Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt nu spijt van een stem die je drie verkiezingen geleden uitbracht?
Ja, ze hebben echt enorme steken laten vallen. Ik had ook liever op D'66 gestemd eigenlijk wat betreft stabiliteit en constantheid, maar wat die met studenten van plan zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
JaHoe suf kunnen ze zijn. Rechtlijn tegen hun eigen achterban instemmen met de politiemissie in Uruzgan. Say what? Man, dat land moet herbouwd worden, dus het laatste wat daar nodig is, is politie. Eerst moet vrede hersteld worden en dat doe je met een leger. Nogal wiedes dat die opgeleide bromsnorren dus gewoon militairen zijn
Dat ziet echt iedereen meteen. Maar GL en hun idealen hé.. naïef blijven geloven in je eigen idee (en dan vooral de stekker er niet uittrekken)
En dan durven ze zich nog steeds dè onderwijspartij te noemenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ze hebben echt enorme steken laten vallen. Ik had ook liever op D'66 gestemd eigenlijk wat betreft stabiliteit en constantheid, maar wat die met studenten van plan zijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan durven ze zich nog steeds dè onderwijspartij te noemenNiet voor de student iig
Iedere rechter is tegenwoordig een "D'66-rechters". Laatst nog iemand dat horen roepen op basis van een artikel waar de naam van de rechters niet eens in stond.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:14 schreef Aurelius. het volgende:
Stomme D66 rechters met hun lage straffen !111!!![]()
![]()
Dat je achterloopt, want oud nieuwsquote:
Olle joker dat je bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:18 schreef Aurelius. het volgende:
Voor de grap![]()
omdat je het over een artikel had
mijn humor wordt niet altijd begrepen
Niet op deze hele vroege ochtend neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:18 schreef Aurelius. het volgende:
Voor de grap![]()
omdat je het over een artikel had
mijn humor wordt niet altijd begrepen
Ditquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:24 schreef Aurelius. het volgende:
Ik zou helemaal gek worden zonder internet
Het is zo ingeweven in onze levensstijl en cultuur dat het niet abnormaal is dat mensen moeilijk zonder kunnen.quote:
Jij gaat van een tentamen met zwervers praten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:30 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Deze neiging had ik vanmiddag bij het verlaten van de tentamenhal
Bossier. Graag gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:35 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Boek is nog 'baziger' (IN HET ENGELS)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |