Nee volgens mij niet (twijfel nu hard), je zat volgens mij in een andere klas. Derde klas ken ik je van in ieder gevalquote:Op maandag 28 januari 2013 22:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
ShitKlasgenoten geweest ofzo
?
Proefkonijnen? Oh nee dat is zeker net voorbij? Dat wil ik namelijk terugkijkenquote:
Is nu bezig.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Proefkonijnen? Oh nee dat is zeker net voorbij? Dat wil ik namelijk terugkijken
Had ik misschien Biologie met jou ? Van die ene vrouw .....lenstra ?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet (twijfel nu hard), je zat volgens mij in een andere klas
Wie the fuck is dat? Krijg nu het idee dat dit niet kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Had ik misschien Biologie met jou ? Van die ene vrouw .....lenstra ?
Hondsrug of die ene bij het Esdal ?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie the fuck is dat? Krijg nu het idee dat dit niet klopt
Die ene.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hondsrug of die ene bij het Esdal ?
Haha.. Nu ben jij nieuwsgierig wie ik ben en vind ik het raar dat je geen flauw idee hebtquote:Op maandag 28 januari 2013 22:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan klopt het wel. Maar vertel wie ben jij ?
( doe maar dm dan)
Ik heb echt geen flauw idee wie je zou kunnen zijn....quote:Op maandag 28 januari 2013 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha.. Nu ben jij nieuwsgierig wie ik ben en vind ik het raar dat je geen flauw idee hebt
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wie je zou kunnen zijn....
Stuur je wel een DM. Ook al ga je dit vast niet grappig vinden ofzoquote:
gaan we het doen?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:15 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Nou, ... Het ligt hier wel aanlokkelijk voor me ...
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
jullie helpen mij echt aan een marihuanaverslaving
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij niet, jij bent degene die begonnen is met dit topicquote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja ik dacht joh leuk voor een avondje voor er een slotje op gaatquote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
Wij niet, jij bent degene die begonnen is met dit topic
Daar heb jij zo'n goed puntquote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
Wij niet, jij bent degene die begonnen is met dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |