Mijn cv staat redelijk prominent opgeslagenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef Tchock het volgende:
Kunnen ze je laptop terugleiden naar jou? Met mijn laptop kan dat helemaal niet bedenk ik me nu.
Zonder wachtwoord?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn cv staat redelijk prominent opgeslagen
Misschien dat een bekende van N0rah de foto's herkent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef Tchock het volgende:
Kunnen ze je laptop terugleiden naar jou? Met mijn laptop kan dat helemaal niet bedenk ik me nu.
Misschien ga je dan wel viral, als sollicitatie-prank.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn cv staat redelijk prominent opgeslagen
Ik bedoelde dat er een wachtwoord op staat voor je bij persoonlijke info of SCRechtenFOK!.rar komtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien dat een bekende van N0rah de foto's herkent.
Ik weet het. Het is te hopen dat Yreal zijn laptop terugkrijgt. Ik zou die laptop overigens wel zeer kritisch benaderen daarna Yreal, qua wachtwoorden, mail en bestanden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er een wachtwoord op staat voor je bij persoonlijke info of SCRechtenFOK!.rar komt
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef ylSs het volgende:
Ach je kan ook alles positief bekijken als je laptop niet terug komt. Er is nu iemand heel blij mee
Een vier jaar oude laptop zonder Wi-Fi en bomvol rechtensamenvattingen. Ik denk dat de broer van Rain Man een field day zou hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef ylSs het volgende:
Ach je kan ook alles positief bekijken als je laptop niet terug komt. Er is nu iemand heel blij mee
Uw kind is gemolesteerd maar de dader heeft een orgasme weten te bereiken!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:26 schreef Tchock het volgende:
"Ja meneer, uw beide kinderen zijn bruut afgeslacht, maar bekijk het postief: iemand heeft er heel veel plezier bij gehad!"
Er valt een pak van m'n hart. Ik zei altijd nog zo: zorg, als je verkracht wordt, dat hij er van geniet!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Uw kind is gemolesteerd maar de dader heeft een orgasme weten te bereiken!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er valt een pak van m'n hart. Ik zei altijd nog zo: zorg, als je verkracht wordt, dat hij er van geniet!
Arme Yreal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef Tchock het volgende:
Eigenlijk moet Yreal vervolgd worden dat hij het waagt een laptop zonder WiFi achter te laten.
huh?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:30 schreef eriksd het volgende:
Ach Yreal, je vriendin zal er vast blij mee zijn dat dat ding niet meer staat te gloeien op je schoot.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:30 schreef eriksd het volgende:
Ach Yreal, je vriendin zal er vast blij mee zijn dat dat ding niet meer staat te gloeien op je schoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |