quote:
Zie jequote:
Ja hee je wilt niet weten hoeveel foto's er van Beatrix op Google staanquote:
Best wel wat, wil ik weten.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja hee je wilt niet weten hoeveel foto's er van Beatrix op Google staan
quote:
quote:
Wtfquote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
ik en m broertje waren iCarly aan het kijken en mn vader kwam erbij zitten. vraagt ie of de tv ergens anders op kon. Zeg ik: "Haten is verlaten." En hij keek me echt heel dom aan![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
ik en m broertje waren iCarly aan het kijken en mn vader kwam erbij zitten. vraagt ie of de tv ergens anders op kon. Zeg ik: "Haten is verlaten." En hij keek me echt heel dom aan![]()
iCarly is ook best wel kinderachtig thoughquote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
iCarly is leukquote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
iCarly is ook best wel kinderachtig though
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef Taexon het volgende:
ben even weg naar een collegatot straks Fokkertjes
is dat zo vreemd?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef JRRY het volgende:
Supersof ze hadden gewoon om 21 uur nog donuts bij de AH
Rutte kan opkuttequote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef Faux. het volgende:
Ik vond de toespraak van Hare Majesteit trouwens tof. Leuk mens, goede toespraak. En ons volkslied op het einde, kippenvel. Totdat Rutte ineens met z'n rotkop vol in beeld kwam
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef Faux. het volgende:
[..]m'n FoBo begint gezellig te worden zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow. Nouja meestal zijn de lekkere bakkerijwaren al op dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is dat zo vreemd?waar ik werk zijn er om 21:00 ook nog donuts
truequote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ow. Nouja meestal zijn de lekkere bakkerijwaren al op dan.
Toen Rutte in beeld kwam ben ik meteen naar Veronica gegaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef Faux. het volgende:
Ik vond de toespraak van Hare Majesteit trouwens tof. Leuk mens, goede toespraak. En ons volkslied op het einde, kippenvel. Totdat Rutte ineens met z'n rotkop vol in beeld kwam
Nee leukquote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
iCarly is ook best wel kinderachtig though
Ja die komen gewoon uit de vriezer hequote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef JRRY het volgende:
Supersof ze hadden gewoon om 21 uur nog donuts bij de AH
Attention seeker, nu ga ik natuurlijk ook op jouw fotobook kijken.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef Faux. het volgende:
[..]m'n FoBo begint gezellig te worden zo
dit ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef Faux. het volgende:
dit ook.quote:
HEE HYPO HOIquote:
Veel plezierquote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef Taexon het volgende:
ben even weg naar een collegatot straks Fokkertjes
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betekent dat laatste
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Ik vond vroeger de Amanda show leukquote:
NEE?!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die komen gewoon uit de vriezer he
Bustedquote:Op maandag 28 januari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Attention seeker, nu ga ik natuurlijk ook op jouw fotobook kijken.
SMOESJES. LOBI IS OVER.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
HEE HYPO HOI
Sorry, had over je post heen gelezen, moest even alle aanhangers van de republiek ernstig toespreken
Lees het eigenlijk net een half uurtje geleden pasquote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef Faux. het volgende:
jawel, die krijgen we gewoon geleverd.quote:
NEE NIET. LOBI IS NEVAH OVER TUSSEN ONS. LOBI IS VOOR ALTIJD. FAUX. EN HYPO NTBquote:
Jij ziet liever die kneuzen kop van Roemerquote:
kutbedriegers,quote:Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, die krijgen we gewoon geleverd.
Niets, VVDquote:Op maandag 28 januari 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees het eigenlijk net een half uurtje geleden pas
Wat is er mis met Rutte
Wel aardig maar misschien ben ik wel gewoon te oudquote:
Ik ben wel voor de D66 ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij ziet liever die kneuzen kop van Roemer![]()
ik voelde me vergeten en verlaten.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
NEE NIET. LOBI IS NEVAH OVER TUSSEN ONS. LOBI IS VOOR ALTIJD. FAUX. EN HYPO NTB
quote:
Zijn manier van praten staart me neit aan, maar altijd liever hem dan Wilder.squote:Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Niets, VVDMaar een moeilijk hoofd heeft 'ie wel
Ik mag 'em wel eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
maarquote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik voelde me vergeten en verlaten.
Ze zijn gelijkwaardigquote:Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit
Mannen die Victoria boven haar verkiezen
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zijn manier van praten staart me neit aan, maar altijd liever hem dan Wilder.s
VVD is goed maar niet teveelquote:Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hihi jaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ariana is daar zo heerlijk dom
Ik stuur je wel een stuk zeep op.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ikben zojuist aangegeven bij de politie
Wat?!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat heb je gedaanquote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hoho niet haten op baas Pechtoldquote:
quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ja he, wij hebben die klik.quote:
dan hoef je je toch niet alleen en verlaten te voelenquote:
dan moet ie bukken om een zeepje op te rapen hihiquote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een stuk zeep op.
wat lol hoe tell usquote:Op maandag 28 januari 2013 21:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
ggggDe panda heeft me verraden
Je meent het.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet ie bukken om een zeepje op te rapen hihi
Pechtold heeft een grote bek en nog niets waar weten te makenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pechthold is sowieso de beste Nederlandse politicus.
Tevens blanco stemmen
ben je er voor mij ja?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
dan hoef je je toch niet alleen en verlaten te voelen
JAWELquote:Op maandag 28 januari 2013 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik emogif jou niet, want je bent ook geen man
ik moest lachen hierom.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet ie bukken om een zeepje op te rapen hihi
Ja, maar ik dacht dat dat in die spoiler Latijn of zo wasquote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Verzonnen. Kom op, je weet toch wel wat narcisme is?
Niet Argo imiteren.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hij zou de regen tegenhoudmarrr daarbij is er chaos ontstaan
Gaat ook wel een beetje moeilijk zonder uitvoerende macht hequote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pechtold heeft een grote bek en nog niets waar weten te maken
ALTIJDquote:
Latijnicus Neppicus.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat dat in die spoiler Latijn of zo was
/carequote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik ebn nooit meer veilig ik meot julie helaach verlaten
Och wat zijn wij slimquote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef Faux. het volgende:
kijk ons slimme jng'ers zijn met onze pol-discussies
Hij schopt alleen maar tegen anderen aan. Lekker steeds focussen op wat anderen fout doen, net als SP en zelf met geen mogelijkheid in een kabinet komen. Ik vind het helemaal nietsquote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gaat ook wel een beetje moeilijk zonder uitvoerende macht he
Zie trouwens meinus ondertitelus. Narcismequote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Latijnicus Neppicus.
Overalicus gewonicus cuscus achtercus zettencus.
Dat wil ik heel graag zo houden thanksquote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kent de arme man niet eens
Daticus est enum goedum manirusquote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Latijnicus Neppicus.
Overalicus gewonicus cuscus achtercus zettencus.
Preciesquote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef Faux. het volgende:
kijk ons slimme jng'ers zijn met onze pol-discussies
hahaha geweldigquote:Op maandag 28 januari 2013 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
laat heppie het maar niet horen. Die 'viespeuk ik' quote blijft me achtervolgen
Ik houd ook erg veel van mezelf. Zullen we samen van onszelf houden?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zie trouwens meinus ondertitelus. Narcisme
waarom dan? Leg eens beargumenteerd uit.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wil ik heel graag zo houden thanks
Veel plezierquote:Op maandag 28 januari 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
Ik ga even vierkante oogjes kweken met proefkonijnen,
hoe laat begint dat?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
Ik ga even vierkante oogjes kweken met proefkonijnen,
Samsomquote:Op maandag 28 januari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij schopt alleen maar tegen anderen aan. Lekker steeds focussen op wat anderen fout doen, net als SP en zelf met geen mogelijkheid in een kabinet komen. Ik vind het helemaal niets![]()
Ik heb NIETS met de PVDA maar snap wel dat mensen op Samsom stemmen
Die is in ieder geval nog grappig op momentenquote:
Wat een godverdomme vieze klootzak is dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Aan die man erger ik me inderdaad ontzettend.
Dennis & Valerio Zenoooquote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel plezier
Geen idee wat je bedoeld
Ja doen we. Fan van onszelfquote:Op maandag 28 januari 2013 21:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik houd ook erg veel van mezelf. Zullen we samen van onszelf houden?
TV programma met Dennis Storm en Valerioquote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel plezier
Geen idee wat je bedoeld
ja dacht ik dus ook. maar ben gewoon ingetunedquote:
Waarom zou ik? Ik heb niets met de pro EU standpunten van D66 en vind Pechtold en slapeling die alleen maar zijn pijlen richt op Wilders. Ik vind het een mannetje dat vol is van zichzelf en alleen maar schreeuwt omdat hij in de oppositie zit.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom dan? Leg eens beargumenteerd uit.
Nahquote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Autisten zijn juist slim enzo dus die lezen heel snel tenzij je een dislekt bent.
Zenoquote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef msacras het volgende:
[..]
TV programma met Dennis Storm en Valerio
Ik ben ook geen PVDA man maar die heeft tenminste nog hersens die kerelquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook geen PVDA man maar die heeft tenminste nog hersens die kerel
Inderdaad, kortzichtige racistische man die steeds weer in debatten alle tijd moet nemen en onbelangrijke niets er toe doende dingen zegt, slechts om kiezers te winnen, populisme is oke, maar niet zonder geweten.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat een godverdomme vieze klootzak is dat.
Ik heb dr meerquote:Op maandag 28 januari 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook geen PVDA man maar die heeft tenminste nog hersens die kerel
Ooohquote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef msacras het volgende:
[..]
TV programma met Dennis Storm en Valerio
Kon het niet beter zeggen want ik wil geen woorden aan hem besteden. Allen slechte woorden.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, kortzichtige racistische man die steeds weer in debatten alle tijd moet nemen en onbelangrijke niets er toe doende dingen zegt, slechts om kiezers te winnen, populisme is oke, maar niet zonder geweten.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Kon het niet beter zeggen want ik wil geen woorden aan hem besteden. Allen slechte woorden.
pexitquote:Op maandag 28 januari 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb niets met de pro EU standpunten van D66 en vind Pechtold en slapeling die alleen maar zijn pijlen richt op Wilders. Ik vind het een mannetje dat vol is van zichzelf en alleen maar schreeuwt omdat hij in de oppositie zit.
ze gedragen zich allemaal als mongolenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wildersop sommige punten heeft hij wel gelijk alleen jammer dat hij zich als een mongool moet gedragen.
Wilders en die mongolenhoofd het ergst.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze gedragen zich allemaal als mongolen
Op sommige punten heeft hij over het algemeen wel gelijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wildersop sommige punten heeft hij wel gelijk alleen jammer dat hij zich als een mongool moet gedragen.
Roemerquote:Op maandag 28 januari 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
Ik heb niet zo'n hekel aan Wilders als anderen hier. Ik zal er niet op stemmen maar ik vind een Roemer of een Pechtold nog veel dommer. Vooral Roemer
tsja meningen verschillen, gelukkig maarquote:Op maandag 28 januari 2013 21:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wilders en die mongolenhoofd het ergst.
SC is nog nooit zo snel gegaanquote:
Das waar, en ik ben al getrouw met een FOK!kerquote:Op maandag 28 januari 2013 21:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pff alsof dat voor jou nog een eer moet zijn, iedereen wil toch met jou trouwen
Dat is waar, het loopt lekker doorquote:
Ze mist niksquote:
Ik ook nietquote:
Zijn standpunten zijn idd niet altijd verkeerd, maar de manier waarop hij ze brengt is te vaak te extreem.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Op sommige punten heeft hij over het algemeen wel gelijk.
Maar te extreem
Laatst zei ik in een topic dat sommige standpunten nog best oke zijn, werd ik aangevallen door 20 users, white knights
quote:
Dat heb je nu ook al nietquote:Op maandag 28 januari 2013 21:47 schreef Faux. het volgende:
oke nu stoppen met posten want anders is dit topic vol en ben ik geen ts meer en heb ik geen mooi kleurtje meer in jullie layouts [ afbeelding ]
Heb je sowieso al niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:47 schreef Faux. het volgende:
oke nu stoppen met posten want anders is dit topic vol en ben ik geen ts meer en heb ik geen mooi kleurtje meer in jullie layouts [ afbeelding ]
Sterkte.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh?
[..]
Leugens, dat weet jij niet
[..]
JE JEEEEEEEEEEEEE ja
Oke tof hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh?
[..]
[..]
JE JEEEEEEEEEEEEE ja
trouwen kost geldquote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oordelen over trouwen maar het nooit geweest zijn
Wat is het voordeel van trouwen?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh?
[..]
[..]
JE JEEEEEEEEEEEEE ja
Mee eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zijn standpunten zijn idd niet altijd verkeerd, maar de manier waarop hij ze brengt is te vaak te extreem.
Nee alleen bij mezelufquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
doen jullie geen kleurtje voor de TS? dat is echt handig hoor
Ik moet er niet aan denken. Wat voegt het toequote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
mobiel ben je blauwquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
Tja papa en mama waren getrouwd maar ze waren elkaar zatquote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben in een relatie geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Financieel vooral, minder rompslomp, kan tekenen uit naam van partner, stukje erkenning van beide zeiden.quote:
Bij mij ben je blauwquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
Daar heb je een abbo voor nodig toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
Dan hoef je de naam van TS niet te onthouden, handig hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Wat voegt het toe
Kan gebeuren, die van m'n vrouw ookquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja papa en mama waren getrouwd maar ze waren elkaar zat
Oké, nou, sterkte ermee dan maarquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben in een relatie geweest
Daarbij is trouwen hopeloos ouderwets, daarbij heeft trouwen pas de laatste eeuwen de betekenis van liefde gekregen, daarvoor had het slechts een waarde van bezit, daar doe ik niet aan.
Ze heeft wel een account jaquote:
blauwquote:
Mmm ja oke. Maar toch vind ik het geen waarde hebbenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Financieel vooral, minder rompslomp, kan tekenen uit naam van partner, stukje erkenning van beide zeiden.
[..]
Bij mij ben je blauw
oh daar heb ik het juist niet, ik herken mezelf op kilometers afstandquote:
Als mensen op zijn standpunten en niet op zijn stijl gaan bitchen is het vaak wel hypocriet jaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar ik vind het gewoon hypocriet hoe sommige mensen reageren
AJ vies meisjequote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We gaan los. Ja we doen het allemaal, ja we doen het allemaal, we doen het allemaal.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We gaan los. Ja we doen het allemaal, ja we doen het allemaal, we doen het allemaal.
Het boeit me niet wie de TS is in een SC, sorryquote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan hoef je de naam van TS niet te onthouden, handig hoor
...maar doet er niks meequote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan gebeuren, die van m'n vrouw ook
[..]
Oké, nou, sterkte ermee dan maar
[..]
Ze heeft wel een account ja
Waarom?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als mensen op zijn standpunten en niet op zijn stijl gaan bitchen is het vaak wel hypocriet ja
Moraalridders
Stewie, klaar met werken?quote:
Is handig als het snel gaat, en als mensen je quoten, dan zie je het ten minste gelijk zonder alles te lezenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
oh daar heb ik het juist niet, ik herken mezelf op kilometers afstand
Blauw bazenkleurquote:
Ben je al lang getrouwd?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan gebeuren, die van m'n vrouw ook
[..]
Oké, nou, sterkte ermee dan maar
[..]
Ze heeft wel een account ja
Nopequote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daar heb je een abbo voor nodig toch?
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Soms is je smaak voor muziek toch een beeeetje bagger.
Promiquote:
Is toch leuk, dan weet je wie vorig deel keihard heeft lopen lapo hunten.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit me niet wie de TS is in een SC, sorry
Ach, we zijn beiden wat conservatief qua dit soort dingen en vonden het naar elkaar toe een mooi gebaar, daarnaast was dé klik er gewoon en het werkt, dus dat was voor ons meer de reden, dat financiele zal mij aan m'n reet roesten verderquote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmm ja oke. Maar toch vind ik het geen waarde hebben
wat is jouw politieke voorkeur dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Promi
Het is maar goed dat sommige hier nog niet mogen stemmen
I couldn't care less, sorryquote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is toch leuk, dan weet je wie vorig deel keihard heeft lopen lapo hunten.
In een SC voegt het weinig toe inderdaad, maar in alle andere topics wel imoquote:Op maandag 28 januari 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit me niet wie de TS is in een SC, sorry
Socialistisch.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is jouw politieke voorkeur dan?
Omdat deze mensen zijn standpunten vaak verwerpen wegens de persoon die ze verkondigd in plaats van wegens het gedachtegoed.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Stewie, klaar met werken?
Ik zei WE, dus jij doet HET ookquote:
Idd, stiekem durven ze niks te zeggen omdat ze de stempel krijgen als "racist"quote:Op maandag 28 januari 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als mensen op zijn standpunten en niet op zijn stijl gaan bitchen is het vaak wel hypocriet ja
Moraalridders
In andere topics kan het inderdaad handig zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
In een SC voegt het weinig toe inderdaad, maar in alle andere topics wel imo
Ja als je het allebei echt leuk vind, dan moet je het doenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, we zijn beiden wat conservatief qua dit soort dingen en vonden het naar elkaar toe een mooi gebaar, daarnaast was dé klik er gewoon en het werkt, dus dat was voor ons meer de reden, dat financiele zal mij aan m'n reet roesten verder
sorryquote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Promi
Het is maar goed dat sommige hier nog niet mogen stemmen
Alles boven de 27 is oudquote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
2.5 jaar pas, ik ben nog niet zo oud hoor
Klopt deels. Maar zijn gedachtegoed is gewoon extremistisch. als Roemer, Rutte of Pechtold het had gezegd was er precies op zelfde manier gereageerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat deze mensen zijn standpunten vaak verwerpen wegens de persoon die ze verkondigd in plaats van wegens het gedachtegoed.
Niet getrouwdquote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja als je het allebei echt leuk vind, dan moet je het doenIs wel mooi gebaar idd. Maar denk dat doordat mn ouders ook niet getrouwd zijn dat ik het van daaruit heb mee gekregen
hahaah ja dat heb ik ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Socialistisch.
Maar ik heb het idee dat sommige `vooral' jongere mensen het cool vinden WIlders aan te hangen als een soort rebels statement.
dat weet jij niet meisjequote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei WE, dus jij doet HET ook
[..]
Idd, stiekem durven ze niks te zeggen omdat ze de stempel krijgen als "racist"
Je bent hartstikke bejaard.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
2.5 jaar pas, ik ben nog niet zo oud hoor
Bedoel jou nietquote:
Komt vanzelf, m'n vrouw wilde in eerste instantie ook niet trouwen, toen kwam ze mij tegenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja als je het allebei echt leuk vind, dan moet je het doenIs wel mooi gebaar idd. Maar denk dat doordat mn ouders ook niet getrouwd zijn dat ik het van daaruit heb mee gekregen
Ik ben pas 28quote:
Het is geen standaard in ieder gevalquote:
nee.quote:
Taexon heeft dus blauwe ballen?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat weet jij niet meisje
Ik zeg er ook vrij weinig over, iedereen mag zelf weten op wie hij/zij stemt als diegene er maar blij van wordtquote:
We zullen zienquote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt vanzelf, m'n vrouw wilde in eerste instantie ook niet trouwen, toen kwam ze mij tegen
Maar jij stemt ook nietquote:Op maandag 28 januari 2013 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zeg er ook vrij weinig over, iedereen mag zelf weten op wie hij/zij stemt als diegene er maar blij van wordt
damn als ik alle getrouwde ouders moest tellen van kinderen uit mijn klas he, ik kom op de helft denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is geen standaard in ieder geval
Als je kinderen hebt heeft het wel (gemaks-) voordelen om dat wel te zijnquote:
De rest allemaal nooit getrouwd of gescheiden? Dat laatste is immers een ander verhaalquote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
damn als ik alle getrouwde ouders moest tellen van kinderen uit mijn klas he, ik kom op de helft denk ik.
Oh dacht dat je dat een keer zei tegen mequote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou ik niet stemmen?
Goed tochquote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Faux. het volgende:
hele topic over politiek, well done boys
Woooop wooooopquote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Faux. het volgende:
hele topic over politiek, well done boys
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt heeft het wel (gemaks-) voordelen om dat wel te zijn
ik stem wel hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dat een keer zei tegen meOmdat het je niet boeide ofzo.
Kusjequote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg gvd ik ben nieuwsgierig
Dan zou ik het ook verwerpelijk vinden standpunten wegens de vertolker te verwerpen. Een eis voor een goedwerkende democratie is wat mij betreft nog steeds dat je als kiezer naar ieders standpunten luistert en respecteert, wanneer we mensen gaan bedreigen oid wegens hun standpunten (let wel: politieke stijl is imo een ander verhaal; debatregels aan je laars lappen vind ik ronduit onbeschoft) is dat een verkeerd iets en vormt dat gedrag een gevaar voor de democratie.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt deels. Maar zijn gedachtegoed is gewoon extremistisch. als Roemer, Rutte of Pechtold het had gezegd was er precies op zelfde manier gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |