Gelijk,heb je ben je trouwens nu al weer stonend?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, vind tieten gewoon iets mooi
Bezig maar joint is best wel sterk haha, hoest mn longen er bij uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelijk,heb je ben je trouwens nu al weer stonend?
Hoelang,ben,je al wakker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bezig maar joint is best wel sterk haha, hoest mn longen er bij uit
Ik net 20min maar ben stonend en met lensen,in in,slaap gevallen dus even hoofdpijn.quote:
Aah dat is kut..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik net 20min maar ben stonend en met lensen,in in,slaap gevallen dus even hoofdpijn.
Ja en ik heb nog maar wiet voor 1 joint, Wil morgen sowieso smoken plus vandaag komt de post mijn nieuwe kleding brengen helaas vertellen ze nooit hoelaat.quote:
wutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
hoeveel joints smoke jij op een normale dag ik haal de 6 wel denk ik.
hardstylequote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - World Of Madness (Official Defqon 2012 Anthem) (Full)![]()
![]()
![]()
Liedje die ik denk het meest heb gedraaid tijdens mijn jointjes
Ik sliepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:48 schreef Impect het volgende:
's nachts kun je het hier niet afknipperen zo snel dat het gaat![]()
Nu is er dus geen ruk te doen... Moira waar bent u?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Moira: ik zei wiet of cannabis, maar je kan ook iets doen als 'pics van je tetten'
![]()
![]()
quote:
best welquote:
Haha, dat kun je wel veranderenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
best welalleen zo jammer dat ik me altijd zo schuldig voel als ik pas wakker wordt als de dag al bijna voorbij is
dat schuldig voelen of dat opstaan?quote:
Als ik geen verplichtingen heb op een dag voel ik me er niet zo schuldig overquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat schuldig voelen of dat opstaan?
Ik wil wel uitslapen natuurlijkMaar dan moet ik eigenlijk om 19:00 gaan slapen als ik de volgende dag nog wat 'dag' over wil houden
Ik heb ook niet echt verplichtingen maar gister een kamer leeggehaald met opruimen en heb nog 3/4 'dozen/manden/kisten' die nog gesorteerd moeten worden met troepjes die niet gelijk weggegooid konden wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als ik geen verplichtingen heb op een dag voel ik me er niet zo schuldig over
allebei?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat schuldig voelen of dat opstaan?
Ik wil wel uitslapen natuurlijkMaar dan moet ik eigenlijk om 19:00 gaan slapen als ik de volgende dag nog wat 'dag' over wil houden
Nouja uitslapen is als je wakker wordt als je gewoon niet meer kan slapen, dus dan moet ik mezelf ook niet dwingen op een bepaald tijdstip wakker te worden, dan is 't geen uitslapen meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:36 schreef Impect het volgende:
[..]
allebei?
Je kunt ook om 22:00 naar bed gaan en om 8:00 wakker wordengenoeg slaap lijkt me
Haha de definitie van uitslapen wordt hier boven even uitgelegdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja uitslapen is als je wakker wordt als je gewoon niet meer kan slapen, dus dan moet ik mezelf ook niet dwingen op een bepaald tijdstip wakker te worden, dan is 't geen uitslapen meer
Als ik bij m'n tante ben zegt ze "oh en dan kunnen we morgen lekker uitslapen, zal ik je om half 11 wakker maken?" en dan denk ik "jonguhh dat is toch niet uitslapen als ik wakker gemaakt word, misschien ben ik dan nog wel hartstikke moe"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:40 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha de definitie van uitslapen wordt hier boven even uitgelegd![]()
Maar je hebt gelijk.
Ik wil ook uitslapen
Haha, na 10:00 uur wakker worden is voor mij uitslapenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik bij m'n tante ben zegt ze "oh en dan kunnen we morgen lekker uitslapen, zal ik je om half 11 wakker maken?" en dan denk ik "jonguhh dat is toch niet uitslapen, misschien ben ik dan nog wel hartstikke moe"
daar zal ik wss ook weer last van hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:42 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, na 10:00 uur wakker worden is voor mij uitslapen
het grootste probleem bij mij met uitslapen is dat ik dan 's avonds niet kan slapen
Dat is het meest vervelend idd, dat je dan weer vroeg moet beginnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
daar zal ik wss ook weer last van hebbenen dan morgen weer laat op staan, en dan morgen weer laat slapen, maar de dag erna moet ik om 07:00 op staan
dus moet het maar een beetje bijtrekken vanavond
ik moet eigenlijk nog die dozen uitzoeken maar geen zinnnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:45 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat is het meest vervelend idd, dat je dan weer vroeg moet beginnen
Strx maar eens een snaakje doen en vanavond even fanatiek fitnessen
goeiemoggelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:58 schreef Midnight_snack het volgende:
Goeiemiddag allemaal.![]()
Wat ben ik gaar zeg![]()
Drie uur slaap is niet genoeg![]()
En ik kan er niet mee omgaan
jij snapt 'mquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:01 schreef Monopoly het volgende:
's Nachts een stoner, overdag een uitslaper
thanks hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:02 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik ben anders al een tijdje wakker hoor![]()
Maar goeiemorgen voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |