Maar daar is mijn vinger niet recht meer. Je kunt toch zien dat er een soort van knobbeltje zit op mijn wijsvinger..quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:33 schreef brother52 het volgende:
Op de eerste foto's pak je hem toch echt met de onderkant.
Maar inderdaad, nog wat schuiner.
Gaat vanzelf wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, en het doet me een partij pijn. Ik speel nu nog iets verder inderdaad.
Ik weet niet waar en hoe het precies pijn doet bij jou, maar als ik met pijn speel dan ga ik nooit zitten forceren. Dat is vragen om blessures.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, en het doet me een partij pijn. Ik speel nu nog iets verder inderdaad.
Kloptquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Die snaren gaan toch gewoon via de onderkant van je gitaar
Wat wil je open maken dan ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klopt
E1 snaar was gebroken 3.5 maanden geleden ,die moet ik vervangen(de rest zijn wel OK)
Morgen even dan,hopen dat het goed gaat![]()
Hoezo zou je die open moeten makenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Om de E1 snaar te vervangen,moet ik het open maken(brug)
Zal ik even morgen checkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoezo zou je die open moeten makenGewoon via onder erdoor halen
quote:
Oeh, die moet ik eigenlijk nog een setje hebben om 1 van mijn gitaren weer compleet te maken. Heb alleen het idee dat ze daar nou niet echt heel voordelig zijn though.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:47 schreef brother52 het volgende:
Tof, GFS heeft nu ook de goede straplocks (sort of)
http://www.guitarfetish.com/All-New-BLACK-Schaller-tyle-locking-Strap-Button-System-_p_4513.html
Voor een setje schallers betaal je zo'n ¤16. Als het mee gaat in een grotere bestelling, dan kan het wel uit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Oeh, die moet ik eigenlijk nog een setje hebben om 1 van mijn gitaren weer compleet te maken. Heb alleen het idee dat ze daar nou niet echt heel voordelig zijn though.
Zo, da's duur. Ik betaalde er steeds rond de 13,- voor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor een setje schallers betaal je zo'n ¤16. Als het mee gaat in een grotere bestelling, dan kan het wel uit.
Gewoon even wachten tot we die actieve pups van ze gaan bestellen
Goed bezig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Zo, met wat bevriende bands een package dinges opgezet, nu eens kijken of we wat gigs kunnen regelen
Hangt van de versie af die je hebt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, da's duur. Ik betaalde er steeds rond de 13,- voor.
Heb alleen chroom en zwart gekochtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt van de versie af die je hebt.
De nikkel en gouden uitvoering zijn goedkoper dan de zwarte of chromen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |