SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
TT.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik pics krijg van het eten van daarnet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bier smaakt te lekker vanavond
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het is fucking koud op m'n kamer, het raam is niet eens open en de verwarming staat aan.![]()
* Fera springt onder de douche
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ook echt nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ik vond het buiten vreemd, warm aanvoelen qua temperatuur, maar die wind maakte het weer kouderquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het tocht hier op de bankquote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond het buiten vreemd, warm aanvoelen qua temperatuur, maar die wind maakte het weer kouder
Gelukkig kan ik een man er de schuld van gevenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vervloekte Christian Grey ookquote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het tocht hier op de bank
[..]
Gelukkig kan ik een man er de schuld van geven![]()
![]()
hmmm de temperaturen gaan weer wat omlaag over een paar dagen
maar t blijft regenen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat en vervloekte hfdst 25quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee!!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:20 schreef Koen66 het volgende:
hmmm de temperaturen gaan weer wat omlaag over een paar dagen
maar t blijft regenen
Ik wil zomer!!
Geile temperaturen! Korte rokjes! Buitenseks
[b]AirwiN schreef [/b]
Kinderenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Ik wil zomer!!
Geile temperaturen! Korte rokjes! Buitenseks![]()
mehhh![]()
jaquote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Ik wil zomer!!
Geile temperaturen! Korte rokjes! Buitenseks
maar 't is pas eind januari
we kunnen deze shit nog wel 2 maanden houden
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
Pff ik had lieverquote:gezien dan
!
[b]AirwiN schreef [/b]
Het mag niet van mij!!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja
maar 't is pas eind januari
we kunnen deze shit nog wel 2 maanden houdenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Pff ik had lievergezien dan
!
Ik had het wel geweten...
Maar ik heb geen zweepjes![]()
lekker tv kijken vanavond, met al dat Bea geneuzel. niks is op tijdSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ghehequote:Op maandag 28 januari 2013 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten...
Maar ik heb geen zweepjes![]()
Slaap lekker mooierd!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Beetje overdreven gedoe!!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:24 schreef Koen66 het volgende:
lekker tv kijken vanavond, met al dat Bea geneuzel. niks is op tijd
En je weet ook nu al dat het de hele week overal over Bea zal gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu al klaar mee.. echtquote:Op maandag 28 januari 2013 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje overdreven gedoe!!
En je weet ook nu al dat het de hele week overal over Bea zal gaan![]()
truste allen![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
dat mensen koningsgezind zijn vind ik prima hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje overdreven gedoe!!
En je weet ook nu al dat het de hele week overal over Bea zal gaan
maar val mij er niet mee lastig
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat dus!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mensen koningsgezind zijn vind ik prima hoor
maar val mij er niet mee lastig
En zolang ze maar van Q-day afblijven!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Koningsdag, zuchtquote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus!
En zolang ze maar van Q-day afblijven!Same shit, different day
SC hopper present![]()
K-day klinkt ook al nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Trusten jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hatsjoe!
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
* Huppelmuts geeft tissue!!quote:
Veeg je scherm eens schoon jij!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsof jij daar wel naartoe zal gaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij daar wel naartoe zal gaan
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Het lijkt altijd alsof er een moord is gepleegd als ik m'n haarverf uitspoel.
Hoe is het met spezza?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Rood?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:37 schreef Fera het volgende:
Het lijkt altijd alsof er een moord is gepleegd als ik m'n haarverf uitspoel.
Ik verf mn haar nooit!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed, denk ikquote:Op maandag 28 januari 2013 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met spezza gaat het prima. En met Huppel?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zwart met een rode gloed.quote:
Ik altijd. Ik heb zo'n saaie kleur van mezelf.
Ik heb wit haarquote:Op maandag 28 januari 2013 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Zwart met een rode gloed.
Ik altijd. Ik heb zo'n saaie kleur van mezelf.![]()
Verven kan ik niet want dan ben ik net Morticia Adams
Last van typisch vrouwelijke huilbuienquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Van jezelf? Dat is wel bijzonder.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wit haar![]()
[..]
Last van typisch vrouwelijke huilbuienIk had dat vroeger toen ik klein was.
Maar ik ga pitten, wekker gaat om 6 uur.
Yepz!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Van jezelf? Dat is wel bijzonder.Ik had dat vroeger toen ik klein was.
Maar ik ga pitten, wekker gaat om 6 uur.
Het is nu donker voor mijn doen (het is lichtblond)
Slaap lekker
[b]AirwiN schreef [/b]
nee, ik probeer braille te creërenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft tissue!!
Veeg je scherm eens schoon jij!
ik word door een bepaald persoon ook morticia genoemd.. Ik heb het ervoor overquote:Op maandag 28 januari 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wit haar![]()
[..]
Last van typisch vrouwelijke huilbuien
Nu al in de overgang?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wit haar![]()
[..]
Last van typisch vrouwelijke huilbuien
Jij wil dood?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
JOOF!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
is het niet wilt?quote:
Als in:
Ik neuk
Jij neukt
Hij neukt
Wij neuken
U bent een hoer
?So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ik ben geen hoer, hooguit een sletquote:Op maandag 28 januari 2013 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is het niet wilt?
Als in:
Ik neuk
Jij neukt
Hij neukt
Wij neuken
U bent een hoer
?![]()
En nee, willen heeft weer aparte regels.
http://nl.wiktionary.org/wiki/willen/vervoegingIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben nog steeds boos op jouquote:Op maandag 28 januari 2013 23:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Buikpijn van het lachen, ik heb het
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je vannacht weer mn droom verziekt kom ik je opzoekenquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat blijft nog de hele week zoquote:Op maandag 28 januari 2013 23:52 schreef Topiek het volgende:
Heel nu.nl staat vol met die trut
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
en dan willen ze dat ik het snapquote:Op maandag 28 januari 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen hoer, hooguit een slet![]()
En nee, willen heeft weer aparte regels.
http://nl.wiktionary.org/wiki/willen/vervoeging
Lijkt idd een onmogelijke taak!!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan willen ze dat ik het snap
Maar voor werkwoorden waarvan de stam op een d eindigt is die neuk-vervanging wel een goede
[b]AirwiN schreef [/b]
Spuit 11 !!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef Topiek het volgende:
Zo achterlijk. Dat hele koningshuis gebeurenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je vannacht weer mn droom verziekt kom ik je opzoeken![]()
Als ik slaap wil ik niet gestoord worden.
![]()
maar.. Maar.. Ik heb op een administratiefus baan gesolliciteerdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt idd een onmogelijke taak!!
Maar voor werkwoorden waarvan de stam op een d eindigt is die neuk-vervanging wel een goede
Ik dus ook nietquote:Op maandag 28 januari 2013 23:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]Als ik slaap wil ik niet gestoord worden.
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je hulp nodig hebt app je maarquote:Op maandag 28 januari 2013 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar.. Maar.. Ik heb op een administratiefus baan gesolliciteerd
Wel, die discussie hadden we 3 topics terug alquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
wees niet bang, jij bent mijn favo taalnaziquote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt app je maar
[..]
Wel, die discussie hadden we 3 topics terug al
Flodder
Dat weet ikquote:Op maandag 28 januari 2013 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wees niet bang, jij bent mijn favo taalnazi
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok, tijd om te gaan slapen!!quote:
Ik wilde vragen of H. poedersperma schiet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb de hik
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik ga dromen over geile mannen die hfdstk 25 willen doen!!
[b]AirwiN schreef [/b]
poedersperma? Zo oud is ie nog nietquote:Op maandag 28 januari 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok, tijd om te gaan slapen!!
Ik wilde vragen of H. poedersperma schiet![]()
Het zou me aan de andere kant ook niks verbazen, wat er in gaat komt er natuurlijk ook weer uit
truste Huppelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga dromen over geile mannen die hfdstk 25 willen doen!!![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wel grappig, Koningendag op 27 april en de eerste viering is meteen op 26 april....
Uiteraard valt die op een zaterdag, dus in 2014, geen vrije dag
morning fax, tja weet t tijdje terug, maar kijk nog wel eens af en toe hoor
Do what you love, love what you do!![]()
Haiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:26 schreef kree het volgende:
morning fax, tja weet t tijdje terug, maar kijk nog wel eens af en toe hoor
Vroeg wakker![]()
![]()
mjah ik weet niet m'n oude ritmetje blijft er maar inzitten ofzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik kruip zo onder de wolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ik weet niet m'n oude ritmetje blijft er maar inzitten ofzo![]()
![]()
ja beter wel, hmms ik zal zo ook nog wel een dutje doen denk.quote:
Of niet, weet het nog niet, zal m'n lichaam maar volgen denk
En hoe is het met u en met de dates?
Heb het niet meer gevolgd een maandje ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ow hm nouja nog een 'date' gehad maar verder niks. Zo hard gaat het allemaal niet hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja beter wel, hmms ik zal zo ook nog wel een dutje doen denk.
Of niet, weet het nog niet, zal m'n lichaam maar volgen denk
En hoe is het met u en met de dates?
Heb het niet meer gevolgd een maandje ofzo.
En bij jou?![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow hm nouja nog een 'date' gehad maar verder niks. Zo hard gaat het allemaal niet hoor.
En bij jou?zelfde
Ok via paiq, best leuke meiden, zijn een beetje bergtrolletjes wel, maar ok daar reken ik ze niet op af. Heb er van 2 wel een mob nummer en whatsappen we wat met elkaar en dat is gezellig, maar nee zie daar niks van komen.
Oja met 1 kreeg ik dikke ruzie, ze zei ik ben te dik en wil afvallen.
OK nou prima.
Ik erop ingaan van moet je het wel doen en toen werd ze boos op mij.
Hahaha tja bedoel ze moeten wel een beetje tegen kritiek kunnen hoor.
Tis niet eens dat ik ze aanval, maar zeg wel wat ik denk.Do what you love, love what you do!![]()
Lol, dikke vrouwenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:40 schreef kree het volgende:
[..]zelfde
Ok via paiq, best leuke meiden, zijn een beetje bergtrolletjes wel, maar ok daar reken ik ze niet op af. Heb er van 2 wel een mob nummer en whatsappen we wat met elkaar en dat is gezellig, maar nee zie daar niks van komen.
Oja met 1 kreeg ik dikke ruzie, ze zei ik ben te dik en wil afvallen.
OK nou prima.
Ik erop ingaan van moet je het wel doen en toen werd ze boos op mij.
Hahaha tja bedoel ze moeten wel een beetje tegen kritiek kunnen hoor.
Tis niet eens dat ik ze aanval, maar zeg wel wat ik denk.
Maarja maffe![]()
![]()
Nou ik kom serieus alleen rare meiden tegen daar die "matchen" echt allemaal met bepaalde problemen.quote:
Zucht wordt er echt wel eens moe van ook, tis ook niet dat ze niet aardig zijn, helemaal niet.
Maar ok waarom kom ik niet een gewoone meid tegen daar?? zonder alllerlei zooi en ellende.Do what you love, love what you do!![]()
Welke imbeciel heeft besloten om zo vroeg een flat af te gaan breken vlak naast mijn slaapplek
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon vragen hoe ie heet, dan weet je hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke imbeciel heeft besloten om zo vroeg een flat af te gaan breken vlak naast mijn slaapplek
En het is al half negen!![]()
![]()
Ik lag om 7 uur al te genieten van het geluid van vallende bakstenen en betonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon vragen hoe ie heet, dan weet je het
En het is al half negen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is wel kutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lag om 7 uur al te genieten van het geluid van vallende bakstenen en beton![]()
![]()
Politie bellen wegens vandalismequote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lag om 7 uur al te genieten van het geluid van vallende bakstenen en betonNIEUW: Foto's!![]()
Mag vanaf 7 uurquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lag om 7 uur al te genieten van het geluid van vallende bakstenen en beton![]()
![]()
Geen idee...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen vandaag?
Wat lezen voor school denk ik..![]()
Dat gaat niet werken vrees ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee...
Wat lezen voor school denk ik..![]()
ik mag 3 hoofdstukken statistiek vandaag bijwerken
3 hoofdstukken = 6 uur
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Kut voor jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
3 hoofdstukken = 6 uur
Ik denk dat ik 300 pagina's ofzo even ga lezen..![]()
Dan lees je kennelijk sneller dan ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
3 hoofdstukken = 6 uur
NIEUW: Foto's!![]()
![]()
_!
[b]AirwiN schreef [/b]
ow das ook geen pretje neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kut voor je
Ik denk dat ik 300 pagina's ofzo even ga lezen..
voornamelijk uitleg over hoe je vraagstukken moet oplossen, en dan zo'n 100 vraagstukken per hoofdstuk waarvan ik er 60 maakquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan lees je kennelijk sneller dan ik![]()
dat scheelt dan wel weerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mwah, uurtje of twee / drie. Gelukkig geen Engels
zelfs na 2 jaar een Engelstalige studie lees ik langzamer in het Engels dan in het Nederlands
Ook in het geel of wat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Nieuwe schoenen besteld
http://www.adidas.nl/Here(...)15_580,nl_NL,pd.html
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb 19 paar schoenen. 11 adidas en 8 all star.
ca. 200 Nederlands, 100 Duits. Dus dat gaat wel rap danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat scheelt dan wel weer
zelfs na 2 jaar een Engelstalige studie lees ik langzamer in het Engels dan in het Nederlands![]()
![]()
Duits?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
ca. 200 Nederlands, 100 Duits. Dus dat gaat wel rap dan
En dan hardlopen op blote voeten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Had dan die 120 euro aan mij gegeven![]()
![]()
Doen die Afrikanen ook. Kijk eens hoe snel die zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En dan hardlopen op blote voeten?![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat de Duitse geschiedenis het meest interessant is![]()
![]()
Nederlandse
Maar ik been geen afrikaan, hun lopen heel hun leven op blote voeten en maken een eeltschoen. Ik heb fragiele voetzolenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doen die Afrikanen ook. Kijk eens hoe snel die zijn.Je krijgt niks!
![]()
Jammerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maar ik been geen afrikaan, hun lopen heel hun leven op blote voeten en maken een eeltschoen. Ik heb fragiele voetzolenJe krijgt niks!
![]()
![]()
Herrensprachequote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:54 schreef MeneerLogica het volgende:
Duitse taal = Dictator taal. Niet omdat hitler maar komt zo bevelend over.![]()
![]()
quote:
Ik vind Duits wel altijd mooi klinken eigenlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:54 schreef MeneerLogica het volgende:
Duitse taal = Dictator taal. Niet omdat hitler maar komt zo bevelend over.![]()
Zwitser Duits![]()
Jullie gaan nu al te snel voor mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet zeggen dat je duits mooi vindt om foto te hosselen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Duits wel altijd mooi klinken eigenlijk![]()
Zwitser Duits![]()
![]()
Daarom zeg ik t nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet zeggen dat je duits mooi vindt om foto te hosselen.Mijn ouders wonen in Zwitserland he, dus ik hoor nogal vaak Duits
En Duits is - mits op normale toon gesproken - een mooie taalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom zeg ik t nietMijn ouders wonen in Zwitserland he, dus ik hoor nogal vaak Duits
En schelden in het Duits![]()
![]()
Mwa vind van niet, heb veel contact met duitse klanten en heb duitse familie. Vind het een vreselijke taal. Maar vind Nederlands ook niet bijzonder ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En Duits is - mits op normale toon gesproken - een mooie taal
En schelden in het Duits![]()
Engels zal je dan weer wel mooi vinden hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mwa vind van niet, heb veel contact met duitse klanten en heb duitse familie. Vind het een vreselijke taal. Maar vind Nederlands ook niet bijzonder ofzo.![]()
![]()
Vind het wel een mooiere taal dan Nederlands ja, voegt beter. Of Frans vind ik ook wel mooiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Engels zal je dan weer wel mooi vinden he![]()
Ik had het kunnen weten.... Fransquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vind het wel een mooiere taal dan Nederlands ja, voegt beter. Of Frans vind ik ook wel mooi![]()
![]()
![]()
Ik kan het zelf amper spreken. Maar het rolt mooier over de tong dan Duits. Engelsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.... Frans![]()
![]()
![]()
Wat edit je je post danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:00 schreef Cryothic het volgende:
Vlaams
en van duits krijg ik altijd een vakantie-gevoel![]()
Ik zag het wel.
![]()
Ga geen filmpje van 6 min kijken over een accentquote:![]()
![]()
kijk t dan voor de eyecandyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga geen filmpje van 6 min kijken over een accent
ben je t aan t kijken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat Schweizerdeutsch is wel flink vervormd ja
tof he?
Nee.. maar ik ken de taal wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben je t aan t kijken?
tof he?![]()
Niemand kijkt je linksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben je t aan t kijken?
tof he?![]()
![]()
ik vind van welquote:![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee.. maar ik ken de taal wel.
Volgens mij was jij dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat edit je je post danIk zag het wel.
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Al klaar met fappen bij het filmpje
Wat is er mis moppie?quote:
Niks, dat is het nou juistquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
[..]
Wat is er mis moppie?![]()
![]()
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
het ligt nog echt in de printer hier ook![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
Kom haten dan !
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof je elke dag moet fappen![]()
Niet elke dag komenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof je elke dag moet fappen![]()
![]()
2x per dag zelfsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof je elke dag moet fappen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een dag niet gekomen is een dag niet geleefd!
simpelequote:
Je noemt me puber ipv omaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
* AldoTheApache pakt de opdracht uit de printer en zijn rekenmachine en gaat zijn hersens kraken
Haha heb jij even pechquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:24 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache pakt de opdracht uit de printer en zijn rekenmachine en gaat zijn hersens kraken![]()
![]()
![]()
Doeiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:24 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache pakt de opdracht uit de printer en zijn rekenmachine en gaat zijn hersens kraken![]()
![]()
![]()
Jules is wild!!
Ik ben bang
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
Wederom zware nacht gehad.
Duimen jullie morgen? In geval van opname laat ik iets weten.
Kut.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Kut wel jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:33 schreef sararaats het volgende:
![]()
Kut.![]()
![]()
Stomme belastingdienst ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:38 schreef MeneerLogica het volgende:
Huh ik denk ik krijg weer wat leuks terug van de belasting dit jaar. Moet ik 200 euro betalen![]()
Je bent te rijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja heb dit jaar meer als 5000 euro afgestaan. Nog niet goed genoeg.![]()
Als je 6000 had afgestaan had je nu tenminste 800 euro terug gekregenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja heb dit jaar meer als 5000 euro afgestaan. Nog niet goed genoeg.
[huppel]quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja heb dit jaar meer als 5000 euro afgestaan. Nog niet goed genoeg.
meer dan
[/huppel]![]()
Je logica is ondoordringbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je 6000 had afgestaan had je nu tenminste 800 euro terug gekregenMaarja ik lever het gewoon lekker niet in. Moeten ze zelf maar mee komen.
![]()
want?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik vind mijn linker tiet leuker dan mijn rechter tietNIEUW: Foto's!![]()
Ik krijg elke maand juist wat terug van zequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit onderwerp![]()
![]()
Ik zal duimen voor je!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:33 schreef sararaats het volgende:
![]()
Kut.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe eens nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
op de radio is nu zo'n huil-liedje (kruizing tussen Loosing My Religion en '74 '75, geen idee hoe dat liedje heet), met quotes van de koningin![]()
Dafuq, dat wordt nog wat... dit is alleen maar haar pensioen... wat als ze dood gaat?NIEUW: Foto's!![]()
groot genoeg? genoeg rugpijn?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn tieten moeten niet groter zijn![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zal ik hem even warm maken? *wink *wink![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen rugpijn
Maar ik ben er tevreden over ja
Ik moet die film nog gaan kijkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet die film nog gaan kijken
Wilde poes heeft nu de hond aangestoken en ze doen tikkertje!
Ik ben mijn leven niet zeker meer!
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je een uur niet op Fok bent geweest bel ik de hulpdiensten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Wilde poes heeft nu de hond aangestoken en ze doen tikkertje!
Ik ben mijn leven niet zeker meer!![]()
Dank u!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je een uur niet op Fok bent geweest bel ik de hulpdiensten.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe je dat voor iedereen die al een uur niet op FOK! is geweest?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Collega's zeiden dat ik moest uitdelen omdat mijn laatste dag is. Heb voor een paar collega's wat meegenomen maar besef me nu hoe krom het is. Uitdelen omdat ik ontslagen ben..![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe je dat voor iedereen die al een uur niet op FOK! is geweest?![]()
![]()
Ze moesten wat voor jou meenemen..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Collega's zeiden dat ik moest uitdelen omdat mijn laatste dag is. Heb voor een paar collega's wat meegenomen maar besef me nu hoe krom het is. Uitdelen omdat ik ontslagen ben..![]()
Ja heb al de hele week hints gedropt over eventuele kadootjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ze moesten wat voor jou meenemen..mocht niet baten
![]()
![]()
Daar kan ik je niet mee helpen!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet die film nog gaan kijkenDoenquote:
wat een film![]()
![]()
Staat op de planning voor volgende weekquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt toch zusjes!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet mee helpen!![]()
Ik ga vrijwillig weg... ik weet nog niet of ik wat uitdeel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja heb al de hele week hints gedropt over eventuele kadootjesmocht niet baten
Ik krijg iig m'n toetsenbord mee als afscheidskado
Ja maar jij bent te Nederlands voor zequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent te Nederlands voor ze
En ja, kom hier speciaal voor jou om je gedag te zeggen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Hoiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi
En ja, kom hier speciaal voor jou om je gedag te zeggen![]()
Neuken?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is je toetsenbord zo mooi dan? Of vinden ze het vies om hem te hergebruiken nadat jij er met je fapvingers op getypt hebtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ga vrijwillig weg... ik weet nog niet of ik wat uitdeel.
Ik krijg iig m'n toetsenbord mee als afscheidskado![]()
![]()
wholla zagbie!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent te Nederlands voor ze![]()
Ik kreeg gisteren foto van zusje E.quote:
Ze heeft dr haar geverfd, is nu bruin
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhm nee! Ik ben bang dat je mij kapot neuktquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm nee! Ik ben bang dat je mij kapot neukt![]()
Eerder andersom!
[b]AirwiN schreef [/b]
Bruin haarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren foto van zusje E.
Ze heeft dr haar geverfd, is nu bruin![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is je toetsenbord zo mooi dan? Of vinden ze het vies om hem te hergebruiken nadat jij er met je fapvingers op getypt hebt
![]()
Geen van m'n collega's kan er mee overweg. Dus als ik weg ga, ligt ie hier ergens onder in een kast weg te rotten.NIEUW: Foto's!![]()
Mijn vriendin is lichtbruin-blond. Vooral in de zomer onwijs blond, ze gaat het morgen bruin verven. Ben benieuwd![]()
![]()
Wat een aparte, waar is dat goed voor?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Geen van m'n collega's kan er mee overweg. Dus als ik weg ga, ligt ie hier ergens onder in een kast weg te rotten.![]()
Nee, wij hebben lang witblond haar !!quote:
Zonde dat ze het bruin heeft geverfd, maakt haar uhm harderIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Staat het haar ook niet leuk danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, wij hebben lang witblond haar !!
Zonde dat ze het bruin heeft geverfd, maakt haar uhm harder
Ik had ooit eens blond. Vijf minuten later had ik er al spijt van![]()
![]()
quote:hoe kom je daar nou bij
![]()
Steeds meer mensen beginnen dat te denken. Hoe kom ik opeens aan zo een imago
Mijn zusjes staat alles!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Staat het haar ook niet leuk dan
Ik had ooit eens blond. Vijf minuten later had ik er al spijt van
Hele mooie meiden zijn dat.
Ik vind het gewoon zonde
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan niet zo openbaar op het forum gooien waarom ik dat denkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]hoe kom je daar nou bij
![]()
Steeds meer mensen beginnen dat te denken. Hoe kom ik opeens aan zo een imago
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, dan maakt het niet zoveel uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusjes staat alles!!
Hele mooie meiden zijn dat.
Ik vind het gewoon zonde
Ik heb ze de helft van de tijd zwart en de andere helft bruin![]()
![]()
Nou, het is ergonomischer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat een aparte, waar is dat goed voor?
Omdat je handen wat minder dicht op elkaar zitten.
En omdat je polsen net wat minder hoeven te buigen.
van boven gezien, ff schematisch, zitten je handen bij een normaal toetsenbord zo:en bij dit toetsenbord zit het meer zo
1
2| | -handen
/ \ -polsenff overdreven natuurlijk, maar voor het idee.
1
2/ \ -handen
/ \ -polsen
nog meer voorbeelden:
[ Bericht 11% gewijzigd door Cryothic op 29-01-2013 10:24:31 ]NIEUW: Foto's!![]()
Wie wil er vrijdag met mij naar de bioscoop?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dm doe dmquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet zo openbaar op het forum gooien waarom ik dat denk
Ik snap hem. Naja altijd leuk om te krijgen tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, het is ergonomischer.
Omdat je handen wat minder dicht op elkaar zitten.
En omdat je polsen net wat minder hoeven te buigen.
van boven gezien, ff schematisch, zitten je handen bij een normaal toetsenbord zo:
[ code verwijderd ]
en bij dit toetsenbord zit het meer zo
[ code verwijderd ]
ff overdreven natuurlijk, maar voor het idee.![]()
![]()
Check ook de foto's in m'n editquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik snap hem. Naja altijd leuk om te krijgen toch
En ja, ik moet nog ff kijken of ik hem meeneem naar m'n volgende baan, of thuis omwissel.
Thuis heb ik er ook zo een, maar dan een oudere.NIEUW: Foto's!![]()
Ik ben plaatje 2quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Check ook de foto's in m'n edit
En ja, ik moet nog ff kijken of ik hem meeneem naar m'n volgende baan, of thuis omwissel.
Thuis heb ik er ook zo een, maar dan een oudere.![]()
![]()
Ik heb zin om te wokken. We zouden gaan met een ander stel uit hoorn maar die hebben ineens geen geld ervoor. Terwijl ze allebei werken![]()
![]()
Dat is niet goed!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik op een normaal toetsenbord meer plaatje 1.![]()
![]()
Waar zou je heen gaan dan? In Purmerend?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb zin om te wokken. We zouden gaan met een ander stel uit hoorn maar die hebben ineens geen geld ervoor. Terwijl ze allebei werkenDaarom dus plaatje 3quote:
Haha ja ik probeerde het gelijk. Altijd bij dit soort plaatje ga ik gelijk kijken wat ik doe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Probeer plaatje 1 eens.. hoe dom is dat![]()
Bij plaatje 1 voel ik me achterlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja ik probeerde het gelijk. Altijd bij dit soort plaatje ga ik gelijk kijken wat ik doe.![]()
![]()
het is meer een combi van 1 en 2... beide handen zitten dan zoals de rechter hand op plaatje 1... maar wel beide handen gelijk/middenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Probeer plaatje 1 eens.. hoe dom is dat
Dus jou redenering.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bij plaatje 1 voel ik me achterlijk
Cryothic = achterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |