Met andere woorden; je verplicht te voelen. En ik ken dat wel, dat heb ik ook. En verder wat Silenus zegt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
verantwoorden was misschien een te groot woord. Maar ik heb persoonlijk geen zin om dan eerst een paar uitleg zinnetjes te moeten typen met de reden waarom ik geen heel gesprek ga houden.....en ja, dat is lekker lui en gemakzuchtig van mijn kant
Zolang er geen relatie is, ben je elkaar niks verplicht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Bovendien vind ik het wel netjes en respectvol op de eoa manier om niet met meerdere mensen tegelijk te daten. Ik had dit vorig jaar ook eens en daardoor wist ik, toen we alsnog gingen daten, wel dat ze intussen niet ook met anderen aan het daten was.
Mwah, hangt er ook een beetje vanaf in hoeverre je bent, sowieso niet na één of twee dates lijkt me, maar je kunt er ook afspraken over hebben of een bepaalde exclusiviteit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zolang er geen relatie is, ben je elkaar niks verplicht.
Dat niet, maar ik zou het niet heel tof vinden als de ander het zou doen en ik zou me er ook niet comfortabel bij voelen om het zelf te doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zolang er geen relatie is, ben je elkaar niks verplicht.
Het enthousiasme straalt er af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom ook vaak van die inspiratieloze profielen tegen met: ja pff, wat moet ik hier nou neerzetten? Vraag maar als je wat wilt weten.
Ja nee laat maar
Dat zijn de ergsten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom ook vaak van die inspiratieloze profielen tegen met: ja pff, wat moet ik hier nou neerzetten? Vraag maar als je wat wilt weten.
Ja nee laat maar
Moet me altijd in halen om dan niet iets als:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Ja nee laat maar
Je kunt je inderdaad afvragen wat mensen op een datingsite doen als ze geen contact WILLENquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet me altijd in halen om dan niet iets als:
ja pff, wat moet ik jou nou sturen? Vraag maar als je wat wilt weten.
Die skippen we inderdaad altijd.... Net als; vraag maar raak of ik ben niet echt op zoek of op advies van mijn vriendinnen maar eens ingeschrevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Ja nee laat maar
ook alleen hoofdfoto's zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef outcast_within het volgende:
Op badoo omschrijft elke dikke vrouw zich met "een paar kilo's teveel"
1meter63 en 90 Kilo is niet een paar kilo's teveel
Ze heeft gewoon veel bagage!! Snap dat dan!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef outcast_within het volgende:
Zijn er mensen serieus mee eigenlijk? Met badoo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef outcast_within het volgende:
Ik probeer het nu een week.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn er mensen serieus mee eigenlijk? Met badoo.
Ik heb 1 leuk gesprekje gehad maarja dat stopte ook vanzelf mijn fout allicht.
Myxomatosekonijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Matches die je naam verkeerd typen (en nee, zo moeilijk is mijn echte naam echt niet...)
Pasta en een wijntje erbijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hopelijk morgen genezen van mijn baaldaghumeur![]()
Date komt dan eten, nog bedenken wat.. Ben benieuwd...
Ook tofquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een erg leuke date gehad vanavond!
Het eten was goed gelukt in een vreemde keuken
En daarna lekker liggen klooien op de bank
Ruik nu nog zijn geur om me heen, heerlijk.
Ik meen het.. Ben misschien niet zo enthousiast op dit moment maar ik vind het fijn voor der....quote:
Leuuuk!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Luxuria het volgende:
Overgewicht is niet aantrekkelijk, dat weten ze.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ook alleen hoofdfoto's zeker?
Snap niet zo goed waarom ze daarover liegen. Het komt toch wel uit als je gaat daten.
Slet!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Luxuria het volgende:
Misschien ken je hem wel want het is een stadsgenootquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Misschien ken je hem wel want het is een stadsgenoot
En hij heeft 6 meiden met jouw naam als vriend op fb
Eigenlijk best lastig want ik vind hem een erg leuke jongen en we hebben al meerdere malen gedate, maar de gevoelens komen nog niet echt..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:12 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Slet!
Nee maar leuk. Hoe schat je dit zo in?
Friendzonen die hap.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Eigenlijk best lastig want ik vind hem een erg leuke jongen en we hebben al meerdere malen gedate, maar de gevoelens komen nog niet echt..
Hm persoonlijk weet ik na de eerste dates al wel hoe en wat. Als je na een aantal dates geen lichte kriebeltjes krijgt, zal het denk ik ook niet komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Eigenlijk best lastig want ik vind hem een erg leuke jongen en we hebben al meerdere malen gedate, maar de gevoelens komen nog niet echt..
Ik zou alleen scharrelen met iemand die ik best wel een beetje leuk vind denk ik..quote:
Fysieke klik en bedprestaties zijn voor mij de toelatingseisen voor een scharrel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou alleen scharrelen met iemand die ik best wel een beetje leuk vind denk ik..
Nouja misschien heb ik geen aantrekkelijke vriendinnen gehad dat het daar aan ligt...
Que? Het is een datingsite. Je zit niet bij Dr. Phill..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het wel gezien met Paiq. Heb die mensen eigenlijk niks te melden, en ik ben natuurlijk niet malle Hennie die zich kwetsbaar BLIJFT opstellen zonder kans op iets, daarvan hebben we al veel te veel gezien. Ik stop ermee.
Wat wil jij? Wil je moeite doen om een leuk contact te krijgen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het wel gezien met Paiq. Heb die mensen eigenlijk niks te melden, en ik ben natuurlijk niet malle Hennie die zich kwetsbaar BLIJFT opstellen zonder kans op iets, daarvan hebben we al veel te veel gezien. Ik stop ermee.
Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn en als ik iemand niks te melden heb dan houdt het gewoon op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat wil jij? Wil je moeite doen om een leuk contact te krijgen?
Waarom heb jij niks te melden als je jezelf bent?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn en als ik iemand niks te melden heb dan houdt het gewoon op.
Moekdandoen? Alleen maar over mezelf praten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom heb jij niks te melden als je jezelf bent?
Jezelf zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moekdandoen? Alleen maar over mezelf praten?
Vraag je ook wel eens wat aan hen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn en als ik iemand niks te melden heb dan houdt het gewoon op.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me gewoon erg onzeker in dit hele verhaal. Ik vind wel ergens dat ik het MOET proberen, maar dat is ook wel tegen beter weten in. Dus ik concludeer dan na een week dat het inderdaad niks voor mij is en ren weer hard terug naar achter mijn veilige muurtje.
Nee. Maar het is beter dan teleurstelling na teleurstelling na teleurstelling na teleurstelling.quote:
Mja, misschien is dat wel een betere plek idd. Sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef Dizorn het volgende:
=> Als versieren niet zo makkelijk gaat. Serieus.
Probeer ook eens:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, misschien is dat wel een betere plek idd. Sorry
Maarja zo denk ik er ook over, door gebrek aan positieve ervaringen...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar het is beter dan teleurstelling na teleurstelling na teleurstelling na teleurstelling.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef Dizorn het volgende:
=> Als versieren niet zo makkelijk gaat. Serieus. Dit gaat niet over datingsites op zich.
Bij paiq moet je gewoon beetje lullen met die mensen, geen serieuze issues blootleggen of dat soort dingen joh. Daar is het niet op gemaakt
Nou die bevestiging is vooralsnog ver te zoekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja zo denk ik er ook over, door gebrek aan positieve ervaringen...
Maar ik denk dat als je serieus met de doelstelling een date te regelen op een datingssite best wel een leuke tijd kunt krijgen met wie dan ook... Dat je de bevestiging krijgt dat jij ook gewoon materiaal bent waar vrouwen best mee willen daten...
Ja, en dat is dus het onbegrijpelijke ook. Ik snap het aan de ene kant wel hoor, het klassieke rollenpatroon, de man moet de vrouw veroveren en zo. Maar als de tijd gaat dringen, voor wie is dat dan het geval? Niet voor mij hoor. Sowieso, ENIGE interesse van vrouwen in mij zou totaal nieuw zijn. Of dat nou actie of reactie is. Maar goed, dat is inderdaad meer voor in dat andere topic.quote:Ja vrouwen zullen dat nooit uit zichzelf zeggen... Daar moet jij hen voor versieren want vrouwen zijn - in mijn ervaringin ieder geval - zo passief als de tering.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef Dizorn het volgende:
=> Als versieren niet zo makkelijk gaat. Serieus. Dit gaat niet over datingsites op zich.
Bij paiq moet je gewoon beetje lullen met die mensen, geen serieuze issues blootleggen of dat soort dingen joh. Daar is het niet op gemaakt
Want jij weet niks te vertellen omdat je voor je gevoel jezelf niet kunt zijn, die fout zit bij jou niet bij onbekende vrouwen op het internet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die bevestiging is vooralsnog ver te zoeken
Enige interesse....quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, en dat is dus het onbegrijpelijke ook. Ik snap het aan de ene kant wel hoor, het klassieke rollenpatroon, de man moet de vrouw veroveren en zo. Maar als de tijd gaat dringen, voor wie is dat dan het geval? Niet voor mij hoor. Sowieso, ENIGE interesse van vrouwen in mij zou totaal nieuw zijn. Of dat nou actie of reactie is. Maar goed, dat is inderdaad meer voor in dat andere topic.
Hier ben ik het niet mee eens, en het lijkt me sterk dat je maar één type vrouw tegenkomt. Want er zijn meer dan genoeg vrouwen die wél initiatief (durven) nemen als ze je leuk genoeg vinden tenminste...quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
Je moet het in perspectief zetten... Die interesse van vrouwen blijkt al door simpel oogcontact... Meer durven ze simpelweg niet / ze willen dat jij haar komt versieren... Ze zijn passief.. Dus de interesse is ook passief... Dat maakt de interesse alleen niet minder... Wel zo passief als de neten.
Het is eerder een complete bunker dan een bord, maar verder volledig eens. Dat gejank kan wel elders.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:11 schreef Dizorn het volgende:
Het gaat alleen over "Versieren gaat niet makkelijk". Dus haal dat bord voor je kop weg en ga in dat andere topic/DM/PM/fobo verder lullen. Dank.
Dit dus. In m'n dagelijkse leven versier ik nooit een vrouw, maar op internet hossel ik met gemak 4 dates per maandquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind overigens datingssites als uitermate geschikt medium om iets te doen aan het idee dat hij geen date kan krijgen met welke vrouw dan ook, als er een medium zou zijn waar je makkelijk dates zou moeten krijgen zou het een datingssite zijn.
Niet om arrogant over te komen; maar dat weet ik eigenlijk niet. Meestal ben ik degene die zich wat eerder uitspreekt, en ik vind het verder ook wel prima; we blijven elkaar nog zien. Voor zolang het duurt natuurlijk. Uiteindelijk komt er altijd een interessanter iemand voorbij en vrouwen zijn er een ster in om iets dood te laten bloeden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:24 schreef Dizorn het volgende:
Maar zo werkt het toch altijd, HJ? Als zij je niet wilt, was het toch een arrogante snitch. Als ze je friendzoned, was ze toch saai en een 6je. FWB is ze altijd wel prima (maar niet perfect). Etc.
Is de KSC niks voor je?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Voelen jullie je even lekker superieurHeeft mijn post toch nut gehad, niewaar
Nee klopt. Maar goed, het begon vanuit mijn ervaringen met datingsites. misschien ben ik daar met de verkeerde "mind set" aan begonnen, dat kan. Moet je allemaal leren hequote:Op woensdag 30 januari 2013 00:31 schreef Dizorn het volgende:
Sorry Flash, maar je verhaaltjes horen gewoon niet echt hier thuis. Je hebt duidelijk wat problemen met het hele 'versieren' gebeuren, dan zit je gewoon in dit topic niet goed.
Dit soort opmerkingen is dan wel weer vrij triestquote:
Ach, niet erger dan bijvoorbeeld dit: R&P / Wat verwachten vrouwen als initiatief van de man?...quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit soort opmerkingen is dan wel weer vrij triest
Niet minder triest dan opmerkingen over vermeende superioriteit ten opzichte van degenen die hun luierfase wel gewoon zoals dat hoort zijn ontgroeit en er dientengevolge nog iets te neuken aan overhouden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dit soort opmerkingen is dan wel weer vrij triest
Even een gek idee hoor, maar als je gewoon eens na kennelijk een aantal leuke gesprekken een date voorstelt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:54 schreef ook_gek het volgende:
Nou mijn match waar ik zeer leuke gesprekken mee heb en zij elke keer aan geeft mij snel hoopt te spreken blijft draaien om mijn vraag om over te gaan op whatsapp.
Ben ik nu wel klaar mee, dus de vraag gesteld waarom ze er elke keer omheen draaid. En wat haar uiteindelijke doel is. Omdat ik graag wil weten of ons doel het zelfde is. En dat ik verder dan paiq wil komen omdat ik benieuwd ben naar haar.
Krijg namelijk het idee dat ze gewoon gezellig wil kletsen en meer niet, en daar pass ik voor. We lullen nu denk ik 6 dagen. Dus mag wel het 1 en ander wat duidelijker gaan worden, toch?
Nee hoor niet echt.quote:
Is en was het ook, maar je moet wel iets verder komen, en dat gebeurd nu niet. Ook na enkele pogingen niet.quote:Eerst was het nog leuk en teasen en spannend en het gaat wat worden (inclusief vele spelfouten ensmileys)
De gesprekken en het contact is nog even leuk en spontaan. Maar ze onwijt vragen als afspreken, whatsapp of bellen. Ja komt wel goed en daar blijft het bij.quote:Hoezo is het nu opeens niet leuk meer?
Al gedaan, lijk haar gezellig. Nou mooi van de week vrijdag doen? Krijg je een komt wel goed. Uhm is dit een ja? Nee dus. Ik laat je wel weten wanneer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even een gek idee hoor, maar als je gewoon eens na kennelijk een aantal leuke gesprekken een date voorstelt?
Vaag. Welke site zit je eigenlijk op?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Al gedaan, lijk haar gezellig. Nou mooi van de week vrijdag doen? Krijg je een komt wel goed. Uhm is dit een ja? Nee dus. Ik laat je wel weten wanneer.
Of, hier heb je m'n nummer kan je me straks whatsappen. En dan zegt ze, miss veras ik je wel. Nou niet dus, en vragen om over te stappen op whatsapp ontwijkt ze
Klinkt een beetje als cold feet, of misschien vindt ze dit idd gewoon leuk. Goed dat je dat hebt gestuurd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Al gedaan, lijk haar gezellig. Nou mooi van de week vrijdag doen? Krijg je een komt wel goed. Uhm is dit een ja? Nee dus. Ik laat je wel weten wanneer.
Of, hier heb je m'n nummer kan je me straks whatsappen. En dan zegt ze, miss veras ik je wel. Nou niet dus, en vragen om over te stappen op whatsapp ontwijkt ze
Je krijgt nog een keer een muispenis door overbelasting.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is eerder een complete bunker dan een bord, maar verder volledig eens. Dat gejank kan wel elders.
En meer ontopic; mijn date van afgelopen weekend en ik hebben wel een en ander uitgesproken overigens. Zij voelt niet meer dan dat het nu is, en wil er bij mijn weten een soort FWB-constructie van maken. Mega-deuk in mijn niet onaanzienlijke ego natuurlijk, maar ik kan me er wel in vinden op zich.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef ook_gek het volgende:
Nou niet dus, en vragen om over te stappen op whatsapp ontwijkt ze
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:57 schreef Techno het volgende:
@ook_gek, sowieso, dat hele gelul van "ik wil in control zijn"... fuck that shit.
Schaatsen! Indoor nu weer hé, da's wel jammer. Kun je je lekker aan hem vastklampen als je valtquote:Op woensdag 30 januari 2013 02:29 schreef Perzephone het volgende:
Ontopic dan maar weer!
Deze week een derde date met iemand van Paiq. Hij wil graag gaan schaatsen. We kunnen het beide niet, dus dat kan alleen maar goed gaan
+ herkenbaar dit, maar dat is echt tot nu toe bij allemaal en dat zijn er toch al een stuk of 15 geweest (tenminste waar ik ook echt een beetje leuk mee kon chatten)quote:Op woensdag 30 januari 2013 03:26 schreef Spezza19 het volgende:
Mja moet het er al een dag of 5 echt uit trekken.... Daarnaast ben ik geen groot fan van eenzijdige conversaties....
Dus vandaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |