Ik was even een beetje foetsiequote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef DJMomo het volgende:
Ja, duurde verdomd lang voor dat nieuwe topic kwam.
Dat kan natuurlijk niet he, moet je zien hoeveel mensen op je zaten te wachtenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik was even een beetje foetsie. Hihi, sorry!
Ik had ook echt niet verwacht dat er SERIEUS gewacht ging worden. Jullie zijn zo leukquote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet he, moet je zien hoeveel mensen op je zaten te wachten![]()
haha maar je hebt ons goed afgericht.
Ja hallo...we gaan geen onnodie risico's nemen hequote:Op maandag 28 januari 2013 22:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik had ook echt niet verwacht dat er SERIEUS gewacht ging worden. Jullie zijn zo leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de uitleg. Zelf heb ik veel baat gehad bij een manueel therapeut (voor mn rug, niet voor mn darmen ;-)) Ik hou het wel in gedachtenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:15 schreef martine1984 het volgende:
Ik ben er eerder geweest. Had toen veel last van mijn schouders en nek dat heeft me goed geholpen. Ook andere mensen in mijn omgeving komen er en hebben er baat bij. Zij gebruikt de energie stromen in het lichaam en heft de blokkades van dee stromen op. Ze legt haar handen op mijn hoofd en beweegt ze langs mijn romp. Voelt heel raar, voel echt tintelingen en als of er aan je getrokken word. Soms doet t echt zeer terwijl ze geen fysieke kracht uit oefent. Het is moeilijk te beschrijven maar heb wel t gevoel dat t helpt.
Arme Mrs. Peel. Knuffel op het wachtbankje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen voor chips, maar mijn man wil niets voor me halen![]()
Maar dat is wel jammer zeg! Vooral denk ik omdat je het niet helemaal verwacht had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, ik weet alleen niet zeker of Blokje al helemaal officieel doorverhuisd is of dat ze eerst nog wat wil afwachtenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef Frummeltje86 het volgende:
Volgens mij kan blokje uit het lijstje, die had al positief gepiest. En babbel ook, maar volgens mij bleef die nog even hangen
Joeeeeeeh!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:28 schreef Blokje. het volgende:
* Blokje. meldt
Je mag me er wel uit halen Skips.Mocht er iets gebeuren ben ik binnen no time weer terug!
Lolquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:34 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Joeeeeeeh!-dramatische zwaai.
Ja is prima! Bij mij was het echt nodig om stipt op hetzelfde tijdstip te meten en dan ook niet een uur van tevoren uit bed te zijn geweest op te plassen ofzo. Kon er toen wel duidelijk m'n eisprong mee vindenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:07 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik mocht van de HA ook een half jaar niet klagen na mijn miskraam, en toen ik na 3 maanden bij de gyn kwam, zei die dat ik echt niet zo lang had hoeven wachten...
Even iets heel anders tussendoor, mijn volgende cyclus wil ik gaan temperaturen. Heb ik daarvoor een speciale thermometer nodig of kan het ook met een gewone koortsthermometer die op een tiende graad nauwkeurig meet?
Ok, ik hoef dus niet eentje met twee cijfers achter de komma van sensitest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook een paar keer getempt, gewoon om te kijken of mijn voorgevoel juist was wbt voelen van mijn ovulatie (en die is juist) maar ik merk bij mij echt een duidelijk verschil, maakt niet uit op welk tijdstip ik temperatuurde. Voor de ovulatie altijd onder de 37 (36.5-36.9) en daarna altijd daarboven (37.1-37.5)
Vanochtend bij huisarts geweest, ze maakt een brief voor de gyn die stuurt ze op en dan krijg ik vanzelf een oproep thuisgestuurd gaf ze aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:58 schreef Limone het volgende:
Huh? Doet de huisarts dat zonder met jou te hebben gesproken? Wat idioot!
Nee hoor. Als je maar telkens dezelfde pakt en op zelfde wijze meet. Verschil is echt wel paar tienden, dus echt duidelijk te zien, heb je geen twee cijfers achter de komma voor nodig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ok, ik hoef dus niet eentje met twee cijfers achter de komma van sensitest.
Die vind ik namelijk best een beetje prijzig als je weet wat ik voor de rest van de thermometers hier in huis heb betaald (voor een habbekrats uit China laten komen).
Heeft ze gezegd hoe lang het ongeveer zou duren?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Vanochtend bij huisarts geweest, ze maakt een brief voor de gyn die stuurt ze op en dan krijg ik vanzelf een oproep thuisgestuurd gaf ze aan.
Oh, ik dacht al! Ik snapte er niets van...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Vanochtend bij huisarts geweest, ze maakt een brief voor de gyn die stuurt ze op en dan krijg ik vanzelf een oproep thuisgestuurd gaf ze aan.
Huisarts vond dat ik er niet zoveel mee bezig moest zijn en dat anderhalf jaar helemaal niet zolang was en dat ik me geen zorgen moest maken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al! Ik snapte er niets van...De eerste stap is gezet. Fijn dat je bent doorverwezen. Heeft de huisarts zelf nog iets gezegd? Of was het: " oh anderhalf jaar bezig, hier brief!" ?
Richt je inderdaad maar op het positieve, aan die raad van de huisarts heb je niets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Huisarts vond dat ik er niet zoveel mee bezig moest zijn en dat anderhalf jaar helemaal niet zolang was en dat ik me geen zorgen moest maken.
Maar gelukkig gaat ze wel de verwijzing regelen, dus die wacht ik af.
Huisarts heeft niet gezegd hoelang het zou duren en wachttijden (bedankt voor de tip), staan bij poli gyn niet ingevuld helaas.
Wacht het gewoon rustig af, ga mijn geduld maar weer verder trainen.
Bedankt voor jullie lieve reacties, had straks even flink de balen van de huisarts, ondanks dat ze wel de verwijzing regelt. Fijn dat ik hier even kon spuien.
Ik had iemand aan de telefoon en toen gebeurde er vanalles om me heen, dus ik zeg in de hoorn "wacht even hoor, momentje" en druk op de MUTE-knop. Daarna ga ik hier hormonaal te keer dat iedereen even in z'n eigen kamertje moet gaan zitten brullen en mep ondertussen een keer met m'n vuist op tafel. Daarna schraap ik netjes weer mijn keel, haal de telefoon van MUTE en zeg poeslief tegen de andere kant van de lijn: "Excuus, ben ik weer, vertel verder". Zegt 'ie: "Ja, sla maar even met je vuist op tafel hoor, soms is dat nodig!"quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:51 schreef Limone het volgende:
Gehehe Skip, ik had dat laatst ook. Ik trad helemaal buiten mijzelf van woede en toen ik weer geland was schaamde ik mij best wel
+1quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:06 schreef Sethiwe het volgende:
Nee joh die klant denkt nu dat je heel daadkrachtig bent en ziet het vast helemaal zitten.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef zandsculptuur het volgende: Pfff, ik wil zo graag zwanger zijn
. Hebben jullie dat ook af en toe, ineens zo'n bluh-moment?
![]()
Helaas veel vaker dan mij lief is..quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef zandsculptuur het volgende:
Pfff, ik wil zo graag zwanger zijn. Hebben jullie dat ook af en toe, ineens zo'n bluh-moment?
Nee, alleen Sensitest en Klackstar op EBay.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Caireann het volgende:
is er hier iemand die ervaring heeft met de testen van 123ovulatietest.nl?
Jaaaaaquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Purple010 het volgende:
Trouwens dag 15 hier van mn cyclus.
Is een seksmarathon erg? We willen zo graag!
ja gewoon doen! is bij mij twee keer succesvol geweest! en ook nog eens erg leuk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Purple010 het volgende:
Trouwens dag 15 hier van mn cyclus.
Is een seksmarathon erg? We willen zo graag!
Hier ook gedaan, lekker doen als jullie dat willen! De hoeveelheid seks had hier geen invloed op het resultaatquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
ja gewoon doen! is bij mij twee keer succesvol geweest! en ook nog eens erg leuk!
Same here! Wij zijn helemaal los gegaan, had blijkbaar geen invloed op de kwaliteit. En het is nog leuk ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:21 schreef Cwen het volgende:
[..]
Hier ook gedaan, lekker doen als jullie dat willen! De hoeveelheid seks had hier geen invloed op het resultaat.
Dat hadden wij ook gelezen, maar Vriendje vond dat dat niet gold voor zijn 'superzaad'quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Dames toch!![]()
Mijn man had gelezen op internet dat de zaadkwaliteit het beste was bij om de dag seksen. Ik kon lullen als brugman, hij wou niet vaker
Idem hier, wij doen het ook niet meer of minder omdat we nu een kindje willen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook gelezen, maar Vriendje vond dat dat niet gold voor zijn 'superzaad'
Ook als we geen kinderen aan het verwekken zijn zaten wij op die frequentie, wij wilden niet gaan minderen vanwege de zwangerschapswens. Het komt wanneer het komt, hadden we besloten.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef ProjSkippy het volgende:
Hier zijn we stiekem ook gewoon een stel k'nijnen hoor. Soms wel nóg meer dan de andere keer. Als ik dan al die hartjes (= 'geyle neuqseks') in de cyclusapp zie dan snap ik soms niet waar we de energie vandaan halen.
Hier zijn we stiekem ook gewoon een stel k'nijnen hoor. Soms wel nóg meer dan de andere keer. Als ik dan al die hartjes (= 'geyle neuqseks') in de cyclusapp zie dan snap ik soms niet waar we de energie vandaan halen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:57 schreef martine1984 het volgende:
Hier heb ik deze maand geen ovulatie testen gedaan. Had er geen zin in en tussen de lakens is er ook niets gebeurd. Kon het gewoon niet opbrengen. Dus het leek me een beter idee om eerst maar eens iets aan de chaos in mn hoofd te doen en t zwanger worden een maandje in de ijskast te zetten.
Zitten nu midden in een verbouwing thuis en dat vergt genoeg energie.
Volgende maand gaan we er fris tegenaan.
Martine, exact wat Frummel zegt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]Even rust in je lijf en je hoofd kan je echt goed doen, weet ik uit ervaring. Wellicht in combi met de magnetiseur een perfecte start voor over een maand
Dat lijkt me wel heel snel, toch? Zat maar 7 dagen tussen die testen. En vanmorgen was ie ook weer negatief... Heb de afgelopen week wel een paar dagen heel licht bloedverlies gehad, een dag of drie. Niet helderrood.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Frummeltje
Zou je al zwanger kunnen zijn?
Dat kan van een eisprong of innesteling zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:08 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel snel, toch? Zat maar 7 dagen tussen die testen. En vanmorgen was ie ook weer negatief... Heb de afgelopen week wel een paar dagen heel licht bloedverlies gehad, een dag of drie. Niet helderrood.
Zeker spannend! Ik weerhoud mezelf ervan om google af te struinen naar wat dit moge betekenen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat kan van een eisprong of innesteling zijn.
Wel spannend hoor...
Ja, ik snap er ook weinig van... Het schijnt wel mogelijk te zijn dat je meerdere LH-pieken hebt, maar dat zou niet veel voorkomen. Geen idee dus!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mischien wel beter martine
en raar van die ovulatietest..zou niet moeten kunnen toch...er springt maar 1x per maand een ei?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Psies, en anders kwak je om je reiseitje nog wat lijm extra heen
ofzoiets
D.U.I.M.S.T.A.N.D!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:11 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Zeker spannend! Ik weerhoud mezelf ervan om google af te struinen naar wat dit moge betekenen.En ondertussen maken we maar gewoon weer gebruik van de positieve ovulatietest, mocht ie nu pas springen.
We gaan de bovenverdieping omgooien. Nieuwe badkamer, onze slaapkamer word gesplitst in 2 en wij gaan naar de huidige slaapkamer van mn zoon. Afgelopen weekend een dakraam geplaatst tijdens de sneeuw bui. Nu in de badkamer nog 2 ramen plaatsen en dan gaan we beginnen met slopen.... Dus tja t gaat een behoorlijke zooi wordenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:59 schreef zandsculptuur het volgende:
Dat klinkt verstandig, Martine!
Zijn jullie veel aan het verbouwen?
dat is zeker waar!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ah dat levert wel wat rotzooi op..maar uiteindelijk ook een mooie bovenverdiepingdat is fijn toch!
Klussen bij martine op de bovenverdieping?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:41 schreef Purple010 het volgende:
Hebben we ons helemaal ingehouden, lees ik dat jullie allemaal gewoon los gaan.
HAhHHHHaaa Vanavond weer klussen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:46 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Klussen bij martine op de bovenverdieping?
Denk niet dat ze daar blij van wordtquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:46 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Klussen bij martine op de bovenverdieping?
Mwah, hier hangt het ook niet van toeval af, want het gebeurt spontaan al zo regelmatig dat er weinig toeval mogelijk is :p. Maar wat dat betreft wil ik het dus geen klussen noemen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef Kursor het volgende:
Hier doen we het toch echt wel bewust, anders zouden we het wel erg van het toeval af laten hangen. (Soms bang dat ik het teveel vergelijk met experimenten op m'n werk...beroepsdeformatie)
Nog steeds gelegenheid trouwens voor de kop-in-'t-zand-strategie...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:32 schreef Kursor het volgende:
Wit...maar nog geen bloed. Niemandsland. Meer uit m'n doen dan ik gepast vind. Wachten.
Fijn, Babbel! Lekker meekletsen in z&g jij. Voorlopig wil ik je hier de komende negen maanden hier niet meer zien!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:48 schreef Babbel1 het volgende:
Hier had ik gisteren een dikkere streep dan afgelopen zondag en vanmorgen heb ik de test van Moeders voor Moeders gedaan en ook deze was positief... Ik ga daarom nu toch maar schoorvoetend doorschuiven naar Z&G. Ik blijf hier wel meelezen, maar ik hoop jullie allemaal snel daar te zien!
Wij ook, hoor. Mijn eisprong viel deze keer in mijn laatste werkweek en mijn man had het ook druk. Het liefst waren we om negen uur in bed gekropen om te slápen. Om zo'n moment maken we zin en daarna geven we elkaar een high five en zeggen we: "goed geneukt, ouwe"quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef Kursor het volgende:
Hier doen we het toch echt wel bewust, anders zouden we het wel erg van het toeval af laten hangen. (Soms bang dat ik het teveel vergelijk met experimenten op m'n werk...beroepsdeformatie)
Nog steeds gelegenheid trouwens voor de kop-in-'t-zand-strategie...
Doeiii!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:48 schreef Babbel1 het volgende:
Hier had ik gisteren een dikkere streep dan afgelopen zondag en vanmorgen heb ik de test van Moeders voor Moeders gedaan en ook deze was positief... Ik ga daarom nu toch maar schoorvoetend doorschuiven naar Z&G. Ik blijf hier wel meelezen, maar ik hoop jullie allemaal snel daar te zien!
Kijk eens aan! Super snel!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:31 schreef Sethiwe het volgende:
Kursor balen hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Fijn babbel dat die testen nog positiever zijn.
Bla_Bla_Bla beterschap.
Net gebeld door poli gyn as. woensdag afspraak.
Hihi, die vind ik leuk!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Wij ook, hoor. Mijn eisprong viel deze keer in mijn laatste werkweek en mijn man had het ook druk. Het liefst waren we om negen uur in bed gekropen om te slápen. Om zo'n moment maken we zin en daarna geven we elkaar een high five en zeggen we: "goed geneukt, ouwe"![]()
Nee, het kind zal misschien niet verwekt zijn in geile passie, maar wél met liefde en humor.
Dat is een nette cyclus! Toch jammer...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en net ongesteld geworden27 dgn dus, netjes
Mijn app staat ook vol hartjes. Heb ze net geteld...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:56 schreef Mabawa. het volgende:
Kursor toch![]()
Bla eerste cyclus 27 dagen, netjes!
Hier ligt de frequentie ook aardig hoog, voorlopig houden we het nog even zo. Niets moet, alles mag. Maar dat het mag en eindelijk kan zijn we heeeel blij mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoef voor nu nog niet met m'n nieuwe NOD in de OP, maar voor de nieuwsgierigen...het is als het goed is 26 februari. Ik heb er voor de zekerheid maar de twee dagen extra van afgelopen cyclus bij gedaan. Op z'n vroegst test ik pas de 28e als er niet eerder duidelijkheid is.
Dit vind ik echt een heel vervelende opmerking. Je kunt zeker wel spijt hebben van wat je wel doet, alleen heb je dan geen andere keus dan er mee leren leven. Wat niet wil zeggen dat je je angst niet zou moeten overwinnen, maar meer dat mócht je na de volgende bevalling weer in een depressie komen door alle nog wervelende emoties en daardoor de eerste maanden niet kunnen genieten van je kind maar het als verplichting zien, dan kan je daar zéker wel spijt van hebben. En dan komt er ook nog een schuldgevoel bij kijken ook. Het is niet bedoeld om je tegen te houden, maar wel om even die opmerking in een ander daglicht te plaatsen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef Kursor het volgende:
'Spijt krijg je van dat wat je niet doet, niet van wat je wel doet.'
Mooi stukje vind ik dit: rust en weloverwogen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik wilde na mijn zwangerschap ook graag snel weer verder, maar we hebben toch besloten om eerst rustig aan te doen. Ik heb er vreselijk mee gezeten dat ik steeds weer ongesteld werd in die periode, want dat had gewoon 9 maanden lang niet meer moeten gebeuren. Ik heb behoorlijk zitten schelden op mijn lichaam terwijl dat op zich natuurlijk niet terecht was. Na mijn uitgerekende datum hebben we het nog een tijdje rustig aan gedaan tot ik merkte aan mezelf dat het goed was om weer te beginnen met gepland zwanger raken. En nu heb ik nog steeds angst, maar ik ben wel een stuk rustiger en kan me beter (of zelfs bijna goed) neerleggen bij een negatieve test. Ik moet niets van mezelf en ik zie wel. En ik probeer het stemmetje in mijn hoofd zo veel mogelijk te negeren.
Duidelijk hoor, Kursor!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:43 schreef Kursor het volgende:
Skippy en Limone, dank voor een inkijkje in wat er in jullie hoofd speelt. Daar kan ik iets mee. Over het algemeen tel ik ook m'n zegeningen hoor(en dat ik niet echt smileys plaats is omdat ik ze op m'n foon niet weet en niet goed in kan schatten wat wanneer past).
Zal jullie verbazen hoe rustig ik ben in het echt. En die zwangerschap, die is zeer weloverwogen, maar dat was al wel duidelijk denk ik. Het is gewoon niet zo handig van mij geweest om gisteren te schrijven hoe ik heftig over de kook ben gegaan (heb zelfs m'n moeder niet gebeld omdat ik het te heftig vond). Ik heb geprobeerd wat meer achtergrond te geven, maar dat pakt dus niet zo lekker uit. en tja, die angst die is op sommige momenten allesoverheersend, helaas. Daar zal ik doorheen moeten. En meestal lukt het me me daarbij neer te leggen, maar als er goede praktische adviezen zijn naast wat ik al heb gedaan, dan hou ik me zeer zeker aanbevolen.
En dat jullie achtergrond en context missen, ik hoop dat ik die rustig kan geven zonder mensen af te schrikken.
Ik had in mijn zwangerschap vooral bizarre seksdromenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:05 schreef Purple010 het volgende:
Wie had hier op het forum nou die dromen steeds?
Ik heb vannacht toch bizar liggen dromen en draaien.
Allerlei gedachtes in mijn hoofd gecombineerd die helemaal niet te combineren vallen:
tvseries, zwanger worden, ziek zijn, werk
Vannacht even zorgen dat ik niet zo warm lig, want hier knap ik niet echt van op.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef Soempie het volgende:
Dag dames, ik wil hier ook graag mee gaan lezen en posten. In januari hebben we besloten dat we gaan voor een tweede kindje.
Ik heb uhmmm hele spannende dromen in de week nadat ik ongesteld geweest ben. En ja, dat is nu, dus ik vermaak me 's nachts wel momenteelquote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik had in mijn zwangerschap vooral bizarre seksdromenDat dromen begon pas in week 5.
Als ik nu al zwanger zou zijn zou het wel een hoop verklaren: onhandigheid, misselijkheid, moeheid en m'n gehuil net toen ik je foto's op facebook zag.quote:
Succes, dat je maar snel II streepjes hebt!quote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef Soempie het volgende:
Dag dames, ik wil hier ook graag mee gaan lezen en posten. In januari hebben we besloten dat we gaan voor een tweede kindje.
Kursor.
Hier waren vreemde dromen beide keren een van de eerste tekenen dat ik zwanger was. Ik droom namelijk nooit (of in ieder geval ik onthoud het niet). Maar bij beide zwangerschappen een aantal dagen voor mn NOD (of een week weet het niet psies meer) hele vreemde dromen die over vanalles en nog wat gaan. Ik kan de meeste na een paar uur ook niet meer herrinderen maar ik weet een van de dromen van vannacht ging er over dat m'n konijn was doodgevroren in de kooi buiten..quote:Op zondag 3 februari 2013 18:05 schreef Purple010 het volgende:
Wie had hier op het forum nou die dromen steeds?
Ik heb vannacht toch bizar liggen dromen en draaien.
Allerlei gedachtes in mijn hoofd gecombineerd die helemaal niet te combineren vallen:
tvseries, zwanger worden, ziek zijn, werk
Vannacht even zorgen dat ik niet zo warm lig, want hier knap ik niet echt van op.
succes! hopelijk krijg je snel je tweede streepje!quote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik nu al zwanger zou zijn zou het wel een hoop verklaren: onhandigheid, misselijkheid, moeheid en m'n gehuil net toen ik je foto's op facebook zag.![]()
![]()
![]()
ProjSkippy, dankje!
Dat zou wat zijn zeg! Wanneer kan je testenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik nu al zwanger zou zijn zou het wel een hoop verklaren: onhandigheid, misselijkheid, moeheid en m'n gehuil net toen ik je foto's op facebook zag.![]()
![]()
![]()
ProjSkippy, dankje!
Stom genoeg weet ik het niet. Ik heb niet bijgehouden wanneer ik voor het laatst ongesteld was. Ik weet in elk geval met zekerheid dat ik de 24e januari niet ongesteld was, maar ongeveer een week ervoor wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef Limone het volgende:
Dat zou wat zijn zeg! Wanneer kan je testen
Haha, dat weet ik zelfs nogquote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik heb uhmmm hele spannende dromen in de week nadat ik ongesteld geweest ben. En ja, dat is nu, dus ik vermaak me 's nachts wel momenteel.
En ik heb een enkele keer tussen mijn ei-sprong en NOD dromen gehad over zwanger zijn/bevallen (remember de droom met Cwen en de eekhoorn).
Welkom Soempie!
uh-oh! Nou, op een gegeven moment merk je het wel of je zwanger bent of niet, toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:12 schreef Soempie het volgende:
Kyara, echt een raar idee. Jullie gezinnetje is compleet.
Bedankt voor het welkom!
[..]
Stom genoeg weet ik het niet. Ik heb niet bijgehouden wanneer ik voor het laatst ongesteld was. Ik weet in elk geval met zekerheid dat ik de 24e januari niet ongesteld was, maar ongeveer een week ervoor wel.![]()
Volgens de wiki tussen de 7 en 19 dagen. En dezelfde wiki geeft aan dat de gemiddelde duur van een normale menstruatiecyclus 25 tot 35 dagen bedraagt.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:06 schreef Limone het volgende:
Nou het valt wel mee hoor, Cwen.Ik zit nu op dag 26 (nog geen bloed). Aangezien ik echt op dag 14 een eisprong had (of iig verschijnselen) zou dat betekenen dat mijn luteale fase 12 dagen is. Dat klinkt kort, maar kan op internet daar geen bevestiging van vinden.. Hoe kort kan een luteale fase eigenlijk zijn?
Ja, maar ik heb wel eens ergens gelezen dat een luteale fase < 9 dagen geen zwangerschap kan opleveren?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens de wiki tussen de 7 en 19 dagen. En dezelfde wiki geeft aan dat de gemiddelde duur van een normale menstruatiecyclus 25 tot 35 dagen bedraagt.
Wat merk je bij je eisprong?
Nee, nee, ik had ook super korte cycli na de miskraam. Je had helemaal gelijk! Maar nu dus al drie langere cycli. De schrik van die superkorte ziot er nog wel goed in, vandaar dat ik liever een dag extra hebquote:Op maandag 4 februari 2013 12:30 schreef Cwen het volgende:
Een LF > 9 dagen is vaak te kort voor een mogelijk bevrucht eitje om in te nestelen, inderdaad. 12 dagen is hartstikke prima.
Ik meende me te herinneren dat jij korte cycli had, maar waarschijnlijk vergis ik me. Is heel erg mogelijk.
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:31 schreef Mabawa. het volgende:
Chanty![]()
Welkom Soempie! Hopelijk ben je hier weer snel weg
Dromen tsja... Ik droom altijd erg gek en levendig. Droomde vannacht over een OUDer en haar kindjes. Gevolg van de eeuwige gelurk misschien??
Mega duimstand Chanty!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Chanty het volgende:
als de situatie zo blijft doe ik woensdagochtend een test
Nou dat gaat m niet worden, heb inmiddels een dag van 29 uur met een paar uur slechte slaap in het vliegtuig in standje hopeloosquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:36 schreef Fieder het volgende:
Spannend Chanty, het klinkt veelbelovend maar ik snap je terughoudendheid.
Doe ff vroeg piesen want ik ben de hele ochtend weg![]()
Ik duim![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |