Stuquote:
natuurkundequote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb morgen een natuurkunde toets die ik ga verpesten
Waarom ga je die toets verpesten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb morgen een natuurkunde toets die ik ga verpesten
quote:
Goed bezig zo op de dinsdagochtendquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga natuurkunde studeren, kom haten
Nurt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Geen haat leuke studie lijkt mequote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Als jij het maar leuk vindquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:52 schreef LittleBrownie het volgende:
ga gewoon pauze houden met je klasgenoten danquote:
Sheer lazyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:54 schreef supersof het volgende:
Ik moest de hond uitaten voor tien uur. En ik lig nog steeds in bed
quote:
Ja beetje welquote:
quote:
Doe ik, multitasken ipod in mn hand enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ga gewoon pauze houden met je klasgenoten dan
je zei het zelfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja beetje welGoedemorgen!
[..]
oh okequote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe ik, multitasken ipod in mn hand enzo
Je mag wel lief zijn hoorquote:
jij zei dat we moesten hatenquote:
Lekker geslapen enzo?quote:
sterrenkundequote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom geen sterrenkunde eigenlijk?
Nee ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, al 10 jaar niet, jij wel?
Succesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:57 schreef supersof het volgende:
Dus nu doechen, hond uitlaten, eten etc.
Doesj zequote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:57 schreef supersof het volgende:
Dus nu doechen, hond uitlaten, eten etc.
Dat is kut.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:08 schreef msacras het volgende:
Ik heb vandaag één uur les, van 12:40 tot 13:30. En dan heb ik om 16:15 een vergadering op school___!!
Dan zou ik niet eens gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:08 schreef msacras het volgende:
Ik heb vandaag één uur les, van 12:40 tot 13:30. En dan heb ik om 16:15 een vergadering op school___!!
Waarom moest dat? Als strafquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is kut.
Ik had net in de kantine van mijn school moeten werken en ik ben het vergeten
Morningquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mogguh, ik ben net weer terug van school
Gewoon voor geld, maar nu heb ik een streepje en mag ik een paar weken niet meerquote:
SVquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
verdient goed he?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon voor geld, maar nu heb ik een streepje en mag ik een paar weken niet meer
Op zich wel te begrijpen als mensen niet op je kunnen rekenenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon voor geld, maar nu heb ik een streepje en mag ik een paar weken niet meer
Het is economie dus ik wil er wel heen want het is vrij belangrijk voor me om daar les van te volgen.quote:
Het was gewoon niet duidelijk, niet mijn foutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wel te begrijpen als mensen niet op je kunnen rekenen
Dan kun je inderdaad beter wel gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is economie dus ik wil er wel heen want het is vrij belangrijk voor me om daar les van te volgen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het was gewoon niet duidelijk, niet mijn fout
Jullie matchen, allebei Italiaans eten enzquote:
Waarom was het niet duidelijk? Kon je dat niet tijdig duidelijk krijgen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het was gewoon niet duidelijk, niet mijn fout
Precies. Maar wel lekker nutteloos 3 uur en een kwartier wachten daarna haha, want naar huis fietsen en weer terug naar school kost moeite.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter wel gaan
Dat bedacht ik net ook alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:13 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Jullie matchen, allebei Italiaans eten enz
Hoe lang moet je fietsen dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies. Maar wel lekker nutteloos 3 uur en een kwartier wachten daarna haha, want naar huis fietsen en weer terug naar school kost moeite.
Bij ons krijg je 5quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Twee euro per pauze, dus best wel ja
20-25 minuutjes, ongeveer 5 km.quote:
Het was niet duidelijk dat ik moest werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom was het niet duidelijk? Kon je dat niet tijdig duidelijk krijgen?
is goed voor jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:17 schreef msacras het volgende:
[..]
20-25 minuutjes, ongeveer 5 km.
maar dan moet ik nu naar school fietsen, na een uur weer terug, na 2 uur weer naar school, en dan weer terug. Dat is totaal 1 uur en 40 minuten en 20 km en ik ben al zo moe en het waait
lol. Net overigens ook al heen en weer naar de tandarts moeten fietsen wat ook al totaal 5 km en 20 minuten is (Y)
Dus ik verdien ook nog eens te weinigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij ons krijg je 5of per dag, tenminste iets met 5 eu
dan dan taaaaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik verdien ook nog eens te weinig
Dan begrijp ik wel dat je daar geen zin in hebtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:17 schreef msacras het volgende:
[..]
20-25 minuutjes, ongeveer 5 km.
maar dan moet ik nu naar school fietsen, na een uur weer terug, na 2 uur weer naar school, en dan weer terug. Dat is totaal 1 uur en 40 minuten en 20 km en ik ben al zo moe en het waait
lol. Net overigens ook al heen en weer naar de tandarts moeten fietsen wat ook al totaal 5 km en 20 minuten is (Y)
truequote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:20 schreef msacras het volgende:
[..]
weet ik
alsnog, first world problems
Cijfersquote:
Dat is wel balen danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het was niet duidelijk dat ik moest werken
Staken!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik verdien ook nog eens te weinig
Dan blijf je lekker op schoolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:20 schreef msacras het volgende:
[..]
weet ik
alsnog, first world problems
Wat voor stage deed je?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hey msacras
[..]
Ja hoor, net mijn stageverslag op school ingeleverd
HAHAHAHA sukkelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:25 schreef JRRY het volgende:
He en ik mis gewoon de hele schooldag door de wekker niet aan te zetten
En je bent alleen thuis zeker? Dus mammie kon je niet wakker makenquote:
coolquote:
Is dat waar jij wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:25 schreef supersof het volgende:
Ik hoop dat er een dvd komt van the script #3 tour. Want dat lijkt me echt awesome
Doe je goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:25 schreef JRRY het volgende:
He en ik mis gewoon de hele schooldag door de wekker niet aan te zetten
jaquote:
Ik ben de enige die om 6.00 al wakker is dus ze maken mij niet meer wakker.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
En je bent alleen thuis zeker? Dus mammie kon je niet wakker maken
oh lolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben de enige die om 6.00 al wakker is dus ze maken mij niet meer wakker.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
true
komt wel goed schatje, roos vicee
dat jaquote:
jaquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan begrijp ik wel dat je daar geen zin in hebt
Precies! Gelukkig moeten een paar vriendinnen ook wachten, dus ik ga eerst wel een uurtje huiswerk maken en daarna chillennnn hehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker op school
Dat komt vast wel goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:29 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Precies! Gelukkig moeten een paar vriendinnen ook wachten, dus ik ga eerst wel een uurtje huiswerk maken en daarna chillennnn hehe
Waarschijnlijk. Nouja mijn zus is er nogquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:28 schreef supersof het volgende:
[..]
oh loldus ze dachten dat jij al weg was?
Gezelligquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:29 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Precies! Gelukkig moeten een paar vriendinnen ook wachten, dus ik ga eerst wel een uurtje huiswerk maken en daarna chillennnn hehe
Ik neem het me altijd voor dat van dat huiswerk maken maar het komt er nooit vn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:29 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Succesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Straks even gaan kijken voor een nieuwe (reserve)bril
Leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
Nog een minuut of 10 en dan moet ik aan het werk
Ja, ik vouw dozen aan de lopende band. Ik vind het geweldigquote:
Wat voorn wil jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Neem zo'n keiharde hipsterbrilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bail hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
Nog een minuut of 10 en dan moet ik aan het werk
oh serieus?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik vouw dozen aan de lopende band. Ik vind het geweldig
beterbeterbeterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neem zo'n keiharde hipsterbril
Ik belangrijk? Welnee man, ik kan NIETSquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh serieus?
ik dacht dat jij een belangrijke baan &zo had
Deed jij niet iets met tutoring?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik vouw dozen aan de lopende band. Ik vind het geweldig
Ja, ik geef vouw instructiesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Deed jij niet iets met tutoring?
Jij leerde rijke kinderen Nederlands!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik belangrijk? Welnee man, ik kan NIETS![]()
Dat doe ik nog steedsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij leerde rijke kinderen Nederlands!
Klopt. Verveling slaat toe en dan heb ik er geen controle meer overquote:
Ja, ik doe wel wat hoor. Ik ben gewoon een beetje flauw aan het doen, sozquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dus dan doe je meer dingen
Thnx, jij suc6 met je werkquote:
Iets groter dan wat ik nu heb.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neem zo'n keiharde hipsterbril
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Verveling slaat toe en dan heb ik er geen controle meer over
Ja hèquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik neem het me altijd voor dat van dat huiswerk maken maar het komt er nooit vn.
Onvergefelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik doe wel wat hoor. Ik ben gewoon een beetje flauw aan het doen, soz
Thanksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx, jij suc6 met je werk
bla
haha dan vind ik altijd wel iemandquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja hè
Maar nu heb ik een uurtje helemaal alleen niks te doen dus dan lukt het wel.
Ja dat ken ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha dan vind ik altijd wel iemand![]()
maar succes
Blijven altijd hier mensen hangen tot het 8e uurquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat ken ik
Maar dat zal nu moeilijk gaan want het is midden op de dag dus dan heeft bijna iedereen les. Zeker omdat het nu tijdens het 6e uur is dat ik moet wachten en iedereen is het 6e uit.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Blijven altijd hier mensen hangen tot het 8e uur![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa maar ik bedoel nu dat ik het 5e uur uit ben en de rest het 6e uur of later. Dus tijdens het 6e uur heeft iedereen les. Wellicht een paar mensen hebben een tussenuur, maar niet dat ik weet. Maargoed, ik bleef zelf ook wel eens heel lang nog rondderpen op school als ik al uit was, maar tegenwoordig is dat wel minder. Maar nu moet ik wel
hahahaha, je gaat toch niet meer naar school?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Nouja mijn zus is er nogMaar die slaapt ook nog. Doelloze ****
Nee dan ben ik een uur onderweg met de trein.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha, je gaat toch niet meer naar school?
waarom moet je met de trein naar schoolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee dan ben ik een uur onderweg met de trein.en alles enzo
Omdat ik in een andere plaats woon dan mijn school.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:49 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom moet je met de trein naar school
ooh ohja, ik snap hem. omdat je elke keer ergens anders woont.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ik in een andere plaats woon dan mijn school.
Ja soms bij pap en soms bij mamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh ohja, ik snap hem. omdat je elke keer ergens anders woont.
ah ja, daarom dusquote:
Lonerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa maar ik bedoel nu dat ik het 5e uur uit ben en de rest het 6e uur of later. Dus tijdens het 6e uur heeft iedereen les. Wellicht een paar mensen hebben een tussenuur, maar niet dat ik weet. Maargoed, ik bleef zelf ook wel eens heel lang nog rondderpen op school als ik al uit was, maar tegenwoordig is dat wel minder. Maar nu moet ik wel
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een vriendloze autist, kwam je daar nu pas achter?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahahaha mensen schijten hier gadverdamme
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry dat je mijn slechte grap als serieus opvatte
Veel plezier op school!
gadverrdammequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het stonk een uur in de ruimte
Ik snap de grap nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry dat je mijn slechte grap als serieus opvatte
Veel plezier op school!
Jij likt je vingers toch ook gewoon af als er wat pindakaas op zit?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en ze liep er uit zonder haar handen te wassen
dat is wat anders dan schijtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij likt je vingers toch ook gewoon af als er wat pindakaas op zit?
Ja hehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is wat anders dan schijt
iedereen haat jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen opeens weggaan als ik kom, wat is deze.
ja snap ik, autoritaire klootzak allesquote:
ja het was echt goorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hehefocking ranzig als mensen dan hun handen niet wassen
Volgens mij zijn er nog best veel mensen die dat niet doen trouwensquote:
ransapen zijn het allemaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog best veel mensen die dat niet doen trouwens
Ik vind het zonder zeep al ranzigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ransapen zijn het allemaal
wat heeft dat met je handen te makenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
helemaal als je over de rand pist en schijt
Nou het is gewoon viesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat heeft dat met je handen te maken?
True. Moet me maar eens aankledenquote:
iew naakte mensenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Moet me maar eens aankledenZo naar de huisarts
eww dus ik zat gewoon tegen een naakte Fok-it aan te pratenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Moet me maar eens aankledenZo naar de huisarts
ja bahquote:
Dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eww dus ik zat gewoon tegen een naakte Fok-it aan te praten
Neehoor, succes straks
jawel swagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja bahDaarom ben ik ook al aangekleed
maar ik ga niet met mijn joggingbroek naar de dokter
Komt vast wel goed johquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjeAls het niet lukt heb je straks een hele kwaaie aan me, dus be prepared
Ik ben geen fopnegertquote:
quote:
ja sorry als je dat wel verwacht had enzoquote:
Mijn hartquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja sorry als je dat wel verwacht had enzo
quote:
Ja is besteld, kan hem volgende week ophalen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je je bril? Hihi wcbril
Alleen op het internet.quote:
Daarom ook gewoon lekker zitten als het een schone wc isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
helemaal als je over de rand pist en schijt
Is het een hipsterbrilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja is besteld, kan hem volgende week ophalen.
Ik sta eigenlijk bijna nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon lekker zitten als het een schone wc is
Nog eens beter voor je blaas ook
liegerdquote:
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN HOORquote:
Vertel jij dat maar tegen dat vieze wijfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon lekker zitten als het een schone wc is
Nog eens beter voor je blaas ook
Ik moet een beetje binnenmonds kotsen door dit gesprek.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vertel jij dat maar tegen dat vieze wijf
Logisch, die vieze geur was niet te hardenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik moet een beetje binnenmonds kotsen door dit gesprek.
Ooh no you didn't. Tevens elder scrollsquote:
Ik doe niks en wacht af, oftewel hij moet het maar ruikenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh no you didn't. Tevens elder scrolls
Even een vraag voor de vrouwlijke SC'ers: hoe laten julli de persoon die je leuk vindt dit merken?
Jij denkt dat er een meisje jou leuk vindt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh no you didn't. Tevens elder scrolls
Even een vraag voor de vrouwlijke SC'ers: hoe laten julli de persoon die je leuk vindt dit merken?
Werkt die tacktiek?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik doe niks en wacht af, oftewel hij moet het maar ruiken
Hey ik ben best leuk IRLquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een meisje jou leuk vindt?![]()
neequote:
Ja tochquote:
kom op danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, *weet wat je post linkje
Zo tegen mij doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een_____! met een
_______! beantwoorden
Ja dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zomaar, ik ben lief hoor
quote:
omgquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga, je hebt ons toch niet
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Seizoen 6 is inderdaad wel grappig, die aflevering met die vlaggen
ah lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
goed, vroeg uit hele week kwart voor 12
Netjes, hoe krijg je het voor elkaar een 3,5 voor Nederlands te halen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:30 schreef badschaap het volgende:
8,1 voor scheikunde en n 3,5 voor nederlands
gewoon niet kunnen spellen, en al die taalregels enzo niet kennenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Netjes, hoe krijg je het voor elkaar een 3,5 voor Nederlands te halen?
ja nou, ik ben veel beter in woordenschat enzo en begrijpend lezen. Alleen aan grammatica heb ik echt een pesthekel xdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Taal![]()
Mensen irriteren door ze te verbeteren op een minecraftserver
Zonde manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
gewoon niet kunnen spellen, en al die taalregels enzo niet kennen
Broertje? Ben jij hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja nou, ik ben veel beter in woordenschat enzo en begrijpend lezen. Alleen aan grammatica heb ik echt een pesthekel xd
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:35 schreef Fok-it het volgende:
TERING TIEFUS KUT HUISARTS, GODVERDOMME
Vertelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:35 schreef Fok-it het volgende:
TERING TIEFUS KUT HUISARTS, GODVERDOMME
Het was een fucking assisentquote:
jezus 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was een fucking assisent`ja we zzien geen reden om je te onderzoeken, het onderzoek van 3 jaar geleden zegt genoeg. Het is niet zozeer weigeren. we zien gewoon geen aanleiding.
Nee lekker geen aanleiding terwijl ik hier men leven verziek door die kut add. leuk joh..
En het leuke is dat dat onderzoek helemaal niet add-gerelateerd was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jezus 3 jaar geledenin 3 jaar kan er veel veranderen, josti's zijn het ook
echt doktersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het leuke is dat dat onderzoek helemaal niet add-gerelateerd was.
Ik ben doorverwezen naar een psychiater die zeker wist dat ik add had, maar me niet mocht onderzoeken omdat hij mijn behandelend therapeut niet was'hebben ze gewoon uit mijn medisch dossier weggelaten..
Nja, ik ben best wel ten einde raad nu..quote:
* LittleBrownie geeft een knuffelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ik ben best wel ten einde raad nu..
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie geeft een knuffel
* hamerhaaitje geeft ook knuffelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie geeft een knuffel
en naar het GGD stappen? Of doen die er niks aan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ik ben best wel ten einde raad nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |