Sterker nog én Studio Voetbal verslagen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Nette kijkcijfers, VOETBAL INTERNATIONAL 865.000
Vast veel mensen die niet konden wachten op Johan's mening over de monarchie.
Die Aad, wie heeft hij niet ontmoet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:18 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 08:15:14Als echte voetbalfan kwam hij regelmatig naar de kleedkamer onze nieuwe #koning.#ajax1983.gmallemaal:-) http://t.co/pPCK1ynX reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]Vooral ook dat je 18+ moet zijn om dat onderste filmpje te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest van de fragmenten volgt later![]()
![]()
Wouter Bos.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:41 schreef satecl het volgende:
Witte > Witte> Emiel > Dijkstra > Kieft > Hansie
Maar ook van Hansiehansie kan ik genieten hoor. Ik vind het allemaal bazen. Als ik heel eerlijk ben, mag van mij Gijpie soms wel een vrijdagje rust krijgen. Een show met Witte en Witte zijn meesterlijk.
Wat stond er op zijn nummerbord?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:33 schreef vanBoeschoten het volgende:
Loop ik de apotheek in Bergeijk binnen, stapt Aad net met z'n vrouw uit een dikke BMW om bij de Appie te gaan shoppen..
Hij is zo normaal gebleven (op z'n iets te trendy kleren aan met soort van Uggs over z'n broek)
Aad heeft de kledingsmaak van Koko Petalo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:33 schreef vanBoeschoten het volgende:
Loop ik de apotheek in Bergeijk binnen, stapt Aad net met z'n vrouw uit een dikke BMW om bij de Appie te gaan shoppen..
Hij is zo normaal gebleven (op z'n iets te trendy kleren aan met soort van Uggs over z'n broek)
Eigenlijk wel eens. Alhoewel Dijkstra wat mij betreft naar plaats 3 mag opschuiven. Die kijkt altijd wel lekker weg. Heb hem al lang niet meer gezien, of is hij er vaker op vrijdag ?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Anno2012 het volgende:
Jan Boskamp > Hans Kraaij Jr. > Emiel Schelvis > Aad de mos > Erik dijkstra > Wim Kieft >
Nou jongens,zeg het maar, mee eens?
Het is toch ongelofelijk hoeveel gevatte oneliners iemand eruit kan gooien tijdens zo'n kort telefoongesprekje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |