Ja. Maar whatevaaah. Je hoeft echt niet getrouwd te zijn om kinderen te kunnen hebben. Het is mijn ouders ook geluktquote:
Tell me about it!!!!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef Faux. het volgende:
zolang we het na elven maar weer over al het drama in mijn leven gaan hebben. ik heb weer nieuwe dilemma's
Ik ben gek op biefstuk. Dat is echt wel mijn favoriete stuk vleesquote:
na elven. dan ben ik het diepstquote:
hoezo niet, beetje gedachtegoed uitwisselenquote:
vertel!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef Faux. het volgende:
zolang we het na elven maar weer over al het drama in mijn leven gaan hebben. ik heb weer nieuwe dilemma's
behalve bij seks.quote:
Dat zegt ook niemand. Maar juridisch gezien is het voor een vader wel makkelijker. Als een moeder niet wil meewerken heb je best een probleemquote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Maar whatevaaah. Je hoeft echt niet getrouwd te zijn om kinderen te kunnen hebben. Het is mijn ouders ook gelukt
snelle seks is niet leukquote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoezo niet, beetje gedachtegoed uitwisselen
[..]
vertel!
[..]
behalve bij seks.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja godver nee nu. Jouw problemen zijn altijd zó interessant enzo.
Heb je het nu over Wilders? Want Wilders is degene die debatregels aan zijn laars lapt. mensen interrupeert om de zoveel seconden. Nooit zijn verhaal doet namens de kamervoorzitter. Daarbij zijn zijn standpunten bijna gelijk aan het antisemitisme. Radicaal. Dat hoort gewoon niet. Alleen daarom al alle goedkeuring voor de nijd tegen WIlders.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook verwerpelijk vinden standpunten wegens de vertolker te verwerpen. Een eis voor een goedwerkende democratie is wat mij betreft nog steeds dat je als kiezer naar ieders standpunten luistert en respecteert, wanneer we mensen gaan bedreigen oid wegens hun standpunten (let wel: politieke stijl is imo een ander verhaal; debatregels aan je laars lappen vind ik ronduit onbeschoft) is dat een verkeerd iets en vormt dat gedrag een gevaar voor de democratie.
weeniequote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yay roddelen wat wie waar hoe wanneer
Ja, maar nachtrustquote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moet jij morgen niet gewoon naar school?
1 en 2quote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
1. Biefstuk
2. Kip
3. Gehakt (om en om)
OMFG, 8 weken naar China geboekt
oke.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand. Maar juridisch gezien is het voor een vader wel makkelijker. Als een moeder niet wil meewerken heb je best een probleem
Ken je Esmee?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weenie
Hoopte dat iemand anders met roddels kwam
rund/varkenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
1 en 2
Ben ook gek op gehakt maar wat bedoel je met om en om
Ja ik heb het over Wildersquote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je het nu over Wilders? Want Wilders is degene die debatregels aan zijn laars lapt. mensen interrupeert om de zoveel seconden. Nooit zijn verhaal doet namens de kamervoorzitter. Daarbij zijn zijn standpunten bijna gelijk aan het antisemitisme. Radicaal. Dat hoort gewoon niet. Alleen daarom al alle goedkeuring voor de nijd tegen WIlders.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je het nu over Wilders? Want Wilders is degene die debatregels aan zijn laars lapt. mensen interrupeert om de zoveel seconden. Nooit zijn verhaal doet namens de kamervoorzitter. Daarbij zijn zijn standpunten bijna gelijk aan het antisemitisme. Radicaal. Dat hoort gewoon niet. Alleen daarom al alle goedkeuring voor de nijd tegen WIlders.
Roemerquote:Op maandag 28 januari 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik heb het over Wilders
Wilders is niet antisemitstisch. Daarbij vind ik Roemers standpunten gevaarlijker, die man wordt toch veelal serieuzer genomen, het was me toch ontzettend schrikken toen hij op 31 zetels stond in de peilingen.
En gebakken kip op je bordquote:Op maandag 28 januari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
Ik prefereer een levende koe in de wei.
Roemer was alleen gevaarlijk als hij MP zou wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik heb het over Wilders
Wilders is niet antisemitstisch. Daarbij vind ik Roemers standpunten gevaarlijker, die man wordt toch veelal serieuzer genomen, het was me toch ontzettend schrikken toen hij op 31 zetels stond in de peilingen.
Half om half bedoelde ikquote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
1 en 2
Ben ook gek op gehakt maar wat bedoel je met om en om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |