zo hoort het ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gelukkig altijd alles (op alcohol en wiet na) op experimentele basis gedaan. Sommige dingen iets vaker, maar altijd op momenten dat het kon, met de nodige voorbereiding.
Dat laatste is ook wel belangrijk ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gelukkig altijd alles (op alcohol en wiet na) op experimentele basis gedaan. Sommige dingen iets vaker, maar altijd op momenten dat het kon, met de nodige voorbereiding.
weet niet of ik zo snel paddo's zou doen maar LSD wil ik ook nog wel eens proberen, ja. Dan wel met mijn huidige drugs-partner die ik 100% vertrouw (hoewel we nu een beetje issues hebben maar goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel belangrijk ja.
Ik heb ergens wel interesse in dingen als LSD en paddo's, maar ik vind het ergens ook wel weer eng, je moet gewoon respect hebben voor dat soort middelen, zodat je niet helemaal losgaat enzo
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel belangrijk ja.
Ik heb ergens wel interesse in dingen als LSD en paddo's, maar ik vind het ergens ook wel weer eng, je moet gewoon respect hebben voor dat soort middelen, zodat je niet helemaal losgaat enzo
Wij begrijpen elkaarquote:
Ik heb 3 vrienden met wie ik ieder weekend wiet rook en een beetje zit te relaxen, zij hebben dan wel truffels gedaan, en van wat ik er van hoor klinkt het ergens ook best engquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
weet niet of ik zo snel paddo's zou doen maar LSD wil ik ook nog wel eens proberen, ja. Dan wel met mijn huidige drugs-partner die ik 100% vertrouw (hoewel we nu een beetje issues hebben maar goed)
Ik begin ook wel een beetje weg te vliegen nu jaquote:
truffels lijkt me dan wel chill als je dat ook in een goede setting met goede mensen doet, dat is ook legaal en kun je gewoon via internet bestellenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb 3 vrienden met wie ik ieder weekend wiet rook en een beetje zit te relaxen, zij hebben dan wel truffels gedaan, en van wat ik er van hoor klinkt het ergens ook best eng
Trustenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
truffels lijkt me dan wel chill als je dat ook in een goede setting met goede mensen doet, dat is ook legaal en kun je gewoon via internet bestellen
maargoed weltrusten dus liefjes![]()
Ja begrijp het ook wel ja, er is toch een zekere angst dat er iets mis zou kunnen gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nooit de echte psychedelische dingen gebruikt. Meer ook omdat ik zelf issues heb waardoor ik een angst heb om me "over te geven" aan de drugs.
Misschien ooit nog eens, wie weet..
Slaap zequote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:43 schreef Monopoly het volgende:
Hapje eten opwarmen en ondertussen film kijken. Dan nog maar een uurtje of 3 slaap proberen te pakken
Het was mij een waar genoegen hier actief aanwezig te mogen zijn zo op deze nacht. Gegroet nieuwe vrienden
monoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:43 schreef Monopoly het volgende:
Hapje eten opwarmen en ondertussen film kijken. Dan nog maar een uurtje of 3 slaap proberen te pakken
Het was mij een waar genoegen hier actief aanwezig te mogen zijn zo op deze nacht. Gegroet nieuwe vrienden
Hoi!quote:
LoL, zie nu pas als je jou username andersom leest wat er dan staatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:15 schreef sinepedraap het volgende:
Deel 21 al weerDoe eens even gewoon jongens!
xdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:19 schreef Impect het volgende:
[..]
LoL, zie nu pas als je jou username andersom leest wat er dan staat![]()
Lekker doorpaffenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:15 schreef sinepedraap het volgende:
Deel 21 al weerDoe eens even gewoon jongens!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:28 schreef Aap1000 het volgende:
Straks ook maar eens paffen, eerst maar met een gast (iq: 90) samenwerken om een project op te leveren, welke af moet zijn over -2 weken.
Dankzij die gast blijf ik gewoon een jaar zitten wss.
True, maar ergens blijft ;t wel hinderlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:39 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ach welja, kan ik weer een jaartje studiefinanciering teren.
Leren is voor de dommen. Gewoon logisch denken en maken die handelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
True, maar ergens blijft ;t wel hinderlijk.
Edit: Nu al in school om straks 13:30 tentamen te maken, maar heb niet voldoende geleerd
Sterker nog die 5 hoofdstukken moet ik nog lezen*zucht* gemakzucht xd
Bid voor me !
Ja oke maar sommige dingen moet je toch echt effe in je kop stampen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:52 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Leren is voor de dommen. Gewoon logisch denken en maken die handel
20 euro? Dacht dat ik veel blowde haha!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmn dit topic is echt slecht voor me saldo gister weer bijna 20euro gerookt.
Dag daarvoor al kerel van de shop is blij met mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
20 euro? Dacht dat ik veel blowde haha!
Haha de shop hier is ook wel blij met mijn dagelijkse bezoekje denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dag daarvoor al kerel van de shop us blij met mij.
Als ze me te veel gaan herkennen is het tijd om tijdelijk naar een andere te gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha de shop hier is ook wel blij met mijn dagelijkse bezoekje denk ik
Oh mij kennen ze hier al wel haha maar heb weinig keuze, de andere shop is nog kutterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ze me te veel gaan herkennen is het tijd om tijdelijk naar een andere te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |