Oké.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zei wiet of cannabis, maar je kan ook iets doen als "pics van je tetten"
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Refresh my dear. Refresh the page.
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dus, ga ik morgen, of ga ik niet, ik weet het echt niet meer
Moet je doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:57 schreef Oerbeer het volgende:
Lijkt mij wel leuk om daar dan eens in de zoveel tijd een stonerquote neer te zetten.
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om daar om 10 uur te zijn, maar ergens zou het wel beter zijnquote:
Gast dat is al over 7 uur. Een mens heeft gemiddeld 8 uur slaap nodig. Dat kan toch nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om daar om 10 uur te zijn, maar ergens zou het wel beter zijn
Ik functioneer op zich wel op 6 uur slaap, vind 7 uur vaak al zat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast dat is al over 7 uur. Een mens heeft gemiddeld 8 uur slaap nodig. Dat kan toch nietVoor je eigen gezondheid moet je gewoon wat langer blijven slapen
ja maar je moet er om 10 uur al zijn toch, dan moet je er over 7 uur al zijn, heb je niet 7 uur slaapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik functioneer op zich wel op 6 uur slaap, vind 7 uur vaak al zat.
Alhoewel ik wel vaak 8-10 uur op bed blijf liggen als ik niet vroeg op hoef te zijn
Leuk om hier te zijn ook. Erg toffe SC geworden met lekker wat mellow users en de OP is echt puik geworden. Daar mag je best trots op zijn imo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je doen
Leuk om je hier in dit topic te hebben met je superpowers
jeej thanksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Leuk om hier te zijn ook. Erg toffe SC geworden met lekker wat mellow users en de OP is echt puik geworden. Daar mag je best trots op zijn imo. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |