Poll: Moet ErikSD de naam Sledgehammer krijgen in de OP?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Lul toch alsjeblieft niet zo slap man !
Bel even naar de NS, die nemen contact op met de conducteur. Wel snel handelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef Yreal het volgende:
laptop in de trein laten liggen.. daaaaag 3.5 jaar schoolwerk
was al te laat, ik had het thuis pas door, en het was de ic van gouda naar den haagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bel even naar de NS, die nemen contact op met de conducteur. Wel snel handelen.
Alsnog bellen. Nooit geschoten altijd mis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
was al te laat, ik had het thuis pas door, en het was de ic van gouda naar den haag
Dan naar Den Haag bellen, trein staat daar dan nu ongeveer toch? Goede kans dat hij bij de gevonden voorwerpen wordt gebracht. Doe ik altijd met gevonden spullen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
was al te laat, ik had het thuis pas door, en het was de ic van gouda naar den haag
Wtfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef Yreal het volgende:
laptop in de trein laten liggen.. daaaaag 3.5 jaar schoolwerk
trein was allang weer onderweg toen ik het doorhadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan naar Den Haag bellen, trein staat daar dan nu ongeveer toch? Goede kans dat hij bij de gevonden voorwerpen wordt gebracht. Doe ik altijd met gevonden spullen.
Yreal. Even hangende het al dan niet verliezen van je laptop, denk even na. Staan er op die laptop passwords ingevuld voor belangrijke websites (zoals bijvoorbeeld in Firefox)? Zo ja zou ik vast een beginnetje maken met wijzigen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:14 schreef Yreal het volgende:
ik heb natuurlijk eerst gebeld, daarna mezelf verrot gescholden en daarna eten gemaakt en toen kwam ik op fok posten wat een mongol ik ben
jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef eriksd het volgende:
Heb je nou al alle stations afgebeld dan? Komop, actie actie actie!
en nee. MSN en fb gewijzigd. Mijn eigen outlook aan het bestoken met smeekmailtjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal. Even hangende het al dan niet verliezen van je laptop, denk even na. Staan er op die laptop passwords ingevuld voor belangrijke websites (zoals bijvoorbeeld in Firefox)? Zo ja zou ik vast een beginnetje maken met wijzigen.
Alles dichtgooien inderdaad, en alle accounts uitloggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal. Even hangende het al dan niet verliezen van je laptop, denk even na. Staan er op die laptop passwords ingevuld voor belangrijke websites (zoals bijvoorbeeld in Firefox)? Zo ja zou ik vast een beginnetje maken met wijzigen.
Mooie contradictio. Maar inderdaad Yreal we zullen duimen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:17 schreef eriksd het volgende:
Nja, komt wel goed joh. Uitgaande van normale medepassagiers.
Voor zo'n 4 jaar oude vercrackte acter netbook krijgen ze toch niks, dus ik heb enigsinds hoop hem terug te zien ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:17 schreef eriksd het volgende:
Nja, komt wel goed joh. Uitgaande van normale medepassagiers.
Zou wat wezen als jij hem vond. Ding staat helemaal vol met foto's van jouw Facebook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef Tchock het volgende:
Ik zal zo even kijken. Hoewel lucky shot.
Hahaha als wallpaper en screensaversquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zou wat wezen als jij hem vond. Ding staat helemaal vol met foto's van jouw Facebook.
Heb je je data niet naar iets als Dropbox gebackupt? Zo ja misschien dat ook loskoppelen van je laptop.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voor zo'n 4 jaar oude vercrackte acter netbook krijgen ze toch niks, dus ik heb enigsinds hoop hem terug te zien ja.
Ik ben zo ook weer op den haag cs, maar de gedachte wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef Tchock het volgende:
Ik zal zo even kijken. Hoewel lucky shot.
Mijn laptop heeft niet eens wifiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je je data niet naar iets als Dropbox gebackupt? Zo ja misschien dat ook loskoppelen van je laptop.
Ik pak zo de trein richting Den Haag vanuit Zwolle, grote kans dat dat dezelfde trein is. Toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben zo ook weer op den haag cs, maar de gedachte wordt gewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |