dat glijdt zo lekker hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik word er zelf ook regelmatig nat van
hahahaha proleetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:03 schreef Moira. het volgende:
en hoofdletters
en leestekens
en grammatica
eigenlijk ben ik gewoon een tokkie als ik stoned ben
Meestal werkt het wel hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar je moet er om 10 uur al zijn toch, dan moet je er over 7 uur al zijn, heb je niet 7 uur slaap
Ja het bevalt tot nu toe wel, beetje high zijn en over onzin pratenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Leuk om hier te zijn ook. Erg toffe SC geworden met lekker wat mellow users en de OP is echt puik geworden. Daar mag je best trots op zijn imo. [ afbeelding ]
ik ga hendig lekker uitslapen en dan morgen ergens midden op de dag weer verder met opruimenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Meestal werkt het wel hoor
Maar ja, het is wel aan de korte kant
Geweldige shit tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
gast dit moet je mij nu niet laten zien, hier kan ik dus echt uren naar staren
DM!quote:
Denk dat ik dat dan ook maar doe, liever niet maar ik voel me echt moe atm, en ze kunnen wel zonder mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga hendig lekker uitslapen en dan morgen ergens midden op de dag weer verder met opruimen
Sure, why notquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha we gingen van de meet een orgie maken toch?
hommo jij ging slapenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:10 schreef Midnight_snack het volgende:
Zitten ze hier nog door te paffen. Stelletje junkies
that's the spiritquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Denk dat ik dat dan ook maar doe, liever niet maar ik voel me echt moe atm, en ze kunnen wel zonder mij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |