PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Briljant jouw berichtjes te lezen zo midden in de off-topic discussiesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Doet EA er ook nog wat aan? Want de twitter meldt weinig
Ja ik denk laat ik me er niet in mengenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Briljant jouw berichtjes te lezen zo midden in de off-topic discussiesHier doet ie het gewoon trouwens.
Probeer anders die link die ik in het vorige topic postte, met ps3 achter het webadresquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik denk laat ik me er niet in mengen
Maar ik word er gek van, omdat het lijkt alsof het aan mijn PC ligt. Ik krijg steeds een foutmelding in Chrome, maar bij IE wordt gewoon niets geladen
Firefox proberen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik denk laat ik me er niet in mengen
Maar ik word er gek van, omdat het lijkt alsof het aan mijn PC ligt. Ik krijg steeds een foutmelding in Chrome, maar bij IE wordt gewoon niets geladen
Heb ik ook al geprobeerd. Maar alles van EA is voor mij onbereikbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Probeer anders die link die ik in het vorige topic postte, met ps3 achter het webadres
quote:
Die zal ik maar weer eens opnieuw installeren danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Firefox doet het hier weer normaal. Ook switchen tussen accounts gaat zoals het moet gaan
De mobiele app doet het ook bij mij idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Jay_Snake het volgende:
op 3G werkt de webapp wel op mijn S3, de site werkt niet op mijn werk pc
Ik bedoelde de webapp zelf, niet de appquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De mobiele app doet het ook bij mij idd.
Zelfde probleem dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:16 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ik bedoelde de webapp zelf, niet de app
App en webapp werken op S3 (dolphin browser ondersteund nog flash op JB)
Op mijn werkpc, internet explorer laadt de site niet, helemaal niets van ea werkt.
En ik maar koopjes scoren omdat jij er niet in komtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op Firefox doet ie het ook niet
Rik doe er is wat aan!
Hier hetzelfde, heel EA.com is zelfs niet bereikbaar via vast internet, via 3g werkt het allemaal prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd. Maar alles van EA is voor mij onbereikbaar
Het ligt niet eens EA denk ik, maar meer aan de internetprovider. EA.com is niet de enige site die voor mij onbereikbaar is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:27 schreef Pronk het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, heel EA.com is zelfs niet bereikbaar via vast internet, via 3g werkt het allemaal prima.
Jesse heten sluit debiel zijn niet uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar debielen die mn coins willen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |