Ach ja, dit soort shit vind je over elke telefoon, mompelt iets over Apple Maps en hand voor de antenne.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Spontane reboots, accu problemen
http://www.theverge.com/2(...)ezing-battery-issues
http://www.mobilemag.com/2012/11/18/windows-phone-8-issues/
USB issues
http://discussions.nokia.(...)one-app/td-p/1625756
Wifi problemen, krast als een debiel, paarse gloed, apple maps is levensgevaarlijk, zwarte randen, lighting connector,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Spontane reboots, accu problemen
http://www.theverge.com/2(...)ezing-battery-issues
http://www.mobilemag.com/2012/11/18/windows-phone-8-issues/
USB issues
http://discussions.nokia.(...)one-app/td-p/1625756
Ben ik blij dat ik geen wijf ben maar een gewone vrouwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat wijven daar niets aan kunnen verkloten :>)
No pun intendedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen wijf ben maar een gewone vrouw
Tsk, weet je plaats eens slet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen wijf ben maar een gewone vrouw
Grapjasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tsk, weet je plaats eens slet.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tsk, weet je plaats eens slet.
Interface is veeeeeel mooier dan die ouderwetse icoontjes op een bureaublad. Dat heb ik nu wel gezien. Menu's zijn lekker consistent. Geluid uit de speakers is formidabel voor een telefoon. Het beeld is levensecht. Batterij gaat twee dagen mee. Camera is i.d.d. helemaal top. Het scherm is Gorilla Glass en mooi afgerond. Je zit er gewoon mee in de hand voor je eigen plezier. Omdat ie zo lekker aanvoelt. Ik mis nog geen een app. Alles wat ik met een smartphone wil doen is mogelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vreselijk lelijke interface, plastic body, groot, zwaar en korter batterij levensduur ondanks grotere accu.
Enige wat ie mee heeft is dat de camera beter is.
Ik ben Apple ook zeker nog niet beu.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef DjinN het volgende:
En om terug te komen op de OP:
Ik ben Apple nog zeker niet beu. Ik ben dolblij met mijn iPad mini
Dat is niet des Appels maar des Amerikaansquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
Apple maakt natuurlijk gewoon gelikte producten. Punt. Echter. Het feit dat ze zelfs procederen met een kinderdagverblijf en een supermarkt over een appeltje maakt het bedrijf voor mij zo onsympathiek dat ik geen producten van ze wil gebruiken. Die appel hebben ze zelf dan weer gepikt van het label van de Beatles.
it is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is niet des Appels maar des Amerikaans
Die laatsten weten het dan beter te verbergen.....quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef Luigi het volgende:
Ik vind maar weinig bedrijven 'sympathiek' eigenlijk.
Ja, de slager op de hoek, die is sympathiek. Of de bloemist. Maar bedrijven als Apple, MS, HP, Intel, AMD, HTC, Samsung...? Nah.
Of de eerste is iets hipper om vol in het nieuws te brengenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die laatsten weten het dan beter te verbergen.....
De gemiddelde consument is een simpele ziel die zich een iPhone 4 laat aansmeren terwijl de iPhone 5 al klaarligt. En het mooiste is nog dat Apple zich juist onderscheid met de software en die is op elk apparaat hetzelfde. "Nee maar deze is nog sneller", ja tuurlijk issie sneller omdat je de hardware ff upgrade. Of denken ze dat toevallig elk jaar de hardware net iets sneller word omdat ze weer wat nieuws ontwikkelen. Die chips liggen er al voordat die telefoon uberhaupt bedacht word. Maar dat geldt voor elk technologie bedrijf.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:13 schreef Luigi het volgende:
Overigens vind ik ook lang niet alles wat Apple doet, flikt of maakt prachtig en mooi hoor. Er zijn genoeg kanttekeningen bij sommige zaken te plaatsen. Maar zolang de producten doen wat ze doen blijf ik ze wel gebruiken denk ik. Ik kijk af en toe wel naar iets anders maar dat is het - naar mijn ideeën, naar mijn maatstaven, naar mijn gewoontes - toch net niet dan.
En de consument kan dan misschien Apple nu weer even beu zijn, de consument is soms ook een verwend snotjong dat elke drie weken een fantastisch revolutionair apparaat verwacht voor de helft van de prijs van zijn voorganger.
Apple heeft wel een hele telefoonmarkt veranderd en tablet markt leven ingeblazen, dat is natuurlijk iets moois om te bereiken. Maar de geldklopperij die je eigenlijk voorgeschoteld word is ongekend. Ik ben een van de weinige met een telefoon met qwerty (Desire-Z) en daar is nog steeds geen waardige (Nederlandse) opvolger voor. Blijkbaar is die markt te klein dus word daar ff niet naar omgekeken. Ik voel me wel speciaal daardoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:35 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het wel fascinerend hoor. Ik was vroeger ook al wel bezig met Palmpjes, PDA's en aanverwante artikelen maar goed, ik ben een gadgetnerd. Tegenwoordig loopt echt iedereen, mede met dank aan bedrijven als Apple, de hele godganse dag als een zombie naar een schermpje te staren om de Facebook updates van tante Truus te lezen of de laatste Scrabble move van die geile blonde van kantoor te checken.
Ik weet niet of dat mooi is, volgens mij hebben we over een paar jaar een hele generatie met verbogen nekwervels van het de hele dag naar beneden starenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:37 schreef grr0x het volgende:
[..]
Apple heeft wel een hele telefoonmarkt veranderd en tablet markt leven ingeblazen, dat is natuurlijk iets moois om te bereiken.
iOS naar Windows Mobile. Iets met regen en drup.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
Nokia 920 gekocht. Kan een iPhone niet aan tippen.
Die had ik al van mijn Gameboyquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat mooi is, volgens mij hebben we over een paar jaar een hele generatie met verbogen nekwervels van het de hele dag naar beneden staren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |