Sorry... meneer? Kun je...even...opz... dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:31 schreef eriksd het volgende:
Op de pc tegenover mij zit een typische ict nerd met paardenstaart. Daarachter staat een ware godin.
Ze is denk ik 1.85, zwart lang haar, leren broek en leren jasje. En kijkt heel arrogant.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry... meneer? Kun je...even...opz... dankje"
arrogante wijvenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze is denk ik 1.85, zwart lang haar, leren broek en leren jasje. En kijkt heel arrogant.
Loop naar de WC, ren dan keihard weer naar binnen en roep "Mensen er deelt iemand Ubuntu-DVD's uit op het plein" Als je goed kijkt zou je nog net het stof van zijn billen af moeten zien komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:31 schreef eriksd het volgende:
Op de pc tegenover mij zit een typische ict nerd met paardenstaart. Daarachter staat een ware godin.
Arrogant is altijd wel lekker in combinatie met leer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze is denk ik 1.85, zwart lang haar, leren broek en leren jasje. En kijkt heel arrogant.
Ik hoor weer een zeker nummer door mijn hoofd zingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Arrogant is altijd wel lekker in combinatie met leer.
Van die meisjes die heel leuk zijn om naar te kijken maar van een daadwerkelijk gesprek krijg je zin om haar te slaan met een cricketbat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
I want to break freequote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoor weer een zeker nummer door mijn hoofd zingen.
Mijn gevoel voor humor trekt iedereen naar beneden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van die meisjes die heel leuk zijn om naar te kijken maar van een daadwerkelijk gesprek krijg je zin om haar te slaan met een cricketbat?
Sprak de man die zelf niet alleen keek maar dat ook nog online publiceerdequote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:36 schreef eriksd het volgende:
Iedereen die ook langsloopt zie je zo omkijken. Heerlijk.
116 lurkers he?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sprak de man die zelf niet alleen keek maar dat ook nog online publiceerde
Ze leest waarschijnlijk gewoon mee, zo veel lurkers hebben we. Net als de gelukkige vinder van Yreals laptop.quote:
Same here. Diagnosetje doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef Paxcon het volgende:
Ik hou van geordendheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik het postte dacht ik al 'eigenlijk best wel autistischquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Same here. Diagnosetje doen?
Proest. Hij moet alleen nog even ontdekken welke user hij zelf is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze leest waarschijnlijk gewoon mee, zo veel lurkers hebben we. Net als de gelukkige vinder van Yreals laptop.
Geen enkele backup?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef Yreal het volgende:
Maar alle gekkigheid.. ik ben dus nu alle antwoorden en aantekeningen voor alles kwijt. Voor morgen echt een doodsteek
Ja dat zijn geen grappen gozer. Had je het al voorbereid?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef Yreal het volgende:
Maar alle gekkigheid.. ik ben dus nu alle antwoorden en aantekeningen voor alles kwijt. Voor morgen echt een doodsteek
Daarom staat al mijn belangrijke shit in Dropbox.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef Yreal het volgende:
Nu weinig aan te doen...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef Yreal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |