PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Briljant jouw berichtjes te lezen zo midden in de off-topic discussiesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Doet EA er ook nog wat aan? Want de twitter meldt weinig
Ja ik denk laat ik me er niet in mengenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Briljant jouw berichtjes te lezen zo midden in de off-topic discussiesHier doet ie het gewoon trouwens.
Probeer anders die link die ik in het vorige topic postte, met ps3 achter het webadresquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik denk laat ik me er niet in mengen
Maar ik word er gek van, omdat het lijkt alsof het aan mijn PC ligt. Ik krijg steeds een foutmelding in Chrome, maar bij IE wordt gewoon niets geladen
Firefox proberen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik denk laat ik me er niet in mengen
Maar ik word er gek van, omdat het lijkt alsof het aan mijn PC ligt. Ik krijg steeds een foutmelding in Chrome, maar bij IE wordt gewoon niets geladen
Heb ik ook al geprobeerd. Maar alles van EA is voor mij onbereikbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Probeer anders die link die ik in het vorige topic postte, met ps3 achter het webadres
quote:
Die zal ik maar weer eens opnieuw installeren danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Firefox doet het hier weer normaal. Ook switchen tussen accounts gaat zoals het moet gaan
De mobiele app doet het ook bij mij idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Jay_Snake het volgende:
op 3G werkt de webapp wel op mijn S3, de site werkt niet op mijn werk pc
Ik bedoelde de webapp zelf, niet de appquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De mobiele app doet het ook bij mij idd.
Zelfde probleem dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:16 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ik bedoelde de webapp zelf, niet de app
App en webapp werken op S3 (dolphin browser ondersteund nog flash op JB)
Op mijn werkpc, internet explorer laadt de site niet, helemaal niets van ea werkt.
En ik maar koopjes scoren omdat jij er niet in komtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op Firefox doet ie het ook niet
Rik doe er is wat aan!
Hier hetzelfde, heel EA.com is zelfs niet bereikbaar via vast internet, via 3g werkt het allemaal prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd. Maar alles van EA is voor mij onbereikbaar
Het ligt niet eens EA denk ik, maar meer aan de internetprovider. EA.com is niet de enige site die voor mij onbereikbaar is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:27 schreef Pronk het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, heel EA.com is zelfs niet bereikbaar via vast internet, via 3g werkt het allemaal prima.
Jesse heten sluit debiel zijn niet uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar debielen die mn coins willen kopen.
Nee en bij mij doet alles het verder welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:37 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Het ligt niet eens EA denk ik, maar meer aan de internetprovider. EA.com is niet de enige site die voor mij onbereikbaar is.
Heb Ziggo, jullie ook?
quote:Barbie, die werd geboren als Samantha de Jong, wil op 1 april opnieuw trouwen. "Precies een jaar later. Gewoon omdat het leuk is. En nu met alcohol
Yep, het zou dus zo maar eens een Ziggo dingetje kunnen zijn dan....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:37 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Het ligt niet eens EA denk ik, maar meer aan de internetprovider. EA.com is niet de enige site die voor mij onbereikbaar is.
Heb Ziggo, jullie ook?
Dat mens weet van gekkigheid niet meer wat ze moet doen om steeds maar in het nieuws te blijvenquote:
Het lijkt puur gebaseerd op pace...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:47 schreef Pronk het volgende:
Ik heb nog geen enkel goed zilver team, mijn budget is ongeveer 100k. Is dit het proberen waard of heeft er iemand andere (betere) suggesties voor +/- 100k?
Basis: http://www.futhead.com/fifa/squads/4811533/
Bank: http://www.futhead.com/fifa/squads/4813533/
Wynne niet als middelste CB gebruiken, hij is te klein + zijn pace komt meer tot uiting als buitenste CB.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:47 schreef Pronk het volgende:
Ik heb nog geen enkel goed zilver team, mijn budget is ongeveer 100k. Is dit het proberen waard of heeft er iemand andere (betere) suggesties voor +/- 100k?
Basis: http://www.futhead.com/fifa/squads/4811533/
Bank: http://www.futhead.com/fifa/squads/4813533/
Hoe ik tot dit team ben gekomen is MLS silvers sorteren op marktprijs om zo de meest populaire spelers voor elke positie te kiezen. De spelers met pace zijn duidelijk de duurste. Juist daarom post ik deze linkjes, ik ben benieuwd of ik beter andere/betere (dus met minder pace) spelers op bepaalde posities kan zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het lijkt puur gebaseerd op pace...
Sorry, ik ben niet zo thuis in MLS. Mijn ervaring is dat je met Eredivisie silvers (Duarte, Overtoom, Depay, Viergever, Castaignos/Emnes) al een super team kunt maken, voor vrij weinig geld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:55 schreef Pronk het volgende:
[..]
Hoe ik tot dit team ben gekomen is MLS silvers sorteren op marktprijs om zo de meest populaire spelers voor elke positie te kiezen. De spelers met pace zijn duidelijk de duurste. Juist daarom post ik deze linkjes, ik ben benieuwd of ik beter andere/betere (dus met minder pace) spelers op bepaalde posities kan zetten.
Als iemand een suggestie heeft voor een heel ander team dan hoor ik het ook graag.
Naar eredivisie silvers heb ik ook gekeken, ik vindt het alleen fijn om alle posities dubbel te bezetten en ik kom met eredivisies niet veel verder dan een hele leuke basis. Maar misschien dat ik het toch maar ga proberen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo thuis in MLS. Mijn ervaring is dat je met Eredivisie silvers (Duarte, Overtoom, Depay, Viergever, Castaignos/Emnes) al een super team kunt maken, voor vrij weinig geld.
Waarom zou je posities dubbel bezetten? Volgens mij is dat pure geldverkwisting? Ik wissel nooit hoor...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:59 schreef Pronk het volgende:
[..]
Naar eredivisie silvers heb ik ook gekeken, ik vindt het alleen fijn om alle posities dubbel te bezetten en ik kom met eredivisies niet veel verder dan een hele leuke basis. Maar misschien dat ik het toch maar ga proberen.
Om twee redenen. Het nooit hoeven kopen van fitness kaartjes maar vooral om te kunnen combineren met verschillende spelers naast elkaar. Het is me bijvoorbeeld al een paar keer overkomen dat ik er achter ben gekomen dat ik met bepaalde duo's verdedigers of spitsen extreem goed uit de voeten kan, dan maken stats vaak ineens niks uit. Dus kort samengevat gewoon omdat ik het leuk vind.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zou je posities dubbel bezetten? Volgens mij is dat pure geldverkwisting? Ik wissel nooit hoor...
Dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zou je posities dubbel bezetten? Volgens mij is dat pure geldverkwisting? Ik wissel nooit hoor...
Reden 1 om het niet te doen: zet je silvers op de bank bij je gold squad (of andere silver squad, zoals Toefjes oppert), dan krijgen ze daar al hun rust. Geen fitness cards voor nodig dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:08 schreef Pronk het volgende:
[..]
Om twee redenen. Het nooit hoeven kopen van fitness kaartjes maar vooral om te kunnen combineren met verschillende spelers naast elkaar. Het is me bijvoorbeeld al een paar keer overkomen dat ik er achter ben gekomen dat ik met bepaalde duo's verdedigers of spitsen extreem goed uit de voeten kan, dan maken stats vaak ineens niks uit.
Absoluut true. Dan ben ik er nu uit. Dan maak ik twee teams, een eredivisie en een mls silver.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Reden 1 om het niet te doen: zet je silvers op de bank bij je gold squad (of andere silver squad, zoals Toefjes oppert), dan krijgen ze daar al hun rust. Geen fitness cards voor nodig dus.
Reden 2 om het niet te doen: als je merkt dat iets niet loopt, kun je altijd nog een vervanger zoeken.
Nice. En als je dan in een van de teams een paar silvers tijdelijk omwisselt voor een paar bronzes, kun je ook nog meedoen met het thematoernooiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:12 schreef Pronk het volgende:
[..]
absoluut true. Dan ben ik er nu uit. Dan maak ik twee teams, een eredivisie en mls silver. Dan lijkt me een mooie compromis.
Ik ga vanavond ook maar eens orde op zaken stellen in mijn 3 teams. Paar silvers eruit en de spelers die er niks van bakken in m'n Serie A en Bundesliga team. Zullen IF Lamela, Robinho, Abate, Marchetti en Boateng worden. Bundesliga team sowieso Huntelaar en Gomez (vs. Reus en Lewandovski), Elia, Javi Martinez en nog even kijken tussen Götze en Müller..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Reden 1 om het niet te doen: zet je silvers op de bank bij je gold squad (of andere silver squad, zoals Toefjes oppert), dan krijgen ze daar al hun rust. Geen fitness cards voor nodig dus.
Reden 2 om het niet te doen: als je merkt dat iets niet loopt, kun je altijd nog een vervanger zoeken.
Hoeven maar een paar site's te zijn hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee en bij mij doet alles het verder wel
Huntelaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook maar eens orde op zaken stellen in mijn 3 teams. Paar silvers eruit en de spelers die er niks van bakken in m'n Serie A en Bundesliga team. Zullen IF Lamela, Robinho, Abate, Marchetti en Boateng worden. Bundesliga team sowieso Huntelaar en Gomez (vs. Reus en Lewandovski), Elia, Javi Martinez en nog even kijken tussen Götze en Müller..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
5* skillsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Morning!
[ afbeelding ]
Wat rechtvaardigt in godsnaam de prijs van die silver Wallyson (155k)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |