afzuigkap aanzetten om te doen alsof het huilen er niet is hoort daar overigens niet bij.
M heeft ook echt duidelijk verschillende soorten huiltjes, haar "ik heb honger" klinkt echt anders dan haar "help ik ben omgevallen" en ook als ze in bed lig hoor ik ondertussen wel ofhet menens is of dat ik haar met rust kan laten.
Ik vermoed dat het het internet wel zal zijn (en dat ik daardoor dingen lees die er niet zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:04 schreef Kersjes het volgende:
Wie z'n kind is er beter af? Wie is gelukkiger en zal later beter in het leven staan?
Als het gevallen is geef ik het ook vaak wel weer terug, kleine moeite. Als dingen bewust op de grond gesmeten worden blijven ze daar na twee keer teruggeven wel gewoon liggen. Mijn kind mag daar best om huilen (en dat doet ie ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:10 schreef covie het volgende:
Ik leer haar nu al dat huilen best mag maar niet omdat een speeltje is gevallen oid.Maar ik denk dat haar karakter dat ook nodig heeft.
Ik kijk altijd even wat er is, en besluit dan wat ik doe.
Een afzuigkap aanzetten om te doen alsof het huilen er niet is hoort daar overigens niet bij.
M heeft ook echt duidelijk verschillende soorten huiltjes, haar "ik heb honger" klinkt echt anders dan haar "help ik ben omgevallen" en ook als ze in bed lig hoor ik ondertussen wel ofhet menens is of dat ik haar met rust kan laten.
De eerste avond dat ik thuis was uit het ziekenhuis, lag ik boven met Saartje in bed. Toen ook al een heel tevreden baby'tje. Ze lag lekker te slapen in mijn armen, en ik lag als een idioot te janken en mijn best te doen om mijn tranen niet op haar te lekkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:28 schreef Omentielvo het volgende:
Clubsoda ik doe het inderdaad alleen. Bewust voor gekozen. Deze week is mijn zus bij me ter ondersteuning (nu alleen niet, want jarig nichtje)
Vandaag heb ik gewoon op hol geslagen hormonen. Het gevoel van 'ik ben moeder' kickt er keihard in. En dan komen de tranen van geluk en onzekerheid tegelijk eruit.
En nu met bijna 1 week oud heb ik niks te klagen eigenlijk. Riley huilt alleen bij honger en krampjes. En verder is ze de rustheid zelve. En ook daar kan ik om huilen. Vreemd mens ben ik
En dat gaat nooit meer over, dat emotioneel en sentimenteel gedoe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:28 schreef Omentielvo het volgende:
Clubsoda ik doe het inderdaad alleen. Bewust voor gekozen. Deze week is mijn zus bij me ter ondersteuning (nu alleen niet, want jarig nichtje)
Vandaag heb ik gewoon op hol geslagen hormonen. Het gevoel van 'ik ben moeder' kickt er keihard in. En dan komen de tranen van geluk en onzekerheid tegelijk eruit.
En nu met bijna 1 week oud heb ik niks te klagen eigenlijk. Riley huilt alleen bij honger en krampjes. En verder is ze de rustheid zelve. En ook daar kan ik om huilen. Vreemd mens ben ik
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De eerste avond dat ik thuis was uit het ziekenhuis, lag ik boven met Saartje in bed. Toen ook al een heel tevreden baby'tje. Ze lag lekker te slapen in mijn armen, en ik lag als een idioot te janken en mijn best te doen om mijn tranen niet op haar te lekken
Ik voelde me zo ontzettend gelukkig en dat gevoel was zo overweldigend, dat ik niets anders kon dan huilen![]()
was het zo vies danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:37 schreef Estrys het volgende:
Zaten we aan tafel te eten rolden de tranen weer over mijn wangen.
quote:
Dat had ik de vorige keer, dit keer niet. Was na 8 dagen wel een beetje klaar met de stapverhalen. Aardige meid hoor en deed het heel goed maar die verhalen over stappen, de kroeg en foute exen en zo... Do I look like I care?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:50 schreef rebel-angel het volgende:
ik moest huilen omdat de kraamverzorgster weg ging![]()
en omdat ik me zooo goed voelde dat ik bang was dat dat niet helemaal klopte
en dat er straks iets geweldig fout moet gaan
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was heel blij toen onze kraamhulp ging, ze had een luide stem en over alles een al dan niet gefundeerde mening. Het was net of de verpersoonlijking van RTL4 de hele dag door mijn huis banjerde.
http://www.beslist.nl/pro(...)563281/c/merk~477221quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik sleep hem even hierheen
[..]
Top dat het werkten waar koop je zoiets? Ik zou een kleintje goed kunnen gebruiken.
Hadden wij dezelfde ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was heel blij toen onze kraamhulp ging, ze had een luide stem en over alles een al dan niet gefundeerde mening. Het was net of de verpersoonlijking van RTL4 de hele dag door mijn huis banjerde.
enig idee waarom ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:36 schreef Ticootje het volgende:
Hmz. Volgende week terug voor gehoortest. Niet geslaagd.
Bram is natuurlijk net uit het ziekenhuis vanwege rs. Bij een verkoudheid kan de test vaker niet slagen. Dus over een week terug en anders komt er iemand thuis een andere test afnemen.quote:
Wel grappig om te lezen dat anderen dat prettig vinden, omdat ik daar bijvoorbeeld echt de kriebels van zou krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Wij hadden eentje die prima aansloot op onze visie en mij de eerste dagen (terecht!) naar bed dirigeerde. Soms heb ik dat nodig :p.
En tussen 1 en 3 geen bezoek. Boeide haar niet wat we in die tijd deden.. maar gewoon geen bezoek. Ook heel goed van der.
Als hij nog een keer niet slaagt wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef Kyara het volgende:
krijgt hij dan de uitgebreide test tico?
Hier stonden ze vandaag thuis op de stoep voor de hielprikecht zo suf. Vorig jaar ook al het geval bij M. Moet je er zelf weer achteraan dat ze in t ziekenhuis liggen en dat de hp al is afgenomen.
Hoe gaat het verder ? Met jou en de meiden ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef Kyara het volgende:
krijgt hij dan de uitgebreide test tico?
Hier stonden ze vandaag thuis op de stoep voor de hielprikecht zo suf. Vorig jaar ook al het geval bij M. Moet je er zelf weer achteraan dat ze in t ziekenhuis liggen en dat de hp al is afgenomen.
Geen idee. Het is een onwijs mak ventje. Het gegil van z'n zussen maakt m in elk geval niets uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Omentielvo het volgende:
Tico, ik hoop dat het door de verkoudheid komt. Heb je zelf het idee dat hij reageert op geluiden?
Ja echt .. want ik ben zon kip die zich de dag na de bevalling al helemaal geweldig voelde en de hele wereld dacht aan te kunnen. Maar nog geen vijf tellen op mijn poten kon staan door het bloedverlies.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel grappig om te lezen dat anderen dat prettig vinden, omdat ik daar bijvoorbeeld echt de kriebels van zou krijgen.
PEquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef PureEvil het volgende:
Ja euhm....gaat nu wel goed. ben alleen doodmoe, en ik hijg als een oud paard. verschrikkelijk.
ben opgenomen met hartkloppingen, en een vaag gevoel op mn borst...maar ze konden niks vinden..Dus vandaag weer naar huis...
Was wel gezellig met 2 van die ouwe besjes op de kamer
Succes volgende week!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:36 schreef Ticootje het volgende:
Hmz. Volgende week terug voor gehoortest. Niet geslaagd.
Idd eng...en ik heb totaal geen conditie, moest ook een fietstest doen..was bekaf. (maar zo moe als nu was ik vorige week écht nog niet)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
PEwat eng, waar het hijgen en moe- zijn vandaan komt weet je dus ook niet?
Leyla slaagde ook niet in 1x.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:39 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Succes volgende week!
Joep is ook 3x gezakt. ......na de 2e x moest ik janken er ging vanalles ineens door me heen.
Ik dacht stel je toch voor.
Hij was toen ook erg verkouden.
T is goed gekomen maar ken t gevoel erbij
En godsamme, hiervan schoot ik vol. Zo herkenbaar. Al was het bij mij een soort gevoel van "ik lig hier een wrak te wezen en dit schitterende wezentje is zo ontzettend afhankelijk van mij en hij doet het zo geweldig en is zo mooi en waarom stel ik me zo aaahaaa-aaaan"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De eerste avond dat ik thuis was uit het ziekenhuis, lag ik boven met Saartje in bed. Toen ook al een heel tevreden baby'tje. Ze lag lekker te slapen in mijn armen, en ik lag als een idioot te janken en mijn best te doen om mijn tranen niet op haar te lekken
Ik voelde me zo ontzettend gelukkig en dat gevoel was zo overweldigend, dat ik niets anders kon dan huilen![]()
En je hebt twee prachtige meiden en een geweldige zoonquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:25 schreef Kyara het volgende:
maar ik krijg wel ontbijt op bed. En lunch, en avondeten
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Idd eng...en ik heb totaal geen conditie, moest ook een fietstest doen..was bekaf. (maar zo moe als nu was ik vorige week écht nog niet)
Nu slaat mn hart ook af en toe over, ga dus ook nu naar bed..hopelijk kan ik slapen
Is bekend hoe lang hij moet blijven?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:46 schreef Sam1993 het volgende:
Clubsoda gefeliciteert met de verjaardag van M! 1 jaar alweerDat gaat snel zeg..
Wij zijn ons aan het klaarmaken voor op bezoek te gaa bij papaLisa lijkt er zin in te hebben als ik het over papa heb word ze helemaal hyper. Maar ik daarintegen zie er een beetje tegenop.. Want ja ik moet hem toch weer achter laten daar... ach komt goed
Iedereen een fijne dag verder.
minimaal 2 weken maar het orginele progamma bevat 3 maanden. We hebben afgesproken dat we dat niet gaan doen omdat ik dat zelf niet trek maar ik gok toch wel op zo'n 3 a 4 weken dat zou nu nog 2,5 tot 3,5 week zijn. Best lang als je elkaar iedere dag bijna de hele dag ziet. Het loopt hier dat is het belangrijkste maar ik merk dat mijn rug het er erg zwaar mee heeft. Veel pijn weer enzo..quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is bekend hoe lang hij moet blijven?
Thnx, ga ik eens naar kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:13 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
http://www.beslist.nl/pro(...)563281/c/merk~477221
'theraline maan pluche' heb ik
Kunnen ze hem dan wel een volledig behandeltraject aanbieden? Als hij er over een half jaar weer zit heb je er ook niets aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:48 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
minimaal 2 weken maar het orginele progamma bevat 3 maanden. We hebben afgesproken dat we dat niet gaan doen omdat ik dat zelf niet trek maar ik gok toch wel op zo'n 3 a 4 weken dat zou nu nog 2,5 tot 3,5 week zijn. Best lang als je elkaar iedere dag bijna de hele dag ziet. Het loopt hier dat is het belangrijkste maar ik merk dat mijn rug het er erg zwaar mee heeft. Veel pijn weer enzo..
Ik kan me goed voorstellen dat dat zwaar is hoor! Maar wel erg verstandig dat hij (jullie) die beslissing genomen heeftquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:48 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
minimaal 2 weken maar het orginele progamma bevat 3 maanden. We hebben afgesproken dat we dat niet gaan doen omdat ik dat zelf niet trek maar ik gok toch wel op zo'n 3 a 4 weken dat zou nu nog 2,5 tot 3,5 week zijn. Best lang als je elkaar iedere dag bijna de hele dag ziet. Het loopt hier dat is het belangrijkste maar ik merk dat mijn rug het er erg zwaar mee heeft. Veel pijn weer enzo..
Ze hebben verder niks gezegd....Als het echt te gek wordt dan bel ik gewoon weer 112...quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:45 schreef Zoë23 het volgende:
[..]klinkt echt niet goed.
Heb je nog adviezen van de arts gekregen? Wanneer je weer moet bellen bijv?
Beterschap
ja dat zei de arts in het ZH ook al. Die wou dat ik een gesprek aanging met een psycholoog van het zh....Euhm...NEE dus. 'Ja want je hebt toch 3 kinderen, en dat geeft toch stress....' blablablaquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
PE, het kan ook 'gewoon' door stress komen he? Hoop dat je je beter voelt
Oh nee, ik vatte het niet op alsof je boos was tegen mij hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef PureEvil het volgende:
ja dat zei de arts in het ZH ook al. Die wou dat ik een gesprek aanging met een psycholoog van het zh....Euhm...NEE dus. 'Ja want je hebt toch 3 kinderen, en dat geeft toch stress....' blablabla
Ja DUH tuurlijk heb je stress als je kinderen hebt, lijkt me logisch. Daarom hoef ik toch niet naar een psycholoogMafketel
![]()
Pff, sorry, klaagpostEigenlijk hoort dat ook helemaal niet thuis hier in het babytopic
![]()
Oh, nou lijkt het net alsof ik het 'boos' bedoel tegen jou coco, maar dat is natuurlijk niet zo he!
Ja precies.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef Oognip het volgende:
PE, terecht dat je boos wordt als je naar een psycholoog wordt doorverwezen hoor. Psychologen zijn alleen voor echt hele gekke mensen.
Heb ik niet gezegd of wel? IK vind het voor mijzelf niet nodig. Heb nergens last van....(dingen die ik zou 'moeten' bespreken bedoel ik)quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef Oognip het volgende:
PE, terecht dat je boos wordt als je naar een psycholoog wordt doorverwezen hoor. Psychologen zijn alleen voor echt hele gekke mensen.
doe is een fotoquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:59 schreef Estrys het volgende:
O mensen, krijg een spuuglelijk pakje opgestuurd van een familielid. Moeten we er nog ruim twee euro strafport voor betalen ookIk weet het het is het gebaar wat telt maar hoe knullig om er 1 postzegel op te doen.
Morgen eerste keer cb. Ben benieuwd of ze goed groeit![]()
Even voor de duidelijkheid, was een grapje natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:46 schreef Rixtje het volgende:
Dus jullie willen zeggen dat ik gek ben
ik wil niemand voor het hoofd stoten want er zijn vast mensen die het heel mooi vindenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef Twinkle20 het volgende:
O ik ook van de week Estrys. Echt spuuglelijk .. krijgt D nooit van mij aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik wil niemand voor het hoofd stoten want er zijn vast mensen die het heel mooi vinden![]()
Het is overigens maatje 68, als ik even een inschatting maak dan denk ik dat ze het in mei wel aan kanlekker warm, dat wel.
Nee dat snap ik. Het is ook een super lief gebaar van die mensen en ik waardeer het wel dat ze uberhaupt op bezoek komen om D te bewonderen en niet met lege handen aan komen (al had ik dat ook prima gevonden.. eerlijk waar!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kleertjes vind ik altijd een tricky iets. Zoveel verdchillende smaken.
Ik heb 2 van die Hema pakjes, die passen dus gewoon, qua lengte ook dus. Mijn beertje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Solagratia het volgende:
Dat had Viktor ook Tico. Het ene moment zwom hij in maat 56 (ik had een grote baby verwacht dus geen maatjes 50 in huis) en ineens paste hij goed in maatje 62. Alleen broeken zijn nog veel te groot in maat 62.
Hier past maatje 50 nog prima, 56 ook wel met mouwen omslaan en zo. Dus maatje 68 gaat hem deze winter niet worden denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik vind het een leuk pakje!
En Bram zit al krap in 56. Het lijkt alsof hij 56 overslaat ofzo. Want hij paste wel in 50. Dat is nu echt te klein, maar de meeste 56 die ik heb zit ook al als naveltruitjes. En 62 past gewoon al.
Herkenbaar! Had ik met D ook. Jammer wel.. zaten zon lieve schattige poepige spulletjes tussen maja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik vind het een leuk pakje!
En Bram zit al krap in 56. Het lijkt alsof hij 56 overslaat ofzo. Want hij paste wel in 50. Dat is nu echt te klein, maar de meeste 56 die ik heb zit ook al als naveltruitjes. En 62 past gewoon al.
Eh... Bram is enorm stoer, hij zou het kunnen hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hier past maatje 50 nog prima, 56 ook wel met mouwen omslaan en zo. Dus maatje 68 gaat hem deze winter niet worden denk ik.
Maar ik denk dat Bram het nog wel past als het nog winter is.Stuur ff je adres
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En S heeft heerlijk gespeeld bij mijn ouders![]()
Condooms lijkt me ook weer zo'n 'gedoe'...quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef Xanteh het volgende:
Condooms hier, ga echt geen hormonenzooi slikken.
Laatste redmiddel bedacht ik eerder om nog met iemand binnen het bedrijf te spreken, die mijn positie misschien beter begrijpt, zelf moeder is. En ik ga mijn gevoelens naar mijn projectmanager en manager ook uitspreken. Het is alleen echt niet fijn, want ik ben bang dat ze dan contractverlenging as drukmiddel gebruiken. Volgens mij mag een tussentijdse wijziging ook niet zonder wederzijds akkoord. Sorry voor de egopost.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Zoë23 het volgende:
Tinu
Jeetje wat pittig, jammer dat ze niet met je meedenken![]()
Vind het echt knap, het aantal uren dat je werkt, 2 kids en bv/kolven. Ze moeten respect voor je hebben & begrip. Jammer dat ze zich niet kunnen
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:15 schreef Clubsoda het volgende:
Dank voor de felicaties allemaalWij hadden een fijne dag en M-etje is verwend met mooie cadeaus en gezellig bezoek. Hij vond de slingers prachtig en de taart lekker. Ik kom binnenkort nog wel even waardig afscheid nemen met een fotospam!
Sterkte met de boquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:45 schreef freecell het volgende:
bijgelezen, maar nog gevloerd door bo, geheugen van 0.
Leuke legging, truitje matig, niet bij elkaarvoordeel: bij een baby staat alles schattig
En ik wilde becky ff een knuffel geven, een baby die zoveel huilt is zo slopend!
Draai je het aantal uren dat je hoort te draaien? In totaal, bedoel ik. En is jouw werk te doen vanuit thuis? (want als ik het goed begrijp werk je een deel thuis?).quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Laatste redmiddel bedacht ik eerder om nog met iemand binnen het bedrijf te spreken, die mijn positie misschien beter begrijpt, zelf moeder is. En ik ga mijn gevoelens naar mijn projectmanager en manager ook uitspreken. Het is alleen echt niet fijn, want ik ben bang dat ze dan contractverlenging as drukmiddel gebruiken. Volgens mij mag een tussentijdse wijziging ook niet zonder wederzijds akkoord. Sorry voor de egopost.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:28 schreef Estrys het volgende:
Wij zaten gisteren naar kleine baby's grote zorgen te kijken. Kijk ik naar rechts, zit er eentje naast me met tranen. 'Stomme hormonen' zegt ie![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:28 schreef Estrys het volgende:
Voor de goede nachten![]()
Die komen hier ook wel weer. Dadelijk naar het cb. Erg nieuwsgierig hoe goed ze groeit.
Wij zaten gisteren naar kleine baby's grote zorgen te kijken. Kijk ik naar rechts, zit er eentje naast me met tranen. 'Stomme hormonen' zegt ie![]()
Maar gewoon zo blij en gelukkig dat alles goed is gegaan bij ons. En dat we gezond zijn.![]()
Dit was het cb. Als het niet werkt dan moet het via de huisarts. Nou weet je, eerlijk gezegd, het werkt gewoon niet voor mij. Ik trek het niet. Dat rotspul op een lepeltje. Het gaat nu net zo goed, kunnen we weer met een lepeltje behangplak gaan kloten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:43 schreef freecell het volgende:
Oew Estrysje kunt het proberen, maar als het niet helpt zsm weer terug daarheen! Er zijn gewoon goede medicijnen tegen reflux.
Ja ik moest er bijna van huilen daar. Toen merkte ik eigenlijk pas hoe hoog het nog zit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:53 schreef mikoxx het volgende:
Estrys, heb je dat ook aangegeven bij het cb toen ze je dat advies gaven?
Als je gevoel niet goed is, dan zou ik naar de huisarts gaan. Het is al zo heftig voor jullie nu! Sterkte...!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja ik moest er bijna van huilen daar. Toen merkte ik eigenlijk pas hoe hoog het nog zit.
Maar die cb arts kan geen ander advies geven. Het is dat of het nog even aankijken. Of naar de huisarts. Maar waarschijnlijk moet ik het daarvan eerst met indikken proberen.
Ik ga ook maar eens naar de osteopaat denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat fijn!! Ze komt er welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:41 schreef Marjolijntje het volgende:
We hadden vannacht maar 3 voedingen!En een lange ruk van 01:00 tot 05:30 (waarvan ze wel 2 uur tegen me aan geslapen heeft, maar toch!)
![]()
Ik voel me zowaar een heel klein beetje wakker!
In de nacht van dinsdag op woensdag is mijn vriend 's nachts steeds naar hem toegegaan als hij wakker werd (laatste voeding had ik om 23 uur gegeven). Hij is er 4x uitgeweest geloof ik, steeds even kort troosten (aai over z'n hoofd, instoppen en speen geven) en om 5 uur heb ik pas weer gevoed. Mijn vriend wilde het graag proberen of het hielp om hem 's nachts niet zo vaak meer aan te leggen. Ik was het er eigenlijk niet mee eens, het leidde tot een knallende ruziequote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:15 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn marjolijntje en Phaidra!
Hebben jullie toevallig iets anders gedaan dan anders, of 'gewoon' toeval?
Hier ook een goede nacht
Tussen 20 en 7:30 2 voedingen(en dus maar 2x wakker)
Lees later even bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Doe ik al. Meeste manual en anders automatisch zonder flits. Kan wellicht nog even de andere lens proberen, maar de camera is al een oudje en heeft vrij veel licht nodig. Ach, filmpjes zijn ook leuk en er zit vast ook wel eens een mooie foto tussen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:32 schreef PureEvil het volgende:
Deze foto's zijn gemaakt zonder flits volgens mij, maar dan heb je weer een hoop buitenlicht nodig ( ik wel iig) en dan op handmatig foto's maken (M - stand) en veeeeeel oefenen
![]()
Mijn fotokwaliteiten zijn ook bedroevend
ISO-waarde omhoog gooien? Alles handmatig instellen scheelt ook een hoop, ik doe mijn sluitertijd vaak korter dan dat hij automatisch zou doen met nog steeds goed resultaat. Oplichten kan je eventueel nog doen met nabewerking. Ik gebruikte nooit een flitser op mijn DSLR, maar ik ben daar laatst toch eens mee gaan experimenteren. Resultaat was eigenlijk nog best ok! Niet overbelicht ofzo, maar wel in het geheel wat lichter. Werkt wel alleen overdag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:29 schreef Mineola het volgende:
PE, ik dacht ook al, wow scherpe foto's!Maakt niet uit hoe ik mijn camera (spiegelreflex) instel, niks is opgewassen tegen mijn beweeglijke baby... Stom vind ik dat. (Tips anyone toevallig? Korte sluitertijd geeft vaak te donkere foto's helaas)
En idd hoera voor goede nachten! Zo fijn is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |