PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Briljant jouw berichtjes te lezen zo midden in de off-topic discussiesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Doet EA er ook nog wat aan? Want de twitter meldt weinig
Ja ik denk laat ik me er niet in mengenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Briljant jouw berichtjes te lezen zo midden in de off-topic discussiesHier doet ie het gewoon trouwens.
Probeer anders die link die ik in het vorige topic postte, met ps3 achter het webadresquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik denk laat ik me er niet in mengen
Maar ik word er gek van, omdat het lijkt alsof het aan mijn PC ligt. Ik krijg steeds een foutmelding in Chrome, maar bij IE wordt gewoon niets geladen
Firefox proberen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik denk laat ik me er niet in mengen
Maar ik word er gek van, omdat het lijkt alsof het aan mijn PC ligt. Ik krijg steeds een foutmelding in Chrome, maar bij IE wordt gewoon niets geladen
Heb ik ook al geprobeerd. Maar alles van EA is voor mij onbereikbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Probeer anders die link die ik in het vorige topic postte, met ps3 achter het webadres
quote:
Die zal ik maar weer eens opnieuw installeren danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Firefox doet het hier weer normaal. Ook switchen tussen accounts gaat zoals het moet gaan
De mobiele app doet het ook bij mij idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Jay_Snake het volgende:
op 3G werkt de webapp wel op mijn S3, de site werkt niet op mijn werk pc
Ik bedoelde de webapp zelf, niet de appquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De mobiele app doet het ook bij mij idd.
Zelfde probleem dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:16 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ik bedoelde de webapp zelf, niet de app
App en webapp werken op S3 (dolphin browser ondersteund nog flash op JB)
Op mijn werkpc, internet explorer laadt de site niet, helemaal niets van ea werkt.
En ik maar koopjes scoren omdat jij er niet in komtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op Firefox doet ie het ook niet
Rik doe er is wat aan!
Hier hetzelfde, heel EA.com is zelfs niet bereikbaar via vast internet, via 3g werkt het allemaal prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd. Maar alles van EA is voor mij onbereikbaar
Het ligt niet eens EA denk ik, maar meer aan de internetprovider. EA.com is niet de enige site die voor mij onbereikbaar is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:27 schreef Pronk het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, heel EA.com is zelfs niet bereikbaar via vast internet, via 3g werkt het allemaal prima.
Jesse heten sluit debiel zijn niet uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar debielen die mn coins willen kopen.
Nee en bij mij doet alles het verder welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:37 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Het ligt niet eens EA denk ik, maar meer aan de internetprovider. EA.com is niet de enige site die voor mij onbereikbaar is.
Heb Ziggo, jullie ook?
quote:Barbie, die werd geboren als Samantha de Jong, wil op 1 april opnieuw trouwen. "Precies een jaar later. Gewoon omdat het leuk is. En nu met alcohol
Yep, het zou dus zo maar eens een Ziggo dingetje kunnen zijn dan....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:37 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Het ligt niet eens EA denk ik, maar meer aan de internetprovider. EA.com is niet de enige site die voor mij onbereikbaar is.
Heb Ziggo, jullie ook?
Dat mens weet van gekkigheid niet meer wat ze moet doen om steeds maar in het nieuws te blijvenquote:
Het lijkt puur gebaseerd op pace...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:47 schreef Pronk het volgende:
Ik heb nog geen enkel goed zilver team, mijn budget is ongeveer 100k. Is dit het proberen waard of heeft er iemand andere (betere) suggesties voor +/- 100k?
Basis: http://www.futhead.com/fifa/squads/4811533/
Bank: http://www.futhead.com/fifa/squads/4813533/
Wynne niet als middelste CB gebruiken, hij is te klein + zijn pace komt meer tot uiting als buitenste CB.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:47 schreef Pronk het volgende:
Ik heb nog geen enkel goed zilver team, mijn budget is ongeveer 100k. Is dit het proberen waard of heeft er iemand andere (betere) suggesties voor +/- 100k?
Basis: http://www.futhead.com/fifa/squads/4811533/
Bank: http://www.futhead.com/fifa/squads/4813533/
Hoe ik tot dit team ben gekomen is MLS silvers sorteren op marktprijs om zo de meest populaire spelers voor elke positie te kiezen. De spelers met pace zijn duidelijk de duurste. Juist daarom post ik deze linkjes, ik ben benieuwd of ik beter andere/betere (dus met minder pace) spelers op bepaalde posities kan zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het lijkt puur gebaseerd op pace...
Sorry, ik ben niet zo thuis in MLS. Mijn ervaring is dat je met Eredivisie silvers (Duarte, Overtoom, Depay, Viergever, Castaignos/Emnes) al een super team kunt maken, voor vrij weinig geld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:55 schreef Pronk het volgende:
[..]
Hoe ik tot dit team ben gekomen is MLS silvers sorteren op marktprijs om zo de meest populaire spelers voor elke positie te kiezen. De spelers met pace zijn duidelijk de duurste. Juist daarom post ik deze linkjes, ik ben benieuwd of ik beter andere/betere (dus met minder pace) spelers op bepaalde posities kan zetten.
Als iemand een suggestie heeft voor een heel ander team dan hoor ik het ook graag.
Naar eredivisie silvers heb ik ook gekeken, ik vindt het alleen fijn om alle posities dubbel te bezetten en ik kom met eredivisies niet veel verder dan een hele leuke basis. Maar misschien dat ik het toch maar ga proberen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo thuis in MLS. Mijn ervaring is dat je met Eredivisie silvers (Duarte, Overtoom, Depay, Viergever, Castaignos/Emnes) al een super team kunt maken, voor vrij weinig geld.
Waarom zou je posities dubbel bezetten? Volgens mij is dat pure geldverkwisting? Ik wissel nooit hoor...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:59 schreef Pronk het volgende:
[..]
Naar eredivisie silvers heb ik ook gekeken, ik vindt het alleen fijn om alle posities dubbel te bezetten en ik kom met eredivisies niet veel verder dan een hele leuke basis. Maar misschien dat ik het toch maar ga proberen.
Om twee redenen. Het nooit hoeven kopen van fitness kaartjes maar vooral om te kunnen combineren met verschillende spelers naast elkaar. Het is me bijvoorbeeld al een paar keer overkomen dat ik er achter ben gekomen dat ik met bepaalde duo's verdedigers of spitsen extreem goed uit de voeten kan, dan maken stats vaak ineens niks uit. Dus kort samengevat gewoon omdat ik het leuk vind.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zou je posities dubbel bezetten? Volgens mij is dat pure geldverkwisting? Ik wissel nooit hoor...
Dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zou je posities dubbel bezetten? Volgens mij is dat pure geldverkwisting? Ik wissel nooit hoor...
Reden 1 om het niet te doen: zet je silvers op de bank bij je gold squad (of andere silver squad, zoals Toefjes oppert), dan krijgen ze daar al hun rust. Geen fitness cards voor nodig dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:08 schreef Pronk het volgende:
[..]
Om twee redenen. Het nooit hoeven kopen van fitness kaartjes maar vooral om te kunnen combineren met verschillende spelers naast elkaar. Het is me bijvoorbeeld al een paar keer overkomen dat ik er achter ben gekomen dat ik met bepaalde duo's verdedigers of spitsen extreem goed uit de voeten kan, dan maken stats vaak ineens niks uit.
Absoluut true. Dan ben ik er nu uit. Dan maak ik twee teams, een eredivisie en een mls silver.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Reden 1 om het niet te doen: zet je silvers op de bank bij je gold squad (of andere silver squad, zoals Toefjes oppert), dan krijgen ze daar al hun rust. Geen fitness cards voor nodig dus.
Reden 2 om het niet te doen: als je merkt dat iets niet loopt, kun je altijd nog een vervanger zoeken.
Nice. En als je dan in een van de teams een paar silvers tijdelijk omwisselt voor een paar bronzes, kun je ook nog meedoen met het thematoernooiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:12 schreef Pronk het volgende:
[..]
absoluut true. Dan ben ik er nu uit. Dan maak ik twee teams, een eredivisie en mls silver. Dan lijkt me een mooie compromis.
Ik ga vanavond ook maar eens orde op zaken stellen in mijn 3 teams. Paar silvers eruit en de spelers die er niks van bakken in m'n Serie A en Bundesliga team. Zullen IF Lamela, Robinho, Abate, Marchetti en Boateng worden. Bundesliga team sowieso Huntelaar en Gomez (vs. Reus en Lewandovski), Elia, Javi Martinez en nog even kijken tussen Götze en Müller..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Reden 1 om het niet te doen: zet je silvers op de bank bij je gold squad (of andere silver squad, zoals Toefjes oppert), dan krijgen ze daar al hun rust. Geen fitness cards voor nodig dus.
Reden 2 om het niet te doen: als je merkt dat iets niet loopt, kun je altijd nog een vervanger zoeken.
Hoeven maar een paar site's te zijn hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee en bij mij doet alles het verder wel
Huntelaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook maar eens orde op zaken stellen in mijn 3 teams. Paar silvers eruit en de spelers die er niks van bakken in m'n Serie A en Bundesliga team. Zullen IF Lamela, Robinho, Abate, Marchetti en Boateng worden. Bundesliga team sowieso Huntelaar en Gomez (vs. Reus en Lewandovski), Elia, Javi Martinez en nog even kijken tussen Götze en Müller..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
5* skillsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Morning!
[ afbeelding ]
Wat rechtvaardigt in godsnaam de prijs van die silver Wallyson (155k)
Maar neto berola kost de helft en heeft 91 pace ? Zullen dan wel die skillmoves zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
5* skills
Pace
Enige ST met pace
Brasilver
In mijn SIF Altidore teamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drie keer raden in welk team ie komt
Kijk wat ik typ.. "mijn mening of"quote:
Drugs maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kijk wat ik typ.. "mijn mening of"
Ik ben er de laatste tijd echt niet meer bij met mn gedachten.. afgelopen zaterdag na de zaalvoetbal ook: Lekker douchen en aankleden sta ik op een gegeven moment met mn jas al dicht klaar om weg te gaan, nog steeds in mn boxer..![]()
Het gaat de verkeerde kant op met me.
Ik ga maar even naar de sportschool nu. ZItten meer mensen van mijn nieuwe niveauquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Drugs maakt meer kapot dan je lief is
Als je m maar niet in 451 gebruiktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:54 schreef Revontulet het volgende:
SIF Altidore, valt me nu pas op dat hij van 76 naar 79 is gegaan...en die stats, jezus! 99 Shot power, 95 strength, 88 finishing, ziet er uit als een tank!
Ik toen ook per ongeluk gedaan. Gewoon weer terug op de TP gegooid voor dezelfde prijs, en hij was zo weer wegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Vorig jaar kocht ik een nup RvP voor de prijs van up
Te laatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zou uit principe van Aanholt op LB zetten, gewoon omdat het een baas is
awwwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef wieisboos het volgende:
Ik wilde een bronze MLS team maken, maar van alle goede spelers zijn er 5 op de markt die gepricefixed zijn
twitter:fr12live twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 12:27:55PSV-supporters lopen niet warm voor de bekertopper. De Eindhovenaren verkochten tot op heden 15.000 kaartjes voor het duel. reageer retweet
PSV-supportersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Fuszy het volgende:
twitter:fr12live twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 12:27:55PSV-supporters lopen niet warm voor de bekertopper. De Eindhovenaren verkochten tot op heden 15.000 kaartjes voor het duel. reageer retweet
hoeveel man kunnen er eigenlijk in dat stadion? 40k?
Lijkt me toch best een leuk affiche voor een doordeweekse wedstrijd. Wel wat anders dan tegen Dnjepr
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar
Die vent is te slecht in FUT.Ik speel 3-5-2 met dat team en ik zou eventueel nog Esswein of Podolski ofzo kunnen proberen ipv Lewan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Bij mij was het record omgedraaid.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het is inderdaad een baasDie gele kaart kreeg hij omdat er iemand tegen m opliep
Ik ga wel een 4-3-3 team maken met hem denk ik, hij kopte 2 van de 2 crosses er in. Lijkt me mooi met Narsing en IF Mertens
Dan zal ik de voor de hand liggende conclusie maar trekken: Toefjes >>>2 Rijstquote:
Je moet eigenlijk als hij de bal krijgt snel afgeven, en de rest het rennen etc laten doen. Hem alleen in de laatste fase van de aanval betrekken. Wilde in het begin ook de dieptepass geven, dat soort dingen, maar dat werkt dus niet bij hem. Kans met hoofd = goal Kans met voet = bijna zeker goal.quote:
Sjineeszehandjes =handicapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zal ik de voor de hand liggende conclusie maar trekken: Toefjes >>>2 Rijst
Shitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:59 schreef pascal08 het volgende:
Die Robin mag wat mij betreft wel een gezwelletje achter d'r oog krijgen.
[ afbeelding ]
Waarom switchen naar 433 dan, als ie nu al alles goed doet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het is inderdaad een baasDie gele kaart kreeg hij omdat er iemand tegen m opliep
Ik ga wel een 4-3-3 team maken met hem denk ik, hij kopte 2 van de 2 crosses er in. Lijkt me mooi met Narsing en IF Mertens
Bij 433 komt een sterke spits nog beter tot zijn recht. Ik heb een 433-team met Higuain, zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom switchen naar 433 dan, als ie nu al alles goed doet?
Omdat ik ook 4 tegengoals kreeg en in de rest van het elftal te veel fout ging. Het werd ook 5-4quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom switchen naar 433 dan, als ie nu al alles goed doet?
Higuain is geen sterke spitsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij 433 komt een sterke spits nog beter tot zijn recht. Ik heb een 433-team met Higuain, zelfde verhaal.
Ik heb geloof ik Jalal. Zeg niet dat hij de beste is, maar keept prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:13 schreef wieisboos het volgende:
Wat is de beste Engelse bronze keeper? DS2?
Ok die is wel een beetje klein, heb liever iemand van 193+quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik Jalal. Zeg niet dat hij de beste is, maar keept prima.
Gewoon een grote pakken met goede positioning. Daar ontbreekt het vaak aanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ok die is wel een beetje klein, heb liever iemand van 193+
Bij elke Engelse bronze keeper die ik opzoek op Futhead staat 'best bronze english gk'
lol mboquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:18 schreef Rijst het volgende:
Volgens de Tennis Master ben ik dom omdat ik mbo heb gedaan![]()
![]()
![]()
niks mis met mbo, iemand moet toch mijn broodje bal maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:18 schreef Rijst het volgende:
![]()
![]()
Ik vind van wel. Hij voelt bijna net zo sterk aan als Balotelli, en hij is beter in de kopduels. Meevoetballend en dribbelend is hij wel wat minder.quote:
Nee, jij zegt dat ik een dombo ben, terwijl jezelf mbo hebt gedaan. Niet mijn woorden verdraaien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:18 schreef Rijst het volgende:
![]()
![]()
bent?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat ik een dombo bent, terwijl jezelf mbo hebt gedaan. Niet mijn woorden verdraaien.
In ieder geval niet Mildenhall omdat hij 2 enorme blunders maakte bij mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:13 schreef wieisboos het volgende:
Wat is de beste Engelse bronze keeper? DS2?
Gastquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je laten corrigeren door een "mbo'er". au
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kon een klein lachje niet onderdrukken
Bij mij nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij 433 komt een sterke spits nog beter tot zijn recht. Ik heb een 433-team met Higuain, zelfde verhaal.
Ik lach niet omdat iemand op zijn plaats wordt gezet (als dat al zo zou zijn).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij lacht omdat jij op je plaats wordt gezet.
Huilennnquote:Wij starten het studiejaar met een introductie die op woensdag 30 januari zal plaatsvinden. Op deze dag zullen we om 10:00 uur beginnen met het introductieprogramma in het blalbalblablabla
Wij kunnen je dan informeren over de startdatum van de lessen en het rooster.
Wij wensen je een succesvol studiejaar toe en verwachten je op 31 januari.
Met vriendelijke groet,
Ditquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik lach niet omdat iemand op zijn plaats wordt gezet (als dat al zo zou zijn).
Ik lach omdat je hetzelfde fenomeen (foutje ->correctie) zich twee keer voordoet in deze fittie: best grappig.
Ik mag het ;dquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik lach niet omdat iemand op zijn plaats wordt gezet (als dat al zo zou zijn).
Ik lach omdat je hetzelfde fenomeen (foutje ->correctie) zich twee keer voordoet in deze fittie: best grappig.
Ik weet gewoon niet wanneer ik moet komenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit nog onderdeel van de voorselectie
De aanwijzingen:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wanneer ik moet komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ik ben speciaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:35 schreef Revontulet het volgende:
hoeren neuken nooit meer werken, dit topic gaat nu over new kids (of werkt het niet zo? Ik zie het Rijst en tennismaster het ook zo doen, dus ik dacht ik probeer het ook even )
Que?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:35 schreef Revontulet het volgende:
hoeren neuken nooit meer werken, dit topic gaat nu over new kids (of werkt het niet zo? Ik zie het Rijst en tennismaster het ook zo doen, dus ik dacht ik probeer het ook even )
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De aanwijzingen:
- 30 januari
- 31 januari
- woensdag
2 van de 3 onderschrijven elkaar, namelijk woensdag de 30e. Ik zou het daar dus maar op houdenOke jeetje. Vind het een beetje eng allemaal. Moet helemaal met de trein naar Amsterdam en dat terwijl ik daar maar 1x in mijn leven ben geweest en dat was 15 jaar geleden. Ik weet ook niet hoe het werkt met die ov chipkaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke jeetje. Vind het een beetje eng allemaal. Moet helemaal met de trein naar Amsterdam en dat terwijl ik daar maar 1x in mijn leven ben geweest en dat was 15 jaar geleden. Ik weet ook niet hoe het werkt met die ov chipkaart.
Tip: ik zou beginnen met een muts of pet opdoen, met die Neymar-inversed van jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke jeetje. Vind het een beetje eng allemaal. Moet helemaal met de trein naar Amsterdam en dat terwijl ik daar maar 1x in mijn leven ben geweest en dat was 15 jaar geleden. Ik weet ook niet hoe het werkt met die ov chipkaart.
Klopt, maar ik had maar snel iets in elkaar gezet. Nigel de Jong, Douglas, Willems, Anita, geen wereld sterren in FUT. Wellicht met 4-3-3 een hybrid makenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij nietBij 433 komt het vaak uit op voorzetten of naar binnen kappen bij mij. 4-2-3-1 benut ook de sterke spits, maar geeft me meer mogelijkheden.
@toefjes: 4-2-3-1 zou verdedigend in principe sterker moeten staan dan 433 imho...?
Precies, gewoon lekker een hybrid maken zodat je gewoon Welliton erbij kunt zettenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had maar snel iets in elkaar gezet. Nigel de Jong, Douglas, Willems, Anita, geen wereld sterren in FUT. Wellicht met 4-3-3 een hybrid maken
Op CM. Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker een hybrid maken zodat je gewoon Welliton erbij kunt zetten![]()
Heb het expres zo laten staan zodat ik een koffiehouder heb op mijn hoofd. Ik weet namelijk niet of ze tafeltjes hebben in de treinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tip: ik zou beginnen met een muts of pet opdoen, met die Neymar-inversed van je
is je kapsel verneukt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb het expres zo laten staan zodat ik een koffiehouder heb op mijn hoofd. Ik weet namelijk niet of ze tafeltjes hebben in de trein
Juist.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:42 schreef Jongentje. het volgende:
Voor mij Mayuka boven Agbonlahor, in 103 wedstrijden heeft Mayuka er 108 in liggen. Echt stukken beter dan Agbonlahor die de bal echt voor z'n rechter moet hebben wil er een goed schot uitkomen.
Met Agbon moet je ook gewoon keihard rennen en dan als de keeper uitkomt het balletje breed doen naar Mayuka en dan scoren en de sssshhhh celebration doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:42 schreef Jongentje. het volgende:
Voor mij Mayuka boven Agbonlahor, in 103 wedstrijden heeft Mayuka er 108 in liggen. Echt stukken beter dan Agbonlahor die de bal echt voor z'n rechter moet hebben wil er een goed schot uitkomen.
Ben jij dat echt op die foto met die kortgeschoren strook op het midden van je hoofd? Dan ben je inderdaad vrij speciaal...quote:
Hoezo? Ik snap niet waarom je dit leuk vindquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ben jij dat echt op die foto met die kortgeschoren strook op het midden van je hoofd? Dan ben je inderdaad vrij speciaal...
Sweatyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Agbon moet je ook gewoon keihard rennen en dan als de keeper uitkomt het balletje breed doen naar Mayuka en dan scoren en de sssshhhh celebration doen
Speel momenteel met Aguero en Mayuka voorin, Aguero heeft er in 10 wedstrijden ook alweer 19 in liggen. Vind het wel een prima duo zo. Agbonlahor en Mayuka vond ik minder, het leek alsof Agbonlahor niet echt de juiste loop acties maakte.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Agbon moet je ook gewoon keihard rennen en dan als de keeper uitkomt het balletje breed doen naar Mayuka en dan scoren en de sssshhhh celebration doen
Godverdomme man, geniaal als je dat doetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoezo? Ik snap niet waarom je dit leuk vind
Jij bent toch niet van de scorebord-journalistiek he?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:46 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Speel momenteel met Aguero en Mayuka voorin, Aguero heeft er in 10 wedstrijden ook alweer 19 in liggen. Vind het wel een prima duo zo. Agbonlahor en Mayuka vond ik minder, het leek alsof Agbonlahor niet echt de juiste loop acties maakte.
Klopt dat probleem had ik ook met hem. Hij heeft med workrates dus is nogal lui. Als die high att had gekregen en hoge att poss dan scoorde hij nog veel meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:46 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
het leek alsof Agbonlahor niet echt de juiste loop acties maakte.
Probeer het eens met een andere spits naast Mayuka. Ik denk dat je een stuk minder zal scorenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:46 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Speel momenteel met Aguero en Mayuka voorin, Aguero heeft er in 10 wedstrijden ook alweer 19 in liggen. Vind het wel een prima duo zo. Agbonlahor en Mayuka vond ik minder, het leek alsof Agbonlahor niet echt de juiste loop acties maakte.
Je vraagt er zo om hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:47 schreef detennismaster het volgende:
Rijdt is nog triester dan ik al dacht![]()
Ik heet Rijstquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:47 schreef detennismaster het volgende:
Rijdt is nog triester dan ik al dacht![]()
Stam+t....dat heb ik echt al in geen 20 jaar meer gehoordquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde nog een stam+t grapje maken
Zoals? Gebruik Mayuka ook af en toe met Carroll, Torres, Bent of Sturridge. Met hun allemaal speelt het beter dan in combinatie met Agbonlahor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Probeer het eens met een andere spits naast Mayuka. Ik denk dat je een stuk minder zal scoren
Typo again, d zit naast de s op qwerty toetsenbordquote:
Die hont is wel liefquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk voor fok, maar in een kroeg op zaterdagavond valt ze niet echt op denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob nodigde je laatst toch uit voor de party? Hoe was dat gegaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, met Agbonlahor niet zelf kunnen scoren
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bob nodigde je laatst toch uit voor de party? Hoe was dat gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]100k zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet meer dat je van hem zult horen.
Hij zei dat hij nog 244k over had nadat hij heel veel had uitgegeven aan packs tijdens het TOTY. Die heb ik wel teruggekregen. Ik heb zelf de Xbox maar heel weinig aan gehad de laatste tijd maar ik heb laatst nog gekeken of ik berichten had.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
100k zeker?Denk niet meer dat je van hem zult horen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jesse heten sluit debiel zijn niet uit
quote:
*kuch*amateurs*kuch*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen grap. lol_hbo![]()
We zaten met zo'n 1200 studenten te wachten en ineens wordt er omgeroepen dat er maar 600 tentamens zijn.Dit is m'n laatste vak voor m'n Propedeuse (ja, ik zit in jaar 3). Ik wacht al anderhalf jaar op dit tentamen.
![]()
Vanavond heb ik nog een tentamen, uit het huidige jaar. Ik hoop dat die wel doorgaat.Ik ben in ieder geval wel op tijd.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je een silver contract gestuurd.
En hij gaat niet voor 4 a 5k hoor
[ afbeelding ]
Grappig, ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, alleen ik doe geen lol_hbo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen grap. lol_hbo![]()
We zaten met zo'n 1200 studenten te wachten en ineens wordt er omgeroepen dat er maar 600 tentamens zijn.Dit is m'n laatste vak voor m'n Propedeuse (ja, ik zit in jaar 3). Ik wacht al anderhalf jaar op dit tentamen.
![]()
Vanavond heb ik nog een tentamen, uit het huidige jaar. Ik hoop dat die wel doorgaat.Ik ben in ieder geval wel op tijd.
Of je slim bent of niet heeft niets met je opleiding te maken (ok, in de meeste gevallen welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat ik een dombo ben, terwijl jezelf mbo hebt gedaan. Niet mijn woorden verdraaien.
Nee in jou geval is hbo al teveel van het goede.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of je slim bent of niet heeft niets met je opleiding te maken (ok, in de meeste gevallen wel) Maar een opleiding hoeft niets over iemand zijn slimmigheid te zeggen.
*jouw.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee in jou geval is hbo al teveel van het goede.
Tilburg is volgens mij de makkelijkste stad om een kamer te zoeken. Maar mooi dat je misschien wat hebt gevondenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:38 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb trouwens misschien een kamer in Tilburg gevonden, dus de OP is wel toepasselijk
Amsterdam?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb waarschijnlijk ook een kamer.
Dit soort fouten komen altijd extra hard aan in deze context.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
*jouw.
En voor jou dus duidelijk ook.
Ja maar ik ga niet in een bezemkast zitten joh, ben vrij kieskeurig en een autist op dat gebied (vandaar dat ik op FOK! zit).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tilburg is volgens mij de makkelijkste stad om een kamer te zoeken. Maar mooi dat je misschien wat hebt gevonden.
Ja echt, naar 1000 keer verbeteren blijft het pijnlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit soort fouten komen altijd extra hard aan in deze context.
Heeft het ook niet echt vind ik hoor. Zo waren er mensen op mijn middelbare school die hogere cijfers haalden dan ik, alleen omdat ze er keihard voor werkte.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of je slim bent of niet heeft niets met je opleiding te maken (ok, in de meeste gevallen wel) Maar een opleiding hoeft niets over iemand zijn slimmigheid te zeggen.
Ik ben toen naar 5 kijkavonden geweest en werd het telkens niet. De reden was elke keer dat ik te jong was (17)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tilburg is volgens mij de makkelijkste stad om een kamer te zoeken. Maar mooi dat je misschien wat hebt gevonden.
misschien kom je mijn ex nog wel tegen. Heeft daar ook ergens een kamer
na*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja echt, naar 1000 keer verbeteren blijft het pijnlijk![]()
Ja het is wel kut als je elke keer afgekeurd wordt omdat je net niet in het plaatje past van die anderen. Je hebt er ook huisbazen bij zitten die geen fuck geven om de mening van die huisgenoten. Als je hem wil dan betaal je ervoor en heb je hem ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben toen naar 5 kijkavonden geweest en werd het telkens niet. De reden was elke keer dat ik te jong was (17)![]()
Eigenlijk teveel van het slechte omdat ik stop met hbo..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee in jou geval is hbo al teveel van het goede.
Wanneer zet je je ouders eruit dan?quote:
*Groningenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
misschien kom je mijn ex nog wel tegen. Heeft daar ook ergens een kamer
te veel*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eigenlijk teveel van het slechte omdat ik stop met hbo..
Ja ach. Mede daarom gestopt in Tilburg en toen in Amsterdam beland en van daaruit een geniale woning in Nijmegen. Alles heeft een reden zeggen ze wel eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja het is wel kut als je elke keer afgekeurd wordt omdat je net niet in het plaatje past van die anderen. Je hebt er ook huisbazen bij zitten die geen fuck geven om de mening van die huisgenoten. Als je hem wil dan betaal je ervoor en heb je hem ook
*na.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja echt, naar 1000 keer verbeteren blijft het pijnlijk![]()
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wanneer zet je je ouders eruit dan?
*Mam, pap, ik ga op mezelf wonen. Jullie koffers staan buiten*
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wanneer zet je je ouders eruit dan?
*Mam, pap, ik ga op mezelf wonen. Jullie koffers staan buiten*
Deze:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind die reclame van de Praxis ook briljant.
Ik hoef dan ook voor de reistijd niet op kamers, maar lijkt me gewoon wel leuk. Is nu een halfjaar bij een dispuut van het 'corps' op huis en denk dat ik daar dan volgend jaar bij ga. Maar eerst maar is kijken of ik het wat vindquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben nu 22 en ik studeer af aan het hbo wanneer ik 23 ben. Verwacht niet direct te verkassen dus waarschijnlijk ben ik pas uit huis als ik 24/25 ben. Heeft dan meer met financiën te maken.
Over het algemeen heb ik altijd dicht bij huis gestudeerd, op dat half jaartje Nijmegen na, en hoefde ik nooit op kamers.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:46 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan het ook gewoon vragen of je wilt daten
Haha, dan heb je een kutnaamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
S. Tomwijf
[ afbeelding ]
*mijn. *jongen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Toefjes in me pack ! BAM JONGUH!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef poker4lifee het volgende:
ik vind het gewoon je eigen keus, iedereen is anders en heeft andere doelen in het leven en dan vind ik niet dat je zo makkelijk een leeftijd kan definiëren waarop je uit huis zou moeten gaan
Nog even terugkerend op vorige topic. Detennismaster moet niet zo stoer doen, hij praat makkelijk omdat hij nog niet op de straat heeft geleefd !!1!! (Dit is een troll, ik ben het met bovenstaande quotes eens).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit dus. Noodzaak en achtergrond zijn voor iedereen anders, om daar nu over te oordelen
Bekquote:
En hij is rijk dus voelt zich verheven boven de rest.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Nog even terugkerend op vorige topic. Detennismaster moet niet zo stoer doen, hij praat makkelijk omdat hij nog niet op de straat heeft geleefd !!1!! (Dit is een troll, ik ben het met bovenstaande quotes eens).
Een GJE die tennist.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
En hij is rijk dus voelt zich verheven boven de rest.
Hij is straatarm zijn ouders zijn rijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
En hij is rijk dus voelt zich verheven boven de rest.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
Kut team tbf. Ik wil iets met IF Guzman en IF Holtby alleen lijkt Podolski mij kut als lone striker
Spuit elfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
En VDM wat maak jij toch een kut team zeg
David fucking beckham.
Spuit elfquote:
Dit soort dingen zijn een doorn in mijn hartquote:
Dit soort dingen zijn een doorn in mijn hartquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind vandermar lief. En hij is niet dik. Hij heeft gewoon goede tieten.
Ik vind hem ook wel lief hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe berekenen ze dat dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw op Futhead.
[ afbeelding ]
Nuttig zeg.
Zeker met salami-schijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij is dat je tepelhaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn een doorn in mijn hart
0,95* verkoopprijs - inkoopprijs = winstquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw op Futhead.
[ afbeelding ]
Nuttig zeg.
Dat heb ik helaasch nietquote:
Ja hèhè.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
0,95* verkoopprijs - inkoopprijs = winst
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
0,95* verkoopprijs - inkoopprijs = winst
De snoer swa.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme, maak ik ff wat Tostis dacht ik...
Dikke steekvlam uit de snoer waar een stukje kapot is!!!1
Zo staat het in mijn Excel-bestand met alle SMLENO-deals.quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo staat het in mijn Excel-bestand met alle SMLENO-deals.
Ferdinand gaat trouwens ook uit de packs (die van QPR dan)
Ik heb een Excel-bestand waarin ik van alle afleveringen de deals heb genoteerd en waarvoor ik ze heb gekocht + verkocht.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Zhano het volgende:
Drink met mate
Vinger die chicks in hun gaten.
Out.
Niet nu, weinig tijd helaasquote:
driezestigquote:
En het nut daarvan is?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een Excel-bestand waarin ik van alle afleveringen de deals heb genoteerd en waarvoor ik ze heb gekocht + verkocht.
En 4231 dan? of 4222quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
Kut team tbf. Ik wil iets met IF Guzman en IF Holtby alleen lijkt Podolski mij kut als lone striker
quote:
Ik ga het niet maken, ik verkoop het toch na 1 wedstrijd weerquote:
Geboekt met lower cost of net value?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En het nut daarvan is?
Het is FUT he, je handelt niet voor duizenden euro's in aandelen.
Hoe heb je die Ronaldo overigens genoteerd? Een kleine afschrijving van een miljoen op de voorraad?
Dat lijkt me echt relaxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs waar heb je kamer gevonden?
Ik hoor binnekort of ik studio krijg in Eindhoven
Dan kan ik zien hoeveel winst ik per aflevering heb gemaakt. Op zich is dat best leuk om bij te houden vind ik dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En het nut daarvan is?
Het is FUT he, je handelt niet voor duizenden euro's in aandelen.
Hoe heb je die Ronaldo overigens genoteerd? Een kleine afschrijving van een miljoen op de voorraad?
Daarvoor zul je bij Bob (toepasselijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geboekt met lower cost of net value?
Ieder zijn ding, niks mis meequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kan ik zien hoeveel winst ik per aflevering heb gemaakt. Op zich is dat best leuk om bij te houden vind ik dan.
Ja ik heb weinig zin in een studentenhuis, is me meestal net teveel een zooitje. Ik maak zelf wel troep hoor, maar irriteer me kapot als anderen dat doen en dat mij in de weg zitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt relax
Vriend van me zit bij Olof en zei dat ze daar in het huis nog wat vrij hadden. Ken al wat van die gasten en is best relax, maar samen met 2 andere jongens als niet leden in dat huis lijkt me wel vrij raar. Daarom binnenkort maar even kijken of het wat is.
Ja tot september, maar als ik dan besluit lid te worden omdat het goed bevalt kan dat natuurlijk. Maar ja, vind het wel fijn om even te kijken of het me bevalt in zon studentenhuis en anders gewoon wat anders te zoeken / huiswaarts te keren. Ik ben beetje zoals jou als ik je eerste alinea zo leesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik heb weinig zin in een studentenhuis, is me meestal net teveel een zooitje. Ik maak zelf wel troep hoor, maar irriteer me kapot als anderen dat doen en dat mij in de weg zit
Oke, bij ons op de vereniging is me dat ook een paar keer aangeboden toen, maar mag je er dan zo lang blijven als je wil, of maar tot het einde van het jaar? Want meestal moeten daar de Eerstejaars in in het nieuwe jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |